Seksikäs = kaunis/komea?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.stll.fi/@Bin/197694/kiira_mj.jpeg

En toki antaisi Kiiralle pakkasta, jos olisi täysikuu ja hän kävelisi vastaan merenrannalla ja olisin mr single
Melko vastahan herra tohtori jossain ketjussa ei edes kyennyt käsittämään, että joku voisi pitää Kiiraa edes kauniina naisena kun hän on vasta lapsi? Ja nyt kuitenkin sentään täyskuulla voisi höylätä?
Öö, nyt kyllä muistat väärin, luulen ma. Veikkaan, että tuon kommentin on antanut joku muu.
bedlam

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.stll.fi/@Bin/197694/kiira_mj.jpeg

En toki antaisi Kiiralle pakkasta, jos olisi täysikuu ja hän kävelisi vastaan merenrannalla ja olisin mr single
Melko vastahan herra tohtori jossain ketjussa ei edes kyennyt käsittämään, että joku voisi pitää Kiiraa edes kauniina naisena kun hän on vasta lapsi? Ja nyt kuitenkin sentään täyskuulla voisi höylätä?
Öö, nyt kyllä muistat väärin, luulen ma. Veikkaan, että tuon kommentin on antanut joku muu.
Mä kyllä olen ihan satavarma, että se oli just teikäläinen. Mutta ei se haittaa, olet hieno mies.
Vihtahousu

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam kirjoitti:Mutta ei se haittaa, olet hieno mies.
Taasko siellä kalsarikännäillään?
bedlam

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vihtahousu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mutta ei se haittaa, olet hieno mies.
Taasko siellä kalsarikännäillään?
Mistä arvasit!! Mentiin töistä suoraan juomaan ilmasta viinaa ja häivyin jo kasilta kotiin kaupan kautta kun olin aivan liian lärvit ihan väärään aikaan. Ahdisti suorastaan. Parit piti vielä tässä musaa kuunnellessa korkata, ihan kannustuksen vuoksi.
NuoriDaavid

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Melko vastahan herra tohtori jossain ketjussa ei edes kyennyt käsittämään, että joku voisi pitää Kiiraa edes kauniina naisena kun hän on vasta lapsi? Ja nyt kuitenkin sentään täyskuulla voisi höylätä?
Öö, nyt kyllä muistat väärin, luulen ma. Veikkaan, että tuon kommentin on antanut joku muu.
Mä kyllä olen ihan satavarma, että se oli just teikäläinen. Mutta ei se haittaa, olet hieno mies.
:shock:
En ilmeisesti oikein tunne itseäni, koska tuntuu oudolta, että noin kirjoittaisin, toki saaaataahan se olla mahdollista. Mielelläni näkisin tuohon pointterin.
bedlam

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti: En ilmeisesti oikein tunne itseäni, koska tuntuu oudolta, että noin kirjoittaisin, toki saaaataahan se olla mahdollista. Mielelläni näkisin tuohon pointterin.
No saatan mää olla väärässäkin, jonkun muistan enivei jotain tollasta sanoneen. Mutta eikö pointteri ole joku koira?
Tix

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ootta työ vaativia. Kiira oli sentään jossain julkaisussa sadan maailman kauneimman naisen listalla sijalla 38. Onhan se vielä vähän pikkupimun näköinen, pari vuotta lisää niin hyvä tulee.
Herra Manala

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Ootta työ vaativia. Kiira oli sentään jossain julkaisussa sadan maailman kauneimman naisen listalla sijalla 38. Onhan se vielä vähän pikkupimun näköinen, pari vuotta lisää niin hyvä tulee.
No ei helvetissä. Kyllä kiira tulee aina olemaan kaunis, mutta lahna on lahna, eikä lahna ole seksikäs.
Yönmustaritari

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:FYI: Leukaa voidaan suurentaa. Sinä pistä implantin leukaan ja morsio tisseihin.
Hehheh, paitsi että oikeesti kävin jo lääkärillä aiheesta. Ei tarvita implanttia, vaan leukaluu sahataan viistosti ja sitä tuodaan eteenpäin. Myös yläleukaa joudutaan tuomaan eteenpäin jotta purenta säilyy. Ja ennen operaatiota on vuoden oiontahoito hammasraudoilla. Päähän jää pysyvästi titaaniruuvit. Kuukausien mittainen toipuminen / parantuminen edessä, ja hintaa €13 000 - €17 000, joten ei mikään ihan joka jampan pikkujuttu tuo.

Röntgenkuvien perusteella se helpottaisi hengittämistäni, joten se parantaisi myös uniapneani. Eli sille olisi kyllä myös lääketieteelliset, eikä pelkästään kosmeettiset perusteet.

En aio hötkyillä asian kanssa.
Tyyppi on ehkä turhamaisin akka mitä tiedän.

Vaikka ei sillä, ettei kauneuskirurgia olisi tuonut helpotusta myös allekirjoittaneen perhekuntaan. Kuorsaus/muut uniongelmat hävisi sen siliän tien suolalliuospusseilla rintakehän alueelle ja seuraavassa kehityskeskustelussa koitan hoitaa nurkissa lojuvat pölytollot pois työlistasta perseilmplanteilla.

Kaikki on pientä niin kauan kun selviää ilman sitimaasturia.
NuoriDaavid

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yönmustaritari kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:FYI: Leukaa voidaan suurentaa. Sinä pistä implantin leukaan ja morsio tisseihin.
Hehheh, paitsi että oikeesti kävin jo lääkärillä aiheesta. Ei tarvita implanttia, vaan leukaluu sahataan viistosti ja sitä tuodaan eteenpäin. Myös yläleukaa joudutaan tuomaan eteenpäin jotta purenta säilyy. Ja ennen operaatiota on vuoden oiontahoito hammasraudoilla. Päähän jää pysyvästi titaaniruuvit. Kuukausien mittainen toipuminen / parantuminen edessä, ja hintaa €13 000 - €17 000, joten ei mikään ihan joka jampan pikkujuttu tuo.

Röntgenkuvien perusteella se helpottaisi hengittämistäni, joten se parantaisi myös uniapneani. Eli sille olisi kyllä myös lääketieteelliset, eikä pelkästään kosmeettiset perusteet.

En aio hötkyillä asian kanssa.
Tyyppi on ehkä turhamaisin akka mitä tiedän.
Joopa joo. Jos kokee itsessään omaa itseään häiritsevän asian, jonka saa rahalla hoidettua, niin miksi ei tekisi niin?

Edit: avattu oma ketju yleiskeskusteluosioon.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.04.2008 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Eden »

Ihan seuraamatta koko ketjua, vastaan nyt otsikon kysymykseen. Ei se seksikkyys ole aina visuaalista, joten tuo väite ei pidä paikkaansa.

No, mä olen muutenkin niin poikkeava kaiken suhteen että sanotaan nyt vain että tää yleinen mielipide komeista "miehistä" on mun mielestä vaan imelää ja käsittämätöntä. Miehen pitää olla Mies eikä mikään kiiltokuvapoika, jos ihan tossa ulkonäössä pelkästään pysytään. 8)
Tix

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eden kirjoitti:Ihan seuraamatta koko ketjua, vastaan nyt otsikon kysymykseen. Ei se seksikkyys ole aina visuaalista, joten tuo väite ei pidä paikkaansa.

No, mä olen muutenkin niin poikkeava kaiken suhteen että sanotaan nyt vain että tää yleinen mielipide komeista "miehistä" on mun mielestä vaan imelää ja käsittämätöntä. Miehen pitää olla Mies eikä mikään kiiltokuvapoika, jos ihan tossa ulkonäössä pelkästään pysytään. 8)
Onko Johnny Depp Mies vai kiiltokuvapoika?
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Eden »

^Välttelen vastaamasta tuohon, mutta ei se ihan mun syvintä miesmakua edusta. :lol:
Avatar
Kati
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 12.04.2008 22:16

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Kati »

Tri House (Hugh Laurie), Lostin Sawyer (Josh Holloway) Siinä pari miestä minun makuuni..
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti: Kuva

Tässä samat kuvat päällekkäin:
Kuva.
Mä nyt siis en tajuu.
Minulle liian nuori tietysti, mutta minulle ei tuon naaman iho-ongelmat tai kaksoisleuan alku merkitsisi seksikkyysarviossa mitään siihen verrattuna, onko hoikka vai läski, millaiset tissit ja perse tuolla alastomana on. Ja miten liikkuu ja käyttäytyy. Ja ehkä se sielukin jotain merkkaa. Siis naaman pintadetaljit ei mulle ole seksikkyyden arviointiperuste, ei ainakaan jos kyse ei ole elefanttimiestyylin mutantticaseista. Ja onhan tuolla luomunakin söpö nassu imho. Ilme ja valaistus se kuvassa eniten pilaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
elco kirjoitti:eikö muka ihminen voi näyttää seksikkäältä esim. kuvassa? Elikä siis pitääkö ensin luoda yleiskatsaus moraaliin, eleisiin, ilmeisiin ynnä tunneälyyn ja sitten kuunnella ääninäyte ennenkuin voidaan myöntää seksikkyyssertifikaatti?
Voi. Ja ei pidä. Jos tosiaan puhutaan kuvasta. Mutta onko jonkun ihmisen seksikkyys jossain kuvassa mikään takuu sex appealista livenä? No ei. Kamera (ja sopiva valaistus ja ja ja..) voi parantaa joidenkin seksikkyyttä todellisuuteen verrattuna hyvin huomattavastikin tai voi tappaa siitä suuren osan poiskin.

Olen varmaankin hyvin anaalinen persoona, mutta jotensakin henkilön seksikkyydestä keskustelu ei ole ihan sama asia kuin vaikkapa valokuvan seksikkyydestä keskustelu.
Huomaan tässä menneen sekaisin käsitteet pantavuus ja seksikkyys - paitsi jos ne edustavat jollekulle samaa asiaa. Mä olen Elcon kanssa samaa mieltä siitä, että ihminen voi olla seksikäs ihan pelkän kuvan perusteella. Ja Tixin kanssa siitä, että kyseessä on tuolloin pelkkä mielikuva objektina olevan ihmisen seksikkyydestä. Elävässä elämässä tämä objekti voi sitten olemuksellaan joko lisätä seksikkyyttään subjektien silmissä esim. fiksuudellaan tai romuttaa sen täysin esim. typeryydellään tai koppavuudellaan. Seksikkyytensä menettänyt linnunaivo-valokuvatyttö voi kuitenkin edelleen olla täysin pantava, en sanoisi ei vaikkapa Anderssonin Pamsulle tämän ehdottaessa kiihkeää yhtymistä mutten näe kyseistä naishenkilöä varsinaisesti tulevien lasteni äitinä enkä isänäkään. Siihen vaaditaan sitä seksikkyyttä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kati kirjoitti:Tri House (Hugh Laurie), Lostin Sawyer (Josh Holloway) Siinä pari miestä minun makuuni..
Tekeekö sänki seksikkään?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kati
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 12.04.2008 22:16

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Kati »

Elppis kirjoitti:
Kati kirjoitti:Tri House (Hugh Laurie), Lostin Sawyer (Josh Holloway) Siinä pari miestä minun makuuni..
Tekeekö sänki seksikkään?
Riippuu miehestä. Parrasta en kyllä pidä lainkaan. Paitsi joulupukilla.
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
Aava

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Aava »

SikaMika kirjoitti: Seksikkyytensä menettänyt linnunaivo-valokuvatyttö voi kuitenkin edelleen olla täysin pantava...

Mielenkiintoista. Tätä lausetta jonkin aikaa mietittyäni täytyy kyllä myöntää/tunnustaa, että ainakin mulle seksikkyys ja pantavuus on aika lailla sama asia. :oops:

Ja vaikka joku joskus pystyisi osoittamaan, ettei näin tule/voi ajatella, joka tapauksessa en kyllä pystyisi näkemään ketään sellaista hlöä pantavana, jonka aivot on kokoluokkaa "varpuset".

