Kitinän naisten nännien koko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja nännini ovat

1.) Pienet
0
Ei ääniä
2.) Keskikokoiset
3
50%
3.) Isot
1
17%
4.) Valtavat
2
33%
 
Ääniä yhteensä: 6

Tix

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Joten tilauksia otan vastaan, anellen armoa taitamattomuudelleni.
Jeesus, Maria, Joosef, Tupu, Hupu ja Lupu sentään. Kaverilla on pätäkkää vaikka lampaiden syödä, ja käyttää energiansa siihen että vonkaa netissä kuvia joista tehdä feikkialastonkuvia. Mene nyt vaikka edes Tallinnaan ja takaisin, voit perustella matkan äiteelle sillä että halvat viinaostokset maksaa reissun itsensä takaisin. Tee jotain. Mitä tahansa muuta kuin olemalla tuon saman roolin vanki vuodesta toiseen.

Muista kun kitisit ja ruikutit ja valitit, että perintöä odotellessa, sitten kaikki muuttuu. No mikä muu on muuttunut kuin se, että isin bluebirdin sijasta ajelet freelanderilla?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äitiii! Pojat kiusaa!
BrianW ja Tix on ilkeitä!
Miten tisseistä, pepuista ja pilluista keskustelu voisi olla väärin?
Tai kehittävä kuvankäsittelyharjoittelu esteettisillä tavoitteilla?
Tuollainen kritiikki on loukkaus Kaikkein Pyhintä kohtaan!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Anoppi kertoi käyneensä rusinanäyttelyssä. Minä olin ihan että what the fuck, kunnes selvisi, että kyseessä oli mammografiaseulonta. Siellä oli ollut joku omituinen ukko, jonka tarkoitus oli jäänyt epäselväksi. Äijä oli vaan istunut ja tuijottanut koko ajan anopin riisuutuessa ja pukiessa. Että siinäpä Gattacalle homma, näkisit kerrankin tissejä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Leila kirjoitti:Anoppi kertoi käyneensä rusinanäyttelyssä. Minä olin ihan että what the fuck, kunnes selvisi, että kyseessä oli mammografiaseulonta. Siellä oli ollut joku omituinen ukko, jonka tarkoitus oli jäänyt epäselväksi. Äijä oli vaan istunut ja tuijottanut koko ajan anopin riisuutuessa ja pukiessa. Että siinäpä Gattacalle homma, näkisit kerrankin tissejä.
Oikeastaan tuo ei riitä. Haluaisin tirkistellä naisia kokonaan alastomina. Puolialastomuus on nihkeän pikkutuhmaa eikä raikkaan eroottista. Niin ja ei mummoja sitten!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:Äitiii! Pojat kiusaa!
BrianW ja Tix on ilkeitä!
Niinpä. Sinä sen sijaan et kiusaa näitä heruttellujesi ja arviointiesi kohteita ?

Käyttäydyt kuin herrasmies ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
Leila kirjoitti:Anoppi kertoi käyneensä rusinanäyttelyssä. Minä olin ihan että what the fuck, kunnes selvisi, että kyseessä oli mammografiaseulonta. Siellä oli ollut joku omituinen ukko, jonka tarkoitus oli jäänyt epäselväksi. Äijä oli vaan istunut ja tuijottanut koko ajan anopin riisuutuessa ja pukiessa. Että siinäpä Gattacalle homma, näkisit kerrankin tissejä.
Oikeastaan tuo ei riitä. Haluaisin tirkistellä naisia kokonaan alastomina. Puolialastomuus on nihkeän pikkutuhmaa eikä raikkaan eroottista. Niin ja ei mummoja sitten!
Hei, joskus on tyydyttävä siihen mitä saa ja olla kiltisti hiljaa. (nyt en puhu omasta kokemuksesta, ennenkuin joku ehtii sanoa...)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:Äitiii! Pojat kiusaa!
BrianW ja Tix on ilkeitä!
Niinpä. Sinä sen sijaan et kiusaa näitä heruttellujesi ja arviointiesi kohteita ?

Käyttäydyt kuin herrasmies ?
Vielä Cityn aikaan ja Cityssä nykyäänkin tämänlaisiin pelleileviin seksikyselyihin vastattiin mielellään. Nyt vaikuttaa, että Kitinän väki on aikuistunut (äitiytynyt, pillukuivahtanut, kölilahonnut) ja minä ainoana ja silti vanhana olen säilynyt näille kikattavana murkkukakarana. Beavis ja Butthead-tasolla. :roll: Edit: tai sittenkin jos katson Kitinässä ihan muidenkin perustamia topicceja, joskus ihmetyttää miksi vain minua moititaan matalaotsaisesta alapääpelleilystä...

Täytynee etsiä jälkipuberteettiset kiksini vaikkapa Cosmopolitanin seksiosiota lukemalla, löysin sen juuri :D
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/ ... um.php?f=2
(En helvetissä aio kirjoittaa sinne. Vakava foorumi ja naisille. Kitinä on minulle vessanseinä)

Varsinaista heruttelua en mielestäni Kitinässä ainakaan juuri nyt tee, en edes Suvisen pyllyn ympärillä pyörivässä "Unelmien sinkkutyttö" -ketjussa.

Edit: Otan silti vapauden arvioida, että Suvisella on nätti pylly.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
No juu, eipä tämä uutinen ole, että olet n 12 v tasolla, tältä osin. Äitee mielessä ja komentelee ja asut vanhempiesi kanssa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuota noin Brian. Katselepa läpi tämän erotiikka-osion ketjujen otsikoita, useamman sivun verran. Poislukien minun aloittamani tai pari minun aloituksiani parodioivaa. Vaikuttavatko sinusta ihan varmasti minun ketjujani kypsemmiltä ja älyllisemmiltä aiheilta? Miksi huomauttelet vain minulle?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:Tuota noin Brian. Katselepa läpi tämän erotiikka-osion ketjujen otsikoita, useamman sivun verran. Poislukien minun aloittamani tai pari minun aloituksiani parodioivaa. Vaikuttavatko sinusta ihan varmasti minun ketjujani kypsemmiltä ja älyllisemmiltä aiheilta? Miksi huomauttelet vain minulle?
Voisin tietysti vastata, että se on minulle samanlainen pakkomielle kuin nuo sinun juttusi.

Kuitenkin. Kaipa minulla on sellainen hurskas toive, että vaikka tod näk on pieni, ryhtyisit joskus miettimään touhujasi ja sen seurauksena miehistyisit ja elämään suht normaalia elämää netin virtuaalielämän sijasta. Lisäksi olet selkeästi loukannut tännekin kirjoittavia ihmisiä kovasti. Miksi ei sitten sinun juttujasi voi kommentoida?

Kun noita sivuja vähän selaa, niin on nähtävissä, että olet siellä ehdottomasti useimmin kyselemässä ja ne kyselyt on hölmöimpiä. Muut lähinnä parodioivat kyselyjäsi. Myönnän, että aika harvoin mitään asiallista keskustelua on.

Muilla keskustelun alueilla kuitenkin näkyy, että sinulla on älyä & fiksuutta ja että luet paljon mitä kovasti arvostan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Google Adsense kirjoitti:Hello,

While reviewing your account, we noticed that you are currently displaying Google ads in a manner that is not compliant with our policies. For instance, we found violations of AdSense policies on pages such as kitina.net/viewtopic.php?t=6650.

As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content.

Please make any necessary changes to your web pages in the next 3 business days. We also suggest that you take the time to review our program policies (https://www.google.com/adsense/policies) to ensure that all of your other pages are in compliance.

Once you update your site, we will automatically detect the changes and ad serving will not be affected. If you choose not to make the changes to your account within the next three days, your account will remain active but you will no longer be able to display ads on the site. Please note, however, that we may disable your account if further violations are found in the future.

Thank you for your cooperation.

Sincerely,

The Google AdSense Team
Mur.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
Google Adsense kirjoitti:Hello,

While reviewing your account, we noticed that you are currently displaying Google ads in a manner that is not compliant with our policies. For instance, we found violations of AdSense policies on pages such as kitina.net/viewtopic.php?t=6650.

As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content.

Please make any necessary changes to your web pages in the next 3 business days. We also suggest that you take the time to review our program policies (https://www.google.com/adsense/policies) to ensure that all of your other pages are in compliance.

Once you update your site, we will automatically detect the changes and ad serving will not be affected. If you choose not to make the changes to your account within the next three days, your account will remain active but you will no longer be able to display ads on the site. Please note, however, that we may disable your account if further violations are found in the future.

Thank you for your cooperation.

Sincerely,

The Google AdSense Team
Mur.
Muah! Isoveli valvoo!
Chap

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Chap »

aasi kirjoitti:
Google Adsense kirjoitti:Hello,

While reviewing your account, we noticed that you are currently displaying Google ads in a manner that is not compliant with our policies. For instance, we found violations of AdSense policies on pages such as kitina.net/viewtopic.php?t=6650.

As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content.

Please make any necessary changes to your web pages in the next 3 business days. We also suggest that you take the time to review our program policies (https://www.google.com/adsense/policies) to ensure that all of your other pages are in compliance.

Once you update your site, we will automatically detect the changes and ad serving will not be affected. If you choose not to make the changes to your account within the next three days, your account will remain active but you will no longer be able to display ads on the site. Please note, however, that we may disable your account if further violations are found in the future.

Thank you for your cooperation.

Sincerely,

The Google AdSense Team
Mur.
LOL! Ei muuta kuin Tix taas modeksi ja aseksuaalisen tiukka moderointi kehiin.

Saako muuten udella kuinka paljon fyrkkaa olet saanut googlelta noilla mainoksilla?
NuoriDaavid

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti: LOL! Ei muuta kuin Tix taas modeksi ja aseksuaalisen tiukka moderointi kehiin.

Saako muuten udella kuinka paljon fyrkkaa olet saanut googlelta noilla mainoksilla?
Oulussa on nähty uusi Ferrari.
Chap

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti: LOL! Ei muuta kuin Tix taas modeksi ja aseksuaalisen tiukka moderointi kehiin.

Saako muuten udella kuinka paljon fyrkkaa olet saanut googlelta noilla mainoksilla?
Oulussa on nähty uusi Ferrari.
Yksityisyrittämisellä voi rikastua, mutta sitten tulee tiukka paikka kun liikekumppaniyrityksen huumorintajuttomat ja aseksuaaliset juristit alkavat säädellä toiminnan ehtoja.
NuoriDaavid

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ajatellaan positiivisesti. Nyt on saatu todiste, että kitinä on "adult or mature content".
Chap

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Ajatellaan positiivisesti. Nyt on saatu todiste, että kitinä on "adult or mature content".
Uusi rimmaava slogan:
Mature is our nature.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chap kirjoitti:Saako muuten udella kuinka paljon fyrkkaa olet saanut googlelta noilla mainoksilla?
Kymmenen vuoden domain-rekisteröinnin verran. Voi siis sanoa että olen nyt 3 vuotta voitolla!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chap kirjoitti:Yksityisyrittämisellä voi rikastua, mutta sitten tulee tiukka paikka kun liikekumppaniyrityksen huumorintajuttomat ja aseksuaaliset juristit alkavat säädellä toiminnan ehtoja.
Siinä tilanteessa pitää vain olla sellaisessa asemassa että voi sanoa "our way or highway".
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lilja
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 10.05.2008 21:34

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Lilja »

No eipä ole ollut kovin suurta vastaamisintoa... Olisi luullut täältä löytyvän.
Herra Manala

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lilja kirjoitti:No eipä ole ollut kovin suurta vastaamisintoa... Olisi luullut täältä löytyvän.
Taisi mennä lauantai-ilta aika pahasti pilalle, kun piti ihan tuon takia kirjautua?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän naisten nännien koko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Amerikkalaiset ovat tekopyhiä paskiaisia! :wink: :lol:
Kaksinaismoraalin kultamaa!
Mut kyl noi Adsit häirihti! :lol: :lol:
Oikeesti kiva että meidät on nyt luokiteltu!
Kiitos GAttaca!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin