Eroottisin kehosi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koska olit kaikkein håtein ja miksi?

Itse olin uskoakseni hoteimmillani joskus -91. Olin rimpuillut salilla ahkerasti about vuoden, siksipäkki oli kondiksessa ja leuka oli jo trimmattu kirurgin toimesta.

Sen jälkeen onkin ollut pelkkää alamäkeä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varmaankin tuo -91 on aika lähellä. Oli uima-, pyjamalaji- ja juoksentelutreenejä.

Mut katsotaas vuoden päästä uudestaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taisi olla vuonna -91 täälläkin. Hempeät ensihäpykarvat varjostivat pienen nappulani, jättiläismäisten kivareitten alleviivatessa huikeaa kontrastia. Pituukasvu oli edennyt raajoista käsin ja ajoksinen nenä valtasi puoli naamaa. Lihakset olivat vuoden -96 joulupaketissa odottamassa. Panisin.
Vihtahousu

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Se oli vuonna 92-93. Oli hoikassa kunnossa kiitos juoksentelun ja polvikin oli leikattu kirurgin toimesta.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Otan osaa kaikille parhaat päivänsä jo nähneille. :wink:

Oma ruoto tuntuu kivemmalta kuin koskaan, heinäseiväs on saanu vähän heinääkin ympärilleen. Jos nyt jotain välttämättä pitäis korjata, niin pullamassan voisi muuttaa pihviks.
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tais olla tuossa 2002-2004. Jotain sellasta.
Tai sitten jo 1995. Ei voi muistaa.
BettyB.

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No riippuu vähän mistä roikkuu (ja todellakin jo roikkuu!). Olinhan mä kuuma kissa joskus -95 ja pari vuotta sen jälkeenkin, mutta kyllä mä silti jollain tavalla muutun vaan kuumemmaksi päivä päivältä.... :]
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:No riippuu vähän mistä roikkuu (ja todellakin jo roikkuu!). Olinhan mä kuuma kissa joskus -95 ja pari vuotta sen jälkeenkin, mutta kyllä mä silti jollain tavalla muutun vaan kuumemmaksi päivä päivältä.... :]
Vihdoinkin jotain yhteistä??? :D :h: :dream:
MGandhi

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Omat parhaat päiväni ovat vasta edessä, sillä olen vakaasti päättänyt kasvattaa armottoman paskamahan (siis sellaisen piukean, ison kupolin), jonka päälle käyn hakemassa parilla tonnilla Virosta silikoonisixpäkin. Ai että kuinka komia se sitten on kireän t-paidan läpi. Kääntää katseet!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Varmaan 2002 ennen kauppista, kun vanhan miehen piti näyttää viriililtä.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hmmjaa. Ålandin fillarimaratonin aikoihin olin melko rasvaa polttaneen näköinen (minun kohdallani vähärasvaisuus = siedettävännäköisyys), mutta jatkuuhan mulla nytkin noi kuntoiluröjektit. Ehkä niistäkin tulee jotain plussaa joidenkin mielestä. Ei oo enää niin lysyt hartiat, jee.
SikaMika

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sanoisin, että just nyt. Lihaa on ollut joskus enemmänkin luiden päällä, mutta kiitos laihtumisen lihas/laardi-suhde on tällä hetkellä parempi kuin koskaan ennen. Syssyllä kunnon treeni taas päälle ja muutama kilo vielä veks, so beware ladies!! :jouden: :jouden: :jouden:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja alja »

varmaan hmmm vuonna 2000 tai 2002 tai jotain sellasta... sen jälkeen on ollu pelkkää alamäkeä, auts, nykyään näyttäydyn julkisesti vain pahvilaatikkoon pukeutuneena.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Herra Manala

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joskus -78 oli niin paljon lähenteleviä, koskettelevia ja iholle tunkevia naisia ympärillä etten taida enää koskaan päästä samaan. Mikä helpotus!
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Minulla ei ole kuin yksi keho (tietääkseni), joten sen täytyy olla samalla myös eroottisin.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Pyry-Matias

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Teraslilja_m kirjoitti:Minulla ei ole kuin yksi keho (tietääkseni), joten sen täytyy olla samalla myös eroottisin.
Taisit miettiä tätä yön yli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaikea sanoa! Määrittele hottis? :D

Omasta mielestäni 2004/2005 olin ihannepainossani (bmi n. 21) ja viilis hyvä. Muuten ehkä 16-17 vuotiaana kun uin kilpaa ja pelasin futista; lihaksikas, ruskea ja terve.
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:... so beware ladies!! :jouden: :jouden: :jouden:
No niin, sanoit käytännössä saman kuin minä, mutta positiivisemmin. Pelkään itse aina omakehun haisevan, vaikka oikeestihan sitä vaan pitäis olla retee ja kaikkee.
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niin siis totta munassa mullakin parhaat päivät ovat vielä edessä.

Vielä jonain päivänä aloitan säännöllisen salitreenin, poltan 10kg läskiä ja hankin 10kg lihasta.

Että joo.
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Vielä jonain päivänä aloitan säännöllisen salitreenin, poltan 10kg läskiä ja hankin 10kg lihasta.
Niin että 7-kymppisenä huippukunnossa....? :lol:
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Vielä jonain päivänä aloitan säännöllisen salitreenin, poltan 10kg läskiä ja hankin 10kg lihasta.
Niin että 7-kymppisenä huippukunnossa....? :lol:
Siihen juuri kannattaa tähdätä. Siinä iässä suuri osa miehistä on jo kuollut ja hengissä olevat työntävät Harley Parkinsonia. Kun kävelen Kampin päiväkeskukseen, niin joudun kepillä huitomaan naisia kauemmas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä ne seiskakymppisetkin kykenee, tosin tässä astetta kovempi täti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Puhkean kukkaan noin kymmenen vuoden välein. Erååttisimmat kehoni sijoittuvat vuosiin 1995-1997 ja 2004-2006. Seuraavaa kukoistuskautta odotellen...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NegaDuck

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bluntly kirjoitti:Kyllä ne seiskakymppisetkin kykenee
Noin wanha ei tartte edes nesteenpoistolääkkeitä päästäkseen kisakuntoon, sillä iho on tuossa iässä menettänyt sen verran kimmoisuuttaan että lihakset ovat aina selkeästi näkyvissä. Tarvii vaan pyykkipojat pitämään roikkuvan ihon aisoissa. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:... so beware ladies!! :jouden: :jouden: :jouden:
No niin, sanoit käytännössä saman kuin minä, mutta positiivisemmin. Pelkään itse aina omakehOn haisevan, vaikka oikeestihan sitä vaan pitäis olla retee ja kaikkee.
Tihihihi :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin