Lihava nainen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Neiti Hoo
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 29.06.2008 22:16

Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Neiti Hoo »

Tykkäävätkö jotkut miehet todellakin panna lihavia naisia? Vai luullaanko, että lihavan on pakko olla puutteessa ja siksi helppo? Vai miksi käy niin hyvä flaksi baareissa? Isot tissit auttaa? Mukava persoona paistaa läpi?
NegaDuck

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Eikö sulla sitten flaksannut vai?

Tässä sinulle vähän ohjeita.
Neiti Hoo
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 29.06.2008 22:16

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Neiti Hoo »

Ääh. Ihmettelen vaan, miksi vonkaajat pyörivät minun ympärillä, eikä pienenpien ja nätinpien kavereitteni.
Herra Manala

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Neiti Hoo kirjoitti:pienenpien ja nätinpien kavereitteni.
No nyt aloin minäkin ihmettelemään. Varsinkin jos ovat vielä kirjoitustaidonpiakin.
ninnithequeen

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Et sitten kattonnu sitä 4D-dokkaria vähän aikaa sitte? Jotkut miehet todellakin pitävät kiihottavina semmosia 300-kilosia mursujakin. Niin miksei sitten "normipyöreitäkin". Ei kaikki tykkää laihoista tikuista ollenkaan.
Bliss

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Neiti Hoo kirjoitti: Vai luullaanko, että lihavan on pakko olla puutteessa ja siksi helppo? Vai miksi käy niin hyvä flaksi baareissa?
Mä luulen, että se on tavallaan semmonen seikkailu miehille :D
Vrt. vuorikiipeily, moottoripyöräsafari, Amazonin jokiretket... Siis jotain ennenkokematonta niing. Kiva silleen omin käsin etsiä se oleellinen tai jotain.
NegaDuck

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Viestin aloittaja kuulostaa jotenkin harmistuneelta että hänellä flaksaa baarissa?
ninnithequeen

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:Viestin aloittaja kuulostaa jotenkin harmistuneelta että hänellä flaksaa baarissa?
Tai si se haluu päteä että mäpä saan miehiä vaikkaa oonki läski :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja aasi »

:pics:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Neiti Hoo kirjoitti:Ääh. Ihmettelen vaan, miksi vonkaajat pyörivät minun ympärillä, eikä pienenpien ja nätinpien kavereitteni.
Kerros vähän millaisella porukalla olette baarissa? Ja onko vonkaus aina johtanut sinut vällyjen väliin miehen kanssa, vai onko se vain pelkkää vonkausta?

Yksi pelimiesten harrastama taktiikka taisi meinaan olla mennä puhumaan tyttöporukalle ja antaa eniten vonkuuhuomiota porukan vaatimattomimman näköiselle. Tämä saa porukan nätimmät hämilleen kun he alkavat epäillä vetovoimaansa ja muuttuvat helpommiksi saaliiksi. Näin siis sargaajien mukaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotkut ovat tottuneet saamaan enemmän samaan hintaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ehkä unohdat aina käydä suihkussa ennen baari-iltaa? Tutkimuksen mukaan hikisenä (ja läskithän myös hikoilevat enemmän) skorettaa parhaiten levittäessään feromoneja ja kiiman hajua ympäristöönsä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Luulisin kyse olevan jo mainitusta tehdään hyvännäköiset kateellisiksi myöhemmän saannin toivossa -ajattelusta tai sitten yksinkertaisesti siitä, että läski arvioidaan helpoksi saaliiksi ja jos ollaan pussien tyhjentämisen merkeissä liikkeellä, vittu on vittu vaikka sian otassa. Parisuhteet solmitaan sitten niiden kanssa, joita kehtaa näyttää kavereillekin.
Paras päivä ikinä.
Herra Manala

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Mä luulen, että se on tavallaan semmonen seikkailu miehille :D
Vrt. vuorikiipeily
Reps.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

En ole tavannut viestin aloittajaa. Itse olen kuitenkin huomannut ettei sanoilla mukava ja kaunis voi kovinkaan usein kuvailla samaa henkilöä. Tukevat ovat usein mukavia en vaan ehkä sitenkään halua joutua liian lähelle. Tai jonkinlaista keskikaistaa yritän pitää siinäkin. Tukevammat ihmiset osaavat ottaa usein rennommin eivät ymmärrä kaikkea huomauttelua henkilökohtaisuuksista aina luokkauksiksi ja heittävät siten itsekkin rajumpaa huumoria, ja siitähän miehet pitävät.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä se vaan taitaa olla niin, että makuja on moneen junaan. Varmasti on paljon miehiä, jotka tykkäävät rehevämmistä naisista ihan tosissaan, eivätkä vain seikkailumielellä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kyllä mä tykkään panna (myös) lihavia naisia eikä ne isot tissitkään haittaa ollenkaan.
Loppuiko data & argumentit?
Pyry-Matias

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jyrki73 kirjoitti:Tukevat ovat usein mukavia...
Näähän on just näitä. Ihminenhän ei saa lähtökohtaisesti olla "läpipaska" ihan jo siksi, että se saa raportoijan näyttämään kusipäältä. Läski on usein mukava, koska hän on jo läski.

Jokapäiväinen dialogi tosielämästä:
- Moi!
- Moi!
- Olitte sitten mökillä pariskuntailtamissa?
- Joo, pääs käymään juu.
- No, minkälainen se Masan uus emäntä oli?
- *hiljaisuutta*
- Se Masan emäntä, notta minkälainen tapaus se oli?
- Ihan mukava oli.
- Mukava siis, okei.

Tämä dialogihan paljasti kärjistäen sen, että masan uusi vosu oli korkeintaan keskiverto ulkonäöltään, luonne oli mitä oli. Kohteliaisuussyistä ja solidaarisuudesta yhteisiä ystäviä kohtaan jätettiin totuus kertomatta.

Ulkonäkö vaikuttaa luonteeseen juuri niin paljon kun sen antaa vaikuttaa.

Itse muuten pidän hieman pyöremmistä tytöistä.
1108

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:Itse muuten pidän hieman pyöremmistä tytöistä.
No nyt on sulla saumat:

Kuva
NegaDuck

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Läski on usein mukava, koska hän on jo läski.
Tarkoitatko että läskin on oltava mukava kompensoidakseen läskiyttään? :? Mutta tottahan se on että Kauniit Ihmiset saavat paljon enemmän anteeksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Läski on usein mukava, koska hän on jo läski.
Tarkoitatko että läskin on oltava mukava kompensoidakseen läskiyttään? :? Mutta tottahan se on että Kauniit Ihmiset saavat paljon enemmän anteeksi.
Yleensä pyöreä t ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin laihat = leppoisampia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NegaDuck kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Läski on usein mukava, koska hän on jo läski.
Tarkoitatko että läskin on oltava mukava kompensoidakseen läskiyttään?
Tätä en tarkoittanut, mutta on se joskus noinkin.
Pyry-Matias

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Yleensä pyöreä t ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin laihat = leppoisampia.
Jos vertailuryhmänä on laihat, lihavat ja normit(onko niitä?), niin eniten sinut itsensä kanssa on ehkä normit. En kuitenkaan vetäisi tässä analogiaa leppoisuuden kanssa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Yleensä pyöreä t ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin laihat = leppoisampia.
Jos vertailuryhmänä on laihat, lihavat ja normit(onko niitä?), niin eniten sinut itsensä kanssa on ehkä normit. En kuitenkaan vetäisi tässä analogiaa leppoisuuden kanssa.
Sana "yleensä" onkin tästä syystä kätevä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Lihava nainen

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lisäksi laihat naiset eivät pysty nauttimaan seksistä. Näin sanoi tv-kokki Nigella, vai mikä se nyt oli.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin