Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä kysely "saattaa" vaikuttaa "aavistuksen" verran hÅmÅlta. Mutta tarkoitus on naisen anatomian kyselyjeni lisäksi tasa-arvoistaa informaatiota. Ja jos mahdollista, edes yhden ruumiinosani kohdalla kokea ylemmyyttä. Edellyttäen, että miehellä on suositeltavampaa olla pieni peppu.

Mittasin peppuni ympäryksen. Pakaroitteni paksuimmalta kohtaa, siitä jonne toivoisin naisen kädet vaativina painamaan minua syvemmälle malttamattomaan häpyynsä. Noin alavatsani korkeudella.

Tulos oli 89,5 cm.
Tuo luku ei sinänsä ole vertailukelpoinen. Pituus ja muu tyyppi merkitsee.
Lasketaan niin, että kun kerran valehtelen pituudekseni 185 cm (selkä suorana ja aamupäivällä), ja jaan 89,5 185:llä, saan suhdeluvuksi kolmella desimaalilla 0,484.

Onko jollain Kitinän uroolla suhteessa pienempi peppu? tai toisaalta jos tosi lihaksikkaat tai läskit pakarat koetaan paremmiksi, onko jollain merkittävästikin suhteessa isompi miespeppu?

Gallup-rastitusta en tästä osaa laittaa. En tunne miesanatomiaa, joten vaihtoehtoni olisivat kuitenkin yli- tai aliampuvia ja väärillä väleillä.

Mutta MIEHET: mittanauha tai naru ja suora mitta käyttöön, perse paljaaksi ja miespepun ympärys jaettuna pituudellanne tänne. Pelkkä suhdeluku riittää.

(en ole homo, en! :D )
Geep

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Liikkiksen homoa! Tuskin maltan odottaa miehen kotiutumista.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:Liikkiksen homoa! Tuskin maltan odottaa miehen kotiutumista.
Juu siis naisetkin saa ilmoittaa poikaystäviensä ja aviomiesten tai vaikka veljiensä pepun suhdeluvun! Jaa miten niin homoa? Tekeeks sun nainen mieli mun peppuu, siis puristella?
Geep

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Gat kirjoitti:Tekeeks sun nainen mieli mun peppuu, siis puristella?
Mua kismittää, että sulla on parempi pylly kuin mulla. Niin kuin omalla miehellänikin, sitäkin puristelen... Ehkä mä suakin vähän. 0,518 oma, treenaamaan narttu.
BettyB.

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Huh, mikä roikkoperse. Kyllä sen tarakan tulee olla sellanen kiva treenattu pallo, ihan niin kuin omanikin.
NegaDuck

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti: Ja jos mahdollista, edes yhden ruumiinosani kohdalla kokea ylemmyyttä. Edellyttäen, että miehellä on suositeltavampaa olla pieni peppu.
Kriteerinä on lähinnä kapea lantio, versus naisilla taas leveä lantio naisellisuuden merkkinä. Lisälihaksikkuus (joka usein myös kasvattaa ympärysmittaa) lasketaan niin miehillä kuin naisillakin yleensä plussaksi.

Ympärysmitta ei siis kerro ihan koko tarinaa.
Geep

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Lantiomittaahan tuo on, eikö? Eli se levein kohta? Voih, kaikki mittailu on niin ihanaa. Gattis mikä sun vyötärö-lantio -suhde on? Tos on nopein: http://www.fitness.fi/testit/laskurit/vyotarolantio/

(En jaksa käyttää hakua... Onko kiveksistä ollu jo puhetta? Kenelläköhän on Kitinän isoimmat kassit? Ja millä mittareilla, mihin suuntaan?)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja jos mahdollista, edes yhden ruumiinosani kohdalla kokea ylemmyyttä. Edellyttäen, että miehellä on suositeltavampaa olla pieni peppu.
Kriteerinä on lähinnä kapea lantio, versus naisilla taas leveä lantio naisellisuuden merkkinä. Lisälihaksikkuus (joka usein myös kasvattaa ympärysmittaa) lasketaan niin miehillä kuin naisillakin yleensä plussaksi.

Ympärysmitta ei siis kerro ihan koko tarinaa.
Totta. Minulla näin kapealuisena silakkana on kapea lantio. Ja kuntoillut olen tänä vuonna vasta nyt kolmisen viikkoa. (Pelkäsin joutuvani riisumaan paitani). Luultavasti vain soutulaitteeni bodaa peppuakin. Koetan saada painoni edes seitsemäänkymppiin :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:Lantiomittaahan tuo on, eikö? Eli se levein kohta? )
Kyllä ihan vaan PEPUN "paksuimmasta" kohtaa mittasin, siis ei liene "lantio" vaan "alalantio". Etupuolelta ei paljoakaan hepin juuren yläpuolella :D Joten pömppät ei vaikuta miehillä.
Geep

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sieltä mä lantionikin mittailen, eli levein kohta. Naisilla tossa häpyluun päällä about. Ei pömppät vaikuta ei.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:Lantiomittaahan tuo on, eikö? Eli se levein kohta? Voih, kaikki mittailu on niin ihanaa. Gattis mikä sun vyötärö-lantio -suhde on? Tos on nopein: http://www.fitness.fi/testit/laskurit/vyotarolantio/?)
No tuon mukaan. (Taas riisuin housuni)
Vyötärö-lantiosuhteesi on: 0,98
Kalja pömpöttää joskus, näyttää pahalta laihalla.
HomonKulli
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 05.10.2005 19:43
Paikkakunta: Hki

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja HomonKulli »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja jos mahdollista, edes yhden ruumiinosani kohdalla kokea ylemmyyttä. Edellyttäen, että miehellä on suositeltavampaa olla pieni peppu.
Kriteerinä on lähinnä kapea lantio.
Joo. Ainoa merkitsevä suhdeluku olisi rinnanympäryksen ja lantionympäryksen suhde.
Faggot to end all faggers.
NegaDuck

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

HomonKulli kirjoitti:Joo. Ainoa merkitsevä suhdeluku olisi rinnanympäryksen ja lantionympäryksen suhde.
Hartiat voinee ottaa laskuihin mukaan, siis rinnanympäryksessä? Nekin kun ovat miehen sekundäärinen sukupuoliominaisuus.
BettyB.

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geep kirjoitti:(Onko kiveksistä ollu jo puhetta? Kenelläköhän on Kitinän isoimmat kassit? Ja millä mittareilla, mihin suuntaan?)
No kerrankin asiallinen ehdotus. Mittavälineeksi ehdotan Iittalan astioita, esim. Teeman mukeja, joita löyty heti kättelyssä kolmea eri tilavuutta, 0,22l, 0,3l ja 0,4l.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
HomonKulli kirjoitti:Joo. Ainoa merkitsevä suhdeluku olisi rinnanympäryksen ja lantionympäryksen suhde.
Hartiat voinee ottaa laskuihin mukaan, siis rinnanympäryksessä? Nekin kun ovat miehen sekundäärinen sukupuoliominaisuus.
Rinnanympärystä en uskalla (vielä ennen kesää jos kuntoilla jaksan)mitata (eikä se koskaan voi vastata pyknikoiden tai atleetikkojen mittoja) , mutta hauskaa kun minua vankemman ja isoluisemman ja samanpituisen isäni vanhat pikkutakit on minulle kaikki hartioista liian pieniä. Kaikenlaisia eroja anatomiassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Mittavälineeksi ehdotan Iittalan astioita
Tämä tulevaisuuden olympialaji vaatii arvoisensa arvosteluvälineen. Mielellään orgaanisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Tämä tulevaisuuden olympialaji vaatii arvoisensa arvosteluvälineen. Mielellään orgaanisen.
Mulla on liian pieni käsi, mutta tunnen muutaman aika isokouraisen miehen. Pitäis varmaan standardisoida.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tämä tulevaisuuden olympialaji vaatii arvoisensa arvosteluvälineen. Mielellään orgaanisen.
Mulla on liian pieni käsi, mutta tunnen muutaman aika isokouraisen miehen. Pitäis varmaan standardisoida.
Mielessä oli oraalimetrinen mittaustapa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Mielessä oli oraalimetrinen mittaustapa.
No siinäkään tapauksessa en sitten voi auttaa.
Tix

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Geep kirjoitti:(Onko kiveksistä ollu jo puhetta? Kenelläköhän on Kitinän isoimmat kassit? Ja millä mittareilla, mihin suuntaan?)
No kerrankin asiallinen ehdotus. Mittavälineeksi ehdotan Iittalan astioita, esim. Teeman mukeja, joita löyty heti kättelyssä kolmea eri tilavuutta, 0,22l, 0,3l ja 0,4l.
Mikä tahansa astia kelvannee, jonka tilavuus on mitattu. Täyttää sen vedellä, upottaa kassit sinne ja tsekkaa paljonko vettä jäi jäljelle ja vot, erotuksesta saa kassien tilavuuden. Mitenköhän tuon standardoisi - pitääkö olla panematta jokin aika, että liian usein tapahtuva tyhjentyminen ei vaikuta mittaukseen? Entäs nesteen lämpötila? Huoneenilman lämpötila? Mitatkee, ootte te ennenki mitannu!
BettyB.

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Mitenköhän tuon standardoisi - pitääkö olla panematta jokin aika, että liian usein tapahtuva tyhjentyminen ei vaikuta mittaukseen? Entäs nesteen lämpötila? Huoneenilman lämpötila? Mitatkee, ootte te ennenki mitannu!
Sovitaan säännöt:

1.) Runkkaus tai pano (vapaavalintainen kassien tyhjennys)
2.) Viikon mittainen tyhjennyskielto (yöllisetkin lasketaan!!)
3.) Neste +37
4.) Huoneilma +22
Geep

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Geep »

En varmaan oo ainoa toiveineni... Voisitko Gattaca postata peppukuvas palstalle?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:En varmaan oo ainoa toiveineni... Voisitko Gattaca postata peppukuvas palstalle?
Kiitos kaunis houkuttavasta toiveesta. Vaan kun minulla ei vieläkään ole digikameraa, ja filmikameran rullalle on vielä pitkään muuta kuvattavaa.

Muuten alan nyt ärtyä, miksei miesten peppujen suhdelukuja ole ilmestynyt tänne, vaikka moni on jo ehtinyt kotiinsa. Ihan tässä kiimatippa kuivahtaa (öh, eiku..) PERSE PALJAAKSI!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Ihan tässä kiimatippa kuivahtaa (öh, eiku..) PERSE PALJAAKSI!
No ollaan mieliksi. Mutten halua mitään seksuaalisia palveluksia lahjaksi.

Gat-indeksi: 0.676

Vyötärö-lantiosuhde: 0.83
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Kitinän miespeppujen suhteellinen koko?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

miespeppu, todella hetero ilmaus.
Vastaa Viestiin