Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Hyvä idea! Mietin vaan minkä kokoinen sen pitäisi olla :think:
Täytyy kysyä Vadimilta, luulen ainakin et se on pidempi ku mä, ku mä oon vaan 1,64 metriä pätkä.
Mutta ketä kaikkia muita pitäisi huomioida?
Ainaki Suomen Kansallisbaletin pitäis mahtua sinne, muutenhan homostelusta ei tuu mitään. Ja pienen kirjastollisen verran käyttöohjeita mahdollisimman monella eri kielellä.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Ainaki Suomen Kansallisbaletin pitäis mahtua sinne, muutenhan homostelusta ei tuu mitään. Ja pienen kirjastollisen verran käyttöohjeita mahdollisimman monella eri kielellä.
Aika iso pitää olla sitten. Mulle olis riittänyt levysoitin ja shampanjat. Niin ja tonttulakit tietysti. Oon vaatimaton.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vähän stressaa nyt kun ND:tä ei ole näkynyt ja saatetaan siis joutua menemään kaappiin ilman sitä.
masa

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ainaki Suomen Kansallisbaletin pitäis mahtua sinne, muutenhan homostelusta ei tuu mitään. Ja pienen kirjastollisen verran käyttöohjeita mahdollisimman monella eri kielellä.
Aika iso pitää olla sitten. Mulle olis riittänyt levysoitin ja shampanjat. Niin ja tonttulakit tietysti. Oon vaatimaton.
Oottekos muuten ajatelleet vaihtaa vaikkapa puhelinnumeroita tai meseosoitteita?
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ainaki Suomen Kansallisbaletin pitäis mahtua sinne, muutenhan homostelusta ei tuu mitään. Ja pienen kirjastollisen verran käyttöohjeita mahdollisimman monella eri kielellä.
Aika iso pitää olla sitten. Mulle olis riittänyt levysoitin ja shampanjat. Niin ja tonttulakit tietysti. Oon vaatimaton.
Oottekos muuten ajatelleet vaihtaa vaikkapa puhelinnumeroita tai meseosoitteita?
Sehän olis ihan tylsää. Leikitään kato suomenruotsalaisii ja huudetaan kaikki asiat kovaan ääneen, niin että kaikki varmasti kuulee.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja ak »

Zeb kirjoitti:Vähän stressaa nyt kun ND:tä ei ole näkynyt ja saatetaan siis joutua menemään kaappiin ilman sitä.
Kai nyt niin varakkaalla miehellä on riittävän iso kaappi, että mahdutte sinne mukaan.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ak kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Vähän stressaa nyt kun ND:tä ei ole näkynyt ja saatetaan siis joutua menemään kaappiin ilman sitä.
Kai nyt niin varakkaalla miehellä on riittävän iso kaappi, että mahdutte sinne mukaan.
Mutku me ei tiietä missä se kaappi on!
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja ak »

prosessi kirjoitti:Mutku me ei tiietä missä se kaappi on!
Eiköhän se pienellä salapoliisityöllä löydy. Muistakaa varoa ovea vartioivaa vaimoa.
Herra Manala

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ette ole enää yllättävän homoja. Olette käsittämättömän homoja.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Ette ole enää yllättävän homoja. Olette käsittämättömän homoja.
Harmin paikka, mutta sellaista sattuu.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Ette ole enää yllättävän homoja. Olette käsittämättömän homoja.
Näin on! Ja ajatella että säkin aina välillä eksyt tänne silleen ujosti ihan vähän homostelemaan :) Siitä se lähtee, rohkeasti vain!
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ette ole enää yllättävän homoja. Olette käsittämättömän homoja.
Näin on! Ja ajatella että säkin aina välillä eksyt tänne silleen ujosti ihan vähän homostelemaan :) Siitä se lähtee, rohkeasti vain!
Manala seuraa meitä. Enkä saa päästäni pois sitä pelottavaa mielikuvaa, jonka Duckzilla sinne tunki kertomalla nähneensä unta Manalasta, jossa Manala leijaili jonkinlaisena kummituksen ja tuomion enkelin välimuotona hänen yläpuolellaan. Syytti varmaan Duckzillaakin homoudesta!
Rouva Pupu

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tosi eroottista.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:Tosi eroottista.
:D
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:Tosi eroottista.
Anna nyt meidän homojenkin nauttia vähän erotiikasta, pliis!
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ette ole enää yllättävän homoja. Olette käsittämättömän homoja.
Näin on! Ja ajatella että säkin aina välillä eksyt tänne silleen ujosti ihan vähän homostelemaan :) Siitä se lähtee, rohkeasti vain!
Manala seuraa meitä. Enkä saa päästäni pois sitä pelottavaa mielikuvaa, jonka Duckzilla sinne tunki kertomalla nähneensä unta Manalasta, jossa Manala leijaili jonkinlaisena kummituksen ja tuomion enkelin välimuotona hänen yläpuolellaan. Syytti varmaan Duckzillaakin homoudesta!
Pitäisiköhän Manalan pyrkiä Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi?
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Näin on! Ja ajatella että säkin aina välillä eksyt tänne silleen ujosti ihan vähän homostelemaan :) Siitä se lähtee, rohkeasti vain!
Manala seuraa meitä. Enkä saa päästäni pois sitä pelottavaa mielikuvaa, jonka Duckzilla sinne tunki kertomalla nähneensä unta Manalasta, jossa Manala leijaili jonkinlaisena kummituksen ja tuomion enkelin välimuotona hänen yläpuolellaan. Syytti varmaan Duckzillaakin homoudesta!
Pitäisiköhän Manalan pyrkiä Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi?
Ehkä. Luulen kyllä että jokin laki kieltää moisen.
Herra Manala

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Enkä saa päästäni pois sitä pelottavaa mielikuvaa, jonka Duckzilla sinne tunki kertomalla nähneensä unta Manalasta, jossa Manala leijaili jonkinlaisena kummituksen ja tuomion enkelin välimuotona hänen yläpuolellaan. Syytti varmaan Duckzillaakin homoudesta!
WTF? I rule.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Enkä saa päästäni pois sitä pelottavaa mielikuvaa, jonka Duckzilla sinne tunki kertomalla nähneensä unta Manalasta, jossa Manala leijaili jonkinlaisena kummituksen ja tuomion enkelin välimuotona hänen yläpuolellaan. Syytti varmaan Duckzillaakin homoudesta!
WTF? I rule.
Olet kiukkuinen pieru.
Herra Manala

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:Olet kiukkuinen pieru.
Olet varjo kiukkuisesta pierusta.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olet kiukkuinen pieru.
Olet varjo kiukkuisesta pierusta.
Parempi sekin kuin kiukkuinen pieru.
Herra Manala

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olet kiukkuinen pieru.
Olet varjo kiukkuisesta pierusta.
Parempi sekin kuin kiukkuinen pieru.
EVO.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Olet varjo kiukkuisesta pierusta.
Parempi sekin kuin kiukkuinen pieru.
EVO.
Ja hyvä niin.
Hermann Hoth

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...
...
Oottekos muuten ajatelleet vaihtaa vaikkapa puhelinnumeroita tai meseosoitteita?
Anna nyt naisten höpistä palstalla. :D
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hermann Hoth kirjoitti:Anna nyt naisten höpistä palstalla. :D
Mutta miksi? Olisihan se nyt paljon parempi, jos täällä puhuttaisiin vain unelmien autoista! Taidan mennä siihen ketjuun riehumaan vielä lisää.
Vastaa Viestiin