Panisitko itseäsi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Eden »

Hirveän vaikea sanoa. Todennäköisesti en, mä en herätä itsessäni juurikaan seksuaalisia viboja :lol:
NegaDuck

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Onx tää ny joku itsetuntokysymys? Et jos panis itteään niin on joko hyvä itsetunto tai narsisti, ja jos ei panis niin on huono itsetuntemus?
wesspe
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.05.2008 11:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja wesspe »

Panisin ilman muuta
bedlam

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HIENO KYSYMYS PIMPELIPOMPELI!!

Kuva

Kuva
NuoriDaavid

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Itse asiassa jäin jostain häiriintyneestä syystä miettimään asiaa tarkemminkin, ja päädyin siihen lopputulokseen, että vaikka oletettaisiin minua olevan kaksi eri sukupuolta edustavaa yksilöä, en välttämättä silti panisi. Perusteluna se, että tunnen itseni aivan liian hyvin, joten kaikki yllätykselliset elementit jäisivät puuttumaan. Vähän samalla tavalla kuin omien hartioitten hierominenkaan ei itse tehtynä tunnu yhtään niin hyvältä kuin jonkun muun tekemänä, siinäkin tapauksessa vaikka se joku muu olisi taitamattomampi hieroja.
Jos olisin nainen, niin ehkä panisin itseäni. Tai sitten en. Vaikea sanoa. Tietty, jos olisin nainen, tai siis mä se toinen minä olisi nainen, niin varmaankin osaisin esittää silleen sopivasti oikeita nappuloita painelavaa tyyppiä.

Meneepäs sekavaksi. Uskoakseni uskoisin osaavani heruttaa itseltäni. Sitäpaitsi olen helppo.
Päivitys. Voisin panna, jos olisin oikein kovassa kännissä. Muuten en.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos olisin nainen, niin ehkä panisin itseäni. Tai sitten en. Vaikea sanoa. Tietty, jos olisin nainen, tai siis mä se toinen minä olisi nainen, niin varmaankin osaisin esittää silleen sopivasti oikeita nappuloita painelavaa tyyppiä.

Meneepäs sekavaksi. Uskoakseni uskoisin osaavani heruttaa itseltäni. Sitäpaitsi olen helppo.
Vahinko, ettei Kityssä ole yhtään identtistä- tai siamialaistakaksosta kommentoimassa... :)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

jos ei olis muita tarjoolla, panisin.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Vastaa Viestiin