Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Alapääni sykkii eniten:

Emma:lle
8
14%
Mel B:lle
15
27%
Mel C:lle
14
25%
Geri:lle
15
27%
Victoria:lle
4
7%
 
Ääniä yhteensä: 56

Edith

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti:
Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kaikki naiset isorintaisia lukuunottamatta haluavat isot rinnat. Isorintaiset puolestaan haluavat pienet rinnat.
B-kuppi olis käytännöllisin.
Ei ollut puhe käytännöllisyydestä.
Käytä päätäs. Mä kirjoitin sen niinku perusteluna sille, miksi ja mihin vaihtaisin, jos ois pakko.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti: Girl Power-buumin idea Madonnasta alkaen taas lienee ollut aiemmin naista alistavaksi koetun seksuaalisen kuvakielen haltuunotto naisten omaksi asiaksi. Pyrkien samaan, mitä miesrokkikukot ovat aina tehneet.
Plaah. Olet lukenut liikaa naistenlehtiä. Yleensä naiset osaavat nauraa itselleen paljon paremmin kuin miehet, mutta koska huumori kerran virallisesti ei ole naisten juttu, täytyy heidän hämätä miehiä kuvittelemaan, että kyseessä on hauskuuden sijaan jokin arvokas tavoite.
.
Jaaha. Se feministien älyllisistä selityksistä. Pyllyn pyörittäminen on siis naisista vain hauskaa.
prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti: Toisaalta keskiverto mies ei välttämättä ymmärrä tai piittaa, ilmentääkö videolla seksivaatteissa peppua pyörittävä misu vanhempaa seksististä naiskuvaa vai emansipoituneen nykynaisen korkean älyllistä oman seksuaalisuuden haltuunottoa. Kunhan mies näkee tissejä ja perseitä.
Surku tulee moisia keskivertomiehiä. En kyllä koskaan ole tavannut sellaisia, joten kyseessä saattaa olla kookaburran pingviiniylenkatse..
Oikeastaan tarkoitin omaa asennettani. :oops:
Tämän voi parhaimmillaan yrittää selittää älykkääksi post-post-post-modernismiksi. Esimerkiksi piirrossarja Beavis & Buttheadin tekijä on oikeasti sivistynyt mies, mutta silti ymmärtää ja samaistuu nuorten miesten kykyyn keskittyä naisessa oleelliseen, eli tisseihin ja perseeseen. Oli tilanteen kulttuurinen viitekehys sitten mikä vaan. Myös Matti-Esko Hytösen kolumni naisurheilun seuraamisesta oli vapauttava. Ennen salavihkaa katselin, miten naispuoliset pituushyppääjät taputtelivat hiekkaa irti timmistä pyllystään, nyt nautin siitä avoimesti. Seuraan myös naisten taitoluistelua, tosin väittäen keskittyväni "koreografiaan" (Koodisana pepulle).
prosessi kirjoitti:
Itse myönnän pitäneeni Spice Girlsien biiseistä ja videoista. Energisiä ja tuovat mieleen ne ajat, jolloin tietoista campia ymmärrettiin paremmin kuin tosikkona nykyaikana.
Minä en silloin vielä pitänyt, mutta silloinen pelottavan älykäs mieheni piti, ja tajusin kummasti asioita yrittäessäni ymmärtää, että miksi "tavallinen teinipoppi" vetosi häneen.
Suomessa ei ole koskaan ymmärretty tietoista Camp-tyyliä tai teatraalista mahtipontisuutta. Nähdään kaikki aika pinnallisesti ja tosikosti vain ulkopinnan tasolla. Siispä monikaan täällä ei tajua vaikka yhden suosikkini Meat Loafin ideaa. Kahdeksankymmentäluvun lopussa mielestäni suuri poppislupaus oli Transvision Vamp, jonka laulajatar Wendy tahallaan esitti bimboblondia. Suomessa katsottiin vaan että onpa tyhmä bimbo. Tai no, onhan meilläkin nyt Krisse.
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: Jäljelle jää siis Mel C, "Sporty Spice". Tuskin oikeasti sporttinen, mutta miun maun mukka ihku hoikkine varsineen ja pikkutisuineen. Panisin! Sitäpaitsi Mel C on niistä ainoa, joka osaa laulaakin. Soolosinglensä "Northern Star" oli hyvä sekin.
On muuten vähän pikkusysterini näköinen. :wink:
Oletkin joskus kertonut, että sinulla olisi minun maun mukainen pikkusisko. Kerran lupasit kysyä, antaisiko hän minulle. Mutta etkös sinä itse ole aika läski plösö? Miten sinulla voi olla nätti sisko? Oletko varma, ettet ole adoptoitu tai vaihtunut synnytyslaitoksella?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Oletkin joskus kertonut, että sinulla olisi minun maun mukainen pikkusisko. Kerran lupasit kysyä, antaisiko hän minulle. Mutta etkös sinä itse ole aika läski plösö? Miten sinulla voi olla nätti sisko? Oletko varma, ettet ole adoptoitu tai vaihtunut synnytyslaitoksella?
No. Ulkonäköni ja jopa maneerini ovat NIIN samanlaiset faijan kanssa että enpä usko... :wink: :napu: :off:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: On muuten vähän pikkusysterini näköinen.
Oletkin joskus kertonut, että sinulla olisi minun maun mukainen pikkusisko. Kerran lupasit kysyä, antaisiko hän minulle. Mutta etkös sinä itse ole aika läski plösö? Miten sinulla voi olla nätti sisko? Oletko varma, ettet ole adoptoitu tai vaihtunut synnytyslaitoksella?
Olisi mennyt varmasti uudelleen vaihtoon, jos näin olisi käynyt. Onko sisko paljonkin postinjakajan/pizzalähetin näköinen?
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Voisin tuuppaa noista kaikkia parikin kertaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Pallotin Mel B.

