Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Nolla
1
2%
1-3 (oikea vastausvaihtoehto naisille)
9
14%
4-10 (oikea vastausvaihtoehto miehille)
9
14%
11-20
17
27%
21-50
13
21%
51-100
9
14%
Yli 101
5
8%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:
Mirmeli ei Lolita kirjoitti:Jos se vaan alkaa ahdistaa, että kerää lukuja tähän kyselyyn, mutta on yksinäinen kuitenkin.
Tunnetaanko?

Ja ps. olen kerännyt lukuja viimeisen 1,5 vuoden aikana tasan yhden lisää. Ja muutenkin melko vähän.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geep kirjoitti:Ei se vieraasta sängystä havahtuminen ollu mielikuvitustani...
Voihan tuon tulkita viattomaksi sammahtamiseksikin?

Tv. Optimisti

P.S. Ei ollut tarkoitus ärsyttää. Tavoista poiketen: Pus, ja kiva kun et ollut kauaa poissa!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Minusta typy on sellainen kiva, tyttömäinen naispuoleinen olento.
Tähän varmaan BB reagoi. Eihän hän ole mikään pikkutyttö, joka harvoilla hampaillaan hymyilee tyhmästi kaikille vaan tulikiven kova bisnessnainen, suorastaan dynamiittia, jota ei saatana vähätellä jollain typynimityksillä.
UUh! mites olis hehkee chicksi :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
BettyB.

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mirmeli ei Lolita kirjoitti:korjaa...
Oops, sorry! :oops:
Geep

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Zeb kirjoitti:
Geep kirjoitti:Ei se vieraasta sängystä havahtuminen ollu mielikuvitustani...
Voihan tuon tulkita viattomaksi sammahtamiseksikin?
:D No oli se sentäs pippeli suussa -havahtuminen mutta lisäselostuksista tulisi liian viaton kuva...
Ja minä niin mielelläni pidän petetty uhri -asemastani kiinni! :g:

Puzaus!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja saira »

Muistaakseni menee väliin 11-20. Muutama pitkä suhde ja niiden välissä hiukan rilluttu. Mut hiukan vaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Miten voitte olla varmoja ettei teitä ole petetty?
Esimerkiksi sellainen ihminen, joka itse luottaisi minuun 100%:sesti olisi hyvin epätodennäköisesti itse pettänyt. Etenkin jos hän luottaisi sellaisessakin tilanteessa, joka näennäisesti olisi hyvinkin epäilyttävä ja totuutta olisi mahdotonta selvittää minkään riippumattoman tahon avulla. Tai toisaalta ihminen, joka ei osaa valehdella vakuuttavasti. Etenkin jos kyseessä olisi sellainen ihminen, jonka surkea valehtelutaito olisi paljastanut kyseessä olevan potentiaalisen pettäjän, joka ei vain ole toteuttanut ajatuksiaan.
Miten voitte olla varmoja että kumppanin ilmoittama partnerimäärä pitää paikkansa? Ja onko sillä oikeastaan edes mitään väliä?
Jos sattuu olemaan ihminen, jolle sillä ei ole mitään väliä, ei kumppanilla ole mitään syytä valehdella/salata.
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Eikö voi olla vaan niin simppeliä selitystä, että jotkut menee itse paskaksi omasta valheestaan, eikä siksi valehtele? Jos olen itse sellainen niin toki uskon muitakin olevan olemassa. Lisäksi nuo ihmiset ovat monessakin mielessä erilaisia kuin, ne, joiden tiedän valehdelleen.
prosessi

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:^Eikö voi olla vaan niin simppeliä selitystä, että jotkut menee itse paskaksi omasta valheestaan, eikä siksi valehtele? Jos olen itse sellainen niin toki uskon muitakin olevan olemassa. Lisäksi nuo ihmiset ovat monessakin mielessä erilaisia kuin, ne, joiden tiedän valehdelleen.
Kyllä. Tempasin vain hatusta pari ensimmäisenä mieleen tullutta esimerkkiä, mutta niitä on paljon enemmänkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Oletko ujo?
Taidan olla.

