Eroottisin kehosi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Pyry-Matias kirjoitti:
Teraslilja_m kirjoitti:Minulla ei ole kuin yksi keho (tietääkseni), joten sen täytyy olla samalla myös eroottisin.
Taisit miettiä tätä yön yli.
Joo :lol:

Pitihän se tutkia ja varmistaa :oops:
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
VakavaSami
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 10.07.2008 20:13
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja VakavaSami »

Loppuvuosi 2004.

Sitten tapahtui kaikkea jännää, ja nyt yritetään aloitella korjausta.
Männöökö tämä pönttö Pölökille?
luuseri

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja luuseri »

ollut vuodesta -81 asti ja senkun paranee vaan ;)
elco

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja elco »

Tästä paketista on erotiikka kaukana. Tavaton massakausi (kaljaa, viiinaa) kolmekymppisenä nosti painoindeksin kakkosella alkaviin lukuihin. Pari vuotta sitten minulla oli häntää (tai no...) lukuunottamatta vaaleanpunaisen pantterin vartalo, kun oli sellainen pieni pömppö. Nyt olen taas vähän laihtunut, kun siirtolaisen elämä on niin rankkaa.
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

luuseri kirjoitti:ollut vuodesta -81 asti ja senkun paranee vaan ;)
:o En olisi arvannut Blissiä pedofiiliksi.
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:En olisi arvannut Blissiä pedofiiliksi.
Mikä tekee musta pedofiilin?
Mä en nyt juuri jaksa ymmärtää sun "huumoria".
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En olisi arvannut Blissiä pedofiiliksi.
Mikä tekee musta pedofiilin?
Mä en nyt juuri jaksa ymmärtää sun "huumoria".
No ymmärsin luuserin viestistä, että hän on syntynyt -81 ja sä kait olet kuitenkin iloisen 60-luvun lapsi?

Taitaa kuitenkin vielä pysyä sektorissa?

Kuva
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: No ymmärsin luuserin viestistä, että hän on syntynyt -81 ja sä kait olet kuitenkin iloisen 60-luvun lapsi?
En ole 60-luvun lapsi.
Sitäpaitsi. Tuo oli iloisesti täysi-ikäinen, jopa yli 20, kun iskin sorkkani siihen. Joten pidä omana tietonasi typerät kaaviosi.
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No ymmärsin luuserin viestistä, että hän on syntynyt -81 ja sä kait olet kuitenkin iloisen 60-luvun lapsi?
En ole 60-luvun lapsi.
Sitäpaitsi. Tuo oli iloisesti täysi-ikäinen, jopa yli 20, kun iskin sorkkani siihen. Joten pidä omana tietonasi typerät kaaviosi.
:?

Meillä ei nyt oikein synkkaa. Mistä moinen ärtymys?

Ei kai nyt pedofilia tässä kontekstissa ole mikään sopimaton termi?

Oikea termi olisi kyllä ollut Puuma. Pyydän anteeksi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 11.07.2008 9:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Meillä ei nyt oikein synkkaa. Mistä moinen ärtymys?
Ei synkkaa ei.
Mä en jostain syystä näe sun huumoria (?) huumorina ollenkaan.
Paree varmaan pysyä poissa täältä(kin) loppukesä.
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Meillä ei nyt oikein synkkaa. Mistä moinen ärtymys?
Ei synkkaa ei.
Mä en jostain syystä näe sun huumoria (?) huumorina ollenkaan.
Paree varmaan pysyä poissa täältä(kin) loppukesä.
Öö. No yritetään nyt selvittää tämä.

Sanoin "blaa blaa". Sinä loukkaannuit sanasta pedofiili? Vai loukkaannuit siitä, että vitsailin (epäonnistuneesti) suhteestanne? En kyllä oikein ymmärrä, miksi tämä on niin herkkä paikka.

En tieteenkään väitä, että juttu oli hauska (koska se mitä ilmeisimmin ei ollut), mutta ihmettelen, miksi vedit herneen nenään.
Bliss

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:ihmettelen, miksi vedit herneen nenään.
Koska asia ei kuulu sulle tai kenellekään mulle sitten yhtään.
Enempää en viitsi sanoa, muuten tuo toinen asianosainen vänisee mulle aiheesta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sinänsä kiinnostaisi tietää, miksi joku nimittää itseään luuseriksi, oli se sitten vitsi tai ei. Luulisi, että tuollaisten määritysten tekeminen olisi ympäristön tehtävä, jokaisen tulisi rakastaa itseään lähes kuin Gattaca ikään.
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Riemumieli kirjoitti:Sinänsä kiinnostaisi tietää, miksi joku nimittää itseään luuseriksi, oli se sitten vitsi tai ei. Luulisi, että tuollaisten määritysten tekeminen olisi ympäristön tehtävä, jokaisen tulisi rakastaa itseään lähes kuin Gattaca ikään.
Meil töissä ainakin yhtä kaveria nimitetään luuseriksi =D Mut sen sukunimi onkin joku luuskanen tjmsphevvk.

edit: Toisaalta meillä on myös mm."erotiikka", "tropiikki", "humaani" ja sit yks tumma hipiäinen neidin näköinen kaveri ristittiin yhdessä iltavuorossa sebastyneksi(?) sen nelosen sarjan mukaan, jossa transu pokas pahaa-avistamattomia miehiä. Reilukerhosta hyvää päivää!
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:ihmettelen, miksi vedit herneen nenään.
Koska asia ei kuulu sulle tai kenellekään mulle sitten yhtään.
Enempää en viitsi sanoa, muuten tuo toinen asianosainen vänisee mulle aiheesta.
Ei ollut todellakaan tarkoitus loukata. Kunhan jauhan jaskaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Meil töissä ainakin yhtä kaveria nimitetään luuseriksi =D Mut sen sukunimi onkin joku luuskanen tjmsphevvk.

edit: Toisaalta meillä on myös mm."erotiikka", "tropiikki", "humaani" ja sit yks tumma hipiäinen neidin näköinen kaveri ristittiin yhdessä iltavuorossa sebastyneksi(?) sen nelosen sarjan mukaan, jossa transu pokas pahaa-avistamattomia miehiä. Reilukerhosta hyvää päivää!
Tästä seuraa välittömästi kysymys: millä lempinimellä sinua kutsutaan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en nyt juuri jaksa ymmärtää sun "huumoria".
No ymmärsin luuserin viestistä
???
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en nyt juuri jaksa ymmärtää sun "huumoria".
No ymmärsin luuserin viestistä
???
luuseri kirjoitti:ollut vuodesta -81 asti ja senkun paranee vaan ;)
Eli tämä voidaan ymmärtää niin, että luuseri on syntynyt -81. Enempää en uskalla selittää.
Vihtahousu

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Meil töissä ainakin yhtä kaveria nimitetään luuseriksi =D Mut sen sukunimi onkin joku luuskanen tjmsphevvk.
Tästä seuraa välittömästi kysymys: millä lempinimellä sinua kutsutaan?
En ole onnistunut säväyttämään vielä tarpeeksi millään osa-alueella, joten tietääkseni mulla ei ole vielä yleisesti tunnustettu kohtuu_neutraalia-kutsumanimeä. Ihan hyvä niin, vaikkakin tylsää onkin.
Herra Manala

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jaa näillä joku suhde ollut? Olisipa tuokin mennyt täysin ohi, ellei täällä olisi juoruämmiä. Thanks, Dave!
luuseri

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Riemumieli kirjoitti:Sinänsä kiinnostaisi tietää, miksi joku nimittää itseään luuseriksi, oli se sitten vitsi tai ei. Luulisi, että tuollaisten määritysten tekeminen olisi ympäristön tehtävä, jokaisen tulisi rakastaa itseään lähes kuin Gattaca ikään.
Täytyykös tällä nimimerkillä olla jotain syvällistäkin merkitystä, pitääkö sen kertoa minusta jotain? Ehkä en vain omaa taiteellista mielikuvitusta keksiäkseni jotain merkityksellistä nimimerkkiä. Ja en siis ole "luuseri" itseni mielestä, itseni mielestä olen erittäin kaunis poika hyvällä varustuksella ja täydellinen kaikinpuolin =)
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minun vartalo oli parhaimmillaan kymmenen vuotta sitten. Olin kesän tehnyt raskasta fyysistä työtä, joten olin oikein hoikassa ja kiinteässä kunnossa. Tästä on jopa lomakuvia todisteena, niissa soma parikymppinen Leila ottaa aurinkoa bikineissä eikä hävetä ollenkaan.
Kymmenen vuotta elämää ja kaksi lasta ovat kuitenkin tehneet tehtävänsä, ja kaunis vartalo on nyt muisto vain. Mutta on tämä nykyinenkin ihan hyvä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

luuseri kirjoitti:olen erittäin kaunis poika hyvällä varustuksella
Gattaca, kill the competition!!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heti tyttären syntymän jälkeen, kun painoin 53 kiloa. Ja tissit oli valtavat.
Nykyään vaaka heittelee uhkaavasti kohti lukua 60. Kuten ennen raskauttakin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eroottisin kehosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:
luuseri kirjoitti:olen erittäin kaunis poika hyvällä varustuksella
Gattaca, kill the competition!!
Ei niiku onnistu. Liian hapokasta. Kummassakin asiassa. Myäs alakäyrässä.
Naisten kimppuun käymiselle suurin sisäinen estoni on ollut oman habitukseni tiedostaminen. Ennen toivoin, että se on vain kuvitelmaa, nyt tiedän että totta. Siihen ei kukaan psykiatrikaan pystyisi ammattiauttamaan.

Tietty hyönteismäinen laihuus, kynäniskaisuus ja epämiehekkyys. Pituus joo 185 aamupäivällä. Nerokkaan kalloni ympärys on 59 cm, mutta naama lyhyt, niin että näytän pienipäiseltäkin. Nörttileuka. Isonenäisyys ja isot etuhampaat ei auta.
Vartalon suhteet pitkäkoipiset ja varsamaiset

Olen pelännyt, että olen XXY-mutantti, mutta niiden ei pitäisi tuottaa siittiöitä. Mutta näkyyhän niitä mikroskooppilasille runkattuani.

Ja uskokaa tai älkää, liian NUORELTA näyttäminen näihin asti. Ei voinut kuvitellakaan, että kukaan Aikuinen hedelmällinen nainen katsoisi minua Miehenä. Kauheeta että kymmenen vuotta Malboroa ja liikaa Karhua ja näytänkin liian Vanhalta lisääntymisikäisille naisille!

Jopa Suvinen sanoi, että olen vanhemman näköinen kuin luuli. Jotkut kassatytötkin teitittelee!

Tää on siis niin traagista.
Koko ikäni olen odotellut, koska parta alkaisi kasvaa. Ensimmäiset haivenet tuli tuosa 29-vuotiaana. "Parroitus"malli sama kuin avatarissani. Paitsi, että vain joka toiseen "viiksi"karvaan tulee pigmenttiä. Olen odotellut koska miehekästä väriäkin näkyisi. Mutta paskat, nyt harmaannun niin, ettei erota onko se teinixiä vai vanhuutta, että karvat on valkoisia! (jaa eihän mulla ole tukassa harmaata, vain parturihuora niin sanoi)

Lisäksi joo olen aivan mutanttirääpäle. Oppikirjaleptosomi, "leukaa" myöten. Joskus kuntoilen.. mutta siitä on hyöty vain omaan liikkumiskykyyn. Koskaan en voisi saavuttaa luonnostaan persjalkaisten ja lihaksikkaiden, tietysti suominaisille kelpaavien atleettien ja pyknikoiden miesseksikkyyttä.

Verraten karua tajuta, että en saa naista siksi.. että joka ainoa mies, tumppeja, monstereita, läskejä, jopa pienempimunaisempia, jopa naisellisempia ja homompia, vammaisluokitettuja, debiilejä, minuakin vanhempia, kääpiöitä ja kaksipäisiä myöten on kuitenkin minua seksikkäämmän näköinen.. koska kun kumminkin saavat pillua. :roll:
Viimeksi muokannut Gat, 12.07.2008 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin