Eroottisin tekosi kesällä 2008

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Te ette haluu tietää.
daddykillkill

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mä näen jo oikeasti päiväunia lähetyssaarnaaja-asennosta vaimon kanssa. Että niin eroottisissa merkeissä meni tämä kesä. Saatana.
ninnithequeen

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

daddykillkill kirjoitti:Mä näen jo oikeasti päiväunia lähetyssaarnaaja-asennosta vaimon kanssa. Että niin eroottisissa merkeissä meni tämä kesä. Saatana.
Heiheihei, seksi on ihan parasta just pamahduksen jälkeen. Oikeesti. Musta tuli ihan seksihullu synnytyksen jälkeen. Ja jo raskauden aikanakin. Naureskelin vaan ukolle ku lasketun ajan jälkeen nussiskeltiin että jokohan se lähtis, mut eih. Eikä ukkookaan se iso maha häirinny. Mua kyllä vähän, en ehkä tuntenu itteeni kovin eroottiseksi...mut panetti kokoajan kuitenki :D
Lähetyssaarnaajakin onnistui kuitenkin hyvin, lasketun ajan jälkeenkin.
SikaMika

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olisikos näistä mihinkään?

Tapaus 1: Kyseessä se Elämäni nainen. Pian yhdynnän jälkeen huokailen miksi hänen pitää olla niin vaikea, tarkoittaen että hänestä ei taida oikein olla seurustelijaksi. Neito paukauttaa länsi-Suomen murteellaan vastapalloon "mitä sää ny valitat, justhan mää annoin sulle"! Syötävän kaunis nainen...*huokaus*

Tapaus 2: Neito2 kysyy baarissa, että pitääkö paikkansa että sä panet kaikkia. Vastaan, etten ihan kaikkia. Parin tunnin päästä lähdettiin meille. Ihan jees nainen...

Tapaus 3: Hinkutan Ruisrockissa jonkin bändin keikalla vaatteiden läpi siittimelläni Neito2:n persettä ja puhun tuhmia korvaan. Lähdettiin pian meidän majapaikkaamme.

Tapaus 4: Rupattelen erään kerran aiemmin ohi mennen näkemäni neito3:n kanssa Tamperelaisessa baarissa. Välillä kävin rupattelemassa tuhmia/tyhmiä erään toisen neidon korvaan viereisessä pöydässä ja sitten palasin takaisin puhumaan tuhmia neito3:n korvaan. Lähdettiin yöksi neito3:n luokse. Kuvankaunis nainen...

Tapaus 5: Mentiin erään seurueen kanssa Tamperelaiseen baariin. Ovesta sisään päästyämme seurueen mielestäni ainoa Kaunis Nainen, neito4, nykäisee mut hihasta tanssilattialle ja pakottaa tanssimaan laulaen mulle Irinan "Pokka(?)"-kipaletta. EDIT: Tässä välissä vastasin taas kysymykseen "pitääkö paikkansa että sä panet kaikkia"! 10 min myöhemmin seisomme baarin pihalle neuvottelemassa ehdoista.
Mä: "Väsyttää vitusti ja olen kännissä, taidan lähteä kämpille nukkumaan. Vai mennäänkö teille?"
Neito4: "Ai panemaan vai?"
Mä: "Niin"
Neito4: "No mennään"
Taksimatkalla joudun vastailemaan lisäkysymyksiin aiheista Koko, Taidot, Mieskunto. Onneksi tiesin Oikeat vastaukset. Kaunis nainen, erityisen kiihkeä ja hyvä hommassaan...

Turussa jätin väliin erään parikymppisen pystytisun tuttavuudentekoyritykset, ihan vain siitä syystä ettei panettanut yhtään. Hänkin oli oikein mukiinmenevän näköinen nuori nainen. Tämä niinq Gatille tiedoksi.

Eli aika vauhdikkaan eroottinen kaksiviikkoinen ollut...
Viimeksi muokannut SikaMika, 17.07.2008 4:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt vituttaa. Käsittämätöntä. Toinen maailma. Ylivertaisia olentoja saanniltaan ties millä perusteella. Karhua perkele.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja BrianW »

SikaMika kirjoitti:Olisikos näistä mihinkään?

Turussa jätin väliin erään parikymppisen pystytisun tuttavuudentekoyritykset, ihan vain siitä syystä ettei panettanut yhtään. Hänkin oli oikein mukiinmenevän näköinen nuori nainen. Tämä niinq Gatille tiedoksi.

Eli aika vauhdikkaan eroottinen kaksiviikkoinen ollut...


Gat kirjoitti:Nyt vituttaa. Käsittämätöntä. Toinen maailma. Ylivertaisia olentoja saanniltaan ties millä perusteella. Karhua perkele.
Noh. Tässä taas nähdään, että vanhat kansanviisaudet pitävät paikkansa. Sellaiset kuin:

"Toiminta palkitaan"

ja

"Satisfaction = enough action"

Ja se toiminta on ihan muuta kuin Karhun ryystäminen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ehkä se ku kävin duunailemassa yhtiä kaveruksia, en tosin yhtäaikaa niinku ne ois halunnu, vaan ajattelin reilusti jakaa ne eri kerroille. Tosin se kusipäsempi oli niistä parempi.. Mut mikäänhän ei estä ottamasta uusintakertaa tän jälkimmäisen kanssa. 8)

Tai sit se ku lähettelin ns.kuumia tekstiviestejä yhen ihmisen kanssa mahdollisesta luontoseksistä, mut sit siitä ei tullukaan mitään, koska ulkona oli kuulemma liikaa sääskiä..

Joo-o, johan sitä on ollu oikein hurjan eroottinen kesä tähän asti. Mut ei haittaa, ku nyt alkaa loma.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gat kirjoitti:Nyt vituttaa. Käsittämätöntä. Toinen maailma. Ylivertaisia olentoja saanniltaan ties millä perusteella. Karhua perkele.
Nojoo, mut ethän sä voi yleistää ja ajatella et SikaMika on joku normityyppi. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
daddykillkill

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

ninnithequeen kirjoitti:Heiheihei, seksi on ihan parasta just pamahduksen jälkeen. Oikeesti.
Mulle taas on kerrottu, että piNpan pitää antaa rauhassa parantua tulehdusvaaran takia eikä mennä kiKKelillään heti sohimaan. Onko mua kusetettu? Kele!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heiheihei, seksi on ihan parasta just pamahduksen jälkeen. Oikeesti.
Mulle taas on kerrottu, että piNpan pitää antaa rauhassa parantua tulehdusvaaran takia eikä mennä kiKKelillään heti sohimaan. Onko mua kusetettu? Kele!
Hei kumiukot nussikaa, nyt on riemu RAKKAHIN aika!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt vituttaa. Käsittämätöntä. Toinen maailma. Ylivertaisia olentoja saanniltaan ties millä perusteella. Karhua perkele.
Noh. Tässä taas nähdään, että vanhat kansanviisaudet pitävät paikkansa. Sellaiset kuin:

"Toiminta palkitaan"

ja

"Satisfaction = enough action"

Ja se toiminta on ihan muuta kuin Karhun ryystäminen.
Duoda... en minä saa olen ollut karhunryystäjä tai melkein vesipoika. Ja eiköhän Sialla tuoppi lähellä ollut noissa tilanteissa. Eniten vituttaa (jos nuo on aitoja kuvauksia) että miten helvetissä noin yksinkertaisella tyylillä ja lauseilla ilman muuta naiset leviää? Mitään inöf aktionia ei noissa ole, pelihän on selvä heti. Sen täytyy johtua Sian ulkonäöstä. Sian nähneet tietävät, että ei se niin kummoinen ole, hyi helvetti. Jos ei habitus, ainoa selitys on rinnakkaistodellisuus.. jota minun on vituttavaa seurata livenä tai netissä.

Joo vittu Juhaniturbohaltijakin sai pillua ja heti vain SÄTISSÄ puhuttelemiltaan naisilta. Eivät edes nähneet sitä ja panemaan piti lähteä. Eikä se kummoisia niille sanonut. Paremmin kai minä monulle meileissä. Täytyy olla rinnakkaistodellisuus mun kiusaksi. Hannuhanhien maailma.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: Duoda... en minä saa olen ollut karhunryystäjä tai melkein vesipoika. Ja eiköhän Sialla tuoppi lähellä ollut noissa tilanteissa. Eniten vituttaa (jos nuo on aitoja kuvauksia) että miten helvetissä noin yksinkertaisella tyylillä ja lauseilla ilman muuta naiset leviää? Mitään inöf aktionia ei noissa ole, pelihän on selvä heti. Sen täytyy johtua Sian ulkonäöstä. Sian nähneet tietävät, että ei se niin kummoinen ole, hyi helvetti. Jos ei habitus, ainoa selitys on rinnakkaistodellisuus.. jota minun on vituttavaa seurata livenä tai netissä.
Noihan nyt oli suurimmaksi osaksi rankasti lyhennettyjä versioita tapahtuneista. Ja voin ihan rehellisesti sanoa, etten mä silkalla ulkonäölläni noihin tilanteisiin ajaudu, siinä olet oikeassa; mun ulkonäköni ei riitä selittämään noita tilastoja ja prosentteja. Voisiko selitys olla niinkin yksinkertainen (mutta sulle käsittämätöntä rinnakkaistodellisuutta) kuin itsevarmuus, huumorintaju ja pakkien saamisen sietokyky? Jos nainen viihtyy sun seurassasi, se ei ole yleensäkään pahasta. Kokeile joskus...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:Voisiko selitys olla niinkin yksinkertainen (mutta sulle käsittämätöntä rinnakkaistodellisuutta) kuin itsevarmuus, huumorintaju ja pakkien saamisen sietokyky? Jos nainen viihtyy sun seurassasi, se ei ole yleensäkään pahasta. Kokeile joskus...
ÖÖÖ. parempi etten TÄMÄN viestin jälkeen jatka. Menee taas siihen samaan.

Mutta jos oletetaan, siis oletetaan, että sait siltä yhdeltä nymfiltä, jonka kanssa vuonna kivi ja kuokka jaoimme taksin.. niin sä sanoit sille vain: "Jos tiedät tän biisin nimen, maksan sun matkan". No eihän tiennyt (Black Hole Sun), mutta ihan varmaan jo tuosta lauseestasi kaikui huumorintaju ja itsevarmuus? Sitten halasit sitä, minä myös jäljitellen, mutta vaikutti vaivautuneelta mun kanssa. Siis (no vaikka et olisi saanutkaan, unohda, vain esimerkki) ei sun saati jumalauta jonkun Runkkutontun (sanaton jalkahieronta) saati rahrah Joudenin (havainnoimani, kysyi horoskooppeja, puhui mambosta viitaten vaakamanboon) tyyli vaikuta mitenkään nokkelalta tai huumorintajuiselta. Ehkä itsevarmuus sanoa banaliteetteja. Tai itsevarmuuskaan.. esmes Negaduck vaikuttaa sori hyvin epävarmalta ainakin palstalla, mutta niinpä vaan skoretti palstan jo kadonnutta blondi-baarivipeltäjää. Te vain OLETTE OLEMASSA, ja se riittää naisille. Ei kaikille naisille toki, mutta vähällä vaivalla kohtuullinen saantiprosentti, oletan.

Ja daa, olenhan minä tottunut pakkeihin. Nyttemmin en angstitu edes kun täältä aistin, että viimeksi vonkaamani Suvisen kanssa ei kannata yritellä. Ainoa misu muuten, jonka kanssa (kai palstamaineen takia) heittäydyin itsevarman härskiksi: Tsekkailin avoimesti ja ilmoitin kuvittelevani miltä näyttää alastomana. Ei suuttunut. Mutta kun minä olen minä ja se siitä.

Mutta muutenhan naiset ON joskus viihtyneet seurassani, vuorokausitolkulla, päivät ja yöt. Mutta ei ole ymmärtäneet antaa, (No joo, paitsi ne kerrat jolloin olisin ilmeisesti saanut :roll: ). Mutta ne oli (melkein, ei ihan) kaikki suurella meilailuvaivalla netin deittipalstoilta. Pitkällinen homma. Kaikki liian kaukana. Nyt olen vanhettunutkin ja liian kaukana olevistakaan nettinaisista ei löydy sopivia ikäkynnyskin huomioiden. Se alku pitää olla, että sen verran samanhenkinen, että jotain sanottavaa löytää. Kun ei mulla onnistu hieromalla lähintä naarasta :D Baarit.. joo.. ei toimi mulle. Siellä pitäisi kai tykätä baarissa olemisesta ensin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
Mutta jos oletetaan, siis oletetaan, että sait siltä yhdeltä nymfiltä
En muista tapausta. Kuka oli kyseessä?
Gat kirjoitti: Ehkä itsevarmuus sanoa banaliteetteja. Te vain OLETTE OLEMASSA, ja se riittää naisille.
Sä olet tapasi mukaan väärässä. Muista mainitsemistasi sankareista en sano mitään, mutta mun selkeästi vahvin puoleni verbaalikkona on nopea älyäminen ja hauskan sisällön tuottaminen interaktiivisesti ns. lennossa. Ilmiö toki on kiivaimmillaan kun on tullut otettua muutama tuoppi/päivä, mutta en mä selvinpäinkään tuppisuuksi jää, jos muu porukka on samalla aaltopituudella.
Se on yleensä totta, että nämä hauskaapitäessä käydyt "keskustelut" eivät ole järin vakavia. Vakaville keskusteluille on aikansa ja paikkansa, se on asia mitä mm. sä et ole vieläkään tuntunut tajuavan. Jos mä alkaisin jauhamaan baarissa karhujen soidinmenoista tai Jeesuksesta, saisin mäkin runkkia kotona Karhupulloon. Sä et viihdy baareissa tai miiteissä, koska siellä jauhetaan lähinnä banaalia paskaa. Sadannen kerran: mikset hakeudu foorumille, jossa pääset toteuttamaan itseäsi vakavampien aiheiden parissa??
Gat kirjoitti: Mutta muutenhan naiset ON joskus viihtyneet seurassani, vuorokausitolkulla, päivät ja yöt. Mutta ei ole ymmärtäneet antaa
Sä et ymmärtänyt ottaa. Jos olisit, sun elämäsi voisi näyttää tänään erilaiselta. Mutta kuka se Gatin/katin hännän nostaa jollei Gat itse?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti: En muista tapausta. Kuka oli kyseessä?
Antaapa olla. Vain olettamus, ja tässä esimerkkinä vain koska ainoa kerta kun oletin nähneeni sinut ensikosketuksessa potentiaaliseen skoreen.
SikaMika kirjoitti: Sä olet tapasi mukaan väärässä. Muista mainitsemistasi sankareista en sano mitään, mutta mun selkeästi vahvin puoleni verbaalikkona on nopea älyäminen ja hauskan sisällön tuottaminen interaktiivisesti ns. lennossa. ?
No uskotaan juuri sinulla sitten niin. Tosin lievästi ärsyttävää, että silkalla tyhjännaurattamisella skorettaa. Mutta tuskin kaikki skorettajat ovat niin hupiveikkoja. Tai nokkelia. Joidenkin ei tarvitse puhuakaan mitään (syitä miksi se yksi tapaus minua niin vitutti). Taikka minusta vaikkapa meidän tuntemamme JuhaniTurbohaltija ei ole varsinaisesti huumorimiehiä, ei sinne päinkään, haudankaivajan äänikin. Mutta niinpä vaan itsestäänselvästi saa, on saanut Citystä ja Kitinästäkin kun täällä oli. Tuokaan hauskuuttaminen ei riitä yhteiseksi nimittäjäksi skorettamiseen. Minua paremman näköisiä varmaan kaikki, ja nuorempia (nuori olen ollut minäkin.. )mutta niin erinäköisiä, että sekään ei ihan selitä. Väitän edelleen, että te riittää, että vain OLETTE OLEMASSA rinnakkaistodellisuudessa, jota minulle yksityishelvettinä näytetään :D
SikaMika kirjoitti: jos muu porukka on samalla aaltopituudella.
Se on yleensä totta, että nämä hauskaapitäessä käydyt "keskustelut" eivät ole järin vakavia. Vakaville keskusteluille on aikansa ja paikkansa, se on asia mitä mm. sä et ole vieläkään tuntunut tajuavan. Jos mä alkaisin jauhamaan baarissa karhujen soidinmenoista tai Jeesuksesta, saisin mäkin runkkia kotona Karhupulloon. Sä et viihdy baareissa tai miiteissä, koska siellä jauhetaan lähinnä banaalia paskaa.
No enhän minäkään aina vakava ole tai itseäni niin älylliseksi luule. Tuo "samalla aaltopituudella" kyllä merkkaa. Tyypillisessä Varkautelaisessa (tai missä vaan) baarissa viihtyminen ja sosiaalinen jutustelu olisi minulle sama kuin ehkä joillekin pitää KauniitaRohkeita aidosti kiinnostavana. En nyt syytä, että sellainen on "banaalia paskaa", mutta kumminkaan se ei minua kiinnosta. Ja skorettaakseen täytyisi viihtyä siellä ja päästä niihin "banaalia paskaa" jauhaviin porukoihin, ja olla "samalla aallonpituudella". Varkaudessa tarttisi siis olla hirveän innostunut sudeettisavolaisen merkonomi- tai duunarijengin jutuista. Penkkiurheilua, kalastusta, sukulaisia, "parhaimmillaan" ikivanhaa nörttitarinaa. Kuultu jo. Kaiken lisäksi ne on tunteneet toisensa lapsuudesta asti. Ihan eri eläinlaji. Siis vittu minä sen fiksumpi ole, ei vaan kiinnosta. En innostu sosiaalielämästä vain siksi, että siinä on ah oh ihmisiä.
SikaMika kirjoitti: Sadannen kerran: mikset hakeudu foorumille, jossa pääset toteuttamaan itseäsi vakavampien aiheiden parissa??
Minä luen niitä. Kirjoittaisin, jos olisi jotain kysyttävää, jota en muuten löydä. Ja tuskinpa tiede- uskonto/filosofia- avaruus- ja keskiaikafoorumit on varsinaisesti pokausmestoja? :D

Kitinässä vielä, koska tämä on minulle pelleilypaikka. Vessanseinä. Ei suurtakaan vaivaa enää, kun olen kokonaan lopettanut vakavampien kirjoittamisen täällä. Niistäkin tässä ympäristössä hupina oli vain sadomasoilu tympeiden urbaanioikeistolaisten tai jonkun Petrin vastakkaisten asenteiden kanssa. Meni liikaa aikaa ja vaivaa, lopetin.
SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta muutenhan naiset ON joskus viihtyneet seurassani, vuorokausitolkulla, päivät ja yöt. Mutta ei ole ymmärtäneet antaa
Sä et ymmärtänyt ottaa. Jos olisit, sun elämäsi voisi näyttää tänään erilaiselta. Mutta kuka se Gatin/katin hännän nostaa jollei Gat itse?
Kipeän totta. Se oli silloin se.
Nykyään nettideittailua rajoittaisi kasvavat ikävuodet. Todellakin, paitsi että aiheiltaan jututettavat vähänkään samanhenkiset ovat kaukana, niiden määrä supistuu minimiin jos ikäni pitää kertoa. Yleensä olen minäkin KIRJALLISESTI ollut sen verran huuliveikko (Yhdistelmä asiaa, pelleilyä ja flirttiä), että sanoisin melkein kakskymmentä aikoinaan treffeille heltyi. Jos ja kun muutan Orimattilaan kunnolla niin ehkä valikoima laajenee, vain tunti Hesaankin, puoli Lahteen.