Näkisin siis panemisen ensisijaisesti seksikkyyden osoittamisena in action. Ja siihen, että näkee jonkun seksikkäänä ja pantavana, todellakin vaaditaan aivotoimintaa (toki muutakin).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaksi sanaa mitkä ihmiset mun käsityksen mukaan sekoittavat (tai sitten eivät) on charmikkuus ja seksikkyys. Mun mielestä esim. Sean Connery on helvetin charmikas mies, muttei yhtään seksikäs. Vähän samaan kategoriaan kuuluu De Nirot, Pacinot ja Fordit.
The great club outshines the individual, always and forever.
Aava

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Elppis kirjoitti:Kaksi sanaa mitkä ihmiset mun käsityksen mukaan sekoittavat (tai sitten eivät) on charmikkuus ja seksikkyys.

Totta. Tosin en kyllä näkisi niitä aivan toisensa poissulkevinakaan ominaisuuksina... siis mun mielestä charmikkuudessa on tietynlaista seksikkyyttä. Tai ehkä ennemminkin niinpäin, että mun mielestä seksikäs olemus on jollain tapaa charmantti. No jaa... semantiikkaa :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Aava kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ei ole sama. Esimerkiksi Al Pacino ja Robert De Niro ovat kaukana komeudesta, mutta mielestäni erittäin seksikkäitä.
Tarkennapa. Mikä niissä on seksikästä?
Eleet, ilmeet, ääni noin alkajaisiksi.
Pupu puputtaa asiaa. TJEU:

Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulipa mieleen käytännön koe näistä asioista. Toivon kitinäläisten tukevan asiaa.

No niin.
Minusta Suvinen on kaunis. Ja olen ilmaissut outoja hellyystuntemuksiani häntä kohtaan täällä. Vaikka tavannut (lyhyesti) vain yhden kerran. Olen myös toistuvasti täällä kaipaillut Suvista SAUNAAN kanssani joko Jyväskylän asunnossaan tai täällä Varkaudessa.

Mutta olisiko Suvinen minusta varmasti kauneudestaan huolimatta myös seksuaalisesti haluttava? (No ei tarvitse mainita, että minä en hänestä, se ei kuulu testiimme). Nimittäin Suvinen on itse täällä kertonut joskus harkinneensa rintojen pienennysleikkausta. Ja että on haaveillut C-kuppisista.

Ja minä olen monesti aiemmin sanonut muissa yleisissä yhteyksissä, että C-kuppiset rinnat alkavat olla minun makuuni jo liian isot. Ja sitä isompirintaisia naisia en alastonkuvissa tai videoissa koe seksiobjekteiksi ollenkaan, vaan poistan heti sellaiset kuvat. Huomatkaa, että tämä ei ole halveksuntaa kenenkään rintojen kokoa kohtaan, vaan ainoastaan HENKILÖKOHTAINEN outo makusuuntani.

Suvisen rintojen kokoon en vaatteet päällä kiinnittänyt paljoa huomiota. Mutta entäs jos näkisin Suvisen alastomana ehdottelemani saunomisen yhteydessä? Mitä arvelette, olisiko niin, että Suvinen olisi silloin täysin turvassa epäpuhtailta ajatuksiltani saati kömpelöiltä viettely-yrityksiltäni? Koska vaikka rintansa olisivat kauniit, sen kokoisten rintojen kantajaa en normaalisti rekisteröi seksiobjektiksi. Toistan siis useimmille miehille sellaiset rinnat olisivat äärimmäisen seksikkäät, kyse on vain minun omituisista seksikkyysihanteistani. Olisiko saunomisemme Suvisen kanssa siis platonisen toverillista, vai voittaisiko rakkaus kaiken?

Siis tätähän pitäisi ehdottomasti testata, perustutkimusta!
Viimeksi muokannut Gat, 19.04.2008 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

[quote="Gat"][/quote]
Kuva
Herra Manala

Re: Seksikäs = kaunis/komea?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Picard
Skrollasin rullalla sivua alaspäin ja kuvasta paljastui juuri kaljun verran ja ensimmäiset otsarypyt. Aihepiiriin liittyen olin ensimmäisen sekunnin ajan sivusilmättyäni varma, että joku on postannut ketjuun kuvan kikkelistään.
Vastaa Viestiin