Puhtaasti jos ulkonäkökysymyksiin keskitytään niin molemmat Melit kyllä muuntautuneet aikojen alusta edukseen, Victoria taas on käynyt liian monessa rumennusleikkauksessa. Geri oli minusta yhdessä välivaiheessa kans aika hottis mutta nyt jos on palannut tohon punaseen käkkärään niin en taas tykkäile. Emmassa ei ole mtn mainittavaa, ei ole koskaan ollut.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki naiset isorintaisia lukuunottamatta haluavat isot rinnat. Isorintaiset puolestaan haluavat pienet rinnat.
En mä haluis pieniä rintoja (ehkä mulla ei sitten ole tarpeeksi isot) :shock: ..ja minä kun luulin..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Tix

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Feiz kirjoitti:Voisin tuuppaa noista kaikkia parikin kertaa.
Siinä oliskin Cockblockerit ihmeissään!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

KisSandra kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki naiset isorintaisia lukuunottamatta haluavat isot rinnat. Isorintaiset puolestaan haluavat pienet rinnat.
En mä haluis pieniä rintoja (ehkä mulla ei sitten ole tarpeeksi isot) :shock: ..ja minä kun luulin..
Itse taas en haluaisi isoja. En tiennytkään, että a-kuppikoolla voisi päästä ND:n määrittelemään isorintaisten kastiin!
NuoriDaavid

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki naiset isorintaisia lukuunottamatta haluavat isot rinnat. Isorintaiset puolestaan haluavat pienet rinnat.
En mä haluis pieniä rintoja (ehkä mulla ei sitten ole tarpeeksi isot) :shock: ..ja minä kun luulin..
Itse taas en haluaisi isoja. En tiennytkään, että a-kuppikoolla voisi päästä ND:n määrittelemään isorintaisten kastiin!
:cry: Mä en tiedä mitään!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti: :cry: Mä en tiedä mitään!
Katsos kun vaatteet näyttävät 90% tapauksista tyylikkäämmiltä päällä, jos vartalonmuotojen horisontaalinen vaihtelu ei ole aivan holtitonta. Ja niissä kymmenessä prosentissa tapauksista, joissa kaivattaisiin vähän suurempaa kuppikokoa, sen väliaikainen kasvattaminen käy käden käänteessä. Suuren varustuksen pienentämisestä taas ei voi sanoa samaa. Tämän vuoksi pienikuppisuus sopii vaatesuunnittelijalle erityisen hyvin, eikä minua häiritse sekään että mm. kesäisin voin vallan hyvin halutessani olla käyttämättä rintaliivejä ja että olen autuaan kokematon isopovisten kuvailemien selkä- ja hartiasärkyjen suhteen. Tai se, että miehet katsovat minua yleensä rintavarustuksen sijasta silmiin.

Mutta älkää surko, oi suurempikuppiset kanssasisareni: on se silti minunkin mielestäni iloista, että joillakin naisilla etuvarustusta riittää muidenkin ihailtavaksi asti. :wink: Puolensa ja puolensa!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Gat »

EW:llä A-kuppi? Ihqua! A-B ovat suosikkikokoni. A tuskin koskaan lakkaa pystytisuilemastakaan.. jos ei ole alunperin patalappu-mallia siis.
Myös hyödyllinen tieto feikkinakukuvaa varten! EW ovatko rintasi pyöreät vai ketunnokka- tms mallia?

Edit:
EveryWoman kirjoitti:. kesäisin voin vallan hyvin halutessani olla käyttämättä rintaliivejä
OIKEIN!!! Tuotahan kesällä naisilta täällä toivoin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

EveryWoman kirjoitti:Tiukkaa asiaa liittyen rintojen koon ja vaatteiden istuvuuden keskinäiseen suhteeseen
Tässä olet kyllä oikeammassa kuin oikeassa, välillä yhtä tuskaa löytää sopivia vaatteita, erityisesti silloin kun nyt valitettavasti kadonnut vyötärö oli olemassa ja oli siis näitä mahdollisesti suhteettomia horisontaalisia vartalonmuodon vaihteluita enemmänkin.. Mutta kuten sanottu, kaikessa on puolensa, olen silti tisseihin ihan vallan tyytyväinen.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Eden »

swirl kirjoitti:Uuh, Mel B tottakai! Mel C ja Gerikin ovat kypsyneet erittäin tyylikkäästi, kun taas Victoriaan tai Emmaan en koskisi viiden metrin seipäälläkään.
:shock:

--

Jos olisin mies ni kyl toi Mel C olis eniten mun makuun.
BettyB.

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Panisin!
No joo, kelpais varmaan panoks mutta tuskin vaimoks, tatuointeja ja kaikkea! Ties vaikka noidenkin viattomien valkoisten pitsien alta löytyis lävistyksiä!
BettyB.

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Mistähän se muuten johtuu, että sitä iän myötä tuntuu fanatia tiettyjä asioita kohtaan laimenevan (tietty onhan tästä muuttumisesta palstalla erilaisiakin esimerkkejä).

Enää nuo mainitsemasi asiat eivät kuulostaisi niin erityisen vastemmielisiltä vaikka joskus on tullut jopa keuhkottua niistä syyttävään sävyyn.
Ai mistähän se johtuu? No ehkä siitä että sinne päähän tulee vähän enemmän järkeä ja tajuaa, ettei ulkoisilla seikoilla ole oikeasti vitunkaan merkitystä. Niinku oikeesti.
BettyB.

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Etkös sinäkin jotakin "könsikästä" ollut hakemassa vai enkö vaan osaa?
Et vaan osaa.

Toisekseen, puhut nyt vähän asian vierestä. Mähän en ole leimannut ei-könsikkäitä miehiä mihinkään lokeroon, toisin kun tälläKIN palstalla on leimattu leimatut ja rei'itetyt ruhot omaan lokeroonsa.
NuoriDaavid

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Panisin!
No joo, kelpais varmaan panoks mutta tuskin vaimoks, tatuointeja ja kaikkea! Ties vaikka noidenkin viattomien valkoisten pitsien alta löytyis lävistyksiä!
Mistähän se muuten johtuu, että sitä iän myötä tuntuu fanatia tiettyjä asioita kohtaan laimenevan (tietty onhan tästä muuttumisesta palstalla erilaisiakin esimerkkejä).

Enää nuo mainitsemasi asiat eivät kuulostaisi niin erityisen vastemmielisiltä vaikka joskus on tullut jopa keuhkottua niistä syyttävään sävyyn.
Oot joutunut laskemaan rimaa? Pysy lujana!
Herra Manala

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

exPertti kirjoitti:Mistähän se muuten johtuu, että sitä iän myötä tuntuu fanatia tiettyjä asioita kohtaan laimenevan (tietty onhan tästä muuttumisesta palstalla erilaisiakin esimerkkejä).
Epätoivon ja epävarmuuden kasvu omaa parisuhdeindeksiään koskien?

Jännä juttu, nimittäin mulla on mennyt just päinvastoin mitä tulee tatskoihin. Ennen pidin niitä suht kuuleina juttuina, mutta nykyään lähinnä turhakkeina hömpötyksinä, joista on pikemminkin visuaalista haittaa kuin hyötyä. Ei ne mussa vieläkään mitään suuria tunteita saa aikaan, mutta viisari on kuitenkin mennyt keskikohdan yli osoitteesta "pidän lievästi esteettistä mielenkiintoa nostavina" osoitteeseen "pidän lievästi esteettistä mielenkiintoa laskevina".

Kuvissaolevaa Mellitätiä pitäisin hottiksempana ilman vatsasta löytyviä töherryksiä.
NuoriDaavid

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mistähän se muuten johtuu, että sitä iän myötä tuntuu fanatia tiettyjä asioita kohtaan laimenevan (tietty onhan tästä muuttumisesta palstalla erilaisiakin esimerkkejä).

Enää nuo mainitsemasi asiat eivät kuulostaisi niin erityisen vastemmielisiltä vaikka joskus on tullut jopa keuhkottua niistä syyttävään sävyyn.
Ai mistähän se johtuu? No ehkä siitä että sinne päähän tulee vähän enemmän järkeä ja tajuaa, ettei ulkoisilla seikoilla ole oikeasti vitunkaan merkitystä. Niinku oikeesti.
Öh?
NuoriDaavid

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mistähän se muuten johtuu, että sitä iän myötä tuntuu fanatia tiettyjä asioita kohtaan laimenevan (tietty onhan tästä muuttumisesta palstalla erilaisiakin esimerkkejä).
Epätoivon ja epävarmuuden kasvu omaa parisuhdeindeksiään koskien?

Jännä juttu, nimittäin mulla on mennyt just päinvastoin mitä tulee tatskoihin. Ennen pidin niitä suht kuuleina juttuina, mutta nykyään lähinnä turhakkeina hömpötyksinä, joista on pikemminkin visuaalista haittaa kuin hyötyä. Ei ne mussa vieläkään mitään suuria tunteita saa aikaan, mutta viisari on kuitenkin mennyt keskikohdan yli osoitteesta "pidän lievästi esteettistä mielenkiintoa nostavina" osoitteeseen "pidän lievästi esteettistä mielenkiintoa laskevina".

Kuvissaolevaa Mellitätiä pitäisin hottiksempana ilman vatsasta löytyviä töherryksiä.
Jos viisari ei enää kohoa keskikohdan yli, niin sinistä nappia vaan kehiin.
1108

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kyllä nyt voi sanoa että: Nuuh!!!
NuoriDaavid

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Kyllä nyt voi sanoa että: Nuuh!!!
Toihan on neekeri :o
1108

Re: Irtohauskaa Spice Girlien kanssa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Toihan on neekeri :o
No mitä sitten? Mä mikään rasisti ole.
Vastaa Viestiin