Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

MGandhi kirjoitti:Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lucas Jackson kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
No toki betauroon karvoitus on aina naurettavan näköistä, joten ajoon vaan. Oletin että puhuit oikeasta karvoituksesta.
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lucas Jackson kirjoitti:Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
On. Et voi voittaa. Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hmm.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805 ... 3_ul.shtml

Saikohan raiskaaja emätinorgasmin?
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Tix kirjoitti:Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lucas Jackson kirjoitti:
Tix kirjoitti:Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lucas Jackson kirjoitti:Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Älä minnuu osoittele. Olen ajellut beetakarvoitukseni jo vuosikausia pois. Vaikka se onkin homosapienssia. Apina-alfat saa rauhassa pitää kesävillansa.
elco

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti: Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Teillä on henkinen yhteys.
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti: Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Teillä on henkinen yhteys.
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
elco kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti: Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Teillä on henkinen yhteys.
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
Voi lollero :D
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tulis kyl hemmetin kauniita lapsia. Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti: Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa
Kuka kutsui?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:Tulis kyl hemmetin kauniita lapsia. Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa
Mutta tyhmiä!
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tulis kyl hemmetin kauniita lapsia. Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa
Mutta tyhmiä!
Voiko kukaan/mikään olla tyhmä, jos diggaa Kikkaa?
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tyhmiä?? TYHMIÄ?? Vastalause!!

Uh, näyttäsin kyllä hyvälle raskaana...
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Tyhmiä?? TYHMIÄ?? Vastalause!!

Uh, näyttäsin kyllä hyvälle raskaana...
Minkäköhän kokoset tissit sulla ois raskaana? *mielikuvaharjoittelee*
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Minkäköhän kokoset tissit sulla ois raskaana? *mielikuvaharjoittelee*
OMG. Sitte olis kyllä pakko asioida Agrimarketissa. :muu:
Herra Manala

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ihanaa kun Geetzu aina antaa panoksensa pelastaakseen tällaiset ketjut. <3

Niin, mutta siis ne karvat. Minähän olen karvainen. Siis en mikään semi-karvainen, vaan oikeasti karvainen mies. Rintakehää peittää, ei mikään karvatyyny, mutta sellainen kohtuullisen tasainen karvapeite, joka hieman paksuuntuu keskelle mentäessä, ja laskeutuu siitä alaspäin tehden lähes tinttitukanomaisen vuoristojonon, johon naiset ovat aivan hulluina.

Niin ja sitten on niitä selkäkarvojakin. Tähän tietysti pitää kaikkien naisten sanoa että yök ällöö en tykkää, mutta kummallista kyllä, olen huomannut että naiset ovat lähinnä tykänneet niistäkin sen jälkeen kun ovat ihmeellisistä ennakkoasenteistaan päässeet eroon. Urhea selkäkarvakasvustoni on nimittäin karheisiin rintakarvoihin verrattuna jopa silkkisen pehmeä. Ai että sitä naiseuden iloa ja kateutta yhtä aikaa kun pääsee hiplaamaan sellaista karvaa jonka toivoisi itselläänkin kasvavan, ainakin alapäässä, sen kynnysmaton sijaan.

Kerran muuten kokeilin ajaa kaikki rinta- ja vatsakarvat pois. Se oli ehkä homointa mitä olen koskaan tehnyt, ja epäilemättä suurin koskaan tekemäni virhe tässä julmia vastoinkäymisiä sisältäneessä elämässäni.

Ai että on ihanaa olla karvainen mies! Naiset vain teeskentelee ettei ne tykkäis. Pikkarit märkänä.

PS. Kuulostinko tarpeeksi Keikaukselta?
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikään ei ole niin turnoff, kuin rintakarvansa ajeleva mies. Jotenkin...homoa.

Toisaalta ei ne selkäkarvatkaan juur kiihota, yyh.

Oman ukon kaikki kolme ristissä olevaa rintakarvaa ovat lähinnä söpöjä. Tässä vuosien varrella ovat kyllä tehneet parikymmentä poikasta.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Toivottavasti te itse tajuatte mitä te kirjoitatte, koska minä en tajua. Ja se on kuulkaa helvetin paljon.
Kipein ketju sitten Niban viuhahdusmiitin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geep

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Geep »

ninnithequeen kirjoitti:Mikään ei ole niin turnoff, kuin rintakarvansa ajeleva mies. Jotenkin...homoa.
Naureskelen täällä kun mietin oonko koskaan kyselly miehiltäni rintojensa au naturel -tiloista. Mitä hemmetin väliä onko se sileä karvaton luonnostaan vai onko se nähnyt aamulla höylän. Siinä vaiheessa kun iho siinä omien sormieni ja kieleni alla niin aika kaukana homomaiset fiilikset.

Minä, joka en aiemmin diggaillut karvoja olen nyt hieman kääntyillyt mieltymyksineni. Kuinkas ollakaan... Yritän tehdä uukkarit, koska oman miehen pintaan niitä rehuja ei tunnu kasvavan ja suhde ei just nyt ole ihan siinä tilassa, että viitsisin ruveta vaatimaan "karvapuvun" hommaamista. (Rooligeimit apinamiehen kanssa, uuh!!1)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Crowbar kirjoitti:Toivottavasti te itse tajuatte mitä te kirjoitatte, koska minä en tajua. Ja se on kuulkaa helvetin paljon.
Kipein ketju sitten Niban viuhahdusmiitin.
Mäkin oon mukana jonain vaihtoehtona vaikken ookkaan saatavilla!
:evil:
Pyyhin Netikettiin..
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Sitten nää samat nartut läähättää täällä palstalla karvattomien kiiltokuvapoikien perään muun muassa ”ketä sitten panisit?” –ketjussa. Niin kuin jo aiemminkin totesin; en ymmärrä naisia.
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:Sitten nää samat nartut läähättää täällä palstalla karvattomien kiiltokuvapoikien perään muun muassa ”ketä sitten panisit?” –ketjussa. Niin kuin jo aiemminkin totesin; en ymmärrä naisia.
Miksi sinun pitäisi ymmärtää? En minäkään lue manuaalia ellei joku mene totaalisen pilalle. :)
Ja manuaalien troubleshooting-osiot ovat lähes poikkeuksetta muutenkin täysin hyödyttömiä... koskaan löydy vastausta just siihen MUN ongelmaan! D:<
Vastaa Viestiin