Kitinämisujen rintojen muoto?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja rintani ovat mallia:

Yksi
2
13%
Kaksi
2
13%
Kolme
2
13%
Neljä
0
Ei ääniä
Viisi
3
20%
Kuusi
1
7%
Seitsemän
1
7%
Kahdeksan
0
Ei ääniä
Yhdeksän
4
27%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mun äiteen A-B-kuppisista sain oikein hyvää ja riittävästi maitoa!
Älä vaan sano, että muistat asian omakohtaisesti.
No en.
Mutta äitee on kertonut, että rinnoistaan lypsettiin maitoa muille äideille. Ei maidontuotanto liity rintojen kokoon. Sikäli kuulemma kyllä tragediaa, että äiteen nännit oli joskus niin paisuneet, että ei mahtuneet mun suuhun. Jolloin kiukkusin. Siinäkö mun traumojen syy?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Gat kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mun äiteen A-B-kuppisista sain oikein hyvää ja riittävästi maitoa!
Älä vaan sano, että muistat asian omakohtaisesti.
No en.
Mutta äitee on kertonut, että rinnoistaan lypsettiin maitoa muille äideille. Ei maidontuotanto liity rintojen kokoon. Sikäli kuulemma kyllä tragediaa, että äiteen nännit oli joskus niin paisuneet, että ei mahtuneet mun suuhun. Jolloin kiukkusin. Siinäkö mun traumojen syy?
Se olin sun faijas kännissä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Zeb

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Ei. Luulen itse asiassa tietäväni jo, että missä, muttei ole poliittisesti korrektia kirjoittaa asiasta julkisesti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:^^Ei. Luulen itse asiassa tietäväni jo, että missä, muttei ole poliittisesti korrektia kirjoittaa asiasta julkisesti.
Kerro yyveenä! Siinäkö mitä koin kotona 13-16-vuotiaana, tai että pystytisuisen Annen menetin nullouttani v. 1996 (siitä romahduksesta koko CityKitinähistoriani), vai että en ole ihminen?

Niin ja terapoi myös pillulla!!
Zeb

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Voin laittaa yv:tä lyhykäisesti.
Chap

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:Voin laittaa yv:tä lyhykäisesti.
Laita mullekin.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ihmettelinkin että mistä se mun lapsi oikein tuli? Ei auta, olen tainnut valita huonon ihmettelyn aiheen kun ei tule vastauksia siihen mitä tarkoitin. Tai sitten se johtuu siitä, että olen vielä aloittelija ts. wannabe-kitisijä :oops:
Täytyy siis jatkaa vain empiiristä tutkimusta asian tiimoilta. :D
Siis tissien JA kitinän osalta..
Zeb

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Voin laittaa yv:tä lyhykäisesti.
Laita mullekin.
Ai siitä mikä sulla meni pieleen? :D
Chap

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Voin laittaa yv:tä lyhykäisesti.
Laita mullekin.
Ai siitä mikä sulla meni pieleen? :D
Eiku laita joku lyhempi yv. Kuva olis kiva!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Niin mielelläni haluan pitää kiinni ajatuksesta, että nro kuutoset edustaa nuoruutta, lasten tuottaminen maailmaan ei tosin ole päällimmäisenä ajatuksissa, mutta tekotapa miellyttää :wink:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Ihmettelinkin että mistä se mun lapsi oikein tuli? Ei auta, olen tainnut valita huonon ihmettelyn aiheen kun ei tule vastauksia siihen mitä tarkoitin. Tai sitten se johtuu siitä, että olen vielä aloittelija ts. wannabe-kitisijä :oops:
Täytyy siis jatkaa vain empiiristä tutkimusta asian tiimoilta. :D
Siis tissien JA kitinän osalta..
ÄÄÄ. enkö mä just kertonut, tieteellisellä selityksellä. Pystypikkutisuinen antaa signaalin nuoruudesta, terveydestä, neitsyydestä ja vielä paljon just mulle pentuja tekevästä. Isotisunen on kumminkin ainakin korkattu ja luolamiesaikoina jo tehnyt kymmenen pentua muille miehille. Joita uros ei halua elättää, tietenkään. Ja isotissifaniset ovat jotain tyhmiä juntteja, jotka ei tajua naisesta muuta kuin miehestä poikkeavat tissit, ja mitä isommat, sen paremmat. Niin ja roikkuminenkin on merkki vanhuudesta, jonka vanhuuden pitäisi muka kiihoittaa samanikäisiä ja vanhempia miehiä, mutta mites se maku muka vanhetessa muuttuu?

Tämä ei olkoon esteenä, että haluaisin nähdä joitakin isotissisempiäkin (roikkumisineen) Kitinämisuja saunassa nakuna. Tiiätte ite.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

En ollut ehtinyt lukea sun vastausta, missä todella vastattiin kysymykseen. Kiitos!
Kai se niin on että (niin sairaalta kun se tuntuukin) tulee nämä niin esteettiset kuin muutkin mieltymykset jo lapsuudesta ja osa todella vanhemmilta :shock:
ja osa evoluution aikaansaamina. Ihminen on ihmeellinen otus!
Zeb

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Eiku laita joku lyhempi yv. Kuva olis kiva!
Hei Chap!

Vaikutat tosi mukavalta ja hauskalta tyypiltä jolla riittää pilkettä silmäkulmassa :) Kuulemma olet insinöörikin vielä, mistä olen aika innoissani! Laita vielä sun strategiset mitat, kuva ilman viiksiä ja kopio tiliotteesta, niin sitten voidaan sopia treffit tänne Turun Rossoon!

[Avokauluksinen yläviistokuva liitteenä.]

T: BlondiTku75
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Hei Chap!

Vaikutat tosi mukavalta ja hauskalta tyypiltä jolla riittää pilkettä silmäkulmassa :) Kuulemma olet insinöörikin vielä, mistä olen aika innoissani! Laita vielä sun strategiset mitat, kuva ilman viiksiä ja kopio tiliotteesta, niin sitten voidaan sopia treffit tänne Turun Rossoon!

[Avokauluksinen yläviistokuva liitteenä.]

T: BlondiTku75[/quote]

Tämä viesti sai minut vakuuttumaan siitä, että olen saapunut oikeaan paikkaan.
(Vaikken yv tms. viesteistä mitään tajunnutkaan, tämän tajusin. Onnea siis minulle!) LOISTAVAA!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tässäpä kaikille teinix-pikkutisujaan sureville naisille lohdutukseksi teinaritisuihin erikoistunut I Have Small Tits -thumbnailsivusto. Noin niinkuin mallina, että jotkut miehet mielellään katselevat teinix-tisuisia misuja eroottisissa kuvissa.
http://www.ihavesmalltits.com/
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattis, julkaise se Zebin yyvee! Viihdykettä pliiiis!!
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti: että jotkut miehet mielellään katselevat teinix-tisuisia misuja eroottisissa kuvissa.
MitääääääÄ? Eikä :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti:Tässäpä kaikille teinix-pikkutisujaan sureville naisille lohdutukseksi teinaritisuihin erikoistunut I Have Small Tits -thumbnailsivusto. Noin niinkuin mallina, että jotkut miehet mielellään katselevat teinix-tisuisia misuja eroottisissa kuvissa.
http://www.ihavesmalltits.com/
no eipä ollut taas ollenkaan alaikäisen näköisen porukkaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässäpä kaikille teinix-pikkutisujaan sureville naisille lohdutukseksi teinaritisuihin erikoistunut I Have Small Tits -thumbnailsivusto. Noin niinkuin mallina, että jotkut miehet mielellään katselevat teinix-tisuisia misuja eroottisissa kuvissa.
http://www.ihavesmalltits.com/
no eipä ollut taas ollenkaan alaikäisen näköisen porukkaa.
Siis tuo on niin perseestä. Jos olisivat ISOtissisempiä samoilla naamoilla, et haukkuisi alaikäiseksi ja noita kuolaavia pedofiileiksi. Tajuu jo, että joillakin naisilla on KOKO IKÄNSÄ pienet rinnat. Ja eivät lihoakaan. Loukkaavaa heidänkin itsetunnolle että isotissilehmät luokittelevat alaikäisiksi.

Niin ja kyllä mulle isommatkin kelpaa, Sunkin! PUS!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gat kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässäpä kaikille teinix-pikkutisujaan sureville naisille lohdutukseksi teinaritisuihin erikoistunut I Have Small Tits -thumbnailsivusto. Noin niinkuin mallina, että jotkut miehet mielellään katselevat teinix-tisuisia misuja eroottisissa kuvissa.
http://www.ihavesmalltits.com/
no eipä ollut taas ollenkaan alaikäisen näköisen porukkaa.
Siis tuo on niin perseestä. Jos olisivat ISOtissisempiä samoilla naamoilla, et haukkuisi alaikäiseksi ja noita kuolaavia pedofiileiksi. Tajuu jo, että joillakin naisilla on KOKO IKÄNSÄ pienet rinnat. Ja eivät lihoakaan. Loukkaavaa heidänkin itsetunnolle että isotissilehmät luokittelevat alaikäisiksi.

Niin ja kyllä mulle isommatkin kelpaa, Sunkin! PUS!
Mä ajattelinki, ettei toi linkki suomalaista pikkutissiä lohduttais, ku mallit on kaikki liian terveen näkösiä, laihoiksikin joku voisi väittää. Jotenki kyl niin kyllästynyt suomalaisen naisen pikkusieluisuuteen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä erinomainen kysely täytyy nostaa Suuren Kuppikokokyselyn Rinnalle! Ehkä kaikki eivät ole ruksanneet?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin