Naama vs. kyrpä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumman naamapeniskombinaation valitsisit?

Valitsen kombinaation numero 1
12
63%
Valitsen kombinaation numero 2
7
37%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geep kirjoitti: Mut rupesin tutkailee paremmin ja ihmettelen oonko ihan kumma kun pidän tota alempaakin kundia aika sööttinä? Onko se muka suurimman osan mielestä tosi karsea?
No mä mietin kyl samaa, että et oo kumma tai sit me ollaan molemmat, niinQ.

En oo vielä ehtinyt päättää kumman valitsisin lähinnä just sen takia ettei toi kakkonen musta mikään yäk-ällö-hyi ole, mut noin niinQ periaatteessa se nassu kyl on tärkeempi koska sitä tulee enemmän kateltua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:
Geep kirjoitti: Mut rupesin tutkailee paremmin ja ihmettelen oonko ihan kumma kun pidän tota alempaakin kundia aika sööttinä? Onko se muka suurimman osan mielestä tosi karsea?
No mä mietin kyl samaa, että et oo kumma tai sit me ollaan molemmat, niinQ.

En oo vielä ehtinyt päättää kumman valitsisin lähinnä just sen takia ettei toi kakkonen musta mikään yäk-ällö-hyi ole, mut noin niinQ periaatteessa se nassu kyl on tärkeempi koska sitä tulee enemmän kateltua.
Ei munkaan mielestä toi alempi mikään kammotus ole, mutta Brad Pitt:n voittanutta tavista ei ole.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Ei munkaan mielestä toi alempi mikään kammotus ole, mutta Brad Pitt:n voittanutta tavista ei ole.
Keksin heti äkkiä noin 4 ja yhen vein vihille. :D
NuoriDaavid

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:kakkonen musta mikään yäk-ällö-hyi ole.
Paitsi, että se taitaa olla joku konttorirotta (niiQ me kaikki).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei munkaan mielestä toi alempi mikään kammotus ole, mutta Brad Pitt:n voittanutta tavista ei ole.
Keksin heti äkkiä noin 4 ja yhen vein vihille. :D
Shhhh! Anna mun elää haavemaailmassa. Nii, ja oma mies näyttää Peter Crouchilta :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Oisko sulla heittää tarkempia speksejä?
No otat vaan kato sen oman käteen ja kuvittelet sen n. 200% isommaksi.

Mulle toki riittää ihan mainiosti normi 18 senttinenkin, onhan mulla niin tiukka tavara.
Jaa että se puoli metriä pituutta ja toista jalkaa ympärysmittaa riittää jo ihan hyvin? Hemmetti, sulla tosiaan on tiukempi kuin mitä kuvittelin!
Herra Manala

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Mut rupesin tutkailee paremmin ja ihmettelen oonko ihan kumma kun pidän tota alempaakin kundia aika sööttinä? Onko se muka suurimman osan mielestä tosi karsea?
Seuraavan gallupin kysymys on:

Voisitko rakastua tavikseen?

Ja voittajavastaus on tietenkin:

[x] En, mulle kelpaa ainoastaan Prat Pitt.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geep kirjoitti:Mut rupesin tutkailee paremmin ja ihmettelen oonko ihan kumma kun pidän tota alempaakin kundia aika sööttinä? Onko se muka suurimman osan mielestä tosi karsea?
Ihan söötti se on, mutta sen muna on niin kamala, etten voinut valita kumpaakaan. Ykkönen olkoot miten komia tahansa, mutta liika on liikaa ja kyllä nyt jonkin kokoinen vehje pitää olla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sivustahuutaja kirjoitti:Tuo kakkonenko nyt on Manala?
Ei ole, koska toihan on ihan normikokoinen kulli. Joten ehkä Manalan kannattais laittaa ittensä ihan vaan rohkeesti peliin, eikä näin vain varovasti koklata että mitä ne tytöt musta Oikeesti tykästelee ja ajattelee.

Laita nyt Mana siis sellattinen rohkee foto peliin, eli oikein sellanen söde kokovartalo alastonkuva ja sitten yritä saada verta Siihen kun salamavalo räps ja naps? Ja sit eiku äänestämään.

Ps Grazias for ewör, joten turhaa yrität tuulimyllyjä vastaan..
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:
Geep kirjoitti:Mut rupesin tutkailee paremmin ja ihmettelen oonko ihan kumma kun pidän tota alempaakin kundia aika sööttinä? Onko se muka suurimman osan mielestä tosi karsea?
Ihan söötti se on, mutta sen muna on niin kamala, etten voinut valita kumpaakaan.
Voisitko selventää mitä kamalaa tuossa vehkeessä on? Mä kun olen ymmärtänyt että tuo olisi pikemminkin melko optimaalinen suuren naisyleisön silmissä.

jouden-za kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tuo kakkonenko nyt on Manala?
Ei ole, koska toihan on ihan normikokoinen kulli. Joten ehkä Manalan kannattais laittaa ittensä ihan vaan rohkeesti peliin, eikä näin vain varovasti koklata että mitä ne tytöt musta Oikeesti tykästelee ja ajattelee.

Laita nyt Mana siis sellattinen rohkee foto peliin, eli oikein sellanen söde kokovartalo alastonkuva ja sitten yritä saada verta Siihen kun salamavalo räps ja naps?
Meidän "tytöt" on selvästi vähän turhankin kiinnostuneita. Ne Grazias-tytöt. Miss Jouniinako se siellä eturivissä vonkuu?
Bliss

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: Voisitko selventää mitä kamalaa tuossa vehkeessä on?
Mä voin. It's Too Big.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja saira »

Ensiksi Brad Pitt on mun mielestä aikas ällön hymypoikamainen kuvissa kestohymy liimattuna naamalleen. Toiseksikin mun on vaikea valita ulkonäön perusteella mitään. Oli kuvassa sit kumpi pää tahansa. Enemmän se merkkaa, mitä sieltä suusta tulee ja toisen pään kohdalla ne taidot. Tai liian suuren tai pienen tapauksessa se, kuinka niitä ominaisuuksiaan "korvaa". Pittkin voisi siis olla mun makuuni, jos pääsisin keskustelemaan hänen kanssaan. Eli olen tylsä (taas kerran) ja jätän vastaamatta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

jouden-za kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tuo kakkonenko nyt on Manala?
Ei ole, koska toihan on ihan normikokoinen kulli. Joten ehkä Manalan kannattais laittaa ittensä ihan vaan rohkeesti peliin, eikä näin vain varovasti koklata että mitä ne tytöt musta Oikeesti tykästelee ja ajattelee.

Laita nyt Mana siis sellattinen rohkee foto peliin, eli oikein sellanen söde kokovartalo alastonkuva ja sitten yritä saada verta Siihen kun salamavalo räps ja naps?
Meidän "tytöt" on selvästi vähän turhankin kiinnostuneita. Ne Grazias-tytöt. Miss Jouniinako se siellä eturivissä vonkuu?[/quote]

No tottakai ne on, koska ne haluu settiä ja samaan hintaan jos saa vielä kuvan-kuvien mukaisia tuotteita, niitä isoja niin vhai nat. Mut muista nyt tää että jos vaikka kun iso olisi mela, niin "sitä" pitää myös osata käyttää. Ja tässä tuolla sanalla voi olla laajempi merkitys, eiksjeh.

Sillä se mikä on varmempi kuin epävarma, on se että jos panoksia ei ole tarpeeksi ja niistäkin vaikka osa jää laukeamatta, niin se meiaa et bai bai..ja taas kityssä ulvotaan enemmän kuin siellä sun alla, junou.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Voisitko selventää mitä kamalaa tuossa vehkeessä on?
Mä voin. It's Too Big.
Oletko saanut, eiku koklannut tollasta kalibeeria? Jos et, niin kityssä ainakin ulvotaan..
Ollaan vaan ja nautitaan
Bliss

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

jouden-za kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Voisitko selventää mitä kamalaa tuossa vehkeessä on?
Mä voin. It's Too Big.
Oletko saanut, eiku koklannut tollasta kalibeeria? Jos et, niin kityssä ainakin ulvotaan..
En edes halua kokeilla. Yäk.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mä voin. It's Too Big.
Oletko saanut, eiku koklannut tollasta kalibeeria? Jos et, niin kityssä ainakin ulvotaan..
En edes halua kokeilla. Yäk.
No älä nyt oo tollanen kroisi..annat mennä vaan ja virta vie ja sä voisit tulla tai jotain. Mietipä vaikka Poikuus ja Manan varustetaso tai jotain tollasta. ai miksi Poikuus 47 (Herra 47)? No siksi että Manan kalibeeri ja Poikuuden Loputon kiima (runkkailee useamman kerran päivässä) vois olla aika hyvä zydeemi.

Voisitko kuvitella tai mieti edes vähän sitä kokonaisuutta?
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Voisitko selventää mitä kamalaa tuossa vehkeessä on?
Mä voin. It's Too Big.
Höpöhöpö. Sehän on ihan normikokoinen kulli. Kysy vaikka joudenzapotekilta.
Bliss

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

jouden-za kirjoitti: Voisitko kuvitella tai mieti edes vähän sitä kokonaisuutta?
En voi, en mieti.
Kuinka vaikeaa sulle voi olla käsittää että ei vaan nappaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Voisitko kuvitella tai mieti edes vähän sitä kokonaisuutta?
En voi, en mieti.
Kuinka vaikeaa sulle voi olla käsittää että ei vaan nappaa.
Katos katos täällähän puhuu joku muukin Suomea kuin vain mä :)

No minkälaista sulla olisi mielessä tai haluisit?
Ollaan vaan ja nautitaan
Bliss

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

jouden-za kirjoitti: No minkälaista sulla olisi mielessä tai haluisit?
Ei ole mielessä minkäänlaista enkä halua minkäänlaista. Nada.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:
Lilo kirjoitti:mut noin niinQ periaatteessa se nassu kyl on tärkeempi koska sitä tulee enemmän kateltua.
Ellei ole kyrpä otsassa.
Totta. Sillon tietty näkeekin sit koko paketin kerralla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:periaatteessa se nassu kyl on tärkeempi koska sitä tulee enemmän kateltua.
Käsittämättömiä parisuhteita ihmisillä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: No minkälaista sulla olisi mielessä tai haluisit?
Ei ole mielessä minkäänlaista enkä halua minkäänlaista. Nada.

No ei tietenkään..säkään et edes näytä haluavalta..siis et todellakaan tykkää siitä että joku vähän koskettaa sua, hipaisee niskasta, suukottelee. Ja sit vaikka jo työntääkin se kiimanestettä valuvan ihan räjähdyspisteessä olevan ihan sairaan kovan kyrvän sun sisään ja ihan vaan pikkuhiljaa. Siten että aluksi hieroo sillä törkeen punaiseksi kiimasta muuttuneella kyrvän päällä sun pilluhuulia ja klittaa..pillu oikein valuu sitä ihanaa kiimanestettä siihen kyrvän päähän ja joka kiiltelee kivasti kummankin nesteistä...

yäks.
Ollaan vaan ja nautitaan
Bliss

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

jouden-za kirjoitti: yäks.
Nimenomaan.
Mulle riittää että todistettavasti kerran joku on tökkässy kikkelillä. Ei jaksa enää kiinnostaa, se on niin nähty juttu, seurauksineen.
elco

Re: Naama vs. kyrpä

Viesti Kirjoittaja elco »

Bliss kirjoitti: Nimenomaan.
Mulle riittää että todistettavasti kerran joku on tökkässy kikkelillä. Ei jaksa enää kiinnostaa, se on niin nähty juttu, seurauksineen.
Ei edes mahdollisuus saada joudenin lapsi saa sinua muuttamaan mieltäsi?

Periytyyköhän rubiininpunaisuus?
Vastaa Viestiin