Mutta silleen: hieman vaikempi sauma kuin teillä, jotka niin viihdytte baarissa/miiteissä, koette sen omaksi viiteryhmäksenne, pari sukkeluutta tai jalkahieronta ja panemaan.

Eli yhdistelmänä oletus siitä rinnakkaistodellisuudesta:
-Ulkonäkönne (no, se vaihtelee laidasta laitaan)
-Itsevarmuus ja huumori (joillakin)
-Jota kummasti helpottaa kun aidosti viihdytte baareissa paskaa puhumassa ja koette sen samanhenkisenä porukkana. Teillä on valmis henkinen koti siellä.

Eri eläinlaji, eipä mahda mittään. :roll:
Viimeksi muokannut Gat, 17.07.2008 20:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Edellisiin kommentoiden. SikaMika on ihq :h:

Tähän mennessä MUN eroottisin tekoni tälle kesälle oli viimeöinen reissu Espooseen. Saatan uusia sen huomenna, jos en "jaksa" ajaa kotiin keikan jälkeen. :P
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:^Edellisiin kommentoiden. SikaMika on ihq :h:
Juu, tuon perusteella voit antaa Sialle, ellet ole antanut jo. :lol: On se ihmeellistä teillä ihmisillä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Edellisiin kommentoiden. SikaMika on ihq :h:
Juu, tuon perusteella voit antaa Sialle, ellet ole antanut jo. :lol: On se ihmeellistä teillä ihmisillä.
Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi.

Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Bliss

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Edellisiin kommentoiden. SikaMika on ihq :h:
Juu, tuon perusteella voit antaa Sialle, ellet ole antanut jo. :lol: On se ihmeellistä teillä ihmisillä.
Eikös se ennemmin mene niin päin, että tuon perusteella SikaMikan olis syytä antaa mulle? :lol:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi..
No sen vaikutelman mukaan, jonka sinustakin olen saanut.. en jaksaisi olla tuntiakaan siinä erinomaisessa fiksussa sivistyneessä kaveriporukassasi, joka sivistyneesti kimppakivailee ja filmaa kaiken. Pitkästyisin kauan ennen akteihin pääsyä. Ei ole viiteryhmää minulle. Oma vikako, kun samoin olen tuntenut pikkuskidistä asti? Vittu mä missään lasten porukoissakaan jaksoin pyöriä. Aikuisia kuuntelin ja pari hyvää kaveria korkeintaan. (joiden kanssa toki normaaleja kolttosia ja pienimuotoisia tuhopolttoja)
BrianW kirjoitti: Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
No totta kai se olisi minulle tavoite. Hartaasti opiskellut alaa.. teoriassa. Takuudella enemmän kuin kännissä bimboja skorettavat duunariamikset. Siksipä huorat ei oikeesti sillä alalla merkkaa mittään, niitä kun ei saa yrittääkään tyydyttää.

Ja muutenkin tässä liikaa panokeskeisyyttä. Sikamikasta ja muista vaan arvelen, että ehkä aina ei sittenkään ole kyseessä sielujen yhteensopiviviis. Tai ehkäpä tarpeeksi geneerisillä tyypeillä onkin. Riittihän vanhanajan lehti-ilmoituksiin vaatimukseksi "Selvä, savuton ja tanssitaitoinen". (Krhmm.. siis en minä) Ei muita vaatimuksia ja lempi syttyi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi..
No sen vaikutelman mukaan, jonka sinustakin olen saanut.. en jaksaisi olla tuntiakaan siinä erinomaisessa fiksussa sivistyneessä kaveriporukassasi, joka sivistyneesti kimppakivailee ja filmaa kaiken. Pitkästyisin kauan ennen akteihin pääsyä. Ei ole viiteryhmää minulle. Oma vikako, kun samoin olen tuntenut pikkuskidistä asti? Vittu mä missään lasten porukoissakaan jaksoin pyöriä. Aikuisia kuuntelin ja pari hyvää kaveria korkeintaan. (joiden kanssa toki normaaleja kolttosia ja pienimuotoisia tuhopolttoja)
BrianW kirjoitti: Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
No totta kai se olisi minulle tavoite. Hartaasti opiskellut alaa.. teoriassa. Takuudella enemmän kuin kännissä bimboja skorettavat duunariamikset. Siksipä huorat ei oikeesti sillä alalla merkkaa mittään, niitä kun ei saa yrittääkään tyydyttää.

Ja muutenkin tässä liikaa panokeskeisyyttä. Sikamikasta ja muista vaan arvelen, että ehkä aina ei sittenkään ole kyseessä sielujen yhteensopiviviis. Tai ehkäpä tarpeeksi geneerisillä tyypeillä onkin. Riittihän vanhanajan lehti-ilmoituksiin vaatimukseksi "Selvä, savuton ja tanssitaitoinen". (Krhmm.. siis en minä) Ei muita vaatimuksia ja lempi syttyi.
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

Ensinnäkin. Mitä sinä tiedät minun kavereistani?

Se mitä olen kertonut on tapahtunut jo vuosia sitten ja nyt elelen kyllä ihan normi elämää. Jopa niin, että ihmetyttää itseänikin. Kuitenkin ne ihmset on mitä upeimpia tyyppejä ja osa erittäin hyviä ystäviä edelleen.

Sinulla ei ole mitään käsitystä minkälaiset ihmiset todella ovat ystäviäni ja kavereitani ja voin kertoa, että niitä on todella monenlaisia. On sokeritehtaan trukkikuskista kansainväliseen huippujuristiin ym. Kaikki kuitenkin ovat erittäin sydämellisiä ja lämpimiä ihmisiä ja jokaisella on oma lahjakkuutensa. Osa on erittäin hyvin koulutettuja ja älykkäitä ja osa on sitten älykkäitä ihan peruskuvioissa. Minä esimerkiksi en ole mikään ruiskumaalamisen huippumies mutta kaverini on, ja siitä on ollut paljon iloa kun olemme autojani laittaneet.

Sen kuitenkin voin sanoa, että jos nuo sinun hygienia ym jutut on muutakin kuin kieroutunutta huumoria, niin kauhistusta se herättäisi. Ystävättäreni varmaan pyörtyisi jos kuulisi, että sellaista on tai, että joku edes esittää tuollaista. Ei siinä paljon auta kehumasi älykkyytesi kun perustavaa laatua olevat käyttäytymis- ja ihmissuhdetaidot puuttuu.

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
luuseri

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja luuseri »

tähän mennessä kesää eroottisin tekoni sijoittuu edeltäneeseen viikonloppuun, jolloin tutustuin kolmeen pr-kanaseen nimeltämainitsemattomassa ravintolassa 8)
Chap

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Chap »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
Hei Brian, järjestä Gattaca-miitti. Gat tuo kaljat, sinä hommaat pystytisumisut paikalle.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Chap kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
Hei Brian, järjestä Gattaca-miitti. Gat tuo kaljat, sinä hommaat pystytisumisut paikalle.
NO jaa. Ei taida onnistua. Minun tuntemani misut inhoavat tyyppiä joka on:
-alkoholisti
-äärettömän epähygieeninen
-yleisluontoisen kieroutunut ja pihi
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chap

Re: Eroottisin tekosi kesällä 2008

Viesti Kirjoittaja Chap »

BrianW kirjoitti:
Chap kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
Hei Brian, järjestä Gattaca-miitti. Gat tuo kaljat, sinä hommaat pystytisumisut paikalle.
NO jaa. Ei taida onnistua. Minun tuntemani misut inhoavat tyyppiä joka on:
-alkoholisti
-äärettömän epähygieeninen
-yleisluontoisen kieroutunut ja pihi
Kuulostat ihan esikuvaltasi, heti keksitään syitä miksi unelmiaan ei voi toteuttaa. Kuule, järjestä nyt se miitti, se voi olla eroottisin tekosi kesällä 2008.
Vastaa Viestiin