Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Kyllä!1!
3
25%
Ei!
3
25%
EVVK
6
50%
 
Ääniä yhteensä: 12

Chap

Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Entuudestaan tiesin, että Räikkösen Kimi osaa painaa kaasua ja hinkata vaihdekeppiä, mutta vasta lukiessani Iltalehden kuuden sivun sankaruusreportaasia tajusin miten kova jätkä se Kimi oikeasti on. Polkaisemalla Valentina Gioiaa kun Ferraria konsanaan, Kimi nousee samaan kastiin mihin harva suomalainen mies on pystynyt. Aikaisemmin vastaaviin saavutuksiin ovat pystyneet lähinnä kovan kaliperin poliitikot: Ilkka Kanerva, Paavo Väyrynen ja tietenkin Matti Vanhanen. Onko Kimi uusi kansallissankari?
Herra Manala

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

"(Vuoden kestänyt) Suhde päättyi Valentinan mukaan elokuussa 2006, kun hänelle selvisi, että Kimi on naimisissa malli, kilparatsastaja Jenni Dahlman-Räikkösen kanssa."

Ei vissiin mikään boksin teräväkulmaisin herkkumutteri.

PS. Avut ovat näemmä siunaantuneet jonnekin muualle kuin korvien väliin, ei paha: http://www.bellezzevip.com/showgirls_it ... ina_gioia/
NuoriDaavid

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:"(Vuoden kestänyt) Suhde päättyi Valentinan mukaan elokuussa 2006, kun hänelle selvisi, että Kimi on naimisissa malli, kilparatsastaja Jenni Dahlman-Räikkösen kanssa."

Ei vissiin mikään boksin teräväkulmaisin herkkumutteri.

PS. Avut ovat näemmä siunaantuneet jonnekin muualle kuin korvien väliin, ei paha: http://www.bellezzevip.com/showgirls_it ... ina_gioia/
Äh. Totta kai se tiesi, kuka Kimi on. Meinaatko, että Kimi pokasi ko. naisen luontaisella charmillaan?
Herra Manala

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Äh. Totta kai se tiesi, kuka Kimi on. Meinaatko, että Kimi pokasi ko. naisen luontaisella charmillaan?
En todellakaan. Eiköhän eukolle ollut melko selvää kuka on kyseessä ja mikä on kyseisen kaverin naisstatus. Mutta eikös se ole vähän...tyhmää valehdella antaakseen itsestään vesisoikon älykkyysosamäärällä varustetun panolelun kuvan?

Voihan sitä toki ajatella niinkin että emäntä on vain fiksu huomiohuorauksessaan ja saa sen perusteella ehkä jopa työtarjouksia, mutta kompensoiko se sitä faktaa että mamma tullaan muistamaan omien sanojensa puolesta sen sortin idioottina joka ei vuoden aikana saanut selville edes sitä että F1-maailman ehkäpä kuumin nimi ja tämän vuoden F1-maailmamestari sattui olemaan naimisissa? Minusta ei.
prosessi

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Äh. Totta kai se tiesi, kuka Kimi on. Meinaatko, että Kimi pokasi ko. naisen luontaisella charmillaan?
En todellakaan. Eiköhän eukolle ollut melko selvää kuka on kyseessä ja mikä on kyseisen kaverin naisstatus. Mutta eikös se ole vähän...tyhmää valehdella antaakseen itsestään vesisoikon älykkyysosamäärällä varustetun panolelun kuvan?
Olen joskus kuullut sellaista juttua, että älykkäät naiset ovat pelottavia. Lienee siis ihan ovelaa esittää tyhmempää kuin onkaan, eivät rikkaat Räikköset juokse karkuun.
Herra Manala

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Olen joskus kuullut sellaista juttua, että älykkäät naiset ovat pelottavia. Lienee siis ihan ovelaa esittää tyhmempää kuin onkaan, eivät rikkaat Räikköset juokse karkuun.
Jaa. Mun mielestä sen mahdollisen pelottavuuden taas voisi kompensoida aika yksinkertaisesti tissikuvalla.
prosessi

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olen joskus kuullut sellaista juttua, että älykkäät naiset ovat pelottavia. Lienee siis ihan ovelaa esittää tyhmempää kuin onkaan, eivät rikkaat Räikköset juokse karkuun.
Jaa. Mun mielestä sen mahdollisen pelottavuuden taas voisi kompensoida aika yksinkertaisesti tissikuvalla.
Onks sulla rahaa ku Räikkösellä?
Rouva Pupu

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En panis, ihme ruttunaama.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti: Kimi..... luontaisella charmillaan?
Tämä laittoi naurattamaan ääneen.

:D

Turha jätkä. Koko formulasirkus on paitsi turhaa myös vahingollista. Vahingollista ekologisesti ja myös väärien esikuvien antajana. Esikuvia kaahareille... :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko Kimi Suomen autoeroottisin jätkä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vittu!
Mä ajan miten mä haluun!
Olkoon Kimi aurannu piennarta tai italialaista vosua tai mitä tahansa!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin