Kitinän naisten nännien koko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja nännini ovat

1.) Pienet
0
Ei ääniä
2.) Keskikokoiset
3
50%
3.) Isot
1
17%
4.) Valtavat
2
33%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tutkimusretkeni naiseuden mysteerioon jatkuvat!

Aikaisempien kyselyjeni lisäksi nyt on tarpeen kysely Kitinämis.. (anteeksi Aito_Johanna) Kitinän Naisten nännien koosta.

Nännit ovat tärkeä asia misuj.. tisuj.. (äh, pitää muistaa AJ:n kielenhuolto-ohje) ... naisten rintojen seksuaalisuutta. Naisen rinta saa näkyä paljaana vaikka ylhäältä, alhaalta tai sivuilta, eikä sitä silti koeta alastomaksi tisuks.. rinnaksi, jos nänni ei ole näkyvillä. Pienimmät bikinitopit peittävät juuri ja juuri nännit, ja niitä voi käyttää yleisellä paikalla olematta paljastelija. Kun kabareeshowta kuten Moulin Rougea ym. koetetaan pitää lapsillekin sallittuna, siihen riittää että tanssityttöjen rinnat voivat olla muuten paljaana, kunhan juuri nännejä peittävät vaikka pienet kimalletähdet. Joten vasta nänni tekee naisen tisus.. rinnasta paljaan ja avoimen seksuaalisen.

Naisten nännejä on eri kokoja. Tai ehkä tarkkaan ottaen kyse on nänninpihan koosta.
Kaikille on varmaan suosijansa.
Itse pidän pienistä nänneistä. Pienet nännit saavat pikkupystytis... pienet pystyt rinnat näyttämään entistäkin herkullisemmilta. Ja pienet nännit myös hyvittävät paljon jos naisella on minun makuuni lian suuret rinnat.

Kitinämis... Kitinän Nainen, mikä on nänniesi koko? EDIT: Nyt tarkoitan nännillä koko NÄNNIPIHAA.
1.) Pienet
2.) Keskikokoiset
3.) Isot
4.) Valtavat

Tässä suurinpiirtein malleina:
Mielestäni tällä neidillä on pienet nännit:
http://www.bravoerotica.com/femjoy/dais ... ay/12.html

tällä keskikokoiset nännit:
http://www.bravoerotica.com/femjoy/cala ... ath/7.html

tällä suuret nännit:
http://www.bravoerotica.com/femjoy/eufr ... icy/7.html

tällä valtavat nännit (tosin nänninpihat lähes ihonväriset):
http://www.bravoerotica.com/femjoy/palo ... er/12.html
Viimeksi muokannut Gat, 19.03.2008 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Tix »

:roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti::roll:
No älä nyt. Kysymyshän oli minulta poikkeuksellisen selvänä ja hyvin pohjustettu. Nämä kyselyt ovat toki provoilua, mutta toisaalta meitä (paitsi sinua kaappihomoa? ) kiinnostaa Tietää.
BettyB.

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mittasin omani ihan vaan sun mieliks, halkaisija melko tarkalleen tasan 5cm. Omissa rinnoissani siis kokoa s/m, joten valkkasin kokoluokakseni 2.) keskikokoiset.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:Mittasin omani ihan vaan sun mieliks, halkaisija melko tarkalleen tasan 5cm. Omissa rinnoissani siis kokoa s/m, joten valkkasin kokoluokakseni 2.) keskikokoiset.
Kiitos! Kiimatippa! Mun mieliksi vielä koskettele tisuj.. rintojasi, jookos?
Minusta 5 cm kuitenkin kuulostaa jo "isolta" tai siinä rajalla. Paitsi joo tietenkin suhteessa tisuj.. rintojesi yleiseen kokoon. Absoluuttista kokoa kai tässä mietitään..
Herra Manala

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Minusta 5 cm kuitenkin kuulostaa jo "isolta" tai siinä rajalla.
LOL.
Bliss

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä Helvettiä Teet Sillä Tiedolla?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minusta 5 cm kuitenkin kuulostaa jo "isolta" tai siinä rajalla.
LOL.
Arvasinhan ennen viestisi katsomista, että sun todellisuudessa kaikki on toisinpäin. No joo, en osaa arvioida millejä. Ketjun aloittajana vetoan valitsemiini näytekuviin, arvioi sä niiden millit tai sentit (ja arvatenkin sinusta järjestyskin on väärä).

Koko galleriat pienemmistä valtaviin:
(ekalla on nätti pillukin)
http://www.bravoerotica.com/femjoy/dais ... -hideaway/
http://www.bravoerotica.com/femjoy/cala/natural-bath/
http://www.bravoerotica.com/femjoy/eufrat-femjoy/juicy/
http://www.bravoerotica.com/femjoy/palo ... tic-river/
Viimeksi muokannut Gat, 16.03.2008 19:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herra Manala

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minusta 5 cm kuitenkin kuulostaa jo "isolta" tai siinä rajalla.
LOL.
Arvasinhan ennen viestisi katsomista, että sun todellisuudessa kaikki on toisinpäin.
En mä sitä naureskele, vaan sitä miten sua vedätetään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti: En mä sitä naureskele, vaan sitä miten sua vedätetään.
Vedätetään?
Ellei Betty ole mies, niin miten? Minähän kritisoin kokoluokitustaan, paitsi suhteessa muuhun kokoon. ÄÄÄK!! Vai väitätkö että Betty narrasi paljastaneensa rintansa ja mitanneensa nänninsä MINUN takiani? Ilkeetä!
Bliss kirjoitti:Mitä Helvettiä Teet Sillä Tiedolla?
No tämä tieto ei riitä masturbointikäyttöön. Pelkkää ihmistuntemusta ja toivottavasti tilastointia jos vastauksia kertyy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jumalauta GAT! Nänni ja nännipiha on kaksi eri asiaa. Esim. 3- nännit on pikkuruiset, nännipihat isot, 2:n nännit taas isommat ja nännipiha pienempi.

Luulis sun jo tietävän eron, olethan katsellut noita paljon enemmän kuin suurin osa kitinäläisistä naisista.

Mä olen pettynyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti: Luulis sun jo tietävän eron, olethan katsellut noita paljon enemmän kuin suurin osa kitinäläisistä naisista.
.
Aikamoinen understatement.

Eiköhän g-mies ole alastomien naisvartaloiden kuvia katsellut enemmän kuin 99,99% ihmiskunnasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Luulis sun jo tietävän eron, olethan katsellut noita paljon enemmän kuin suurin osa kitinäläisistä naisista.
.
Aikamoinen understatement.

Eiköhän g-mies ole alastomien naisvartaloiden kuvia katsellut enemmän kuin 99,99% ihmiskunnasta.
Tarkoitin tällä siis sitä, että itse näen itseni kokoajan (you know, being a woman), mutta silti G katselee enemmän.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Jumalauta GAT! Nänni ja nännipiha on kaksi eri asiaa. Esim. 3- nännit on pikkuruiset, nännipihat isot, 2:n nännit taas isommat ja nännipiha pienempi.
.
Tiedän tuon erottelun nänniin ja nännipihaan, siksi aloitukseen laitoinkin:
"Naisten nännejä on eri kokoja. Tai ehkä tarkkaan ottaen kyse on nänninpihan koosta.". Ehdotan, että tässä keskustelussa nänni + nännipiha lasketaan nänniksi. Luulen, että niin se saattaa arkikielessä ollakin, ja että nännin koollakin mielletään nännipihan kokoa sen tarkemmin erittelemättä.

Ei todellakaan kuulu kyselyyn, mutta uhrautuvasti ja esimerkkinä naisillekin juuri mittasin omat nännini, ja niiden halkaisija (nännipihoineen) on noin 2 cm. ihQua? O.K, Eki-Setä?
NuoriDaavid kirjoitti: Eiköhän g-mies ole alastomien naisvartaloiden kuvia katsellut enemmän kuin 99,99% ihmiskunnasta.
Täytyyhän minullakin joku harrastus olla :roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ja tänne lisää infoa ja rasteja myös!
Eikö auta, että minä uhrautuvasti kerroin omien nännieni koon yllä?
Tässä kyselyssä ei pitäisi olla mitään nolostuttavaakaan, jokaiselle nänni- tai tässä siis nännipihakoolle on varmasti suosijansa.
Herra Manala

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Ja tänne lisää infoa ja rasteja myös!
Eikö auta, että minä uhrautuvasti kerroin omien nännieni koon yllä?
No mun nännipihat on noin 3,5cm joista nännien osuus noin 8mm. Helpottiko?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:No mun nännipihat on noin 3,5cm joista nännien osuus noin 8mm. Helpottiko?
Ei helpottanut. Hitto, noillahan voisit vaikka imettää. Ja miten minulle nyt tulee kuva minusta nojaamassa miehekkään leveään rintakehääsi ja imemässä nänniäsi? BYÖÖÖRRKK! Nyt äkkiä naisnännitietoa tänne niin oloni normalisoituu.
Herra Manala

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Ja miten minulle nyt tulee kuva minusta nojaamassa miehekkään leveään rintakehääsi ja imemässä nänniäsi?
Olet vihdoinkin löytänyt paikkasi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää on kyllä niin loistava ketju, että ansaitsee kunnon kuvan nännistä:

[img]matotissi[/img]

Kas noin!

Edit: Anteeksi, vitutuksen ja oksetuksen keskellä sorruin "enttumaiseen" ylilyöntiin. Ei sitten kuitenkaan oma kantti kestä jättää sitä tohon, oksettava se on minustakin.
Viimeksi muokannut Lolita, 19.03.2008 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Niinku että mitä vittua!? Hyi, tuli ihan oikeasti fyysinen paha olo :laatta:
milli

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita, mikä ihme toi oli? mulle tuli paha olo kun katoin..
Mä en uskalla kohta enää lukea yhtään ketjua :laatta:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuo kuva on ollut ennenkin, ehkä jo Cityssä. Joten minulle ei enää shokkiarvoa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kuvamanipulaatio lootuksen siemenkodasta :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

GEETZU kun kuulemma tykkää mittailusta, niin eikö edes Geetzu voisi mitata omat nänninsä ja nännipihansa ja kertoa tässä? Sen muistan, että kun feikkinakukuvia harjoitellessani tein Geetzusta kuvan, jonka Geetzu Cityssä julkaisikin (osaamattomuuttani silloin tein yhden niistä vain mustavalkoisena).. niin esivaiheesta Geetzu ohjeisti pienentämään nännejä, minkä teinkin.

Muutenkin juuri siksi, että en Photoshoppia ja feikkikuvia todellakaan vielä osaa, mielelläni harjoittelisin lisää. Jostain syystä minua inspiroi vain "reaalimaailman", esim. Kitinän naiset. (Kitinäkö reaalimaailma??).

Joten tilauksia otan vastaan, anellen armoa taitamattomuudelleni. En julkaise paitsi kohteen luvalla ja vain Kitinässä. Kasvokuvia saisi olla enemmän kuin Kitinässä on tarjolla. Ja naiset saisivat kertoa vartalotyypistään ja rintojensa koosta, mikäli se ei muista Kitinän kuvista selviä. Tai sitten kasvokuvan lisäksi kokovartalokuva malliksi. Toisin kuin feikkikuvien guru Killkill, pidän tärkeänä pyrkiä siihen, että feikkikuvan vartalo jotenkin vastaisi naisen omaa vartaloa. Sitä en ihan tajua, että Killkill ja muut epäilemättä ylivertaiset graafikot, ja niin fakiiripikkutarkat, eivät yhtään tunnu välittävän vaikkapa laittavatko liian suuret rinnat Jaana Pelkoselle, Claudia Blackille tai Sandra Bullockille. Ylivertainen taito mutta ei sielua?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
Tix kirjoitti::roll:
No älä nyt. Kysymyshän oli minulta poikkeuksellisen selvänä ja hyvin pohjustettu. Nämä kyselyt ovat toki provoilua, mutta toisaalta meitä (paitsi sinua kaappihomoa? ) kiinnostaa Tietää.
Miksi et todella keskity käytännön tutkimuksiin vaihteeksi ja jätä väliin nämä kyselysi ?

Tosin sehän edellyttäisi ainakin alkeellisen sosaalisen älyn omaamista ja sellaista ei taida olla tai sen kehittämiseen ei vieläkään ole halua, vaikka ainakin taloudelliset resurssit käsittääkseni on kunnossa.

Onhan tämä tietysti paljon helpompaa mutta onko hauskempaa ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin