PKV

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

PikaKäteenVeto?

Yeah, I'll give us a hand!
5
36%
Talk to the hand 'cause the crotch ain't listening.
3
21%
Ellen olisi kädetön niin...
6
43%
 
Ääniä yhteensä: 14

Herra Manala

PKV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tasapuolisuuden nimissä meille(kin) jotka emme pääse kyntämään.

Yllätystumputukset. Pikasormileikit. Mitä vaan...

Niin että lämmitteletkö itseäsi pitkäänkin, vai isketkö suoraan kiinni (r)asiaan?
Rouva Pupu

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä.
isohaara

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Elo ilman reikää... :hevikaraoke:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jännetupin tulehdus molemmissa ranteissa = runkkarin rangaistus? :oops:
(onneksi tuossa japanilaisessa ihmeessä on semmoset vibrat, ettei käsiä juurikaan tarvii...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään meni piitkän kaavan mukaan... eilen taas lähes kylmilteen pikaisesti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hivelen niskaani ja sisäreisiäni ensin kaksi tuntia, jonka jälkeen siirryn pureskelemaan nännejäni. Nautin samalla viiniä Andrea Bocellia kuunnellen.
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eipä ole tullut runkattua pitkään aikaan (tarkoittaa omalla asteikollani about pariin viikkoon). Viimeisin ejakulaationi taisi olla öinen kalsareiden spreijaus.

Libido on alentunut aiemmasta. Se on hyvä asia. :dream:
Zeb

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Hivelen niskaani ja sisäreisiäni ensin kaksi tuntia, jonka jälkeen siirryn pureskelemaan nännejäni. Nautin samalla viiniä Andrea Bocellia kuunnellen.
:shock: (Äläkä sitten pilaa mukavaa pikku metroseksuellijärkytystäni väittämällä ettet ollut tosissasi!)
Zeb

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Viimeisin ejakulaationi taisi olla öinen kalsareiden spreijaus.
Taas sä kerrot tästä. Haluat järkyttää maailmankuvaani? Aiemmin olen sentään ollut onnellisesti siinä uskossa että vain teineillä on yöllisiä ejakulaatioita.
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Viimeisin ejakulaationi taisi olla öinen kalsareiden spreijaus.
Taas sä kerrot tästä. Haluat järkyttää maailmankuvaani? Aiemmin olen sentään ollut onnellisesti siinä uskossa että vain teineillä on yöllisiä ejakulaatioita.
Miehet eivät ehdi seurassasi kalsareita spreijaamaan 8)

Kyllä uskoakseni fakta on niin, että jos muuta tyhjennystapaa ei suoriteta, niin lopulta ejakulaatio tapahtuu ko. tavalla.

Ajattelitko itse, että sperman tuotanto lopulta loppuu tai kivekset paisuvat paisumistaan?
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hivelen niskaani ja sisäreisiäni ensin kaksi tuntia, jonka jälkeen siirryn pureskelemaan nännejäni. Nautin samalla viiniä Andrea Bocellia kuunnellen.
:shock: (Äläkä sitten pilaa mukavaa pikku metroseksuellijärkytystäni väittämällä ettet ollut tosissasi!)
Uskoakseni tuo olisi metroseksuaalillekin anatomisesti vaikea rasti.
Zeb

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Uskoakseni tuo olisi metroseksuaalillekin anatomisesti vaikea rasti.
Ilonpilaaja! Tylsä skeptikkoukko! :(
Zeb

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelitko itse, että sperman tuotanto lopulta loppuu tai kivekset paisuvat paisumistaan?
Juu, tietysti! Kunnes räjähtävät! No, ei vakavissaan, eikös yleensä kai ihmiset runksi ennen kuin räjähdysvaara on ilmeinen?
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelitko itse, että sperman tuotanto lopulta loppuu tai kivekset paisuvat paisumistaan?
Juu, tietysti! Kunnes räjähtävät! No, ei vakavissaan, eikös yleensä kai ihmiset runksi ennen kuin räjähdysvaara on ilmeinen?
Varmaan yleensä.

Onko naisilla öisiä orgasmeja? Tarkennus: unissa tapahtuvia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Varmaan yleensä.

Onko naisilla öisiä orgasmeja? Tarkennus: unissa tapahtuvia.
On. Tai sitten olen luonnonoikku.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Varmaan yleensä.

Onko naisilla öisiä orgasmeja? Tarkennus: unissa tapahtuvia.
On. Tai sitten olen luonnonoikku.
No varsin luonnolliselta tuntuisi, että olisi.
Tix

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelitko itse, että sperman tuotanto lopulta loppuu tai kivekset paisuvat paisumistaan?
Juu, tietysti! Kunnes räjähtävät! No, ei vakavissaan, eikös yleensä kai ihmiset runksi ennen kuin räjähdysvaara on ilmeinen?
Varmaan yleensä.

Onko naisilla öisiä orgasmeja? Tarkennus: unissa tapahtuvia.
Ollaksesi lääkäri sinulla on omituisen huono tuntemus ihmisen fysiologiasta.
Pyry-Matias

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Ollaksesi lääkäri sinulla on omituisen huono tuntemus ihmisen fysiologiasta.
Tai sitten kaikkea ei kehtaa kysellä. Täällä tosin tällä asialla ei ole mitään väliä.

En mäkään (okei en ole lääkäri mut silti) tiennyt näistä uniorkuista juuri mitään. Oikeastaan vain sen, et ne on mahdollisia.
NuoriDaavid

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Juu, tietysti! Kunnes räjähtävät! No, ei vakavissaan, eikös yleensä kai ihmiset runksi ennen kuin räjähdysvaara on ilmeinen?
Varmaan yleensä.

Onko naisilla öisiä orgasmeja? Tarkennus: unissa tapahtuvia.
Ollaksesi lääkäri sinulla on omituisen huono tuntemus ihmisen fysiologiasta.
:) No ei tuolla asialla taida olla oikein lääketieteellistä saati kansanterveystieteellistä merkitystä.

Sen sijaan esim. Cremaster-refleksi on tuttu asia.
Herra Manala

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tänään join kaksi pulloa viiniä. Aamulla saan kuunnella nalkutustani siitä miten huono rakastaja olin kun vaan sammuin sänkyyn...kohta.
nokkaelain

Re: PKV

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Toisaallakin mainittua, mutta mietin onko ns. too much information (mutta meni jo...)
Herra Manala kirjoitti:Ei ole tapahtunut. Joskus jopa yritin hakea tätä efektiä maksimiselibaatilla. Maksimiselibaattiyritys kesti 3 viikkoa. Aiheutti ainoastaan uskomattoman kipeät kivekset.
Oma selibaattikokeilu kauan sitten kesti 3 kuukautta ja... Edit: Tosin saatoin sittenkin olla teini-ikäinen.
Vastaa Viestiin