Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Harrastivatko lapsuuden lelunne seksiakteja?

Hyi ei.
7
58%
No tottakai!
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämän kauniin kuvasarjan
http://www.teenport.com/galleries/linds ... -for-bear/
löytäessäni mieleeni tuli Geetzun kuvaus, miten hän pikkutyttönä hinkkasi pikkupimppiään nallekarhullaan. Mitä Marthafocker kummasteli.

Siitä rönsyili jatkomuisteluita, oliko omilla lapsuuden leluillani seksisuhteita. Ehkä olen homo tai jotain, mutta auto- lentokone- väkivalta- ja sotaleikkien lisäksi jossain iässä kokoilin pehmoleluistani ydinperheitä. Joissa oli aina isä, äiti ja pentu. Ja tasan tarkkaan muistan, että joskus viiden tai kuuden iässä hinkkasin Tikki-koiraa (uros) ja tyttöystäväänsä Kaunotarta vastakkain peiton alla, ja hihkuin äidille: "Me yhdytään!" Elämän tosiasiat olivat minulle selviä jo ihan pienestä asti, en edes muista miten ja kuka ne kertoi. No äiti silloin leikisti torui, että eivät ole naimisissa, joten järjestin pian koirille häät ja pentu syntyi "hieman" etuajassa.

Mites teillä? Harrastivatko lelunne seksiä? Miten tyttöjen Kenin ja Barbiet? Mylittleponyt? Entäs vauvanukkenne, kuvittelitteko että olette itse synnyttäneet ne, ja tiesittekö miten siihen tilaan päästään?
Zeb

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Eivät harrastaneet.
Herra Manala

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Harvemmin mitään seksileikkejä. Kyllä se näytti todelliselta maksetulta työltä.
SaintJohnPerse

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Minä revin pikkusiskoni neekerinukelta pään irti työnsin pääaukkoon muutamia väriliituja ja asettelin Kenin tämän päättömän naarasnuken päälle pukille...

Mutta ne olivat siis siskoni leluja, jotka harrastivat (perverssiä)seksiä....

Minulla ei ollut leluja. Leluiksi riittivät tulitikut, linkkuveitsi ja Leikkipaikaksi lähimetsä....

Ihan tasapainoinen minusta tuli...
Herra Manala

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SaintJohnPerse kirjoitti:Minä revin pikkusiskoni neekerinukelta pään irti työnsin pääaukkoon muutamia väriliituja ja asettelin Kenin tämän päättömän naarasnuken päälle pukille...

Mutta ne olivat siis siskoni leluja, jotka harrastivat (perverssiä)seksiä....

Minulla ei ollut leluja. Leluiksi riittivät tulitikut, linkkuveitsi ja Leikkipaikaksi lähimetsä....

Ihan tasapainoinen minusta tuli...
Eikä kukaan edes hakannut?
SaintJohnPerse

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Herra Manala kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Minä revin pikkusiskoni neekerinukelta pään irti työnsin pääaukkoon muutamia väriliituja ja asettelin Kenin tämän päättömän naarasnuken päälle pukille...

Mutta ne olivat siis siskoni leluja, jotka harrastivat (perverssiä)seksiä....

Minulla ei ollut leluja. Leluiksi riittivät tulitikut, linkkuveitsi ja Leikkipaikaksi lähimetsä....

Ihan tasapainoinen minusta tuli...
Eikä kukaan edes hakannut?
Eivät uskaltaneet. Koska selkäsaunan jälkeen se pieni Tonttu käski minut polttaa kaiken.. polttaa kaiken...
ninnithequeen

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun faija leikki aika epäilyttäviä leikkejä mun My Little Poneilla.
Geep

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Sekstasin unileluni kanssa. En ollut tarpeeks välkky laittaakseni sitä sekstaamaan muita. Nykyään osaan jo jakaa muillekin.
milli

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja milli »

Geep kirjoitti:Sekstasin unileluni kanssa. En ollut tarpeeks välkky laittaakseni sitä sekstaamaan muita. Nykyään osaan jo jakaa muillekin.
:oops: mä kans..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:
Geep kirjoitti:Sekstasin unileluni kanssa. En ollut tarpeeks välkky laittaakseni sitä sekstaamaan muita. Nykyään osaan jo jakaa muillekin.
:oops: mä kans..
Tähänastista tilastoa kaunistamaan nuo saa ruksata niin, että lelunne harrastivat seksiakteja, vaikka vain teidän kanssanne. Lasketaan sekin. Niin ja kuvailkaa tarkkaan, koetan välttää pedofiiliksiä.
Geep

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Geep »

milli kirjoitti:
Geep kirjoitti:Sekstasin unileluni kanssa. En ollut tarpeeks välkky laittaakseni sitä sekstaamaan muita. Nykyään osaan jo jakaa muillekin.
:oops: mä kans..
:]

Käytiin naisten illassa asiasta keskustelua, yli puolet muisti koskettaneensa unilelun nenällä tms. vähintään klitoristansa. Kukaan ei halunnu miettiä oliko vanhemmillaan tapana pussailla niitä unileluja niin kuin omillani... Omien muksujen leluille jaan sitten vaan taputuksia.
milli

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja milli »

Geep kirjoitti::]

Käytiin naisten illassa asiasta keskustelua, yli puolet muisti koskettaneensa unilelun nenällä tms. vähintään klitoristansa. Kukaan ei halunnu miettiä oliko vanhemmillaan tapana pussailla niitä unileluja niin kuin omillani... Omien muksujen leluille jaan sitten vaan taputuksia.
Tämä keskustelu on näemmä jäänyt väliin kavereiden kanssa. Tosin yksi niistä väitti vielä vähän aikaa sitten, ettei olisi koskaa masturboinut (en usko) .. ja toinen pelkäsi dildon koskettamista :roll: joten voi olla, että ei kannata odottaa sitä.

Nenät hemmettiin, mulla oli smurffi :twisted: .. (saattoi olla liikaa informaatiota)
Geep

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Geep »

milli kirjoitti:Nenät hemmettiin, mulla oli smurffi :twisted: .. (saattoi olla liikaa informaatiota)
8)

Mulla kenguru, ttu miten suutuin kun se unohdettiin lentokoneeseen jollain lomareissulla.
Olivat ne seuraavatkin ihan mainioita, juurikin neniensä vuoksi. Ei häntien tai pipojen.
ninnithequeen

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Milli on raiskannu smurffin! *repeilee täysin*
SaintJohnPerse

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Eikö kellään ollut Ankkaa? Sillähän on kiva nokka ja terhakka pyrstö... ;)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Kyllä mun barbeilla ainakin oli aina kaikkia ihmissuhdekoukeroita, melkein joka suhteessa aina kolmas pyörä, ja avioeroja sun muuta,
joten tottakai ne nussikin.
Se oli aina sellanen vähän niinku pakollinen toimitus, liitty varsinkin just noihin pettämisiin. Nyt kun muistelen niin ei ne avioparit harrastanu juur koskaan seksiä keskenään.
Miksköhän?
Ei kai sen ikäsenä mitään Melrose Placea viel katottu??
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eikö kellään ollut Ankkaa? Sillähän on kiva nokka ja terhakka pyrstö... ;)
Meidän neljällä saksanpaimenkoiralla oli Ankat kun mä olin pieni. Tosin niitä ankkoja joutui ostamaan kokoajan lisää, kun äijät repi ne leikellään palasiksi :twisted: Meidän taloudessa ei ankka, saatikka kumikana, kauaa elänyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elppis kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eikö kellään ollut Ankkaa? Sillähän on kiva nokka ja terhakka pyrstö... ;)
Meidän neljällä saksanpaimenkoiralla oli Ankat kun mä olin pieni. Tosin niitä ankkoja joutui ostamaan kokoajan lisää, kun äijät repi ne leikellään palasiksi :twisted: Meidän taloudessa ei ankka, saatikka kumikana, kauaa elänyt.
uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui
Herra Manala

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

4-5 -vuotiaana muistan leikkineeni seisovalla pippelilläni kilpa-auton vaihdekeppiä hotellihuoneen sängyllä selälläni estottomasti makoillen, suustani "öööön-nööööööön-nööööööö!" -ääniä päästellen. Osasin suvereenisti kaikkien viiden eri vaihteen sekä peruutusvaihteen paikat, ja tiesin mihin pippeliäni pitäisi seuraavaksi liikuttaa. Äiti sitten siinä sanoi ettei pippelillä saisi leikkiä, mikä oli minusta aika epistä koska leikki oli kovin hauska.

Jokusen vuotta myöhemmin työnsin kikkelini virtahepo-pehmoleluni ratkenneesta saumasta sisään, muttei se valitettavasti tuntunut ihan niin hyvälle kuin olisin voinut toivoa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen kuullut, että Kenillä ei ole pippeliä. Onko He-Manillakaan?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minun leluillani ei ollut mitään seksielämää. Barbeillakin oli vain ihan sellaista tavallista arkea, sisustamista ja vaatteiden vaihtoa.
ninnithequeen

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Olen kuullut, että Kenillä ei ole pippeliä. Onko He-Manillakaan?
Ei ole. Tiedän tämän koska tyttärelläni on isänsä vanha He-Man.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olen kuullut, että Kenillä ei ole pippeliä. Onko He-Manillakaan?
Ei ole. Tiedän tämän koska tyttärelläni on isänsä vanha He-Man.
Olis muuten aika groteskin näköistä jos noin pienille nukeille laitettais pippeli :shock: Selitä siinä nyt lapselle että "kyllä sen saa liimattua takas" kun taisteluleikeissä lähtee irti. Huih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olen kuullut, että Kenillä ei ole pippeliä. Onko He-Manillakaan?
Ei ole. Tiedän tämän koska tyttärelläni on isänsä vanha He-Man.
Häh? Eikö He-Manilla olekaan Munaa? Mikä Soturi se sellainen?
Muuten taidan olla vanha, kun minusta kuulostaa oudolle, että isä antaa tyttärelleen oman lapsuudenaikansa He-Manin. Herrajumala minä taisin olla jo Yliopistossa kun sitä piirrossarjaa telkussa näytettiin! Vanhempieni leluista sain vain jonkun puisen auton ja nalle Nöpönenän ja suloisen villisian possun Nöffin (jonka koira sitten söi).

Tosin äitini (syntynyt 1930) kerran huvittuneena kertoi, miten joku häntä kymmentä-viittätoista vuotta nuorempi nainen oli selittänyt, ettei hänen lapsuudessaan tytöillä mitään nukkeja ollut. Mitä ny itsetehtyjä mollamaijoja joillakin. Johon äiti, että hänellä 30-luvulla oli kahdeksan kaupasta ostettua nukkea, joista neljän silmät sulkeutui ja kahdesta tuli ääntä.

Asiaan vähän paremmin.. onko vauvanukeilla anatomisesti korrektia pippeliä tai pimppiä?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko lapsuuden leluillanne seksuaalisia suhteita?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei ollut.

Sotaa tykkäsin leikkiä lapsena muiden kersojen kanssa. Jopa niin paljon että myöhemmin en halunnut mennä inttiin. Olin leikkinyt sitä jo tarpeeksi... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin