Seksuaalinen valta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Seksuaalinen valta heteromarkkinoilla

On naisten käsissä (tai haarovälissä)
15
63%
On miesten käsissä (tai ainakin toisessa kädessä)
2
8%
Ei ole kenenkään käsissä
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

SikaMika

Re: Seksuaalinen valta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Seksuaalinen valta on sen käsissä, ken on kaunein, upein, coupein ja tosi makein.
Yep, eli mun käsissäni. Nyt vain pitäisi saada survottua tätä seksuaalista valtaa muuallekin kuin käteen! Anyone?
NuoriDaavid

Re: Seksuaalinen valta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Seksuaalinen valta on sen käsissä, ken on kaunein, upein, coupein ja tosi makein.
Yep, eli mun käsissäni. Nyt vain pitäisi saada survottua tätä seksuaalista valtaa muuallekin kuin käteen! Anyone?
Suositan, että pidät vallan omissa käsissäsi. Valta on sillä, joka sen ottaa.
SikaMika

Re: Seksuaalinen valta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Seksuaalinen valta on sen käsissä, ken on kaunein, upein, coupein ja tosi makein.
Yep, eli mun käsissäni. Nyt vain pitäisi saada survottua tätä seksuaalista valtaa muuallekin kuin käteen! Anyone?
Suositan, että pidät vallan omissa käsissäsi. Valta on sillä, joka sen ottaa.
Mä voin antaa vähän, tai siis fyysisesti paljon, valtaa sopivalle valtiatarkokelaalle!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Seksuaalinen valta

Viesti Kirjoittaja alja »

exPertti kirjoitti:
Tuohon on helppo takertua vaikka loppuelämäksi, mutta tosiasia on että tuollaisten kirjoittajat itse eivät ole mitään Brad Pittejä ja odottavat silti Angelina Jolieta ovensa taakse.

Jokaiselle on takuulla ottajansa, mutta onhan se totta että monet ulkonäöllisesti ja henkisesti rajoittuneet luulevat liikoja itsestään. Mutta sehän on heidän oma häpeänsä.
toimii myös toisin päin...

ruma nainen vastaa että miehillä on valta heteromarkkinoilla, ruma mies vastaa että naisilla jne jne

tuntuu, että sillä joka sanoo ei, on aina valta.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin