Haluttomuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Pyry-Matias

Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Seuraava artikkeli löytyi MTV3:n sivuilta. Jäin miettimään kuinka monta syytä olen itse henkilökohtaisesti kuullut. Tai itse käyttänyt 8) Napsahtiko oma nallisi, ja monestiko?


Seksuaalisesta haluttomuudesta ei ole mitään haittaa, jos kumppani on samalla aaltopituudella. Hyvin harvoin näin onnellisesti kuitenkaan käy. Siksi on hyvä pitää takataskussa joukko erilaisia syitä, joihin voi tarvittaessa vedota, ettei joudu harrastamaan seksiä pelkästään kumppanin mieliksi. Vanha perinteinen ja hyväksikin todettu keino on tietysti valittaa päänsärkyä. Nykyisin se ei välttämättä aina mene läpi. Silloin kannattaa kokeilla vaikkapa jotain seuraavista.

1) Valitan, mutta mun menkat alkoivat juuri.

2) Olet taas juonut kaljaa. Tiedät, että inhoa kaljan hajua.

3) En ole muistanut ottaa e-pillereitä muutaman päivää, joten voin tulla raskaaksi. Ja kondomihan vie sinulta tunnon. Niin ainakin väitit, kun käskit minun syömään pillereitä.

4) Tein sen juuri itse, joten minua ei nyt kiinnosta. Hoida sinäkin vain hommat käsipelillä.

5) Minulla on nyt kovasti kotiaskareita. Auttaisit niissä joskus, niin voisi ehkä löytyä aikaa seksiinkin.

6) Kaipaan pitkää ja nautinnollista seksiä. Sinähän tunnetusti tulet taas muutamassa minuutissa, joten en viitsi vaivautua moisen takia.

7) Tiedät kuinka minua rassaa, kun olet taas jättänyt pöydälle leivänmuruja. Joten älä unta nää, että saisit seksiä!

8 ) Mulla on hiiva. Sain sen työpaikan vessasta.

9) Meillä oli töissä ihan kamala päivä. Työasiat pyörivät vieläkin päässä. En nyt pysty millään keskittymään seksiin.

10) Kolmoselta tulee hyvä dokkari pitsinnypläyksestä. Mun on ihan pakko katsoa se.

11) Minun täytyy tarkastaa lasten kotitehtävät, joten nyt ei ole aikaa seksileikkeihin. Katsotaan vaikka ensi viikolla uudestaan.

12) Luin juuri, että seksuaalinen pidättäytyminen on hyvää terveydelle. Joten eiköhän olla ilman seksiä ainakin muutama kuukausi.

13) En halua sotkea hiuksiani.


14) Olen juuri käynyt suihkuissa, joten en viitsi hiostaa ja likastaa itseäni.

15) Lapset ovat vielä hereillä, ja myöhemmin en jaksa, koska olen ihan poikki.

16) Minulla on sperma-allergia. Sitä on nyt liikkeellä meidän työpaikan naisilla. Kuulin, että se voi olla jopa hengenvaarallinen.

17) Enkö ole muistanut kertoa, että kävin juuri gynellä. Hän käski pidättäytymään seksistä ainakin kuukaudeksi, koska minulla on emättimessä paha ärsytystila.

18 ) Reväytin jumpassa reiden lähentäjät, enkä nyt saa millään haaroja auki. Joten sori nyt vaan.

19) Meillä on huomenna tärkeä palaveri, joten munin on ihan pakko saada kunnolla nukuttua. Hyvää yötä siis.


20) Minusta on viime aikoina alkanut tuntua siltä, että pidän seksuaalisesti enemmän naisista.

21) Olenko koskaan sanonut, että sinulla on melko pieni? Se ei oikeastaan tunnu yhtään millekään. Voisitko kokeilla jotain pillereitä tai penispumppua. Josko värkkisi siitä edes hiukan kasvaisi. Katsotaan sitten uudestaan.

22) Huomasin telkkarista, että mikäli mies syö muutaman kuukauden pelkkiä hedelmiä, hänen spermastaan tulee paremman makuista. Voisitko siis alkaa popsimaa niitä? Se tekisi varmasti hyvää myös tuolle elintasovatsallesikin. Parin kuukauden kuluttua voisin sitten harkita seksiä kanssasi.

23) Minulla on huomenna varattu aika gynelle. Hän ei varmasti pidä siitä, jos sisätutkimuksen aikana pikkuveijarisi uiskentelevat vastaan.

24) Luin Helmestä, että jonkun Kari Heusalan mukaan on kohtuutonta vaatia naiselta seksiä, jos tämä ei sitä halua. Niin, minä en nyt halua seksiä ja sinä et siis saa, vaikka kuinka siinä ruikuttaisit.

25) Olen juuri syönyt ja vatsani on aivan täynnä. Ethän halua, että oksennan päällesi? Ethän?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Koskaan en oo kuullu mitään edellisistä, enkä muutakaan.

Ite joskus ihan vaan muutaman kerran EHKÄ olen saattanut vedota ykköseen, mut sekin on nykyään pelkkää valehtelua joka kääntyy itseäni vastaan "Mitä, missä ne menkat on? Et saa, jos ei oo alannu". IhQ.

Mä en tajua muutenkaan noita tekosyitä. Miksei vaan voi suoraan sanoa, jos ei huvita? Oma moka, jos siitä ottaa ja suuttuu.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ärsyttävää - ihan kun naiset olisivat aina niitä haluttomia :x

Sovinistisika!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Ärsyttävää - ihan kun naiset olisivat aina niitä haluttomia :x

Sovinistisika!
Kulta, ei aina. Kts. sama artikkeli: "Yhdysvalloissa tehdyn the National Health and Social Life Surveyn mukaan 31 prosenttia 18–59-vuotiaista naisista ei ole laisinkaan kiinnostunut seksistä. Aina seksi ei välttämättä maita, vaikka tuohon ryhmään ei kuuluisikaan. "
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elppis kirjoitti:Ärsyttävää - ihan kun naiset olisivat aina niitä haluttomia :x

Sovinistisika!
Niijust!

Mut eiks miehet oo niiQ aina valmiina niinku pienet partiopojat? 8)
Tosin en oo kylläkään törmänny sellaseen joka ei ois, enkä voi allekirjottaa samaa vielä näiden yheksänkään vuoden jälkeen. Mäki halun pippelin!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pyry-Matias kirjoitti: ei ole laisinkaan kiinnostunut seksistä
Lutkanarttuaseksuaalifrigidi!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
isohaara

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pyry-Matias kirjoitti: 6) Kaipaan pitkää ja nautinnollista seksiä. Sinähän tunnetusti tulet taas muutamassa minuutissa, joten en viitsi vaivautua moisen takia.
No vittu, tänäänkin ajattelin perinteisesti MM -95 lätkäfinaalin ratkaisuhetkiä ja hyräilin "...viiillle peltonen, ville peltonen..." Toivottavasti en epähuomiossa laulanut ääneen, kun en tiedä onko toinen kummoinenkaan lätkäfani.
Rouva Pupu

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joko suosiolla tai väkisin.
Herra Manala

Re: Haluttomuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Ärsyttävää - ihan kun naiset olisivat aina niitä haluttomia :x
Niin just. Kertokaa mullekin mistä sellaisia löytää? Jaksa noita aina kikkeliin ripustautuvia panokoneita. Mies on muutakin kuin pelkkä lihanpalanen.
Vastaa Viestiin