Suuseksi ja pillun karvoitus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suuseksi ja pillun karvoitus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Olet maailman ksenofobisimpien maiden ksenomaanisin jäsen. Et tuossa vaahtoamisessasi vaan tajua sitä, että kyllä siellä Kongossa, Ugandassa, Ruandassa ja Somaliassakin "vähän" osataan. Siellä raiskataan, murhataan ja räyhätään moninverroin enemmän kuin halveksumassasi "muukalaisvihamielisessä" Suomessa. Mutta se on tietty eri asia jos neekeri räyhää.

Eivätkö kaikki pääsisi helpommalla, jos roudattaisi sinut sinne Kongoon sen sijaan, että väenväkisin haluat roudata Kongon Suomeen, minkä seurauksena tulisi olemaan kaksi Kongoa ja nolla Suomea?
Eihän tuossa sanomassasi ole mitään päätä eikä häntää eikä se liity mitenkään siihen mitä edellisellä sivulla kirjoitin.
Juuri tuossa plänättiin kuuden viikon yhteistä lomaa
...toisistanne? Kai teillä kuitenkin on erilliset hotellihuoneet?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Suuseksi ja pillun karvoitus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Newton kirjoitti: Ens kerralla varmaan pitää erikseen muistaa mainita, että suuntasin kysymykseni miehille.
Ei maksa vaivaa. Lopputulos on sama.
Herra Manala

Re: Suuseksi ja pillun karvoitus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pitääkö tää nyt tulkita sillä tavalla että olen aivan sairaan hyvä nuolemaan pillua, kun kaikki tyttöystäväni ovat sheivanneet pimppansa ihan ilman pyytämistäkin ja jopa pidemmässä juoksussa?
... tai sitten he vain ovat lukeneet Cityä / Kitinää jossa olet teroittanut aiheesta silloin tällöin.
Usko pois, mulla on ollut elämäni aikana enemmän kuin kaksi tyttöystävää.
BettyB.

Re: Suuseksi ja pillun karvoitus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Usko pois, mulla on ollut elämäni aikana enemmän kuin kaksi tyttöystävää.
LUTKA!!1
Herra Manala

Re: Suuseksi ja pillun karvoitus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Usko pois, mulla on ollut elämäni aikana enemmän kuin kaksi tyttöystävää.
LUTKA!!1
True. True.
Vastaa Viestiin