Ja säästelen kunhan korvantaustat ovat kuivuneet ja finnit vaihtuneet karismaan niin vokottolen sitten niitä kolmekymppisiä sihteerejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Pahus kun tuli tehtyä väärä ammatinvalinta :lol:
bedlam

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuohon suosituimpaan lokeroon ruksasin nyt näin pikaisen ja lämpöisän muistelon tehtyäni. En kyllä ymmärrä miten, mähän olen seurustellut koko elämäni ja kaksvitosena olin ollut tasan yhden kanssa sillai. Ne on ne baarit kai sitten, nykyään nää kalsarikännit on enempi mun juttuni ja sillä ei hirveesti erotiikkaa irtoile. Mutta musa on aina hyvää ja se on pääasia!
elco

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja elco »

21-50. Selitykseni alisuorittamiselle on, että 2/3 ajasta putken aukeamisen jälkeen on kulunut kolmessa suhteessa, minkä ajalta on vastaavasti 3 tilastomerkintää.

Jos tässä nyt pitäisi valita montako seksikumppania uudella kumppanilla saisi olla niin sanoisin, että mieluummin enemmän kuin minulla. Enemmän minua epäilyttävät ihmiset, joiden luku on alle 10 kuin ihmiset, joilla luku on yli 100.

Nyt tarvittaisiin Definitely vielä sanomaan, että tästä ei ylipäänsäkään suhteessa puhuta.
ninnithequeen

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä niitä yli 20 on, näin pikasella laskulla...ja salettiin unohdin jonkun matkasta. Huh että tulikin nuorempana oltua hullu.

Muttei yhdenyön suhdetta, ei ainuttakaan, aina vähintään kahden yön juttuja :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1 - 3 eli yksi, vaikka onhan tästä jo puhuttu ennenkin. Muuten ei voi kuin tuntea myötätuntoa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka eivät kykene luottamaan toisiin ihmisiin. Mahtaa elämä olla kurjaa, kun lähtöajatuksena on, että vastapuoli pettää luottamuksen, oli kyse sitten siitä tai tästä. Vaikka ihminen olisi muuten miten vainoharhainen juristi tai muu sekopää tahansa, luulisi että luottamus edes yksityiselämän suhteissa olisi välttämättömyys. Toki luottaminen toisinaan kostautuu ikävinä yllätyksinä, mutta on helpompi hengittää kun luottaa. Voisin jopa väittää, että jatkuva epäily on kuin itseään toteuttava ennustus. Luotettava ihminen ei kestä jatkuvaa epäilyä kuin vain tietyn aikaa, sillä mikä loukkaisi luotettavaa ihmistä enemmän kuin epäily luottamuksen pettämisestä?

Mistä luottamus sitten rakentuu? Lähtee varmasti terveestä itsetunnosta, kun ei tarvitse pohtia joutavia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SaintJohnPerse kirjoitti:hmmm
Ihminen, jolla on ollut paljon tai vähän kumppaneita, on sitä mieltä, että on hyvä, että ihmisellä on ollut paljon tai vähän kumppaneita.
Tix

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jotenkin tämä aihe on erityisen absurdi keskustelun kohde. Jokainen lähestyy sitä omista lähtökohdistaan eikä välttämättä tiedosta edes omien arvojensa ja asenteidensa muutoksia.
ninnithequeen

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Täysin offtopik, mutta voi jeesus mä tipahdin tolle tittelillesi :rofl:
Tix

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:^Täysin offtopik, mutta voi jeesus mä tipahdin tolle tittelillesi :rofl:
Suuri yleisö ei voi olla väärässä, alistun rooliini!
Herra Manala

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tää ois hienompi avatar:

Kuva
SaintJohnPerse

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Jotenkin tämä aihe on erityisen absurdi keskustelun kohde. Jokainen lähestyy sitä omista lähtökohdistaan eikä välttämättä tiedosta edes omien arvojensa ja asenteidensa muutoksia.
Millä MITTAREILLA itse lähestyt? Ihan vaan siksi, koska olet kaiketi jo omaksunut vähimmistöarvosi ja vähemmistöasenteesi. Vai oletko vielä ihan purjeessa?
1108

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikä lasketaan seksisuhteeksi?
Pyry-Matias

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:Mikä lasketaan seksisuhteeksi?
Ruumiskuville runkkaamista ei lasketa.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Mikä lasketaan seksisuhteeksi?
RTFM. Se on siinä ensimmäisessä postauksessa kerrottu.
Vastaa Viestiin