Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Niinnå jåå, tiiät totuuksia mustaki, eikä mua ees pelota.
Ei kuulukaan :) Luottamuksen pettämisestä tulee niin huono olo, ettei juuri mikään asia maailmassa ole sen arvoista.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Ja miten selittää, että sinua viehättävät pitkäkoipiset, vähemmän suomalaisnallekarhumaiset miehet, tai siis ainakin yksi niistä?
Yritän saada korjausta persjalkaisuusgeenipooliini, tietty! Niin kuin sinunkin pitäisi yrittää saada vauvanaamageeneihisi. Ai niin, mutta eihän ne ole edes lisääntymisikäisiä vielä ne sun suåsikit. Dääm!!
Tuon takia minulla on se hevosennaamatammafanitusosio.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Niinnå jåå, tiiät totuuksia mustaki, eikä mua ees pelota.
Ei kuulukaan :) Luottamuksen pettämisestä tulee niin huono olo, ettei juuri mikään asia maailmassa ole sen arvoista.
Vaan tuostapa tulikin mieleeni, että itse asiassa ainakin minä teen kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä pelkkien kirjoitusten perusteella, välillä ehkä liiankin. Jos ihan aikuisten oikeesti miettii, ettemme ole ikinä edes tavanneet, eikä silti juolahtaisi mieleenkään epäillä luotettavuuttasi, niin aika suuri painoarvo silloin on pelkillä sanoilla netissä.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ei kuulukaan :) Luottamuksen pettämisestä tulee niin huono olo, ettei juuri mikään asia maailmassa ole sen arvoista.
Vaan tuostapa tulikin mieleeni, että itse asiassa ainakin minä teen kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä pelkkien kirjoitusten perusteella, välillä ehkä liiankin. Jos ihan aikuisten oikeesti miettii, ettemme ole ikinä edes tavanneet, eikä silti juolahtaisi mieleenkään epäillä luotettavuuttasi, niin aika suuri painoarvo silloin on pelkillä sanoilla netissä.
Niin minäkin. Pelottavaa(ko)? En vain millään usko, että täällä pystyy uskottavasti feikkaamaan senkään vertaa kuin livenä.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:En vain millään usko, että täällä pystyy uskottavasti feikkaamaan senkään vertaa kuin livenä.
Sama tunne minullakin. Aika hämmentävää.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En vain millään usko, että täällä pystyy uskottavasti feikkaamaan senkään vertaa kuin livenä.
Sama tunne minullakin. Aika hämmentävää.
Täällä joutuu väkisinkin kertomaan itsestään jotain sellaista mikä ei livehärdelleissä välttämättä tule ikinä edes puheeksi?
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En vain millään usko, että täällä pystyy uskottavasti feikkaamaan senkään vertaa kuin livenä.
Sama tunne minullakin. Aika hämmentävää.
Täällä joutuu väkisinkin kertomaan itsestään jotain sellaista mikä ei livehärdelleissä välttämättä tule ikinä edes puheeksi?
Ehkä niinkin, mutta myös se saattaa vaikuttaa, että livetilanteet ovat vain hetkistä koostuvia sarjoja, jotka menevät niin nopeasti ohi, ettei niiden tosiasiallista sisältöä välttämättä edes ehdi kunnolla hahmottaa, kun taas täällä kaikki dokumentoituu talteen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Prosessi ja Zeb: Tämä ketju on nakuille tonttutytöille.
Juu tuu: GET A ROOM, lepakkotytöt!
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Prosessi ja Zeb: Tämä ketju on nakuille tonttutytöille.
Juu tuu: GET A ROOM, lepakkotytöt!
Joulu on jo ohi.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Prosessi ja Zeb: Tämä ketju on nakuille tonttutytöille.
Mistäs tiedät missä asussa täällä naputellaan?
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Prosessi ja Zeb: Tämä ketju on nakuille tonttutytöille.
Mistäs tiedät missä asussa täällä naputellaan?
Mä voin paljastaa sen verran, ettei mulloo tonttulakkii.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Täällä joutuu väkisinkin kertomaan itsestään jotain sellaista mikä ei livehärdelleissä välttämättä tule ikinä edes puheeksi?
Ehkä niinkin, mutta myös se saattaa vaikuttaa, että livetilanteet ovat vain hetkistä koostuvia sarjoja, jotka menevät niin nopeasti ohi, ettei niiden tosiasiallista sisältöä välttämättä edes ehdi kunnolla hahmottaa, kun taas täällä kaikki dokumentoituu talteen.
Njoo, mutta en mä ainakaan ikinä kenenkään viestihistoriaa tongi. (Toisin kuin jotkut jotka jopa postaa otteita toisten historiasta uusiin ketjuihin argumenttiensa tueksi.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Prosessi ja Zeb: Tämä ketju on nakuille tonttutytöille.
Mistäs tiedät missä asussa täällä naputellaan?
ÄÄÄKK!!! Kuvaa mulle ja heti!!! Ottakaa sellaisesta kulmasta, että persjalkaisuutenne ei häiritse runkkaamistani. Muuten sanon, että te kaksi olette yhden eikun kahden muun lisäksi ainakin henkisesti IhQuimmat Kitinämisut.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mistäs tiedät missä asussa täällä naputellaan?
Mä voin paljastaa sen verran, ettei mulloo tonttulakkii.
Mä taas laitoin just sellaisen päähän, jolloin saan kirjoittaa tähän ketjuun ihan perustellusti 8)
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Täällä joutuu väkisinkin kertomaan itsestään jotain sellaista mikä ei livehärdelleissä välttämättä tule ikinä edes puheeksi?
Ehkä niinkin, mutta myös se saattaa vaikuttaa, että livetilanteet ovat vain hetkistä koostuvia sarjoja, jotka menevät niin nopeasti ohi, ettei niiden tosiasiallista sisältöä välttämättä edes ehdi kunnolla hahmottaa, kun taas täällä kaikki dokumentoituu talteen.
Njoo, mutta en mä ainakaan ikinä kenenkään viestihistoriaa tongi. (Toisin kuin jotkut jotka jopa postaa otteita toisten historiasta uusiin ketjuihin argumenttiensa tueksi.)
En mäkään, paitsi käskystä. Mutta jo se, että puheenvuoron sisältöä voi miettiä minuutteja tai pidempäänkin vaikuttaa paljon. Itse asiassa vanhat ketjut ovat myöhemmin luettuina usein todella omituisia, aiheesta riippumatta.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Muuten sanon, että te kaksi olette yhden eikun kahden muun lisäksi ainakin henkisesti IhQuimmat Kitinämisut.
Niinno, jollain se persjalkaisuus pitää yrittää kompensoida.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mistäs tiedät missä asussa täällä naputellaan?
Mä voin paljastaa sen verran, ettei mulloo tonttulakkii.
Mä taas laitoin just sellaisen päähän, jolloin saan kirjoittaa tähän ketjuun ihan perustellusti 8)
Julmurit! Vähän niinkuin kissat, jotka leikkivät raadolla.

Viittaan tietysti enintään itseeni.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Mutta jo se, että puheenvuoron sisältöä voi miettiä minuutteja tai pidempäänkin vaikuttaa paljon.
Tää on varmaan ainakin osin totta. Itse koen niin, että täällä on helpompaa olla suora kuin livenä. Livenä suoruudesta tulee itse asiassa paljon harmia, mikäli sitä harrastaa pintapuolisesti tuntemiensa ihmisten keskuudessa.
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Julmurit! Vähän niinkuin kissat, jotka leikkivät raadolla.

Viittaan tietysti enintään itseeni.
Raatoseni kultaseni, väitit että Kitinässä on tylsää. Päätimme korjata tilanteen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Julmurit! Vähän niinkuin kissat, jotka leikkivät raadolla.

Viittaan tietysti enintään itseeni.
Raatoseni kultaseni, väitit että Kitinässä on tylsää. Päätimme korjata tilanteen.
Mutta nyt kiihotatte mieltäni niin, etten saa unta.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Julmurit! Vähän niinkuin kissat, jotka leikkivät raadolla.

Viittaan tietysti enintään itseeni.
:D Senkin raato!
prosessi

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Raatoseni kultaseni, väitit että Kitinässä on tylsää. Päätimme korjata tilanteen.
Mutta nyt kiihotatte mieltäni niin, etten saa unta.
Sellaista sattuu. Kannattaisi ehkä miettiä mitä ketjuja avaa keskellä yötä. Enkä nyt puhu vetoketjuista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Sellaista sattuu. Kannattaisi ehkä miettiä mitä ketjuja avaa keskellä yötä. Enkä nyt puhu vetoketjuista.
Mulla on bokserit. Ai niin, niistä ei puhuttu.

Ja tarkoitin tietysti kiihottumista sellaisessa 20-lukulaisessa mielessä, jossa yöt valvotaan elostelun merkeissä, ajatuksista ja taiteesta ja filosofiasta keskustellen pimeimpinä tunteina. On tehtävä ero sanojen "excited" ja "excité" välillä.
Zeb

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Mulla on bokserit.
Mutta onko tonttulakkia?!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tonttutyttöjä ja Joulupiparia.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Mulla on bokserit.
Mutta onko tonttulakkia?!
Senkin pervo!
Vastaa Viestiin