Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

tsekkailen miesten peppuja eroottisesti
7
41%
en tsekkaile miesten peppuja eroottisesti
10
59%
 
Ääniä yhteensä: 17

bedlam

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
Voi kai miehillekin tulla selluliittia. Jätkä on kyllä melkonen lääkäri.
NuoriDaavid

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
Voi kai miehillekin tulla selluliittia. Jätkä on kyllä melkonen lääkäri.
:) Kyllä selluliitti on enempi naisten vaiva. Miesten läski ei mene samalla tavalla muhkuraiseksi.
bedlam

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
Voi kai miehillekin tulla selluliittia. Jätkä on kyllä melkonen lääkäri.
:) Kyllä selluliitti on enempi naisten vaiva. Miesten läski ei mene samalla tavalla muhkuraiseksi.
Yleensä juu, mutta kyllä sitä voi tulla miehellekin. Esim. pakkotoiston foorumilla on monikin miespuolinen valitellut asiasta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt olen hämmästynyt, että yksikään Kitinämisu, ei edes Ninni, ei ole ruksannut tsekkailevansa miesten peppuja!! Oliko koko kysymys turha? Herkempää modernia miestä tuo voisi jopa loukata, nykymiehen kun poliittisen korrektiuden mukaan tulee myös halulla alistua seksiobjektiksi. Miehen pepun ihailu olisi naisilta silkkaa seksikuolausta, kun ei sillä hanurilla asiallista käyttöä naisille ole.

Ja aivan varmaan olen tiedotusvälineissä lukenut/kuullut naisten kehuvan sen-ja-sen popparimiehen peppua tai sanovan, että miehessä katsovat vähintään tokana asiana peppua!

Jospa Kitinän naiset ovat jotenkin poikkeavia?
Katsokaapa vaikka tuota Suomi24-keskustelua, jonka just googletin pointtiani todistaakseni:
http://tinyurl.com/29q5de
ninnithequeen

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Nyt olen hämmästynyt, että yksikään Kitinämisu, ei edes Ninni, ei ole ruksannut tsekkailevansa miesten peppuja!!
Ootsä nyt tyytyväinen?
NuoriDaavid

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Voi kai miehillekin tulla selluliittia. Jätkä on kyllä melkonen lääkäri.
:) Kyllä selluliitti on enempi naisten vaiva. Miesten läski ei mene samalla tavalla muhkuraiseksi.
Yleensä juu, mutta kyllä sitä voi tulla miehellekin. Esim. pakkotoiston foorumilla on monikin miespuolinen valitellut asiasta.
No pakkohan se on uskoa, jos internetissä näin lukee. Voisiko kuitenkin olla että pakkotoiston selluliitista kärsivä posse kärsii myös esim. gynekomastiasta? Testosteroni muuntuu osittain estrogeeniksi elimistössä jne.
bedlam

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:No pakkohan se on uskoa, jos internetissä näin lukee. Voisiko kuitenkin olla että pakkotoiston selluliitista kärsivä posse kärsii myös esim. gynekomastiasta? Testosteroni muuntuu osittain estrogeeniksi elimistössä jne.
Mä en tiedä siitä, että kärsiikö possu gynekologista, mutta olen itse todistanut selluliittia miespuolisella ihmisolennolla. En tiedä vaivaako gynekologikooma vielä lisäksi.
NuoriDaavid

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No pakkohan se on uskoa, jos internetissä näin lukee. Voisiko kuitenkin olla että pakkotoiston selluliitista kärsivä posse kärsii myös esim. gynekomastiasta? Testosteroni muuntuu osittain estrogeeniksi elimistössä jne.
Mä en tiedä siitä, että kärsiikö possu gynekologista, mutta olen itse todistanut selluliittia miespuolisella ihmisolennolla. En tiedä vaivaako gynekologikooma vielä lisäksi.
Kehonrakentajien gynekomastia

http://www.anabolic247.com/bodybuilding/Gynecomastia/

Tuossakin jutussa kerrotaan, että anabolit myös vaikuttavat rasvan jakautumiseen elimistössä naismaisesti, koska osa anaboleista muuttuu elimistössä estrogeeneiksi. Mutta en toki väitä, että jos näet miehellä selluliittia, niin se tarkoittaa anabolien käyttöä. Tuli vain eräänä ajatuksena mieleen, jos pakkotoisto-saitista on kyse.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 26.11.2007 18:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SikaMika

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Jotenkin oon vähän käsittänyt ettei miehet tykkää silleen nakuina pyllistellä.
:?: :?: :?:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti:Riippuu kaiketi myös housuvalikoimasta, että miten se tuo sitä peppua esille. Paljasta tavaraa ei mulle ainakaan satu eteen kovin usein. .
Muistan amerikkalaisen dokkarin, jossa naisille tehtiin valokuvakirja vai oliko se kalenteri missä oli miesten peppuja shortseissa. Korostettiin että mieluummin niin kuin paljaana. Että ei kiitos pakarat alasti vaan housuissa. Julkaisu sai suuren sukseen ja vuolaasti kiitoskirjeitä naisilta.

(Hmmm.. miten muistan tuon?? Aika håmåa)
Rouva Pupu

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Njaa, en kai pahemmin katsele miesten perseitä. Taitaa olla selkä ja hartiat enemmän mun juttu. Oikeastihan katson koko paketin, yksikin vika niin en kato enää toista kertaa, nii!1
ninnithequeen

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Njaa, en kai pahemmin katsele miesten perseitä. Taitaa olla selkä ja hartiat enemmän mun juttu. Oikeastihan katson koko paketin, yksikin vika niin en kato enää toista kertaa, nii!1
Ihan mielenkiinnosta, mitä ne viat on? Koska mie en vaan käsitä. Nenäkarva vinossa tai jotain?
Geetz

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mies veti miehekkäästi herneet nenään tätä ketjua lukiessa, joten jouduin tsekkailemaan sitä persettä kokonaisen vartin. Lähinnä kohtisuoraan takaa perseen korkeudelta mutta toki kiersin sivusta sivuun ja ylhäältä alas. Nyt on persetsekkaukset taas kuukausiks tehty, on se virheetön joo.

Lupasin myös käyttää aikaa vieraiden perseisiin kun kotoa joskus poistun.
Rouva Pupu

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta, mitä ne viat on? Koska mie en vaan käsitä. Nenäkarva vinossa tai jotain?
Ne viat liittyy jotenkin sarkasmin tai ironian puutteeseen. Löytyy näköjään sultakin samat viat.
Zeb

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
:pics:
Ei kiitos mitään tuollaisia kuvia tänne. Mulla on kyllä aavistukseni mitä Zebin miehen pepusta pursui Zebin sormien läpi, eikä se kyllä ole selluliittia.
Kyllä, olen nähnyt miehen selluliittiperseen. Mutta totta ND, samalla äijällä oli pikkuiset manboobsit myös. Ja mä tykkäsin siitä ulkoisista vioistaan huolimatta kunnes paljastui myös sisäkumivikaiseksi.

Ja dear Chap, insinöörien pepuista ei kyllä pursua mitään ylimääräistä ja niiden peput ovat sellaisia sopivan kokoisia, terhakoita ja kiinteitä, eiks vaan?!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tsekkailen, ja oman miehen persettä myös puristelen. Ja oon ihan järkyttynyt että jotkut on vastannut että ei tee niin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pyry-Matias

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Georgina kirjoitti:Tsekkailen, ja oman miehen persettä myös puristelen. Ja oon ihan järkyttynyt että jotkut on vastannut että ei tee niin!
Hoovee vaan heille. Älkää viekö multa hyvää persettä noilla kommenteillanne. 8)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pyry-Matias kirjoitti: Hoovee vaan heille. Älkää viekö multa hyvää persettä noilla kommenteillanne. 8)
Ja sitten vaan kuvaa galleriaan 8)
Meille töihin toi eilen yks Matti kauraa, se on niiiiiin namu! Eestä ja takaa.

Tosin edelleen tähdentäisin että oman miehen perseen voittanutta ei löydy. :h: ostan sille aina tahallaan oikein tiukkoja boksereita joissa se voi illat patsastella ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Chap

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:pics:
Ei kiitos mitään tuollaisia kuvia tänne. Mulla on kyllä aavistukseni mitä Zebin miehen pepusta pursui Zebin sormien läpi, eikä se kyllä ole selluliittia.
Kyllä, olen nähnyt miehen selluliittiperseen. Mutta totta ND, samalla äijällä oli pikkuiset manboobsit myös. Ja mä tykkäsin siitä ulkoisista vioistaan huolimatta kunnes paljastui myös sisäkumivikaiseksi.

Ja dear Chap, insinöörien pepuista ei kyllä pursua mitään ylimääräistä ja niiden peput ovat sellaisia sopivan kokoisia, terhakoita ja kiinteitä, eiks vaan?!
Äh, olit niin kauan poissa, että unohdin jo, että miehesi on insinööri. Muistelin, että hän olisi joku velliperse.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Siinäpä sitä olis miehen persettä :D

Edit: Yritin liittää tähän kuvan mutta en osannut :oops: , olen unohtanut miten se tapahtuu.. Mun galleriasta löytyy, käykää sieltä tsekkaamasta :wink:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Bliss

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: mitä tahansa farkkuja sovittaessaan - vanhoja, uusia - tuli kyselemään, miltä perse näyttää niissä. No en minä tiedä, perseeltä?
Juur tämän vastauksen takia kukaan ei enää halua mua mukaansa vaateostoksille :D Mitäs kysyvät tyhmiä...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja saira »

Eihän munkaan vastaus nyt tarkoita etten mieheni persettä puristelisi tai taputtelisi, mutta kyllä mä kuitenkin miehessä ennemmin sitä nenää katson.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niin, tokihan sitä omassaan on kiinni sit jos sellasen sattuu haavittamaan, ihan joka ruumiin osassa :)

Jos ei perse ole se huomion kiinnittäjä mulle niin eihän se nyt munkaan kohdalla tarkoita et joku persevihaaja olisin :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Lyrica

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Itse kyllä toisinaan katselen miesten peppuja ja kavereiden kanssa ollaan kommentoitukin. Onhan sillä nyt väliä onko miehellä perse vai eikö sitä ole ollenkaan ja jos onkin, niin pepuissakin on eroja.

Kultani peppuun kiinnitin aikanaan huomiota ja kieltämättä koen sen yhdeksi erittäin seksikkääksi osaksi häntä yhä. Noi tiukat bokserit, joista joku mainitsi, yeah! Kiva kyllä katsella boksereissa kultaani iltaisin.... alkaa haluttaa, jo pelkkä ajatuskin. Ja sitä peppua on kiva kosketellakin.

Ymmärrän kyllä senkin, ettei kaikki naiset katsele miesten peppuja. Ei kaikki voi olla samaa mieltä asioista.

Tuli muuten mieleen... Miksi miehet katselevat naisten tissejä? Niiden tarkoitushan on imettää (lapsia, ei miehiä). Vai mikä niiden funktio miesten mielestä on?
Zeb

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Äh, olit niin kauan poissa, että unohdin jo, että miehesi on insinööri. Muistelin, että hän olisi joku velliperse.
Odottavan aikahan on tunnetusti pitkä :wink:
Vastaa Viestiin