Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:Mulla ei ole valitettavasti juuri nyt raportoitavaa.
Tämä pätee taas 130% niin Quarteriin kuin Elukkaankin. Ei tuon perusteella voi kertakaikkiaan repiä eroa.

Mitens noin niinku yleensä? Neppiskisoista pokaillaan jne junous poks zäp ja riittää ihan vaan kahvin juonti kampittamiseen? Kävisitkö lukemassa sen masan avaaman "Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?" ja kommentoisitko sinne jotakin niin katsotaan?
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:Tuoko on mielestäsi toimivampi tapa oman kilven kiillotukseen julkisen anteeksipyynnön puolesta? Kumpi tapa mielestäsi herättää yleisössä positiivisempia viboja kilven kiillottajaa kohtaan?
Pidemmällä aikajänteellä se yv, välittömästi mutta lyhytkestoisemmin julkisuus. Myöhemmin kuitenkin muut muistavat vain, että se joutui pyytämään anteeksi. Tosiasiassa en kyllä usko moisten kilvenkiillottajien olemassaoloonkaan, joten siinä mielessä moisten tehokkaimpien toimintamallien arviointi on melko turhaa.
Koska vastasit kysymykseen väärin, paljastan oikean vastauksen: he hakivat yleisön sympatiaa ja ehkä alussa jopa toivoivat pääsevänsä pinteestä kuin koira veräjästä.
Pidätpäs heitä tyhminä.
Tämä lainaus verrattuna Tixin runoon kertonee jotain siitä, kummalla todella olisi syytä pyytää anteeksi. Tuollainen alentuvuus on surullista.
Hetkinen? Eikö julkinen anteeksipyytäminen tarkoittanutkaan välttämättä puhtaita motiiveja? EW sanoi että minun pitäisi muuttaa ajatusmaailmaani jos epäilen että julkisen anteeksipyytämisen takana saattaa olla muuta(kin) kuin aito empatia ja huoli vastapuolen tunteista. Ilmeisesti sinunkin pitäisi?
Älä leiki tyhmää, tietenkin se miten asia esitetään vaikuttaa myös tulkintaan.
Vielä selvennys: ketä kohtaan olin mielestäsi alentuva yllä?
Ensisijaisesti Gattacaa ja lisäksi kaikkia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat pyytäneet tekojansa julkisesti anteeksi.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mulla ei ole valitettavasti juuri nyt raportoitavaa.
Tämä pätee taas 130% niin Quarteriin kuin Elukkaankin. Ei tuon perusteella voi kertakaikkiaan repiä eroa.

Mitens noin niinku yleensä? Neppiskisoista pokaillaan jne junous poks zäp ja riittää ihan vaan kahvin juonti kampittamiseen? Kävisitkö lukemassa sen masan avaaman "Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?" ja kommentoisitko sinne jotakin niin katsotaan?
Kultaseni, ei Elukka tule takaisin. Se ei kato tykkää susta. Joudut tyytymään Hemuliin.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

elco kirjoitti:
Hemuli on kyllä tuosta kolmiyhteydestä vähiten torvi, vaikka aika uskomaton torvi onkin, joten tokkopa olet hemuli.
Mä olin heti varma, että se on hemuli kun se on kevyeen dillein tosta kolmikosta. Quarteria kun ei voi oikein verrata mihinkään. Edes Niban spermaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei homma etene, en jaksa muuta kuin korjata merkittävimmän väärinkäsityksen.
prosessi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Vielä selvennys: ketä kohtaan olin mielestäsi alentuva yllä?
Ensisijaisesti Gattacaa ja lisäksi kaikkia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat pyytäneet tekojansa julkisesti anteeksi.
Varsinkin Gattagan osalta arvauksesi meni täysin metsään. En ollut alentuva ketään kohtaan, vaan piikittelin sinua, EW:tä ja Tixiä anteeksipyyntömotiiviluulojenne suhteen. Ei voi mitään jos edelleen uskot että kaikissa (julkisissa) anteeksipyytelyissä on aina takana aito huoli toisen osapuolen tunteista, eikä itsekkäitä motiiveja. Olet mielestäni kovin naiivi jos uskot noin, ja minä olen mielestäsi ilmeisesti piinkova kyynikko.

Yritän välttää exPertin kohtalon taannoisessa "Miksi Kitinäkyttä oikeasti hermostui työpaikkansa seksuaalisesta häirinnästä?"-väittelyssä, joten pyydän jälleen kaikilta anteeksi jos loukkasin tunteitanne. Ensi kertaan sitten, okei?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aito_Johanna

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: Asiaan vaikuttaisi liittyvän olennaisesti kaksi elementtiä:
1. se, että ironiassa ei ole mietittyä pointtia (vertaa vaikka Chapin linkittämään sivustahuutajan ironiaan, jonka avulla varsinainen pointti - ja hyvä sellainen - välitettiin), ja
Ok.
EveryWoman kirjoitti: 2. se, että ironisoitavaksi valittu asia edustaa puberteettisen kapinallista ajatusmaailmaa (vastustetaan hyviäkin juttuja ihan vastustamisen itsensä vuoksi), eli ironia on tasoltaan alkeellista.
Eihän ironian määritelmä ( :!: ) sisällä oletusta vastustamisesta! Esimerkiksi itseironiaa harrastava ihminen ei vastusta itseään (päinvastoin taitaa hyväksyä itsensä ehkä keskivertoa paremmin). Ironisoimalla kitinäläistä palstakäytöstä en vastusta sen kauniita ilmentymiä kuten sovinnonhakua tai omien virheiden anteeksipyytämistä. Mutta niiden koomisuuden (ts. ei niiden yksistään, vaan tän alati toistuvan kuvion, jossa palstalla ensin käydään karmea tulikivenkatkuinen sota ja sitten pikkuhiljaa rauhoitutaan) näen kyllä ja se huvittaa minua, eikä sillä ole minkään kapinan kanssa mitään tekemistä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:Kultaseni, ei Elukka tule takaisin. Se ei kato tykkää susta. Joudut tyytymään Hemuliin.
Löysit heikon kohtani. Elco, Crowbar ja StadinArska ovat pääsyy mikä vetää minua tälle palstalle. Pidän heistä, oikeasti. He ovat vähän kuin valkosipuli: vaikka alussa on vaikeaa, ajan kanssa heistä alkaa tykätä vaikka seurauksena onkin lemuavia pieruja ja röyhtäyksiä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Vielä selvennys: ketä kohtaan olin mielestäsi alentuva yllä?
Ensisijaisesti Gattacaa ja lisäksi kaikkia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat pyytäneet tekojansa julkisesti anteeksi.
Varsinkin Gattagan osalta arvauksesi meni täysin metsään. En ollut alentuva ketään kohtaan, vaan piikittelin sinua, EW:tä ja Tixiä anteeksipyyntömotiiviluulojenne suhteen. Ei voi mitään jos edelleen uskot että kaikissa (julkisissa) anteeksipyytelyissä on aina takana aito huoli toisen osapuolen tunteista, eikä itsekkäitä motiiveja. Olet mielestäni kovin naiivi jos uskot noin, ja minä olen mielestäsi ilmeisesti piinkova kyynikko.
En ole missään vaiheessa väittänyt, että aina. Sen sijaan esim. se, että mitä asioita henkilö pyytää anteeksi, antaa paljonkin viitteitä siitä, mikä anteeksipyynnön tarkoitus oli. Esimerkiksi Tix pyysi anteeksi vain yhtä Gattacaan liittyvää asiaa, josta Gattaca itse ilmoitti pahoittaneensa mielensä, ja jätti muut, mahdollisesti muiden lukijoiden (kuten sinun) mielestä aivan yhtä loukkaavat asiat anteeksipyynnöttä. Et ole piinkova, vaan korkeintaan harhautunut kyynikko.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kultaseni, ei Elukka tule takaisin. Se ei kato tykkää susta. Joudut tyytymään Hemuliin.
Löysit heikon kohtani. Elco, Crowbar ja StadinArska ovat pääsyy mikä vetää minua tälle palstalle. Pidän heistä, oikeasti. He ovat vähän kuin valkosipuli: vaikka alussa on vaikeaa, ajan kanssa heistä alkaa tykätä vaikka seurauksena onkin lemuavia pieruja ja röyhtäyksiä.
Juu, minäkin tykkään etenkin elcosta, sille on hauskaa piruilla julkisesti, kun se ei itse tiedä asiasta. prosessi on norattu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyydän anteeksi kaikilta Kitinän mahdollisesti aiheuttamasta mielipahasta.
Sori. Oikeesti!!!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uskon täysin, että Tix oli aidosti pahoillaan käsi sydämellä. Efektihän oli samanlainen kuin kaikilla mittareilla mitatussa keskustelussa, jossa alkoi Suurelta Yleisöltä tulemaan negaa kaikilla mittareilla mitatusta ylemmyydentunnosta, joka sitten seliteltiinkin Suurelle Yleisölle kaikilla mittareilla mitattuna pelkäksi provoksi, kun alkoi tulemaan hätä käpälään.

Hyvä että mainitsi. En olisi voinut kuvitella nettitappelussa muuten käytettävän provokatiivisia keinoja.

Eikun, enhän mä (se!) mä (SE!) edes tapellut.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Pyydän anteeksi kaikilta Kitinän mahdollisesti aiheuttamasta mielipahasta.
Sori. Oikeesti!!!
Kilpesi häikäisee minua! Täytynee hankkia aurinkolasit.
Aito_Johanna

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:off: Manalan uusi avatar kyllä sopii jotenkin NIIN hyvin tän palstan henkeen.
masa

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Kuka se on?

Norman Bates?
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

masa kirjoitti:^ Kuka se on? Norman Bates?

Hei niin onkin!
Hitto. Mun arvaus ois ollu Maxwell Smart (agentti 68), mutteihan se ny noin kierolta näyttäny.... :D

edit: sisältää numeroarvoituksen
Viimeksi muokannut Aava, 18.04.2008 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti::off: Manalan uusi avatar kyllä sopii jotenkin NIIN hyvin tän palstan henkeen.
Musta se taas sopii juuri kyseiselle herralle aika täydellisesti.
No kiitti. :(
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Frederik Krueger kirjoitti:
Tix kirjoitti:Saat kyllä itse itsesi näyttämään aika tunnevammaiselta, jos oletat pahoittelun lähtökohdaksi jonkin muun kuin sen, että jotakuta harmittaa se, että on loukannut toista. Saat 11 säälipistettä tunne-elämän vajavaisuuksista kärsivänä.
Aika huonosti sä vedät. Kautta vuosien nimeltämainitsematonta Gattia(*) aggressiivisesti tölvinyt (ainakin silloin kun hän on kiusannut tarpeeksi alhaisen BMI:n omaavaa naispuolista henkilöä) ja aivan viime hetkille piikitellyt henkilö muka herää yhtäkkiä "Oho, toivottavasti en vain ole loukannut Gatin tunteita? Kylläpä nyt hävettää."? Okei, sovitaan sitten niin. Seuraavaksi herätyksen kokenee BrianW. :D
Never say never mutta ei varmaan kannata hengitystä pidättää sitä odottaessa. Tuskin ainakaan tämän päivän G-juttujen takia kantaani muutan.

Pyrin pysymään tyylilleni uskollisena ja pidän nickinikin samana jatkuvasti vaihtelematta

Tölväisen ja/tai neuvon typeriksi kokemistani asioista ja jos jotain järkevää esiintyy niin kyllä olen sellaisestakin maininnut..
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Seisoessaan vähän äijämäisesti, katsoen ja ehkä jotain sanoen, niin vamos.

Ja vähän jatkaen samalla aihepiirillä, niin olen tarkkaillut ihmisten eleitä, lähinnä naisia tämän elämän aikana. Naiset jotka esim. seisovat hiukan leveesti, ryhdikkäästi, arvokkaasti ja itsetuntoisesti katsoen ja ovat vahvan oloisia siis henkisessä mielessä, saavat mut huomioimaan ne.

Otetaan esim. Olin rav. Teatterissa muistaakseni kesällä 2005. Mentiin kamraatin kanssa tisille ottaa limpparit ja huomattiin siinä vieressä pari likkaa. Toinen joka aikasta upee ilmesty ja jolla oli ihan törkeen upeet jalat, seisoi siten kuten yllä. Ja vielä kaiken lisäksi ihan vahingossa oli vielä se selkä kaarella ja peppu aivan kuin että tulkaa joku ja ottakaa tää paketti tai tehkää jotain, katsokaa edes mun herkku pakettia.

Katsoin ympärilleni että oisko joku menossa ottamaan ja mä voisin vaikka hörppiä sitä limpparia. Mutta kun ei ketään näkynyt lähistöllä eikä muutakaan, niin sanoin niitä näitä höpö höpö juttuja ja noin 15 min päästä totesin että olemme Menossa Kalleen, joten lähettekö mukaan. Toinen tytsi sanoi että lähtee kotiin ja tällä toisella sellanen ongelma että asuu Hyvinkäällä eikä ole kytiä sinne. Sanoin että kaikki onnistuu ja matka jatkui..ja noin 1,5 tunnin kuluttua oltiin kotonani.

Mutta vielä snadisti aiheeseen..naine jos on efektit on makuuni, niin vetoaa melkein missä tilanteessa tahansa..tää on yksi lemppareitani..nainen nukkuu mahalleen silleen et toinen jalka suorana ja toinen hiukan koukussa..ai saatana et se perse ja koko paketti on niiiiiin nussittavan näköinen et huh.
Ollaan vaan ja nautitaan
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:Eihän ironian määritelmä ( :!: ) sisällä oletusta vastustamisesta! Esimerkiksi itseironiaa harrastava ihminen ei vastusta itseään (päinvastoin taitaa hyväksyä itsensä ehkä keskivertoa paremmin).
Hiusten halkomiseksi menee, mutta vähintään ironiaan sisältyy kohteen kritiikkiä. Muuten se ei olisi ironiaa. Itseironiakin edustaa eräänlaista itsekritiikin muotoa - sehän on tapa ilmaista, että henkilö ymmärtää itsessään tai toiminnassaan olevan parantamisen varaa.
Ironisoimalla kitinäläistä palstakäytöstä en vastusta sen kauniita ilmentymiä kuten sovinnonhakua tai omien virheiden anteeksipyytämistä.
No mitä sitten kritisoit? We are the worldin kassamenestystä? Riehumisen ja rauhoittumisen kehämäistä toistumista?
Aito_Johanna

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: No mitä sitten kritisoit? We are the worldin kassamenestystä? Riehumisen ja rauhoittumisen kehämäistä toistumista?
Näitä molempia.
"Kritiikkini" on kuitenkin hyväntuulista mielestäni ironisten ilmiöiden havainnoimista. En pidä noista kumpaakaan epäkohtana, johon olisin liput liehuen hakemassa parannusta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: No mitä sitten kritisoit? We are the worldin kassamenestystä? Riehumisen ja rauhoittumisen kehämäistä toistumista?
Näitä molempia.
"Kritiikkini" on kuitenkin hyväntuulista mielestäni ironisten ilmiöiden havainnoimista. En pidä noista kumpaakaan epäkohtana, johon olisin liput liehuen hakemassa parannusta.
Hmm, okei sitten. Mä tulkitsen tuollaisen ironian niin. Yritän vastaisuudessa muistaa tämän sun kohdalla.
Vastaa Viestiin