Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Hyi yök, mikä luonne!
Häh? Viittaatko minuun vai carlsonin veljeksiin ja viittaat kumpaan tahansa, niin perustele!
No siis, kuten jo monesti sanottua, minä pidän ihanan näköisenä lähes minkälaista ulkokuorta tahansa jos tyyppi on luonteeltaan täysosuma, eli periaatteessa tuokin vartalomalli menettelisi. Sen sijaan en pysty parhaalla tahdollanikaan kuvittelemaan, että minun täysosumana pitämäni herra suostuisi poseeraamaan tuollaisessa kuvassa tuolla tavalla (edes rahasta), tai että hänestä olisi hyvä idea nähdä vaivaa moisen lihaskollaasin saavuttamisen eteen. Ja koska ilman vaivannäköä (tai terveydestä huolehtimiseen tähtäävään liikuntaan keskittymällä) ei tuollaista jälkeä käsittääkseni synny, niin tuomioni on ankara!
Melko kohtuutonta. Miehethän ovat ammattimalleja. Ei sen perusteella mielestäni luonteesta voi paljoa sanoa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

No tästä ainakaan ei IMHO naisen ulkonäkö voi parantua, sanokoot vääräoppiset isotissi- läski- persjalkafanit mitä tahansa.
http://hosted.met-art.com/Trial_met-art ... ?pa=562006
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :cry: *on mustasukkainen*
Älä sure, superhottikset tyhjäpäät ovat vain homouden peittelemiseksi rakennettu kulissi. :)
Touché!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :cry: *on mustasukkainen*
Älä sure, superhottikset tyhjäpäät ovat vain homouden peittelemiseksi rakennettu kulissi. :)
:D No siinä tapauksessa. Mut toisaalta elcon kaa kilpaileminenki voi olla aika haasteellista, ku luulen et elcossa on enemmän miestä ku mussa.
Tämä oli selvästi taktinen puheenvuoro, onhan EW mielestään naisen vartaloon jumiutunut mies. Selvä läänitysyritys, siis!
Bliss

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti:No tästä ainakaan ei IMHO naisen ulkonäkö voi parantua, sanokoot vääräoppiset isotissi- läski- persjalkafanit mitä tahansa.
http://hosted.met-art.com/Trial_met-art ... ?pa=562006
Kykenetkö löytämään sellaisia kuvia, joissa tytöillä on vaatteet päällä?
SikaMika

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Vilkkuvat silmät ja miehekäs ääni saa jalat tutisemaan.
Mulle tuli määritelmästäsi mieleen jokin kauhuelokuvan zombie! :)

En mä haluaisi olla Daven linkittämän ruipelon näköinen. Sen verran sallin itselleni rasvaa lihan ympärile, ettei sixpäkin tarvitse erottua - ei sikäli että mulla sellaista edes olisi. Tuon jonkun linkittämän kuvan, jossa tyyppi kiskoo itseään jenkkakahvasta, näköinen kroppa olisi aika jees.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:No tästä ainakaan ei IMHO naisen ulkonäkö voi parantua, sanokoot vääräoppiset isotissi- läski- persjalkafanit mitä tahansa.
http://hosted.met-art.com/Trial_met-art ... ?pa=562006
Kykenetkö löytämään sellaisia kuvia, joissa tytöillä on vaatteet päällä?
Miksi ihmeessä sellaisia etsisin, jos tarkoitus on etsiä kauniita misuj.. öh naisia? (Täytyy yrittää muistaa Aito_Johannan kieliohjeet) Eihän naisen koko kauneutta näe ellei nainen ole paljaaltaan nakun.. öh siis alastomana. Vaatteet olisivat siinä naamiona ja vääristäisivät käsitystä.

Niin ja sinut Bliss haluaisin nähdä nakun.. alastomana.
Bliss

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti: Niin ja sinut Bliss haluaisin nähdä nakun.. alastomana.
Et haluaisi :D
NegaDuck

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sivustahuutaja kirjoitti:Tässä on omaan makuuni täydellinen määrä rasvaa. Lihaksista saa käsityksen, mutta koko kroppa ei ole pelkkää perunapeltoa. Huolisin.
Omituisen terävä kulma tosta katsojan perspektiivistä katsottuna vasemman rintalihaksen alla keskellä. Onkohan se rasvaimuarpi? :think:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti: Niin ja sinut Bliss haluaisin nähdä nakun.. alastomana.
Et haluaisi :D
Galleriaasi katsottuani en keksi muuta vaaraa kuin että tisus.. öh rintasi mahdollisesti roikkuvat (ei näy, mutta mahdollista kun ei näy) .. mutta olen suvaitsevainen tuolla (keijukais)naamalla ja tuolla kohtuullisella hoikkuudella.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

SikaMika kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Vilkkuvat silmät ja miehekäs ääni saa jalat tutisemaan.
Mulle tuli määritelmästäsi mieleen jokin kauhuelokuvan zombie!
Mulla on huono miesmaku.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ja en osaa edelleenkään lainata, enkä laittaa sellasta kuvaa itselleni. Huokaus.
NegaDuck

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Vilkkuvat silmät ja miehekäs ääni saa jalat tutisemaan.
Mulle tuli määritelmästäsi mieleen jokin kauhuelokuvan zombie! :)
Mulle taas tuli mieleen dieseltraktori.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti: kohtuullisella hoikkuudella.
No hoi hoi!

Näin muuten äsken uimahallissa sellasen pystytisun että oksat pois. Kaksi aika täydellistä palleroa joissa nännit nöpötti terhakkaasti yläviistoon. Tiirasin hyvin tarkkaan ja olen vakuuttunut niiden aitoudesta. Ai mikäkö siinä nyt niin ihmeellistä oli? No se että ne pallerot oli kiinnitettynä sellaiseen 50+ kroppaan. Niin että turhaan sä G noiden nuorten tyttöjen perään vingut, vanhassakin repussa voi näemmä olla tuoreet eväät.

Olen kateellinen.
SikaMika

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Vilkkuvat silmät ja miehekäs ääni saa jalat tutisemaan.
Mulle tuli määritelmästäsi mieleen jokin kauhuelokuvan zombie!
Mulla on huono miesmaku.
Mutta ilmeisesti hyvä zombie- ja vindieseltraktori-maku!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:Näin muuten äsken uimahallissa sellasen pystytisun että oksat pois. Kaksi aika täydellistä palleroa joissa nännit nöpötti terhakkaasti yläviistoon. Tiirasin hyvin tarkkaan ja olen vakuuttunut niiden aitoudesta. Ai mikäkö siinä nyt niin ihmeellistä oli? No se että ne pallerot oli kiinnitettynä sellaiseen 50+ kroppaan. Niin että turhaan sä G noiden nuorten tyttöjen perään vingut, vanhassakin repussa voi näemmä olla tuoreet eväät.
:roll: No itse asiassa olen naisrunkomieltymyksiäni "pedofiilisiksi" haukkuville monesti sanonut, että jotkut naiset pysyvät hoikkina ja pystytis.. rintaisina vanhemmallekin iälle.

Eikä ole mun vika jos nettikuvissa sitä mallia on vain parikymppisissä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Mietiskelen tässä, pidänkö enemmän sellaisista vai just sellaisista. Vaikea valinta!
Pidät eniten akateemisista naisista krapulassa.
Näin meidän kesken, se oli kiusallisen hottis tänään(kin), vaikkei ollutkaan krapulassa. Ärsyttävää!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Eikö sen pitäis olla ihanaa? Jos se on kiinnostava Hottis niin pyydät sitä ulos.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:oops:

Olen tainnut jo tehdä niin. Nyt vain toivon, että hän ymmärtää parhaansa ja pysyy kunnioittavan etäisyyden päässä. Mutta eiköhän.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Pakit?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Melko kohtuutonta. Miehethän ovat ammattimalleja. Ei sen perusteella mielestäni luonteesta voi paljoa sanoa.
No sanoopa tämä sitten vähän tai paljon, niin pyörin ammatikseni ammattimallien keskellä, eikä imaginäärinen viisarini niissä ympyröissä ole värähtänyt vielä kertaakaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Pakit?
Ei vielä! Mutta toivon toki että tämä päättyy ennen kuin alkaakaan, sillä muuten vaivalla ansaitsemani homomunkin maineeni olisi nopeasti muisto vain. On ihan tarpeeksi kiusallista tuntea vetoa hameväen edustajaan; on vaikea kuvitella kuinka kiusallista olisi tavata joku sellainen, jonka tiimoilta elämäänsä joutuisi pohtimaan hieman uusiksi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:No sanoopa tämä sitten vähän tai paljon, niin pyörin ammatikseni ammattimallien keskellä, eikä imaginäärinen viisarini niissä ympyröissä ole värähtänyt vielä kertaakaan.
Ei kaikilla malleilla ole ikävä luonne.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Pidetään peukkuja, kevät on ihan täydellinen aika deittailulle.
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Älä sure, superhottikset tyhjäpäät ovat vain homouden peittelemiseksi rakennettu kulissi. :)
:D No siinä tapauksessa. Mut toisaalta elcon kaa kilpaileminenki voi olla aika haasteellista, ku luulen et elcossa on enemmän miestä ku mussa.
Tämä oli selvästi taktinen puheenvuoro, onhan EW mielestään naisen vartaloon jumiutunut mies. Selvä läänitysyritys, siis!
Se lohdutti mua, muistaahan se nyt sen, että mäkin oon setan testin mukaan mies!
Vastaa Viestiin