Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Olen mies, enkä halua harrastaa seksiä naisen kanssa tämän kuukautisten aikana.
11
13%
Olen mies ja harrastan naisen kanssa seksiä hänen kuukautisten aikana.
22
27%
Olen nainen, enkä halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana.
17
20%
Olen nainen ja harrastan seksiä kuukautisteni aikana.
33
40%
 
Ääniä yhteensä: 83

SingleMalt

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:Eikö sitä voi parisuhteessa pitää tauon rättipäivinä
Sitä varten pitää hommata rakastaja. Kun kotona on moonikset, käydään naapurissa maistelemassa puhdasta menkatonta pimpsaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:[Pupu!
Jatka herutusta, ehkä lopulta onnistut.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:[Pupu!
Jatka herutusta, ehkä lopulta onnistut.


:hail:
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei seksiä menkkojen aikana, kiitos. Liian sotkuista puuhaa.
Tosin olen huomannut, joskus kuitenkin kokeilleena, että veren tulon määrä vähenee, kun eukko lämpiää. Tämä tosin ihan mutua.
HellBell

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Minulla ei ole mitään sitä vastaan - ainoa vain että Pimpulalla on jotain sitä vastaan, ainakin 1.päivän osalta, jolloin Pimpula pistää matalaksi myös minut, kirjaimellisesti.
Että siitä lähdetään.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Hunis »

ninnithequeen kirjoitti:Ei ei ja ei.
Ei vaikka mies haluis. Herranjee sentään, EI!
otatko suihin sitten??? :jouden:
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
nypari

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

HellBell kirjoitti: Pimpulalla on jotain sitä vastaan... Pimpula pistää matalaksi myös minut, kirjaimellisesti.
Että siitä lähdetään.
Hazzua! Vai kutsut Omaasi Pimpulaksi. En voinut välttyä muistikuvalta exänexäxexäni upeista rinnoista, joita kutsuin Jumpulaksi ja Vimpulaksi. En muista kumpi oli kampi.

Pimpula, Jumpula, Vimpula, olikos ne ne Akun veljentyttäret vai...
hermine

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mua yleensä panettaa eniten menkkojen aikana, eikä mulla olisi erityisemmin mitään niiden aiheuttamaa pientä sottaamista vastaan. Annan kuitenkin poikaystävien aina ymmärtää muuta, ihan siltä varalta kun aina tulee niitä kausia että kaikki seksiin liittyvä saattaa ällöttää pitkiä aikoja niin saapahan edes menkkojen aikaan olla hyvällä omallatunnolla rauhassa tarvitsematta tuntea itseään kamalaksi pihtariksi joka kiusallaan tekee toisen elämästä helvettiä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Menkkaseksi on ihan jees, panisin.
Ja jos se "sotkuisuus" pelottaa, niin siihenkin löytyy ratkaisuja lähes jokaisen makuun. Voi esimerkiksi harrastaa seksiä suihkussa. Tai heti tamponin poiston jälkeenkään ei ole niin veristä se touhu. Ja vertahan se vain on, ei siihen kuole.
Ja minä ainakin olen aika "herkkä" menkkojen aikaan.
Ja mikä parasta, orgasmit auttavat menkkakipuihinkin :D Suuseksikään ei ole millään tavoin veristä tai ällöttävää menkkojen aikana, jos käyttää tamponia. Puhdas pilde josta tulee ulos naru. Tosi pelottavaa ja sotkuista, huii, eikö totta? :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
safi

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja safi »

LillyMunster kirjoitti: Ja jos se "sotkuisuus" pelottaa, niin siihenkin löytyy ratkaisuja lähes jokaisen makuun. Voi esimerkiksi harrastaa seksiä suihkussa. Tai heti tamponin poiston jälkeenkään ei ole niin veristä se touhu. Ja vertahan se vain on, ei siihen kuole.
Ah on se vaan ihan helvetin ihanaa, että kun kertoo: ettei halua panna menkkojen aikana. Niin taas tulee joku idiootti, joka kertoo, että veri on kaunis ja iloinen asia ja kaikkien TÄYTYY naida rumpsutella teki sitten mieli tai ei ja antaa vielä ratkaisumallit jokaiseen makuun siihen perään.
Nyt on parempi lopettaa tähän, koska ärsytyskynnys on ylittynyt.
ninnithequeen

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei ei ja ei.
Ei vaikka mies haluis. Herranjee sentään, EI!
otatko suihin sitten??? :jouden:
Ei saatana mikä tippumus...
Joo otan, jos muijas antaa luvan :jouden:
(ja sehän ei anna)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

safi kirjoitti:
Ah on se vaan ihan helvetin ihanaa, että kun kertoo: ettei halua panna menkkojen aikana. Niin taas tulee joku idiootti, joka kertoo, että veri on kaunis ja iloinen asia ja kaikkien TÄYTYY naida rumpsutella teki sitten mieli tai ei ja antaa vielä ratkaisumallit jokaiseen makuun siihen perään.
Nyt on parempi lopettaa tähän, koska ärsytyskynnys on ylittynyt.
Matala ärsytyskynnys?
En tyrkytä tapojani, ja en ole sanonut, että veri olisi kaunis ja iloinen asia, sanoin, että se on vain verta. That's it, luonnollinen asia minulle. Ymmärrän hyvin, että kaikki ei tykkää. Ei ole pakko. Pakko ei ole kuin kuolla, ja sitäkin vain kerran :D
Mutta aika hyvin sait tuon viestini sisällön käännettyä pääsi sisällä, piste sinulle siitä :D

Sitä en vain ymmärrä, että miksi noin hermostuit? Onko se niin kammottavaa jos joku muu panee menkkojen aikana? Hihihihihih...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kielelläni en naisen menkkojen aikan mene siihen veriseen riemurasiaan sorkkimaan, muuten seksi sinä aikana ei tuota ongelmia

Ei se tosin maailmanloppu ole jos nainen ei penetraatioon suostu. Kunhan ei ota pahakseen jos tuona aikana hakkaan tattia yksikseni.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:Kielelläni en naisen menkkojen aikan mene siihen veriseen riemurasiaan sorkkimaan
Juurikin näin.
Se on seksiä ja piste.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:Kielelläni en naisen menkkojen aikan mene siihen veriseen riemurasiaan sorkkimaan
Juurikin näin.
Se on seksiä ja piste.
Höh, kyllä seksi on muutakin kun pinperdaalerin litkimistä. :leuhka:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:Kielelläni en naisen menkkojen aikan mene siihen veriseen riemurasiaan sorkkimaan
Juurikin näin.
Se on seksiä ja piste.
Höh, kyllä seksi on muutakin kun pinperdaalerin litkimistä. :leuhka:
Niin tuota, tarkoitin kyllä että pimpin litkiminen ON seksiä. Samoin kun sisään ja ulos liike.
Mutta ei menkkojen aikaan, ikinä.
Ja tämähän oli vain minun mielipiteeni, jota kysyttiin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Niin tuota, tarkoitin kyllä että pimpin litkiminen ON seksiä.
On osa seksiä... seksi on niin maan perkeleen laaja aihe, ja tuo mirrin mussuttaminen vain yksi tapa kiihottaa/miellyttää/kiihottua. Sen osan voi mielestäni hyvinkin jättää naisen menkkojan aikan seksistä pois. Ja toteuttaa sänkykamarihommat muilla tavoin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
HellBell

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nypari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:.. Pimpula..
Hazzua! Vai kutsut Omaasi Pimpulaksi. En voinut välttyä muistikuvalta exänexäxexäni upeista rinnoista, joita kutsuin Jumpulaksi ja Vimpulaksi. ..
Pakko tunnustaa, että keksin Pimpulan tossa näpytellessäni, mutta kyllä se sen ristimänimestä menee! Olkoon täten Pimpula.
Mainio kastetilaisuus! Seurakunta kiittää ja nappaa palanKuvasta!

(Rintojen nimiä pitää vielä miettiä.. Jätän hautumaan.)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*
*ajattelee HellBellin Pimpulaa*

Psst... minun pippelini nimi on Jorma Jortikka. Soundin toimittajan mukaan.
HellBell

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
Psst... minun pippelini nimi on Jorma Jortikka. Soundin toimittajan mukaan.
Ei nimi miestä pahenna! :mrgreen:
tonttu8

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Viimeinen vaihtoehto. Mutta ei se maailmaa kaada jos mies ei silloin halua.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ..
Psst... minun pippelini nimi on Jorma Jortikka. Soundin toimittajan mukaan.
Ei nimi miestä pahenna! :mrgreen:
Sillä nimellä oli artikkeleita ja arvosteluja Soundissa. Joku lukija kysyi että ei kai se voi olla ihmisen nimi. Vastattiin että on.
ninnithequeen

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin tuota, tarkoitin kyllä että pimpin litkiminen ON seksiä.
On osa seksiä... seksi on niin maan perkeleen laaja aihe, ja tuo mirrin mussuttaminen vain yksi tapa kiihottaa/miellyttää/kiihottua. Sen osan voi mielestäni hyvinkin jättää naisen menkkojan aikan seksistä pois. Ja toteuttaa sänkykamarihommat muilla tavoin.
Ja onneksi onkin laaja alue.
Sänkykamarihommat muilla tavoin? Suomennettuna "sori mul on hillot, saanko ottaa suihin" vai?
Käyhän se niinkin, vaikka ite jääkin ilman :wink:
HellBell

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:
Sillä nimellä oli artikkeleita ja arvosteluja Soundissa. Joku lukija kysyi että ei kai se voi olla ihmisen nimi. Vastattiin että on.
No kyllä sen voi vielä uskoa. Olen tuntenut erään saman sukunimisen pariskunnan, harmi vain etten muista mikä miehen etunimi oli..
Kuulemma sellainenkin sukunimi on oikeasti käytössä kuin 'Lerssi'.
Mitenköhän lienee Pimpulan laita..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko naisen kuukautiset syy olla harrastamatta seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin tuota, tarkoitin kyllä että pimpin litkiminen ON seksiä.
On osa seksiä... seksi on niin maan perkeleen laaja aihe, ja tuo mirrin mussuttaminen vain yksi tapa kiihottaa/miellyttää/kiihottua. Sen osan voi mielestäni hyvinkin jättää naisen menkkojan aikan seksistä pois. Ja toteuttaa sänkykamarihommat muilla tavoin.
Ja onneksi onkin laaja alue.
Sänkykamarihommat muilla tavoin? Suomennettuna "sori mul on hillot, saanko ottaa suihin" vai?
Käyhän se niinkin, vaikka ite jääkin ilman :wink:
Mitä meinaat? Että piparisi syönti on 100% must aina?

Kai nyt naisilla on muitakin erogeenisia alueita kun klitoris? Tai niin on viisampien toimesta mulle selostettu. Nännit, joillakin niska/kaula ja joillakin ehkävaikka varpaat tai pylly (tosin aanariinkaan en kieltäni työnnä). Eikä mulla ole mitään hillonaikaista penetraatiota tai käsipeliä vastaan... kieltäni en vaan sinne laita nih!
Mutta kuten sanoin: Jos nainen ei halua ei se haittaa... sitten hakkaan tattia sen viikon. Ja sen jälkeenhän puuttesta pääseminen on vieläkin pareNpaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin