Melko suuri oraalierotiikkagallup

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Valitse

Olen mies, annan
13
36%
Olen mies, A ja B menee
6
17%
Olen mies, pylly on pop
0
Ei ääniä
Olen mies, suu on vain elintarvikkeille
2
6%
Olen nainen, annan
3
8%
Olen nainen, kaikki maistuu
8
22%
Olen nainen, pylly on pop
0
Ei ääniä
Olen nainen, en syö
0
Ei ääniä
Olen outo, en vastaanota
1
3%
Jotain ihan muuta.
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Kun olisikin niin notkee että voisi ottaa itseltään suihin."

Luokkatoveri peruskoulun 9:nnellä. :perse: :perse: :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Tässä ohjeita Kitinämisuille miten ottaa juuri minulta suihin:

-Syväkurkkuilua lystimpää minusta olisi, jos Kitinämisu nöyrästi nuolisi kielellään mulkkuni varren. Nuolisi huolellisesti.
Olisiko syytä tarkentaa mitä tehdä niille kertomillesi laastiksi paakkuuntuneille smegmakovettumille mitä terskasi ja esinahkasi kiinnekohdan välistä löytyy huonosta alapäähygieniastasi johtuen, jotka eivät sanomasi mukaan lähde edes normaalilla pesulla? Tuleeko nekin nuolla? Lähteekö ne nuolemalla? Tarviiko avuksi esimerkiksi ruuvimeisseliä ja kumivasaraa, vai riittääkö hammasharja? Saako miinuspisteitä jos niitä ei niele?

Homeboy65 kirjoitti:"Kun olisikin niin notkee että voisi ottaa itseltään suihin."

Luokkatoveri peruskoulun 9:nnellä. :perse: :perse: :rofl:
Onpas epätavallisen superhauska ja oivaltava heitto ysiluokkalaiselta. Kyllä tuollaiselle kelpaa röhötellä vielä viiskymppisenäkin.
Duckzilla

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Homeboy65 kirjoitti:"Kun olisikin niin notkee että voisi ottaa itseltään suihin." Luokkatoveri peruskoulun 9:nnellä. :perse: :perse: :rofl:
Kaksi jamppaa näkee kun koira nuolee pallejaan.
- Voisinpa mäkin tehdä noin, olis siistii.
- No tarjoa sille vaikka koirankeksi, ehkä se antaa sun nuolla.

<drum fill> *purkitettua naurua*
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässä ohjeita Kitinämisuille miten ottaa juuri minulta suihin:

-Syväkurkkuilua lystimpää minusta olisi, jos Kitinämisu nöyrästi nuolisi kielellään mulkkuni varren. Nuolisi huolellisesti.
Olisiko syytä tarkentaa mitä tehdä niille kertomillesi laastiksi paakkuuntuneille smegmakovettumille mitä terskasi ja esinahkasi kiinnekohdan välistä löytyy huonosta alapäähygieniastasi johtuen, jotka eivät sanomasi mukaan lähde edes normaalilla pesulla? Tuleeko nekin nuolla? Lähteekö ne nuolemalla? Tarviiko avuksi esimerkiksi ruuvimeisseliä ja kumivasaraa, vai riittääkö hammasharja? Saako miinuspisteitä jos niitä ei niele?
Ei huolta, tytöt!
Ne koristeellisen valkoiset bakteerikertymät esinahkani alla terskani limakalvojen pinnalla olen AINA ennen treffeille lähtöä irrotellut isäni karkeaharjaksisella selkäharjalla! (Tosin viime treffeistäni taitaa olla vuosia).
Herra Manala

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Ei huolta, tytöt!
Ne koristeellisen valkoiset bakteerikertymät esinahkani alla terskani limakalvojen pinnalla olen AINA ennen treffeille lähtöä irrotellut isäni karkeaharjaksisella selkäharjalla! (Tosin viime treffeistäni taitaa olla vuosia).
Huh, mikä helpotus tuo tytöille lienee. Eli samalla kun lutkuttelee herkkutattiasi, voi maistaa faijasi parkkiintunutta selkää sekä kaivella hampaiden välistä hänen selkäkarvojaan.

Miks mun tekee pahaa pelkkä ajatus harjata piliä karkeaharjaksisella selkäharjalla? Onko siinä sun vehkeessäsi enää mitään tuntoa jäljellä?
NuoriDaavid

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ei huolta, tytöt!
Ne koristeellisen valkoiset bakteerikertymät esinahkani alla terskani limakalvojen pinnalla olen AINA ennen treffeille lähtöä irrotellut isäni karkeaharjaksisella selkäharjalla! (Tosin viime treffeistäni taitaa olla vuosia).
Huh, mikä helpotus tuo tytöille lienee. Eli samalla kun lutkuttelee herkkutattiasi, voi maistaa faijasi parkkiintunutta selkää sekä kaivella hampaiden välistä hänen selkäkarvojaan.

Miks mun tekee pahaa pelkkä ajatus harjata piliä karkeaharjaksisella selkäharjalla? Onko siinä sun vehkeessäsi enää mitään tuntoa jäljellä?
Suosit itse chilipippuria?
Geetz

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Erotiikka? Tän alueen vois rajata niinkin laajaksi kuin vaikkapa SEKSI.
Asiasta kiinnostumattomat osaisivat samalla tavalla välttää mutta nimi ei johtaisi ihan näin pahasti harhaan.
PerttiMakimaa

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti: Bzzzt. Tunnen kaksi miestä jotka eivät diggaile suikkarista.
Urbaani legenda.
Jospa he ovat vieneet tuon itselleenvalehtelemisen vaan ihan uudelle tasolle.
Tix

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Tix »

Noo, on mullakin kyllä tullut joskus vastaan sellaisia neitosia, jotka Eivät Vain Osaa ja Joita Ei Jaksa Opettaa Edes Alkeisiin. Jos joku on supertunarihammaspeikkoraastinrautaoksurefleksihyieipenistäsuuhunnirpan uhriksi jäänyt ja traumatisoitunut niin mikäs siinä sitten.

Mut eihän kaikkien tarvi kaikesta tykätäkään. Pääasia että tykkää partnerin kanssa apouts samoista jutuista.
masa

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Mut eihän kaikkien tarvi kaikesta tykätäkään. Pääasia että tykkää partnerin kanssa apouts samoista jutuista.

Sepä. Minulle suikkari puolin ja toisin on niin tärkeä juttu, että ilman sitä ei olisi parisuhdettakaan.
Geetz

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:Minulle suikkari puolin ja toisin on niin tärkeä juttu, että ilman sitä ei olisi parisuhdettakaan.
Kauhee jos tulis joku suusyöpä. Tai jotain niin ku. Jotain epämääräistä leikkaamiskelvotonta pahkuraa osastolle viemään imemis- ja lirputusinnon.
Vihtahousu

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetz kirjoitti:
masa kirjoitti:Minulle suikkari puolin ja toisin on niin tärkeä juttu, että ilman sitä ei olisi parisuhdettakaan.
Kauhee jos tulis joku suusyöpä. Tai jotain niin ku. Jotain epämääräistä leikkaamiskelvotonta pahkuraa osastolle viemään imemis- ja lirputusinnon.
Hui, ei saa pelotella!!!
Geetz

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Vihtahousu kirjoitti:Hui, ei saa pelotella!!!
Näistä pitää keskustella. Meillä ne lukee avioehdossa. Jotkut asiat on laitettava paperille, jottei sitten myöhemmin tule tapeltua niinkin typeristä asioista kuin vaikkapa siitä miten paljon rahaa saa käyttää suuseksin hakemiseen parisuhteen ulkopuolelta.
NuoriDaavid

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetz kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Hui, ei saa pelotella!!!
Näistä pitää keskustella. Meillä ne lukee avioehdossa. Jotkut asiat on laitettava paperille, jottei sitten myöhemmin tule tapeltua niinkin typeristä asioista kuin vaikkapa siitä miten paljon rahaa saa käyttää suuseksin hakemiseen parisuhteen ulkopuolelta.
Mitä teidän avioehto sanoo tästä?
Geetz

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Geetz »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä teidän avioehto sanoo tästä?
Ihan muutamista kymmenistä euroista sanoja, eli palvelun huono taso ehkä takaa kotiinpaluun...
Googlebot

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetz kirjoitti:Kauhee jos tulis joku suusyöpä. Tai jotain niin ku. Jotain epämääräistä leikkaamiskelvotonta pahkuraa osastolle viemään imemis- ja lirputusinnon.
Pillu- tai penissyöpä se vasta kauheaa olisi. Rintasyöpä on puolestaan ihan ok, rikkinäisen rinnan voi aina korvata implantilla.

Kaikkein eniten kyllä pelkään aivosyöpää, koska aivot ovat ihmisen suurin erogeeninen alue. Aivoja ei voi korvata implantilla, tai VOI, mutta tunne-elämä kärsisi siitä kovasti.
Viimeksi muokannut Googlebot, 26.11.2007 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Googlebot kirjoitti: Kaikkein eniten kyllä pelkään aivosyöpää, koska aivot on ihmisen suurin erogeeninen alue. Aivoja ei voi korvata implantilla, tai VOI, mutta tunne-elämä kärsisi siitä kovasti.
Ei muutakuin rajataan turhia ulokkeita pois. Kandee käydä pääamputaatiospesialistilla.
Geetz

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Naisena en kanna huolta omista aivoistani, mutta toki sait nyt botti pelkäämään miesten aivo- ja pippelisyöpiä. :(
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Taisin hätiköidä.. Tässäkö kysyttiin vain sitä oraalin ANTAMIS puolta eikä ollenkaan sitä vastaanottamista? Olisi siis pitänyt vastata kai et olen nainen ja annan (A) mutta vastaus lipsahti kyl jonnein ihan muualle.. Ehkei maailma nyt kuitenkaan romahda tästä pakkaa sekoittavasta virheliikustani.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Melko suuri oraalierotiikkagallup

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Järkytyin kun viimeisin sänkykaveri sanoi ettei tykkää nuolla. Oli se kuitenkin parin kerran jälkeen jo niin taidokas ja innokas oppimaan, että jatkamme harjoittelua.
:on:
Itse tykkään ottaa ja antaa. Mieluiten samanaikaisesti ettei kumpikaan jää vähemmälle.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin