Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Millon pidetään ne viime syksynä suunnitellut häät?
Heti jos Easyn kanssa tulee bänksit.
Ok. Mut löytää sit satamasta zuumailemasta, jos en just sillon oo Kitinässä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tässähän tämä.

Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
Aito_Johanna

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Crowbar kirjoitti:
safi kirjoitti:No täytyy kyllä todeta, että oma kroppa on vähintäänkin ok. En vaihtais sitä mihinkään ja jos oma peilikuva alkaa tökkiä, niin treeniä vaan lisää ja ongelmat on taas mennyttä aikaa.
Mites toi persoonallisuus? Eikös sulla ole vittua enemmän päässä kuin jalkovälissä?
Nauroin ensin tälle Crowbarin heitolle, mutta rupesin myöhemmin miettimään seuraavaa: on tavallaan harmi, että toisaalta vingutaan, kuinka pitäisi olla "hyvä itsetunto" ja "tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on", mutta kun joku sitten on tyytyväinen itseensä, syytetään narsistiksi.

Oma vastaukseni kysymykseen: Jos kysytään "mikä on täydellinen nais/miesvartalo", voisin tietysti heitellä tänne joitain filmitähtien tai valokuvamallien kuvia. Jos taas kysytään, minkä kropan ottaisin jos saisin vapaasti valita, niin kyllä mä ottaisin tämän omani, jonka kanssa olen tähänkin asti tullut ihan hyvin toimeen. En siksi, että hetkeäkään kuvittelisin pärjääväni vertailussa jenniferlopezeille tai marilynmonroeille, vaan siksi, että olen tyytyväinen juuri näin. En osaa kuvitella, mitä lisäarvoa maailman täydellisin kroppa voisi tuoda sellaiseen elämään, jota juuri minä haluan elää.
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hankkikaa oma ketju!! (taas)
Vai huone?
NiinQ siellä mitään tapahtuisi. Ootte niin jäniksiä, kato.
Sä vaan pelkäät, et me lakattais viihdyttämästä sua. Täähän on niin rajua saippuaoopperaa, et esmes masa ei pysty lukemaan tuntematta suunnatonta myötähäpeää, ja joka tunkee sen silmiin valitettavasti vielä norausten jälkeenkin quottausten välityksellä, mistä se menikin jo itkemään aasille.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:Oma vastaukseni kysymykseen: Jos kysytään "mikä on täydellinen nais/miesvartalo", voisin tietysti heitellä tänne joitain filmitähtien tai valokuvamallien kuvia. Jos taas kysytään, minkä kropan ottaisin jos saisin vapaasti valita, niin kyllä mä ottaisin tämän omani, jonka kanssa olen tähänkin asti tullut ihan hyvin toimeen.
*kaivaa rautalangan esille*

Sehän tuossa Monroe miinus tissit -läpässä just oli pointtina. Vai miksi arvelet mun erityisen paljon pitävän dinosauruskäsivarsista, ellei siksi että itselläni sattuu olemaan sellaiset? Samoin vaikkapa Kreitsun postaaman kuvan body muistuttaa käsittääkseni varsin paljon häntä itseään jne.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:tämä kävisi myös

Kuva
Jaa että haalarin reunaa vaan vähän syrjään ja ilo irti (ilman lubrikanttia), samalla kun toinen pitää kiinni?

:think:
Che

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Che »

sivustahuutaja kirjoitti: Kuva
Toimii!
NegaDuck

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

EveryWoman kirjoitti:Jaa että haalarin reunaa vaan vähän syrjään ja ilo irti (ilman lubrikanttia), samalla kun toinen pitää kiinni?
Jaa minä taas mietin että kumpi noista, se irvistävä vaiko se karvainen.
Aito_Johanna

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: *kaivaa rautalangan esille*

Sehän tuossa Monroe miinus tissit -läpässä just oli pointtina. Vai miksi arvelet mun erityisen paljon pitävän dinosauruskäsivarsista, ellei siksi että itselläni sattuu olemaan sellaiset? Samoin vaikkapa Kreitsun postaaman kuvan body muistuttaa käsittääkseni varsin paljon häntä itseään jne.
En ole katsonut kaikkia kuvia läpi, en muista tuota Kreitsun lähettämää kuvaa.
Mutta sun Monroe-kommentin kohdalla rupesin tosiaan miettimään, että ai, kiinnostavaa, jonkun ihanne siis on paksut käsivarret, vaikka se poikkeaakin tavallisimmasta aikamme kauneusihanteesta :D Täydestä olisi mennyt ilman rautalankaa!
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti: Sä vaan pelkäät, et me lakattais viihdyttämästä sua.
Osuit oikeaan prossusein :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Onhan täällä nähty monta kivaa kroppaa juu, vaan nyt täytyy vähän kehaista tätä tällä hetkellä omistamaani. Varsinkin ylävartalo on ihan huomaamatta treenaantunut ihan hurjasti, hillitön olka ja haba. Huomasin tänä aamuna että rintalihasta jännittämällä tissi nousee ainakin 10 senttiä! Vieläkö sais reisi/pakara osaston yhtä tiukkaan kuntoon. Taidan rueta taas käymään salilla kunhan vaihdan duunia.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Aava

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti: Tai sitten ihastelusi kohteena on kuitenkin enemmän asenne ja persoonallisuudesta kumpuava olemus kuin se pelkkä vartalo. Kuvittelepa, että vaikka Tony Halmeella olisi samanlainen kroppa kuin Fiennesillä. Sykähdyttääkö?
No ei kyllä sykähdytä.
Joo, en todellakaan ilmeisesti pysty erottamaan olemusta kropasta. Ilmeisesti näen niiden välillä jotenkin vaistomaisesti heikkoa korrelaatiota.
Vastaa Viestiin