Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

tsekkailen miesten peppuja eroottisesti
7
41%
en tsekkaile miesten peppuja eroottisesti
10
59%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

75-vuotiaan isäni kanssa ihmettelimme, miksi nykynaiset tsekkailevat miesten perseitä. Käsittämätöntä.

Ilmeni, ettei vain nykynaiset. Nimittäin 77-vuotias Äitini huikkasi väliin että "Kyllä se aiiiika kiinnostava paikka on." Mutta kieltäytyi jatkoselityksistä.

En käsitä mikä miesten pepuissa naisia kiinnostaa.
Naisten pepun kiinnostavuus miehille on paljon ymmärrettävämpää:
Alkuperäinen ja vieläkin suosittu yhdyntäasento on ollut takaapäin, jolloin miehelle arvokasta on juuri naisen pakarat ja pilkistelevä pimpero. Jotkut ruotsalaistyyliset miehet kuuluvat hoonaavan peniksellään naisen anusaukkoakin.

Pakaroiden erottuvuus vyötäröstä ja pepun sopiva timmi koko on myös naisen hedelmällistä ikää ilmentävä signaali.

Mutta mitä ihmettä naiset tekevät miehen pepulla?
Sehän on vai PERSE.
Ei muuta käyttöä kuin istuminen ja kakkiminen. (Ja ok, fysiologisesti juuri pakaralihakset mahdollistavat ihmisen pystykäynnin).

Seksuaalisesti nainen ei edes näe miehen persettä käsittääkseni siis niin missään yhdyntäasennossa. Eikä naisella ole mitään, jota miehen perseeseen työntäkään. (Eipä nyt laajenneta dildopyllyheterointiin, tuohon Kitinäläisten moderniin rappioilmiöön)

Naiset kertokee mikä miehen pepussa VOI teitä kiinnostaa!
Viimeksi muokannut Gat, 26.11.2007 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ootsä ihan tosissas?

Miehen peppuhan on kiva. Hyväperseinen mies on aina rock on, teinivuosinakin jo.
Duckzilla

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Gat kirjoitti:Mutta mitä ihmettä naiset tekevät miehen pepulla?
Panoliikkeiden onnistuneeseen suorittamiseen tarvitaan hyviä perselihaksia (ja vatsaa ja alaselkää myös).

Silti miehet treenaavat vaan penkillä, vaikka rintalihaksia tuijottelevat vain lähinnä muut miehet, håmåt erityisesti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Naisethan tähän tietysti osaavat parhaiten vastata. Kuitenkin, yleensä hyvin kehittyneet pakaralihakset merkitsevät, että on hyvässä fyysisessä kunnossa ja treenannut. Kyllä kait sitä arvostetaan.

Mielenkiintoista olisi tietää mitä heidän olisi mielestäsi tsekkailtava ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetz

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mä en kyllä kattele, oikein ikinä. Joskus kyllä muistan vastanneeni tällaseen kyselyyn JOOOO KATSON UUUUUH! Mut väitän et esim. reidet kiinnostaneet aina pyllyä enemmän. Pyllystä ei oikein ole mulle hyötyä (riittävää), siksi kai en sitä juuri vilkuile? Kaikki miesten pyllyt on jees kunhan ne eivät ole yhtä ihania kuin omani.

Duckzillan heitosta piittaamatta myönnän tsekkailevani miesten rintoja ihan siinä missä naistenkin. Esim. se Duckzillan posekuva on oikein hieno ja siinä katseeni kiinnittyi heti salamana rintaan.

(Ei siitä rinnastakaan toki minulle suurta hyötyä ole mutta pannessa se on kuitenkin usein enemmän siinä tyrkyllä ja ihailtavana kuin peba.)
NuoriDaavid

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostaa sen eroavaisuus omasta sukupuolesta. Miehen kapea lantio eroaa selvästi naisen leveästä lantiosta. Lihaksikas perse tarkoittaa hyviä geenejä ja kykyä suojella naista ja lasta. luulen.
Geetz

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Näkyykö niitä huonoja pyllyjä sitten paljonkin? Hmmh. Tyydyn nyt pohtimaan tätä niin, että jos tsekkailemani reidet miellyttävät oletan heti, että pyllykin on kuosissa ja lapseni elo on turvattu. 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Mielenkiintoista olisi tietää mitä heidän olisi mielestäsi tsekkailtava ?
No vaikka just kapeaa lantiotani ja timmiä pyöreää pikkupeppuani! Eihän minussa laiheliinissa muuta naisille kelpaavaa olekaan! :D

NINNILLEKIN, että selvää se, että naiset miesten pepusta diggailevat, en vaan käsitä MIKSI. Kertokee!
ninnithequeen

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Mielenkiintoista olisi tietää mitä heidän olisi mielestäsi tsekkailtava ?
No vaikka just kapeaa lantiotani ja timmiä pyöreää pikkupeppuani! Eihän minussa laiheliinissa muuta naisille kelpaavaa olekaan! :D

NINNILLEKIN, että selvää se, että naiset miesten pepusta diggailevat, en vaan käsitä MIKSI. Kertokee!
No en mie tiiä! Kavereitten pyllyjä ei tuu katottua koskaan. Vaikka olis kuin hyvännäkösiä miehiä. Ja saunassa, alastomia, en ees kyttää, vaikka siinä oltais posket paljaana.

Äh, tyhmä keskustelu. Sä olet varmaan ainoo joka haluis tirkistellä vai?
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Minen oo ikin tajunnu mitä hianoo perseis o. Paitsi että semmonen on hyvä ol olemas, jos haluu vaikka istua.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja saira »

Jostain syystä koen nenän huomattavasti mielenkiintoisemmaksi kuin peban miehellä. Eli en katsele miesten perseitä. Ja ei, en kuvittele nenän koon korreloivan mitään muuta osaa miehessä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: No vaikka just kapeaa lantiotani ja timmiä pyöreää pikkupeppuani! Eihän minussa laiheliinissa muuta naisille kelpaavaa olekaan!
Kauppaa itseäsi noilla speckseillä jollekin hinaajafoorumille. Veikkaan että TruckerRane54 haluaa heti kairata perseesi paria numeroa suuremmaksi jollakin orimattilan levähdyspaikalla.
Duckzilla

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Geetz kirjoitti:Duckzillan posekuva on oikein hieno ja siinä katseeni kiinnittyi heti salamana rintaan.
Minussako? :shock: No mutta kiitos. :oops: :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, minä en (myöskään) kuulu pepun tuijottaja naisiin, siis ainakaan silleen aktiivisesti.. Eli ei ole todellakaan eka eikä varmaa edes viiden kärjessä mitä miehessä katson, toki sitten jos joku muu nainen sanoo et katoppa kun on hyvä perse tuossa miehellä niin sitten ikään kuin käskystä tsekkaan ja sitten olen joko samaa mieltä tai kohautan harteitani näkemälleni. Perseen edelle ajaa mulla ainakin kädet (räpyläosa), silmät, suu (lue: hampaat), harteikas olemus, timmi vatsa ja enempi yleiseen olemukseen liittyvä pituus.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En mä mitään tsekkaile. Puristamalla saa paremman tuntuman.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duckzilla

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Lilo kirjoitti:En mä mitään tsekkaile. Puristamalla saa paremman tuntuman.
Naisten tisseistä myös. Mutta rillit on vaarassa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duckzilla kirjoitti:
Naisten tisseistä myös. Mutta rillit on vaarassa.
Totta. Ei kannata ilman lupaa puristella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei tässä ole erhettä
tän ketjun aloittajalle on annettava persettä
hyvin rasvattua B-rappua
ja vielä e n n e n Vappua

:perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kai ne perseet tulee kateltua vaistomaisesti kaikilta.

E: jaaaa ei se ollukkaan se kysymys, vaan miksi.. vastaus: emmää vaan tiijä
Zeb

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
NuoriDaavid

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
ninnithequeen

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
:pics:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
:pics:
Mitä toi STFU muuten tarkoittaa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Chap

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En mä taida kauheasti niitä katsella, mut puristellessa on hyvä olla sellainen napakka tuntuma. Ikävää jos selluliitti pursuu sormien välistä tai joutuu pitelemään kiinni suoraan istuinkyhmyistä.
Ei miehillä ole selluliittia. :leuhka:
:pics:
Ei kiitos mitään tuollaisia kuvia tänne. Mulla on kyllä aavistukseni mitä Zebin miehen pepusta pursui Zebin sormien läpi, eikä se kyllä ole selluliittia.
masa

Re: Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Mitä toi STFU muuten tarkoittaa? :?
UTFG
Vastaa Viestiin