Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Geetzu

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tonttu8 kirjoitti:Päällään seisten.
Tuli tossa kokeiltua yks päivä asentoja, joissa itse pää selkeästi alaspäin. Ei siinä piru vie vaan voi nauttia! Siis kaikki veri pakkautuu väärään päähän ja pillu meni lähes tunnottomaks hetken pienen jälkeen. Ihme toimintaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Tuli tossa kokeiltua yks päivä asentoja, joissa itse pää selkeästi alaspäin. Ei siinä piru vie vaan voi nauttia! Siis kaikki veri pakkautuu väärään päähän ja pillu meni lähes tunnottomaks hetken pienen jälkeen. Ihme toimintaa
Yhdessä asennossa toi pääalaspäin toimii, kun nainen on sängyssä selällään, pää sängynulkopuolella roikkuen ja mies siinä pään takana seisten, luikauttaa kalun suuuhun. Saa ihanat suunainnit. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Tuli tossa kokeiltua yks päivä asentoja, joissa itse pää selkeästi alaspäin. Ei siinä piru vie vaan voi nauttia! Siis kaikki veri pakkautuu väärään päähän ja pillu meni lähes tunnottomaks hetken pienen jälkeen. Ihme toimintaa
Yhdessä asennossa toi pääalaspäin toimii, kun nainen on sängyssä selällään, pää sängynulkopuolella roikkuen ja mies siinä pään takana seisten, luikauttaa kalun suuuhun. Saa ihanat suunainnit. :wink:
Toimii myös neukkarin pöydällä selällään maaten. Toimistoseksi mahdollistaa mitä mielikuvituksellisimmat asennot ja sen jälkeen ei koskaan katso enää samalla tavalla noita tuttuja huonekaluja.
Geetzu

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Yhdessä asennossa toi pääalaspäin toimii, kun nainen on sängyssä selällään, pää sängynulkopuolella roikkuen ja mies siinä pään takana seisten, luikauttaa kalun suuuhun. Saa ihanat suunainnit. :wink:
Mulla se kalu tökkii ihan vääriä kohtia suussa tossa asennossa, jostain syystä tökkijä innostuu liikaakin... Mutta jos mies kumartuu niin paljon eteen, että ylettää vähän maistelemaan sängyllä makoilevaa pimppaa niin sitä itekin saa päätä vähän "suorempaan" ja homma taas toimii. Hienosäädöllä kaiken saa toimivaks. :]
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Toimii myös neukkarin pöydällä selällään maaten. Toimistoseksi mahdollistaa mitä mielikuvituksellisimmat asennot ja sen jälkeen ei koskaan katso enää samalla tavalla noita tuttuja huonekaluja.
Sänky oli vain esimerkki. Totta kai pöytä ym. sopivalla korkeudella olevat tasot käyvät. Samoin ajattelen kotona, että ei sellaista paikkaa ole, missä ei seksiä olisi harrastettu, mitä erilaisimmin tekniikoin. Lämpimät muistot etenkin kodihoitohuoneesta, sen työpöydästä, lattiasta jne. Etenkin silloin muistot tulvivat mieleen, kun on yksikseen silittelemässä ja pesemässä valtavia pyykkejä siellä, että voisi täällä nyt jotain muutakin tehdä. Hymyilyttää kyllä välillä ittekseen kotosalla, kun erilaisia muistoja tulee mieleen, jos jonkinlaisista paikoista. Myös varasto, autotalli, puutarhanpöytä tuo hekumallisia muistoja mieleen.
Geetzu kirjoitti: Mulla se kalu tökkii ihan vääriä kohtia suussa tossa asennossa, jostain syystä tökkijä innostuu liikaakin... Mutta jos mies kumartuu niin paljon eteen, että ylettää vähän maistelemaan sängyllä makoilevaa pimppaa niin sitä itekin saa päätä vähän "suorempaan" ja homma taas toimii. Hienosäädöllä kaiken saa toimivaks. :]
Joo tämä asento vaatii tietynlaista tekniikkaa ja varovaisuutta. Miehen pitää olla liikaa innostumatta tässä asennossa. Se riski siinä on, mutta hienosäädöllä se tuntuu todella ihanalta, kun nainen ottaa suihin altapäin ja saa työnnellä kalua suussa rauhallisesti. Yleensä 69 asennnosta minä en tykkää, koska en voi keskittyä kahteen asiaa yhtäaikaan. Se ei vaan musta tunnu niin kiihottavalta kuin vuorotellen suihinotot.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Tuli tossa kokeiltua yks päivä asentoja, joissa itse pää selkeästi alaspäin. Ei siinä piru vie vaan voi nauttia! Siis kaikki veri pakkautuu väärään päähän ja pillu meni lähes tunnottomaks hetken pienen jälkeen. Ihme toimintaa
Yhdessä asennossa toi pääalaspäin toimii, kun nainen on sängyssä selällään, pää sängynulkopuolella roikkuen ja mies siinä pään takana seisten, luikauttaa kalun suuuhun. Saa ihanat suunainnit. :wink:
Oki.
Faghag kirjoitti:
Miehen kalu on niiiiiiiiiiiin kaunis. Suihinotto on nautinnollista, eikä vähempää siksi, että on ihanaa tuottaa toiselle niin suurta nautintoa.
Oke, selvä. :)

Olen joskus pari kertaa päässy vähän asiaankin, mutta en ole koskaan tajunnut naisen sukuelimeen koskea suullani? kuinka tehdä se?
Geetzu kirjoitti:
Mulla se kalu tökkii ihan vääriä kohtia suussa tossa asennossa, jostain syystä tökkijä innostuu liikaakin... Mutta jos mies kumartuu niin paljon eteen, että ylettää vähän maistelemaan sängyllä makoilevaa pimppaa niin sitä itekin saa päätä vähän "suorempaan" ja homma taas toimii. Hienosäädöllä kaiken saa toimivaks. :]
prkl, nyt turvat tukkoon! :twisted:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

slam kirjoitti: Olen joskus pari kertaa päässy vähän asiaankin, mutta en ole koskaan tajunnut naisen sukuelimeen koskea suullani? kuinka tehdä se?
Täällä KITYssä on muutamia todella suuseksistä nautiskelevia naisia, jotka voisivat hiukan sinua opastaa, tästä aiheesta. Kuinka nainen saada huutamaan onnesta onnistuneessa suuseksissä. Itse en ala antamaan neuvoja näin miehenä, koska nainen varmasti tuntee parhaiten omat sopukkansa. Lohdutuksen sanat sulle kuitenkin, että minäkin olen oppinut suuseksin hienoudet naisten opastamana. He ovat antaneet neuvot mistä, miten, millä tapaa jne. Kyllä se siitä sitten ihan ittekseen alkaa luistamaan. Kun kerran olet saanut yhden naisen orgasmiin suullasi niin siitä se itsetunto sitten nousee ja taidot karttuvat. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

martza kirjoitti:Yleensä 69 asennnosta minä en tykkää, koska en voi keskittyä kahteen asiaa yhtäaikaan. Se ei vaan musta tunnu niin kiihottavalta kuin vuorotellen suihinotot.
Kivaa, että joku muukin on tästä asennosta samaa mieltä :-D Mä haluan aina tehdä asiat 100%, niin suihinoton kuin sen suuseksin saamisen ja samanaikaisuus tässä häiritsee kovasti. Asia kerrallaan ja siinä järjestyksessä.
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="martza"][quote]

Oki, täytyy ny kahtoo pääsenkö koskaan enää asiaan. Ehkä uuden vuoden jälkeen voisi koittaa taas lähteä metsälle. Hämäläiset on hitaita toimissaan. :lol:

Tosin jos joku tuohon vermeensä toimittaisi saattaisin harkita harrastamista. :roll: Tiedä siitä sitten, kun semmoista ei tapahdu, kun luontofilmeissä 8)
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

slam kirjoitti:Olen joskus pari kertaa päässy vähän asiaankin, mutta en ole koskaan tajunnut naisen sukuelimeen koskea suullani? kuinka tehdä se?
No nainen tietää kyllä, mutta kokeneelta ja suuseksin taitavalta mieheltä saisit parhaat niksit ja neuvot. Nussuni olisi tässä aika hyvä opettaja, hän se opetti mutkin taas nauttimaan suuseksin saamisesta. Kaikkein pahinta ovat sängyssä niin miehet (kuin varmaan naisetkin), jotka luulevat olevansa täysinoppineita näissä asioissa ja käyttävät oppimaansa kaavaa kaikkiin naisiin (miehiin).

Kukaan ei ole näissä asioissa täysinoppinut, edes sen 50-100 seksikumppanin jälkeen. Kokeneisuus takaa vain sen, että osaa ehkä "kuunnella" toisen kehoa, sen reaktioita sekä kohteen ääntelyä oppiakseen lisää siitä, mistä toinen pitää. Toinen tykkää rajummasta kohtelusta, myös alapäässä. Itse pidän mm. siitä, että klittaani näykitään ja imetään rajusti, herkempi nainen voisi menettää kokonaan mielenkiinnon tuollaisen käsittelyn jälkeen.

Kokeneisuus takaa myös sen, että uskaltaa kertoa omista toiveistaan ja ohjata toista punastelematta. Seksi on tiimityötä :-D
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Kivaa, että joku muukin on tästä asennosta samaa mieltä Mä haluan aina tehdä asiat 100%, niin suihinoton kuin sen suuseksin saamisen ja samanaikaisuus tässä häiritsee kovasti. Asia kerrallaan ja siinä järjestyksessä.
Samat sulle. Suuseksi seksimuotona on niin hyvää, että sitä pitää tehdä erillisinä toimintona jotta saa siitä 100% nautinnon. Luulen, että se on vain muotisana, tuo 69, mutta todellisuudessa, suihinotto on parasta erillisenä suorituksena.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Feiz

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Faghag kirjoitti:
martza kirjoitti:Yleensä 69 asennnosta minä en tykkää, koska en voi keskittyä kahteen asiaa yhtäaikaan. Se ei vaan musta tunnu niin kiihottavalta kuin vuorotellen suihinotot.
Kivaa, että joku muukin on tästä asennosta samaa mieltä :-D Mä haluan aina tehdä asiat 100%, niin suihinoton kuin sen suuseksin saamisen ja samanaikaisuus tässä häiritsee kovasti. Asia kerrallaan ja siinä järjestyksessä.
SAmanlaista onkelmaa meilläkin eli gimma naatiskelee nuolemisesta niin paljon että 69 on mahdoton kun se unohtaa IMEÄ kun naama väärällään voihkii HAHA. Parempi vaan unohtaa tuo ja keskittyä yksitellen toisen vehkeisiin.

Se mitä tuolla ylempänä oli läpsimisestä jne niin tällä hetkellä vähän harmittaa kun ei ole uudessa suhteessa saanut gimmasta irti sellasta tietynlaista rajuutta seksiin. Ok ei tässä nyt olla edes puolta vuotta vielä hinkattu, mutta kun on tottunut edellisessä suhteessa rajumpaan meininkiin niin nyt vähän kaipais sellasta. Tosin on nytkin omat vinkeet kuten videokamera, yleiset paikat jne mutta se aggre puuttuu:D
Saa nähä missä vaiheessa pitää ottaa puheeksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: No nainen tietää kyllä, mutta kokeneelta ja suuseksin taitavalta mieheltä saisit parhaat niksit ja neuvot. Nussuni olisi tässä aika hyvä opettaja, hän se opetti mutkin taas nauttimaan suuseksin saamisesta. Kaikkein pahinta ovat sängyssä niin miehet (kuin varmaan naisetkin), jotka luulevat olevansa täysinoppineita näissä asioissa ja käyttävät oppimaansa kaavaa kaikkiin naisiin (miehiin).

Kukaan ei ole näissä asioissa täysinoppinut, edes sen 50-100 seksikumppanin jälkeen. Kokeneisuus takaa vain sen, että osaa ehkä "kuunnella" toisen kehoa, sen reaktioita sekä kohteen ääntelyä oppiakseen lisää siitä, mistä toinen pitää. Toinen tykkää rajummasta kohtelusta, myös alapäässä. Itse pidän mm. siitä, että klittaani näykitään ja imetään rajusti, herkempi nainen voisi menettää kokonaan mielenkiinnon tuollaisen käsittelyn jälkeen.

Kokeneisuus takaa myös sen, että uskaltaa kertoa omista toiveistaan ja ohjata toista punastelematta. Seksi on tiimityötä
Olen taas täysin samaa mieltä kanssasi tämän asian suhteen. Kukaan ei ole kaikenosaava tälläkään alueella. Aina voi oppia uutta ja jokainen on yksilö ja jokainen tykkää vähän erillaisesta asiasta.

Nimenomaan tuo kokeinuus on kyllä pieni etu myös suuseksissä. Eikä sekään riitä vaan sulla täytyy olla myös ns. hyvä ihmistuntemus toista kohtaan, jotta osaat käyttää suutasi pinpan hyväilyssä oikealla tapaa. Osaat mennä mukaan partnerisi halujen maailmaan. Mitä, mistä ja kuinka hän haluaa jne.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minusta kuusysi on kyllä asentona ihan superhyperhot. Vielä jos on jotain leluja aseina. Ei siinä edes tarvi toisen yhtäaikaa paljon tehdä, mutta se on asentona niin herkullinen kattaus. Toisaalta viehätys varmaan perustuu siihenkin, ettei kyseinen asento ole ihan jokapäiväinen.
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Feiz kirjoitti:Se mitä tuolla ylempänä oli läpsimisestä jne niin tällä hetkellä vähän harmittaa kun ei ole uudessa suhteessa saanut gimmasta irti sellasta tietynlaista rajuutta seksiin. Ok ei tässä nyt olla edes puolta vuotta vielä hinkattu, mutta kun on tottunut edellisessä suhteessa rajumpaan meininkiin niin nyt vähän kaipais sellasta. Tosin on nytkin omat vinkeet kuten videokamera, yleiset paikat jne mutta se aggre puuttuu:D

Saa nähä missä vaiheessa pitää ottaa puheeksi.
Juu, läpsimisellä poskille ja pakaroille on aikas kiva verenkiertoa elvyttävä vaikutus. Itse olen aina kiihottunut siitä, varsinkin kun mies nai takaapäin ja läpsii takamuksille lisää vauhtia :-D Ja itse olen ollut kovin heikkona, kun mies on käskenyt polvilleen ja ottanut farkuistaan nahkavyön ja käskenyt pyllistää, koska olen "tuhmana tyttönä" ansainnut saada "sedän kädestä".

Nykyiseen suhteeseeni ei S/m-leikit kuulu, enkä niitä kaipaa sen enempää. Olisi vaikeaa kuvitella nykyisen kumppanini minua alistamassa tai minä häntä. Tosiasia on, että jos sellaisia taipumuksia ihmisissä on, ne tulevat esiin aika nopeasti suhteen edetessä. Itse olen välillä vähän rajuhko ja saatan puristella ja purra mustelmia kiihkon vallassa. Rapatessa roiskuu. Kutsumme niitä leikillisesti "seksivammoiksi".
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:
Ok. Kait myä toisten tunteet aistin.

Kiimaantuneena haluaisin HETI työntää munan sisälle. Voisi taputella vähän pimpsalle, että "hyvä tyttö" ja käydä asiaan. hmm.

Minulla ainakin peniksen koko vaihtelee sen seisoessa. Jos vetää kätöseen, niin raivolla se pienenee? hmm normia? Noh, kait se naista kahtelessa vähän kasvaa ja jäykistyy, että saa sen sisään. Puoli jäykkä ei oikein mene. :lol: Tosin ei siinä perää ihmetellessä kauaa mene...

ps. Taidan mennä uneksiin lisää näitä päivä-unia. 8)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Nykyiseen suhteeseeni ei S/m-leikit kuulu, enkä niitä kaipaa sen enempää. Olisi vaikeaa kuvitella nykyisen kumppanini minua alistamassa tai minä häntä. Tosiasia on, että jos sellaisia taipumuksia ihmisissä on, ne tulevat esiin aika nopeasti suhteen edetessä. Itse olen välillä vähän rajuhko ja saatan puristella ja purra mustelmia kiihkon vallassa. Rapatessa roiskuu. Kutsumme niitä leikillisesti "seksivammoiksi
Pienet alistamiset ovat todella ihanaa, kun siitä tykkää kummatkin. Mulla on tän pari vuotisen suhteen aikana koko ajan seksi parantunut aivan ihmeellisesti. Ehkä syynä on se, että suhteemme toimii avoimesti ja olemme kummatkin nautiskelijoita myös tällä alueella. Mitä tuohon pieneen tuskaan tulee, kuten pyllylle lyöminen tai niin kuin mulla, partnerini ottaa sopivan ihanasti hampaiden väliinsä ylähuuleni rakastelun aikana ja puristaa niin kauan, kun tulee pieni kipu. Aluksi pelästyin tätä, mutta olenkin alkanutkin nauttimaan tästä ihanasta pienestä kivusta rakastelun aikana. Totta kai nämä ketsävät vain pienen millisekunnin hetken, mutat että tuskakin voi olla nautinnollista. Kuitenkaan en vielä ole mennyt pidemmälle tässä asiassa vaan nautin nykyhetjen rakasteluista.
Olenkohan minäkin seksivammainen kohta?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Toi kuusysi tosiaan kuuluu mullakin niihin asentoihin, joissa on äärettömän vaikeaa keskittyä tuottamaan toiselle hyvää oloa. Oma nautinto menee niin täydellisesti edelle, pelkkä jalkojen avaaminen toisen kasvojen päällä saa melkeinpä unohtamaan kaiken muun siitä huoneesta (kuin oman pimpan). Olen meistä se selkeästi alistuvampi, molemmat nauttii miehen yleensä määrätessä tahdista täysin. Kuusysi taitaa olla meillä semmosta puolittaista, mies saa hillittömät kicksit siitä kun kasvoilleen istuu, eikä edes odota kyrvän pysyvän suussani. Mutta se pysyy kädessä, poskella, rintaa vasten tai vaikka kainalossa, tuntuen siis kuitenkin enemmän molemminpuoliselta kuin "pelkkä naamalla istuminen toisinpäin" (vaikkapa sängynpäätyyn nojaten). Ja kyllä tuossa toisen kipinöinti tarttuu sitten itseeni ja viimeistään siinä kasvoille purkauduttua kykenee taas muistamaan herra Pippelin. :]
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:
Juu, läpsimisellä poskille ja pakaroille on aikas kiva verenkiertoa elvyttävä vaikutus. Itse olen aina kiihottunut siitä, varsinkin kun mies nai takaapäin ja läpsii takamuksille lisää vauhtia :-D Ja itse olen ollut kovin heikkona, kun mies on käskenyt polvilleen ja ottanut farkuistaan nahkavyön ja käskenyt pyllistää, koska olen "tuhmana tyttönä" ansainnut saada "sedän kädestä".
Haluaisin repaista naiselta housut pois. Vyön lenkeistä ottaisin kiinni ja takoisin paljaalla munalla pyllistävää takapuolta ja repsin housut hemmettiin tai olisi aika rento repiä joku hame pois päältä ja työntää samantein sisäään... ensi voisi tietysti kahtoo pimpsaa ja toikaista, että "sweet" :twisted:
Exsat

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:Minusta kuusysi on kyllä asentona ihan superhyperhot. Vielä jos on jotain leluja aseina.
Meillä käytetään yleensä vesipyssyjä, mutta ritsa toimii myös tarvittaessa. Kirvestä tai muuta teräasetta en suosittele.


Mä tykkään ratsastaa niin, että saan poseerata vaikka peilin kautta samalla miehelle (ja itselle vähän kans).
Geetzu

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Exsat kirjoitti:Mä tykkään ratsastaa niin, että saan poseerata vaikka peilin kautta samalla miehelle (ja itselle vähän kans).
Jeah... Mistä tulikin heti mieleeni, että eteisen peilit täytyy putsata sormi-, poski- ja kuolajäljistä ennen kuin isukki tulee kohta kyläilemään. :p (kontallaan ollessa jäljet tulee sopivan alas ja muksua voi syyttää, tuota taas ei aina vanhojen kiima-aikuisten polvet kestä)

Onpas seksipäivä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Exsat kirjoitti: Mä tykkään ratsastaa niin, että saan poseerata vaikka peilin kautta samalla miehelle (ja itselle vähän kans).
Peilihän on todella hyvä varustus ja semmoinen iso peili pitäisi kuulua joka ihmisen makuuhuoneen varustukseen ja nimenomaan niin asennettuna, että siitä näkee kaiken sopivasti. Peilin kautta katselemalla omaa aktia, antaa ns. toisen ulottuvuuden asiaan. Katsoo tavallaan toisessa persoonassaan omaa ja partnerinsa rakastelua. Todella kiihoittava jutska.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Exsat kirjoitti: Mä tykkään ratsastaa niin, että saan poseerata vaikka peilin kautta samalla miehelle (ja itselle vähän kans).
Nam! :jee:
Geetzu kirjoitti: Onpas seksipäivä.
No elä muuta virka :-D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti: Mä tykkään ratsastaa niin, että saan poseerata vaikka peilin kautta samalla miehelle (ja itselle vähän kans).
Mua ärsyttää se, että mä olen tähän vähän liian ujo :oops: Ironista on se, että olen ratsastava ihminen (siis oikeilla hevosilla). Miehen pitäis vaan osata sanoa askel-laji, niin sitten se sujuis ;)


RAVIA, VAIHDA KEVENNYS!
The great club outshines the individual, always and forever.
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Elppis kirjoitti:Mua ärsyttää se, että mä olen tähän vähän liian ujo :oops: Ironista on se, että olen ratsastava ihminen (siis oikeilla hevosilla). Miehen pitäis vaan osata sanoa askel-laji, niin sitten se sujuis ;)
Heh, musta tuntuu, että naisen ujouilu on miehestä aika vastustamatonta, itse asiassa aika kiihottavaakin... miehelle tulee sellainen olo, että hän vie ja toinen murisee ;) Mites se Gina sanoo: "Tytöt tarvitsevat hellän oriin."
Vastaa Viestiin