Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:^^Paidan kaula-aukosta kurkkivat rintakarvat on muuten aika totaali-turn-off.
Onx jokin, joka ei sulla olisi? :wink:
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:^^Paidan kaula-aukosta kurkkivat rintakarvat on muuten aika totaali-turn-off.
Taidat olla kitinän ronkelein tapaus, jos nuo rintakarvat ovat turn off
killkill

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Miten lapsuudenpyöreys liittyy emätinorgasmiin
Miten 95% tämän kymmensivuisen ketjun päästöistä liittyvät emätinorgasmiin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miten lapsuudenpyöreys liittyy emätinorgasmiin
Miten 95% tämän kymmensivuisen ketjun päästöistä liittyvät emätinorgasmiin?
AHA! Nyt päästiin asiaan. Liittyy ne emätinorgasmiin, koska liittyvät sen puutteeseen. Nih.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ I beg to differ. Ihan joka poztia en jaksanut lukea, mutta aikalailla kaikesta muusta tunnuttiin täällä eilen keskustelevan. Tai sitten en typeryyttäni kykene näkemään, mitä tekemistä vuosien takaisen pikkujouluillan järjestelyillä on tekemistä orgasmien kanssa?

Toisaalta erinomaisen viihdepitoinen ketju. Harmi, etten hoksannut sitä jo eilen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:^ I beg to differ. Ihan joka poztia en jaksanut lukea, mutta aikalailla kaikesta muusta tunnuttiin täällä eilen keskustelevan. Tai sitten en typeryyttäni kykene näkemään, mitä tekemistä vuosien takaisen pikkujouluillan järjestelyillä on tekemistä orgasmien kanssa?
:D

Tietäsit vaan miten orgastinen se miitti oli.. :jouden:

(Ok, yritän nukkua paremmin ensi yönä..)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Taidat olla kitinän ronkelein tapaus, jos nuo rintakarvat ovat turn off
M.O.T.

NuoriDaavid kirjoitti:Onx jokin, joka ei sulla olisi?
Onhan niitä sentään jotain. Kai :wink:
NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Karvoista voisikin jutella. Eikös miehen karvoitus pitäisi olla nimenomaan turn-on. Onhan se nimenomaan miessukupuoleen liittyvä signaali.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Emätinorgasmi on yliarvostettu, kunnon vosut saa orkun jo anaaliyhteydestä!

Mul' on asiat ainakin hyvin sitten kun ne viisi rintakarvaa korostaa rintakehän mahtavaa kaarta!
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Karvoista voisikin jutella. Eikös miehen karvoitus pitäisi olla nimenomaan turn-on.
Sellaset sliksit rintakehät on vähän sama kun posliini isovarpaiden välissä, ihan ku pikkupoikaa/tyttöä nussis.
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Sellaset sliksit rintakehät on vähän sama kun posliini isovarpaiden välissä, ihan ku pikkupoikaa/tyttöä nussis.
Toisaalta kaks karvaa härskisti ristikkäin on ainakin mun peilissä paljon rumemman näköistä kuin slicksit nänninpihat. Tana.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Toisaalta kaks karvaa härskisti ristikkäin on ainakin mun peilissä paljon rumemman näköistä kuin slicksit nänninpihat. Tana.
Etkö oo hei kuullu et karvojakin voi nykysin istuttaa!!11?? Nypitään ne niinku "sieltä" ja laitetaan sitte rintaan kiinni! Uh!

*homohihittää*
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Etkö oo hei kuullu et karvojakin voi nykysin istuttaa!!11?? Nypitään ne niinku "sieltä" ja laitetaan sitte rintaan kiinni! Uh!

*homohihittää*
Mulla kasvaa hervottomia karvoja korvissa! Samoiten siaraimissa! Voiskohan ne siirtää?!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucas Jackson kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Sellaset sliksit rintakehät on vähän sama kun posliini isovarpaiden välissä, ihan ku pikkupoikaa/tyttöä nussis.
Toisaalta kaks karvaa härskisti ristikkäin on ainakin mun peilissä paljon rumemman näköistä kuin slicksit nänninpihat. Tana.
Herra jäkson otti esiin valttikorttinsa nänninpihat, naisillakin voi kasvaa karvaa nänninpihoihin, joten ainoastaan chest-origin karvat laskettaneen tässä sadussa?

Mutta hyvä että Manala aloitti tämän ketjun vahvistaakseen asemaansa Kitinän johtavana ajattelijana! :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 27.05.2008 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Mulla kasvaa hervottomia karvoja korvissa! Samoiten siaraimissa! Voiskohan ne siirtää?!
No ihan varmasti!

*soittaa Nordströmille*
NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lucas Jackson kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Etkö oo hei kuullu et karvojakin voi nykysin istuttaa!!11?? Nypitään ne niinku "sieltä" ja laitetaan sitte rintaan kiinni! Uh!

*homohihittää*
Mulla kasvaa hervottomia karvoja korvissa! Samoiten siaraimissa! Voiskohan ne siirtää?!

Bettylle runkkumatskua:


Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
*homohihittää*
!

*homohihittää*


Kuva
Kymmenen vuuen päästä hakkaan noi juipit, on hyvät alut jo käytännössä!

*homohihittää*
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
Kymmenen vuuen päästä hakkaan noi juipit, on hyvät alut jo käytännössä!

*homohihittää*
Muista sitten pysyä nöyränä, kuten Radhakant Bajpai:

"Making it to Guinness World Records is indeed a special occasion for me and my family," said Radhakant. "God has been very kind to me."
killkill

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Tietäsit vaan miten orgastinen se miitti oli.. :jouden:
Eikös tuo ollutkaan se, jossa olin itsekin mukana?
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

NuoriDaavid kirjoitti:Bettylle runkkumatskua:
Nyt mä olen kateellinen. Ei ne David hasselpähkinän rintakarvat mitään, mutta noi 13 senttiset korvakarvat. Perkele1! Must ei tuu ikinä Tosimiestä!
NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tietäsit vaan miten orgastinen se miitti oli.. :jouden:
Eikös tuo ollutkaan se, jossa olin itsekin mukana?
Etkö huomannut, miten naisten silmät pyörivät päässä aina sun kanssa jutellessa?
NegaDuck

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Bettylle runkkumatskua:
Rupes miettimään että mitenkähän brassivahauksen voisi suorittaa korviin. Tai nenään. Olis aika stuntti.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Bettylle runkkumatskua:
Rupes miettimään että mitenkähän brassivahauksen voisi suorittaa korviin. Tai nenään. Olis aika stuntti.

AUUUUTS!!!
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

ninnithequeen kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Bettylle runkkumatskua:
Rupes miettimään että mitenkähän brassivahauksen voisi suorittaa korviin. Tai nenään. Olis aika stuntti.

AUUUUTS!!!
Korvakarvojen nyppiminen ei satu. Nenäkarvojen sattuu. Siksi nenäkarvat trimmataan koneella. Poks.
elco

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Bettylle runkkumatskua:
Ei vittu: Toi oikeanpuolimmainen on meillä duunissa. Fiilis on kuin Austin Powersilla Goldmemberissä sen luomigubben kanssa, kun se tulee heittämään jotain.

Mutta kyllä sitä vaan karvaa pukkaa näin vanhemmiten. Mulla kasvaa nykyään olkapäiden ja lapaluiden välissä sellaiset tupot. Viisi vuotta sitten alkoi ojentajiin ilmaantua yksittäisiä antenneja ja nyt niissä on jo viehättävä karvapeite.

Mikään ei ole asiallisempi kuin kalju karvainen Mies. Paitsi kalju karvainen Viiksimies.

Oma ennätykseni on kuusi emätinorgasmia yhdellä panolla. En tiedä tosin olivatko teeskenneltyjä, mutta jos olivat niin suorituksesta pitäisi antaa Oscar ja Nobel. Jolleivät olleet niin lähettäkää Oscar ja Nobel tänne.
Vastaa Viestiin