Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Harrastivatko lapsuuden lelunne seksiakteja?

Hyi ei.
7
58%
No tottakai!
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

Tix

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mun lääkärileikit oli kyl naapurin tytön kanssa, ei lelujen.
Rouva Pupu

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä mun barbit seksileikki. Naapurin tytön kanssa leikin Batmania ja Kissanaista. Mä olin Batman, kipinät lensi *puss puss*
Chubs

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Mun omissa leikeissä Ken ja Barbie pussaili aika paljon. Sitten kaverin kanssa leikkiessä ne jopa nukkuivat päällekäin, jopa keskellä päivää! Aiheutti meissä ihan hysteerisiä hihityskohtauksia.
Bliss

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun lapsuuden parhaat lelut oli kynät ja vesivärit ja paperi. Ei mitään seksuaalista. Nykyään tosin pystyn näillä em. lapsuuden leluilla tuottamaan visualisointeja erilaisista seksiasioista :wink:
Jos niinq viittin.
Tix

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Nykyään tosin pystyn näillä em. lapsuuden leluilla tuottamaan visualisointeja erilaisista seksiasioista :wink:
Jos niinq viittin.
:pics:
Bliss

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Jos niinq viittin.
:pics:
Huom! :)
Chubs

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti: Nykyään tosin pystyn näillä em. lapsuuden leluilla tuottamaan visualisointeja erilaisista seksiasioista :wink:
Jos niinq viittin.
Mulla kun on tuolla cityn galleriassa niitä mun tuhruja esillä, niin oon saanut jo parikin analyysia siitä kuinka mun on pakko olla lesbo, koska maalaan niin paljon tissejä. Ja vielä kuulemma lesbo puutteessa, koska vain maalaan tissejä. Kannattaa siis maalata ainoastaan maisemaa, on niin paljon keittiöpsykologeja liikenteessä. :)
Bliss

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chubs kirjoitti: Mulla kun on tuolla cityn galleriassa niitä mun tuhruja esillä, niin oon saanut jo parikin analyysia siitä kuinka mun on pakko olla lesbo, koska maalaan niin paljon tissejä. Ja vielä kuulemma lesbo puutteessa, koska vain maalaan tissejä.
Piti käydä tutkimassa niitä. :)
En mä kyllä tuohon analyysiin lähtisi. Kolme sun "tuhrua" näkisin hiton mielelläni kotini seinällä.
Chubs

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti:Kolme sun "tuhrua" näkisin hiton mielelläni kotini seinällä.
Pidän mielessä tulevan ongelmajätteen osalta, kyllä sitä aina kertyy omiin nurkkiin liikaakin. Laita mulle joskus viestiä mitkä ne kolme seinälle mieluisaa olis, tiedän sitten ainakin minkä tyylisiä sulle voin mahdollisesti tulevaisuudessa lykätä.
Vastaa Viestiin