Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Käsitys pillun pysyvästä löystymisestä synnytyksen takia:

Nainen ja synnyttäminen ei väljennä pillua pysyvästi.
8
50%
Nainen ja synnyttäminen väljentää pillua pysyvästi vähän.
3
19%
Nainen ja synnyttäminen väljentää pillua pysyvästi aika paljon.
0
Ei ääniä
Mies ja synnyttäminen ei väljennä pillua pysyvästi.
0
Ei ääniä
Mies ja synnnyttäminen väljentää pillua pysyvästi vähän.
2
13%
Mies ja synnyttäminen väljentää pillua pysyvästi aika paljon.
3
19%
 
Ääniä yhteensä: 16

NuoriDaavid

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mitä Manala tekee näin myöhään piNppaketjussa.
Otan tietullia rekkaliikenteeltä.
Mutta missä Tix? Eikö hänen pitäisi olla pitämässä ylipainoratsiaa?
Tix

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta missä Tix? Eikö hänen pitäisi olla pitämässä ylipainoratsiaa?
Odotan vaatetuksen vähentymistä ennen kuin menen kytikselle puskaan.
Geep

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Tix

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Mä luulen että tääl on viel aika hintsusti sakkia jolla olis ennen- ja jälkeenkokemuksia. Kohta KK ja masa voi tehdä asiasta tieteellistä vertailua.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti: Mä luulen että tääl on viel aika hintsusti sakkia jolla olis ennen- ja jälkeenkokemuksia. Kohta KK ja masa voi tehdä asiasta tieteellistä vertailua.
Tässähän pitäisi ottaa isompia otoksia samoista nytteistä, että voisis tehdä mitään todellisia tieteellisiä johtopäätöksiä. Kannattavaa se olisi jo senkin takia että testin suoritusaika on niin pitkä, että virheellisten näytteidenoton takia ei haluttaisi odottaa uudestaan samaa aikaa vastauksien aikaansaamiseksi.
Tix

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Tässähän pitäisi ottaa isompia otoksia samoista nytteistä, että voisis tehdä mitään todellisia tieteellisiä johtopäätöksiä. Kannattavaa se olisi jo senkin takia että testin suoritusaika on niin pitkä, että virheellisten näytteidenoton takia ei haluttaisi odottaa uudestaan samaa aikaa vastauksien aikaansaamiseksi.
Hyvin sä vedät. En mä kyl usko että KK tai Masa haluaa sua kimppaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti:En mä kyl usko että KK tai Masa haluaa sua kimppaan.
Ei mulla olisikaan kredentiaaleja suorittaa tieteellisiä kokeita.

Chappis sen sijaan on melkein kuin aito tiedemies, ja onhan meillä täällä palstalla ihan kunnollisia tohtoreitakin tekemään tiedettä.

Varmasti miehet uhrautuisivat, tieteen vuoksi.
Rouva Pupu

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tainnut olla kaksi synnyttänyttä naista ja näin käsikopelolla eivät tuntuneet missään määrin löysiltä. Harmi ettei ole penistä, niin en ossaa sanoo tarkemmin.

Mutta jos penis olisi niin ois ehkä parempi et ei olis niin kovin tiukka piNppa. Omistaisin kuitenkin kahden minuutin munan, vähemmän tiukalla pystyis ehkä venyttään kolmeen minsaan.
Tix

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Ei mulla olisikaan kredentiaaleja suorittaa tieteellisiä kokeita.

Chappis sen sijaan on melkein kuin aito tiedemies
Tää oli kyl helvetin elegantti tapa sanoa, että sulla on pieni ja Chapilla iso. Oot tainnu niissä yhteiskylvyissä saada muutakin kuin kumiankkaa.
Geep

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:Tainnut olla kaksi synnyttänyttä naista ja näin käsikopelolla eivät tuntuneet missään määrin löysiltä. Harmi ettei ole penistä, niin en ossaa sanoo tarkemmin.
Mietin kans tossa et oon tainnu kahta synnyttänyttä koklailla ennen ja jälkeen. Pimpan tiukkuudessa ei kyllä eroja mut jännästi syvemmältä, ihan sisältä tuntu tilavammalta. Ja pehmeemmältä. Sormituntuma toki hämää, nyrkillä ois voinu tuntua erilaiselta. Saatika munalla.

Mietin tätä viel kahvitaukoni, mmh...
Herra Manala

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Miten niin ei? Enkös mä ole pariin otteeseen sanonut että parhaan tuntunen pimppa oli noin pidemmän päälle pantuna 2 lasta synnyttäneellä? Ne muut vaan löystyy pidemmässä käytössä mun kikkelin tiellä semmosiksi aukivenyneiksi, piukkaseinäisiksi salaojaputkiksi.
Geep

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sori, oot sä kyl sanonu. Ketjua taas selasin niin kiireessä, etten bongannu, vilkuilin vaan noita äänestystuloksia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti: Tää oli kyl helvetin elegantti tapa sanoa, että sulla on pieni ja Chapilla iso.
Iso CV joo.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti: Tää oli kyl helvetin elegantti tapa sanoa, että sulla on pieni ja Chapilla iso.
Onneks pyllyt ees menee toistepäin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:
Tix kirjoitti: Tää oli kyl helvetin elegantti tapa sanoa, että sulla on pieni ja Chapilla iso.
Onneks pyllyt ees menee toistepäin.
Huima on vain entinen aktiiviurheilija, jolla on jäänyt urheilijan ruokahalu ns. päälle. Kyllähän se semmoinen jossain näkyy.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti:

Huima on vain entinen aktiiviurheilija, jolla on jäänyt urheilijan ruokahalu ns. päälle. Kyllähän se semmoinen jossain näkyy.
Joo. Ollaan huiman kans vähän niinQ kohtalotovereita.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:
sanctus kirjoitti:

Huima on vain entinen aktiiviurheilija, jolla on jäänyt urheilijan ruokahalu ns. päälle. Kyllähän se semmoinen jossain näkyy.
Joo. Ollaan huiman kans vähän niinQ kohtalotovereita.
Mutta te ette ole yksin!

Kuva
Yönmustaritari

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:Voi miten kovin yllättävä kommentti itse Mister Minikikkeliltä. Onkos pinsetit hukassa ja olo kovin turhautunut?

Se on kuulkaa vakava paikka kun on elettävä sen tiedon kanssa, että sinne mahtuu vaikka vesimelooni tai purjo poikittain.
Joo-o. Ooo-o-on.

Vakava paikka tosiaan. Eikä edes kylmäsäilytykseen kelpaa.

Kohtalotoveri.....Tavallaan. Ei se herkkua tosiaan ole kun ympäriteipattu hamsterikin on vähän kuin heiluttaisi patonkia messuhallissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja huima »

sanctus kirjoitti:Mutta te ette ole yksin!

Kuva
Olet hieman pyöristynyt sitten viimenäkemän?
Chap

Re: Synnyttämisen pillua väljentävä vaikutus?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jaha, heti kun käännän selkäni, minusta puhutaan hyvää täällä. Saatana!
Vastaa Viestiin