Kitinämisujen rintojen muoto?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja rintani ovat mallia:

Yksi
2
13%
Kaksi
2
13%
Kolme
2
13%
Neljä
0
Ei ääniä
Viisi
3
20%
Kuusi
1
7%
Seitsemän
1
7%
Kahdeksan
0
Ei ääniä
Yhdeksän
4
27%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tutkimusmatkani Naiseuden mysteerioon jatkuvat!

Satuin löytämään sivuston, jolla luokittelu naisten rintojen muodoista.
Selityksineen tuolla:
http://www.breastlift4you.com/breast_shape.htm

Nyt (runkkarina) kiinnostaisi tietää Kitinämisujen tisutyyppien jakautuma! Voi kommentoida omalla nikillä, mustanikillä tai olla kommentoimatta, kunhan äänestää.

Vaihtoehdot (Ja sovitaan että kaikki ovat yhtä hyviä, makuasia):

Olen nainen ja rintani ovat tyyppiä (ja jos en tiedä menen nyt heti katsomaan peilistä alastomia tisujani.. niin ja koskettelen niitä nännejäni kiusien, miehen tai Gattacan hyväilyistä haaveillen):

YKSI:
Kuva

KAKSI:
Kuva

KOLME:
Kuva

NELJÄ (minusta identtinen edellisen kanssa, ilmeiseti tekstissä eroa volyymissä tms.):
Kuva

VIISI:
Kuva

KUUSI:
Kuva

SEITSEMÄN:
Kuva

KAHDEKSAN:
Kuva

YHDEKSÄN:
Kuva
Viimeksi muokannut Gat, 16.02.2008 15:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herra Manala

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä mulla taitaa seiskat olla. Tosin on vähän eri paria, ehkä ysi tolle oikealle, ainakin nännin osalta.
Pyry-Matias

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ihkupisteet kaikille ysäreille. Tuollainen hillitty ujous ei voi olla vetoamatta.
Rouva Pupu

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kolme tissiä. Nuorena ne roikkui polvissa, nykyään varpaissa. Vanhuus ja painovoima.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Ihkupisteet kaikille ysäreille. Tuollainen hillitty ujous ei voi olla vetoamatta.
Toi näyttää enemmän PipPeliltä!
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Ihkupisteet kaikille ysäreille. Tuollainen hillitty ujous ei voi olla vetoamatta.
Toi näyttää enemmän PipPeliltä!
Niinniin, mutta kenen?
prosessi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:(Ja sovitaan että kaikki ovat yhtä hyviä, makuasia)
Eihän ole makuasia. Linkkisi takana todettiin, että kaikki nuo muut mallit pitää muuntaa ykkösmallin mukaisiksi, eli tässä ei ole kyse edes enemmän tai vähemmän hyvistä tisseistä, vaan siitä, että vain yksi tissimalli on oikea ja kaikki muut ovat vääriä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:(Ja sovitaan että kaikki ovat yhtä hyviä, makuasia)
Eihän ole makuasia. Linkkisi takana todettiin, että kaikki nuo muut mallit pitää muuntaa ykkösmallin mukaisiksi, eli tässä ei ole kyse edes enemmän tai vähemmän hyvistä tisseistä, vaan siitä, että vain yksi tissimalli on oikea ja kaikki muut ovat vääriä!
Daa, se onkin ahneen kapitalistisen silikonitissifirman mainossivu. http://www.breastlift4you.com/breast_shape.htm Eikä ykkönen välttämättä ole oma suosikkini. Mallistaan epätietoisten kantsii lukea nuo luokittelut. Jos kohta tietty tosimaailmassa suurin osa on jotain välimuotoja.

Tässä muuten samalla Googletuksella epäseksuaalisia kuvia erilaisista luomurinnoista:
http://www.007b.com/breast_gallery.php
ninnithequeen

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä tuo kakkonen taitaa olla lähinnä, vähän isompi tissi vaan ku kuvassa :D

Ikä ja painovoima tekee tehtävänsä, voi kyynel. Onneksi hyvillä rintsikoilla saa tissit pystyyn.
ninnithequeen

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Ninni on kyllä niin ihana kun se jaksaa aina avuliaasti vastata mihin tahansa kyselyyn :D
Joo mul ei oo elämää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Ninni on kyllä niin ihana kun se jaksaa aina avuliaasti vastata mihin tahansa kyselyyn :D
Kerro sääkin!! Olen suvaitsevainen just sun kanssa. Tosin Ninnin malli eli Kakkonen on (paljastaa) suosikkini ja sitten Yksi, Kahdeksan ja Kuusi ja Seitsemän, siinä järjestyksessä.. Mutta jos sun nännit on alaspäin, niin olkoot, kunhan ovat sun nännit.
BettyB.

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No mitäpä luulet??
bedlam

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toi yhdeksän näyttää jotenkin Hjallikselta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:No mitäpä luulet??
Sulle numero VIISI?
Voisin sanoa Ykkönenkin, mutta tsekkaa rehellisesti nänniesi suuntaus. Puristavista kuvista ei niin varmasti saa selvää.
Viimeksi muokannut Gat, 18.02.2008 0:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:No mitäpä luulet??
Luulen ettei noista malleista ole mihkään, lähempänä totuutta olis vaikka

Kuva

... joskin kangas loppui kesken.
b12880
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 18.02.2008 23:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja b12880 »

Ajattelin ettei tästä omaa muotoa löydy, mutta olipas hyvät vaihtoehdot, olen ehdottomasti mallia kuusi. Ne ovat kyllä mieleeni, mutta niin teinarin näköiset, että näin kolmikymppisenä tulee välillä mieleen, että herättääkö ne miehessä jotain 13-v mielleyhtymiä? :shock: :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

b12880 kirjoitti:Ajattelin ettei tästä omaa muotoa löydy, mutta olipas hyvät vaihtoehdot, olen ehdottomasti mallia kuusi. Ne ovat kyllä mieleeni, mutta niin teinarin näköiset, että näin kolmikymppisenä tulee välillä mieleen, että herättääkö ne miehessä jotain 13-v mielleyhtymiä? :shock: :shock:
Tärkeintä on toki, mitä miehet ajattelevat! Ja jotkut meistä :oops: todellakin rakastavat pieniä teinipystytisuja, oli nainen vaikka kolmekymppinen ja yli. Muut sitten haukkuvat meikäläisiä pedofiileiksi :roll:

Muuten nyt kun Nuori Daavid, pervo lääkäri, on taas läsnä, haluaisin kuulla lääkärin mielipiteen että onko ihan asiallista, että tuossa linkissäni
http://www.breastlift4you.com/breast_shape.htm
(josta kuvat) kaikille muille malleille kuin ykköselle annetaan joku melkein sairausdiagnoosi ja korjausehdotukset?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Vaikka olen aikuinen hyvällä itsetunnolla varustettu nainen vietän kieltämättä paljon aikaa miettien miten muiden(varsinkin miesten) ajatukset kulkevat. En toki mieti usein onko mies pedofiili( vaikka nuorelta näytänkin, en ihan NIIN nuorelta) vaan mistä johtuu, että jotkut tykkää todella isoista rinnoista toiset taas ihan pienistä? Ymmärrän toki että kyse on estetiikasta, mutta miksi? Oma ajatukseni miehen koosta perustuu ihan vain sille, että miltä tuntuu. Voiko rinnoistakin pitää sen perusteella miltä ne tuntuu vai miltä ne näyttää?
NuoriDaavid

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti: Muuten nyt kun Nuori Daavid, pervo lääkäri, on taas läsnä, haluaisin kuulla lääkärin mielipiteen että onko ihan asiallista, että tuossa linkissäni
http://www.breastlift4you.com/breast_shape.htm
(josta kuvat) kaikille muille malleille kuin ykköselle annetaan joku melkein sairausdiagnoosi ja korjausehdotukset?
Niin. Kyseessähän on plastiikkakirurgian mainossivusto, joten ei liene kovin yllättävää, että saitilla mainostetaan plastiikkakirurgiaa.

Jos menet Suomen lämpöpumppuyhdistyksen kotisivulle, niin oletko yllättynyt, jos siellä suositellaan lämpöpumppua kotisi lämmitysratkaisuksi?
elco

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Jos menet Suomen lämpöpumppuyhdistyksen kotisivulle, niin oletko yllättynyt, jos siellä suositellaan lämpöpumppua kotisi lämmitysratkaisuksi?
Niin siis mainitaanko lämpöpumppuyhdistyksen sivulla nimenomaisesti, että sairaita ovat ne epatot, jotka lämmittävät jollain muulla kuin lämpöpumpulla?
NuoriDaavid

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Jos menet Suomen lämpöpumppuyhdistyksen kotisivulle, niin oletko yllättynyt, jos siellä suositellaan lämpöpumppua kotisi lämmitysratkaisuksi?
Niin siis mainitaanko lämpöpumppuyhdistyksen sivulla nimenomaisesti, että sairaita ovat ne epatot, jotka lämmittävät jollain muulla kuin lämpöpumpulla?
No sehän on itsestään selvää.

Nimimerkki lämpöpumpun hyrinää jo vuodesta 2005.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ei ristiriitaa, kiinnostaa vaan mikä perusteena siinä millaisiin on mieltynyt. Vai onko se vaan sellanen juttu mihin ei löydy perustetta? Minua kiinnostaa miesten ajatusmaailma. Tisseistähän tässä nyt puhutaan ja niiden muodosta. :wink:
Miehillä on yleensä aiheesta paljon mielipiteitä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NeitiNegatiivi kirjoitti: Voiko rinnoistakin pitää sen perusteella miltä ne tuntuu vai miltä ne näyttää?
Tissit on maitorauhaset. Kikkelistä menee lähmää pimppaan ja sitten pimpassa kasvaa vauva. Kun vauva ei enää jaksa olla pimpassa, se tulee ulos ja tahtoo maitoa. Sitten pimpan omistaja antaa sille rintojaan, joista tulee maitoa. Joskus ei tule. Se on vähän ikävää. Sitten annetaan Ingmannia.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Ei ristiriitaa, kiinnostaa vaan mikä perusteena siinä millaisiin on mieltynyt. Vai onko se vaan sellanen juttu mihin ei löydy perustetta? Minua kiinnostaa miesten ajatusmaailma. Tisseistähän tässä nyt puhutaan ja niiden muodosta. :wink:
Miehillä on yleensä aiheesta paljon mielipiteitä.
Ööhym... no minulla se, että itse olen alikehittynyt laiha luikero. Vanhempani nuorena samanlaisia, ihme mitä toisissaan näkevät. Joten ehkä seura etsii kaltaistaan. Ja evoluutiopsykologisesti pieni-ja pystyrintaisuus signaloi naaraan nuoruutta. Siis että voi tehdä vielä paljon pentuja ja kukaan ei vielä välttämättä ole korkannut. Tämä vaikuttaa, vaikka misu olisi yli viisikymppinen vosu.

Itse kovasti kummeksun joidenkin miesten isotissifanitusta. Jota siis suinkaan kaikki miehet eivät ole. Jos näen nakun isorintaisen naisen kuvan, heti lerpahtaa, sama jos siinä olisi mies. Onko niillä isohinkkifaneilla vauvana ollut jotain maidonsaantivaikeuksia äidin tissistä?

Mun äiteen A-B-kuppisista sain oikein hyvää ja riittävästi maitoa!

Edit: tai sitten isotissifanimiehet ovat muuten vaan tyhmiä juntteja. Tajunneet että naisilla on miehistä erotuksena tissit ja sitten bigger on aina better? Tissit tosi isot tissit. (palindromi)
Zeb

Re: Kitinämisujen rintojen muoto?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Mun äiteen A-B-kuppisista sain oikein hyvää ja riittävästi maitoa!
Älä vaan sano, että muistat asian omakohtaisesti.
Vastaa Viestiin