PPP

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

PikaPanoPäivällä?

Jeah!
18
56%
Hell no.
3
9%
Irtoisi kyllä, mutta...
11
34%
 
Ääniä yhteensä: 32

NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko sulla kaksi synnytystä takana
Juu, tiedettiin kuolleeksi. Lasketaan kai synnytykseksi.
:paijaa:
Zeb

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko sulla kaksi synnytystä takana
Juu, tiedettiin kuolleeksi. Lasketaan kai synnytykseksi.
:paijaa:
Rankkaa. Todella rankkaa. Vaikutat selvinneen kuitenkin hienosti. Olen aina ihmetyksensekaisesti ihaillut ihmisiä, jotka selviävät vaikeista kokemuksista. Ehkä se on tavalla tai toisella ihmisluonnossa tuo selviämiskapasiteetti, mutta silti niin surullisia tapahtumia, ettei halua edes kuvitella omalle kohdalle. Olen tavannut myös sellaisia ihmisiä, nuorehkojakin, jotka tuntuvat suhtautuvan käsittämättömällä tyyneydellä jopa omaan lähestyvään kuolemaansa. Yhden muistan erityisen hyvin. Hän toivotti minulle aina "Hyvää päivän jatkoa" vaikka vein kerta kerralta huonompia uutisia hänelle. En yleensä ole töissä joutunut itkua pidättelemään, mutta nuo hyvänpäivänjatkontoivotukset olivat aika murskaavia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

no niin ilosempiin asioihin, pikapanoketjussa en halua lukea kuolleista (geetsu siks kirjottikin pienellä)vauvoista, joku roti sentään!! hippaheikin laiva se lähti ja huusi!! :P
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowa nowa nowa, meidän skapa oli ja meni mut irtoisko viel jotain ulkoseksijuttuu? 8)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Eilen oli taas vähän erilainen seksi-ilta. Kotiuduin hummailemasta ja pyysin miehen pihalle vastaan, lyhtyihin kynttilöitä ja noin niin ku, jeesiä. Sit pistinkin sen tiukille ja joutu raukka kylpytakissa viluissaan paneskelemaan nollakelissä. Eihän siitä nyt ihan mitään huippusettiä syntyny mut sen verran kesti pikaisiks, että oli mentävä lämpimään suihkuun jatkamaan ei-pikasti.
No kerropas nyt Jouska-sedälle että minkälaista settiä se oli jos oikein nollakelissä?

Nim. pitää muuten olla kiima aika kohdillaan noissa atmosfiäreis jos meinaa et pelittää, eiks:D

No joo en kiusaa enää Tästä, sillä skordarit aika nopsaa möks ja kaiken takanahan on ko-merkeissä Läri ja Huki!!

Huki= Huomion kipee
Läri= Läheisyys riippuvaisuus

Ja ehkä vähän myös Fantsua ju nou:D

Peeäs, eikö meitsille sit yhtään siis G-Hukia taaskaan voi voi? Ees vähän jotain ja ed. ju nou!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Peeäs, eikö meitsille sit yhtään siis G-Hukia taaskaan voi voi? Ees vähän jotain ja ed. ju nou!!
Tulihan sitä kerjäystä sieltä, nyt voin vastata... 8)

Eilinen osallistumises tähän ketjuun oli todella vaisu. Ihan totta pikkukoo, keskity! Sä kerroit kyllä kiimanesteitä valuvasta kyrvästä mutta silti sanojen jälkeen mieleeni jäi vain muksu, joka keskeytti aamuleikkinne! Come on, kyllä sulta ennen irtos pikapano -kerrontaa fantsulla tai ilman. (Mä en muuten ehdi enää edes fantsuamaan, tässä on kato muksu kokoajan sylkyssä/vieressä/samassa tilassa ja silloin kun ei ole niin minä äiti kiltisti tyhjennän esim. pesukonetta tai suunnittelen kauppalistaa - noi molemmat vaatii enempi keskittymistä kuin kitinöinti, joka siis onnistuu muksunkin kanssa.)

Mies on leijona ja onhan se yhä aika kiimainen. Vaihtelevasti tosin. Aamulla suunnittelin ääneen parin viikon päähän pientä kahden kesken -reissua niin vastaus oli vähän sellainen poissaoleva whatever. Spontaanisuus kunniaan, varasin kuitenkin tiketit ja muksuhoidon, täytyy vielä pomolleen varmaan laittaa viesti, ettei ylityöt nyt käy.

Äiti hoitaa. Hoidetaanhan suakin? Pus!
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ai niin, mä en kyllä tunnusta möksääntyväni kovin äkäseen, ainakaan kun noihin kavereihin ja kavereiden akkoihin vertaa... Mut huomiota tartten ihan kauheesti ja läheisistäni olen riippuvainen. Kyllä sä nämä tiiät. Jankataanko vielä vähän. ;)

Pihanainti oli ihan toimivaa, kyllä se vehje oikeasti pelitti. Muhun iski vaan pieni kankeus ja vatsaa rupes kramppailee tylymmin, ei riittänyt motivaatio helpomman asennon etsimiseen vaan luikahdettiin sisätiloihin... Kokeile tänään toimiiko (sama keli ku eilen) ja raportoi huomenna. Voidaan sit kaikki arvostella suoritustas, mahdollista tarvetta niille pilsuille ja toki miehet vääntää myös narttus seksikkyydestä rivin pari. Minä toki en, minusta vika on ihmisen mielikuvituksessa jos ei kiihotu ees toisen mieliks. 8)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Peeäs, eikö meitsille sit yhtään siis G-Hukia taaskaan voi voi? Ees vähän jotain ja ed. ju nou!!
Tulihan sitä kerjäystä sieltä, nyt voin vastata... 8)
Suksi nyt..vittu repii pelihousuja..tätä samaa se skordari himassakin yrittää, mutta olen sanonut että kerjäämiseen en rupea. Kysyi että mites jos joku toinen kundi häntä pyörittäis tai olis pyörittänyt samaan aikaan niin mitä olisit tuumaillut. Olisin laittanut SAMAN tien mappiin ja vaihtoon. Sanoi että miten niin, eikö sitä kannata hyvän takia taistella. Kysyin että miksi ihmeessä???!!! Ratikoita kulkee aika taajaan ja joku aika sitten tuli vielä uusia mallejakin liikenteeseen.

Geetzu kirjoitti: Eilinen osallistumises tähän ketjuun oli todella vaisu. Ihan totta pikkukoo, keskity! Sä kerroit kyllä kiimanesteitä valuvasta kyrvästä mutta silti sanojen jälkeen mieleeni jäi vain muksu, joka keskeytti aamuleikkinne! Come on, kyllä sulta ennen irtos pikapano -kerrontaa fantsulla tai ilman.
Jeps ei ole aikaa näihin nykyään. Ei seukkauksen vaan duunien takia.
Geetzu kirjoitti: Mies on leijona ja onhan se yhä aika kiimainen. Vaihtelevasti tosin. Aamulla suunnittelin ääneen parin viikon päähän pientä kahden kesken -reissua niin vastaus oli vähän sellainen poissaoleva whatever. Spontaanisuus kunniaan, varasin kuitenkin tiketit ja muksuhoidon, täytyy vielä pomolleen varmaan laittaa viesti, ettei ylityöt nyt käy.

Äiti hoitaa. Hoidetaanhan suakin? Pus!
"aika kiimainen" heh..

Hyvässä hoidossa edelleen oltu huh. Vituttaa vaan tää duunista johtuva kiirestressi yms. 1,5v eläkkeeseen, miten jaksan.

Muuten sitä vaan ihmettelen että miten sä skordarina voit antaa kaverisi pelehtiä muiden mimmien kanssa. Mun skordari kyllä voisi ottaa useamman kaverin varmaan draiviin, mutta kun edes mainitsen muista mimmeistä niin fiilis hävis.


Panettamisiin heh!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tulihan sitä kerjäystä sieltä, nyt voin vastata... 8)
Suksi nyt..vittu repii pelihousuja..
Mulle tuli sellanen hassu kuva mieleen susta ja skordarista mökillä kasikymppisinä (öh, siis skorda seitkyt/kuuskyt ;p) kun väännätte noita samoja laineja laiturilla rikkaruohojen kitkemisestä tahraisina. Kovin hellyyttävää! :h:
jouden-za kirjoitti:Muuten sitä vaan ihmettelen että miten sä skordarina voit antaa kaverisi pelehtiä muiden mimmien kanssa.


Toi kuulostaa nyt ihan väärältä hei. Joko oot tulkinnu tekstiäni väärin tai sit rakas A:ni on puhunut sulle mun ohi... Veikkaan ensimmäistä ja mähän nautin tulla väärin ymmärretyks! Totuus toki on, että meillä ei ole mitään muiden kanssa sekstailuja = minä en tosiaankaan päästä miestäni "jonkun mimmin kanssa pelehtimään", mutta jos nyt sellaista sattuu niin tapauskohtaisesti reagoin (olenhan sanonut täälläkin, etten välttämättä vaihtaisi tätä liittoa yksinelämiseen pelkän seksimokan vuoksi)...

Ja jos taas tarkoitit jotain omasta ehdotuksestani lähtenyttä pientä kimppafiilistelyä niin eihän se mene mitenkään minkään päästämisen piikkiin... Sehän on vain ehkä ollut minun harras toiveeni, jota mieheni on ihanana alistunut toteuttamaan arvioiden ehkä etukäteen saavansa siitä myös itse jotain irti (muutakin kuin vaimonsa onnellisen olon). Sitähän voisi ennemminkin kutsua vaikka yhteiseksi seksiksi leluilla. Tai skorpioni-naisen manipuloinniksi tai... No ei siksi tietenkään, koska minä en hallitse pelejä, puhun mielummin vaikka huonosti suoraan.

Katos lanka!

Koita jaksaa töitä, on se rankkaa kun eläkeikä noin helvetin kaukana. Onneks oot vielä sportti ikäisekses, puoltoista vuotta menee humps vaan!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: humps vaan!
Vai että hasssuja kuvia..se on hassua että tunnen joka päivä itseni saman ikäiseksi. En tiedä johtuuko se kiimasta vaiko mun kaksari-merkistä, mutta mieli yhtä värikäs. Ja tämä jos mikä aiheuttaa reps tilsuja kun joku vihjasee että sä olet kyllä jo 38v ja luulet olevas 25, mut hei enks mä ookaan muka.

Mo jo mä ajattelinkin että se voi olla skordari koska mun skordari niiiiiiiiiiiiin mustis et voi hyvä päivää. ja pelaako jollain asteella, no ei tietenkään eikä naiset ikinä.

Otan muutaman esmerin mun skordarin kiusimisesta. Hänen ystävänsä toissa-kesänä tuli meille, juovuksissa, alasti nukkui vieressämme/ vierssäni ja efektit oli hyvät, mutta en duunannut vaikka..toinen oli viime-kesänä. Sama tytsi mökillä ja kevyttä drinksua, auringonottoa, saunomista (katsoi herkeämättä mun kullia heh), tanssia + lesbotansssishouta yms. Ja kysyi että voiko tulla viereemme..mutta en duunannut. No aaumulla kun meillä oli vähän touhua niin tuli ovelle jotain sanomaan niin näytin kyllä vähän runkkailin mun kullia hänen nähden, en tiedä tykkäsikö aamukrappiksessa.

Eli ollaan vaan. Nuz.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Testeistä selvitty, kohta saatte vauvan... ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:^ Testeistä selvitty, kohta saatte vauvan... ;)
ya newö nou..laitettu on paljaalla ja muutaman kerran myös räjähdetty sisäänkin hupsista.
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onk tää treffipalsta?
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Babe, tää voi olla ihan mitä sä haluat. Ja miten niin et pääse kyntämään? Olet erityisen tylsä nykyään kun et jaa yhtään mitään kanssamme, ihan ku me jotenkin tunnettais se kynnettäväs.
NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Onk tää treffipalsta?
Etkö ole hesaria lukenut?

Tuon varatuomarin henkilöllisyys on tietysti ilmeinen, gospelmuusikko on PetriFB, maanviljelijä on Gattis, ay-aktiivi on Melnais, salibandyn pelaaja on Pyris ja kebabyrittäjä on elco, mutta muiden henkilöllisyyttä en ole pystynyt selvittämään.
Herra Manala

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Onk tää treffipalsta?
Etkö ole hesaria lukenut?

Tuon varatuomarin henkilöllisyys on tietysti ilmeinen, gospelmuusikko on PetriFB, maanviljelijä on Gattis, ay-aktiivi on Melnais, salibandyn pelaaja on Pyris ja kebabyrittäjä on elco, mutta muiden henkilöllisyyttä en ole pystynyt selvittämään.
En. Luulen kuitenkin että olet väärässä. Minä olen se kebabyrittäjä. Elco esiintyi autokauppiaana.
mustanikki

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Geetzu kirjoitti:keittiön puunaus -hetki
Eiks se oo keittiönpuunaushetki?
Yönmustaritari

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

BettyB. kirjoitti:EkaEkaEka!

Hell yeah! Sänkypuuhasteluiden ehdoton suola ja sokeri on spontaanius!
Ja hitot.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yönmustaritari kirjoitti:Ja hitot.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Jees, tieto siitä, että on odotettavissa toimintaa saa aikaan sen, että orgasmi tulee nopeasti, jonka jälkeen voi keskittyä tärkeämpiin juttuihin, kuten tänne kirjoittamiseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Itse ei pika panoista ymmärrä
rakas vaati kaulaa imien vastaamaan jeah
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Geetz

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mä en kans ymmärrä tämmösii pikapanoja, kuka niin ku ehtii hä?? Kiihottumiseen menee 2 tiskauskertaa, 1 astianpesukoneen tyhjennys, 3 vaipan vaihtoa ja 2 pihan kolausta. Eikä se taida olla sen arvosta miesnäkökulmasta.
Tix

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:Mä en kans ymmärrä tämmösii pikapanoja, kuka niin ku ehtii hä?? Kiihottumiseen menee 2 tiskauskertaa, 1 astianpesukoneen tyhjennys, 3 vaipan vaihtoa ja 2 pihan kolausta. Eikä se taida olla sen arvosta miesnäkökulmasta.
Pirun huono vaihtosuhde teillä. Pimpin pitäis vähän kärsiä inflaatiota nyt.
Geetz

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tänään pimppi on pistänyt noiden lisäks miehen pyykkaamaankin. Saa nähä oonko tunnin päästä kiihotuksesta tipoilla kun raataja kotiutuu kaupasta. Vähän jännittää.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetz kirjoitti:Mä en kans ymmärrä tämmösii pikapanoja, kuka niin ku ehtii hä?? Kiihottumiseen menee 2 tiskauskertaa, 1 astianpesukoneen tyhjennys, 3 vaipan vaihtoa ja 2 pihan kolausta. Eikä se taida olla sen arvosta miesnäkökulmasta.
Aika huono vaihtokerroin teillä.

Sanoisin jopa että high maintenance pimppi. Mutta toisaalta ihan samoilla perusteillahan jotkut ottavat niitä museoautoja hoivattavakseen. Ajelevat sen kerran tai kaksi kesällä - ja lopun aikaa tunkkaavat sitä kuntoon ja puunavaat siistiksi.

Kai siis miehetkin ovat erilaisia. Toiset tykkäävät ajamisen ajatuksesta, toiset ajamisesta.
Geetz

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetz »

En oo tipoilla mut ei se viel oo kotonakaan.

Joo kyl tällasia jaksoja mahtuu kanienkin elämään. Ja tällasen sekopäisen just synnyttäneen nais-ihmisen puunaus ei tosiaan oo kovin helppoa ja vielä ku pitää niin ku syrjähyppyjä sovitella ja hyvitellä, siis ihan kaikkee fantsuu. 8)

Mua rupes just kiihottaa ajatus piiiitkästä (minimi 15 min) rakastelusta valosalla, kaihtimet auki! Peiton päällä! Täytyy raivata aikaa eli siis nuijanukuttaa tyyppejä.
Vastaa Viestiin