Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulipa mieleen, formatiivisina nöösivuosina yhdelläkään kaverillani ei ollut siskoa, kumma kyllä. Parilla oli isoveli, parilla pikkuveli, joku oli ainoa lapsi. Siispä heidänkään kauttaan en tätä mysteriota voinut kysellä. Ja lisäksi että minulla ei ollut siskoa, ei myöskään kavereillani siskoja, joihin olisin Ihmisinä suhtautunut kun kotonaan kävin. Siispä Tytöt oli ja on minulle mysteerinen Toiseus.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Tulipa mieleen, formatiivisina nöösivuosina yhdelläkään kaverillani ei ollut siskoa, kumma kyllä. Parilla oli isoveli, parilla pikkuveli, joku oli ainoa lapsi. Siispä heidänkään kauttaan en tätä mysteriota voinut kysellä. Ja lisäksi että minulla ei ollut siskoa, ei myöskään kavereillani siskoja, joihin olisin Ihmisinä suhtautunut kun kotonaan kävin. Siispä Tytöt oli ja on minulle mysteerinen Toiseus.
Sä olet ihan oikeasti sitä mieltä, että siskot ovat ainoa keino tutustua naissukupuoleen? Mun paras kaveri oli 4-9 vuotiaaksi asti tyttö, eikä omista siskoista ollut vielä niinä aikoina tietoakaan. Tällä tytöllä oli kyllä kolme veljeä, mutta mä tykkäsin tästä tytöstä kuitenkin niitä veljiä enemmän. Sitten muutettiin landelta Espooseen, mutta kyllä mä jostain syystä tulin esim. luokkakavereina olleiden tyttöjen kanssa toimeen sen jälkeenkin vielä. Toi sun pukeltamisesi on ihan uskomatonta paskaa. On se kumma juttu miten nekin 2 mun lapsuudenkavereista jotka olivat perheensä ainoita lapsia, ovat nykyään kihloissa/naimisissa. Samaa ei itse asiassa voi sanoa kaikista sellaisista kavereista joilla on sisaruksia, minä mukaanluettuna.

Mut joo, hauskaahan se on etsiä vikoja aina muualta kuin siitä kädestä mitä on itselle jaettu. Totuus taitaa kuutenkin löytyä niiltä nurkilta, että jos sillä kädellä joka on jaettu ei edes yritä pelata, ei taida tuloksiakaan syntyä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Ei vittu sä oot mauton. Sairasta. Tajuatko edes ite?

Melkeen toivon, että sinä olisi se, joka täällä tirkisteli menneenä vkoloppuna. Ois sun viimenen reissu, kun seuraavan kerran näille nurkille eksysit.
Ei voi ees nauraa eikä itkeä.
Tästä kommentista näkee, että teillä ei ole minkäänlaista kykyä tieteelliseen saati muuhun itsereflektioon. Ei edes että saataisiin tietoa, miltä siskon tai veljen nussimisen haluttomuus tuntuu. Järkytytte ja solvaatte, koska sellainen on Tabu.
En järkyty enkä solvaa. Kysymys mistä johtuu haluttomuus nussia siskoaan/veljeään on sinänsä kiinnostava.
Kyllä tuollaisia(kin) asioita pitää sentään saada POHTIA ilman että pohtijaa ruvetaan lyömään leimakirveellä.

Ihmetyttää btw tällainenkin: miksi monet sotkevat tosiasiat ja mielipiteet niin railakkaasti keskenään? Kai tämän takia:
Henkilö 1 kertoo faktan X. Henkilö 2 OLETTAA että henkilö 1 antaa tuolle faktalle myös merkityksen Y. Ja tuo Y onkin jo mielipide josta voi olla eri mieltä...
Eli kun blues-laulaja jollottaa: "When i woke up this morning, my baby had left me", niin sehän ON tapahtuneen todellisuuden sinänsä neutraalia raportointia, mutta sen VOI tulkita myös ruikutukseksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:....
Relaa. Kunhan laajensin tuota aiemmin sanottua sisaritta kasvamisen mahdollista roplematiikkaa. Ei tärkeä juttu. Oli minullakin 5-6 vuotiaana kaverina hoitopaikan tyttö. Tytöllä oli ehjä Batman-auto, mun batmobiilin siivekkeet puuttui ja oli korvattu tulitikuilla. Kerran hän narrasi minut työntämään käteni koirankakkaan ja sitten pesemään ne kuralammikossa. Aivan epäilemättä kaikki traumani ovat sen tytön syytä, niin! :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Tytöllä oli ehjä Batman-auto, mun batmobiilin siivekkeet puuttui ja oli korvattu tulitikuilla.
Noniin, tää se selvitti kaiken.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

syttiK kirjoitti:Pahinta olis joutua tekemisiin [töiden puolesta tai] henk.koht.elämässä ihmisen kanssa, jota on joskus perheen sisässä nussittu
Ettäkö ihan pahinta? Oikeen kaikista kamalinta? Siis tekemisiin sellasen kaa, hyi yök ja iik.
Et millään usko, että uhri voi kuitenkin olla ihan tosi kiva ja hyvä tyyppi?
Voi jessus mikä pahvi.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Quinevere

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Lapitii kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Pahinta olis joutua tekemisiin [töiden puolesta tai] henk.koht.elämässä ihmisen kanssa, jota on joskus perheen sisässä nussittu
Ettäkö ihan pahinta? Oikeen kaikista kamalinta? Siis tekemisiin sellasen kaa, hyi yök ja iik.
Kyllähän se tietysti aika paha juttu on, monta vuotta oon jo joutunut ystävänä moista otusta katselemaan. Debriefingiä nyt mulle tai jotain? Vertaistukiryhmä?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Quinevere kirjoitti:Kyllähän se tietysti aika paha juttu on, monta vuotta oon jo joutunut ystävänä moista otusta katselemaan.
Joo, tough shit, eiks vaan. Eihän ystäviks kandee valita ku sellasii, joita elämä on kohdellu silkkihansikkain ja joille ei oo ikinä sattunu mitään pahaa. Kaikki muut on silkkaa mustaa paskaa, ja se saastasuus tarttuu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lapitii kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Pahinta olis joutua tekemisiin [töiden puolesta tai] henk.koht.elämässä ihmisen kanssa, jota on joskus perheen sisässä nussittu
Ettäkö ihan pahinta? Oikeen kaikista kamalinta? Siis tekemisiin sellasen kaa, hyi yök ja iik.
Et millään usko, että uhri voi kuitenkin olla ihan tosi kiva ja hyvä tyyppi?
Voi jessus mikä pahvi.
Daa ah! Tarkotin lähinnä yhteistyötä niiden perheiden kanssa. Zoriiii hirrrrveeeesti sanavalinta. On paljo pienenpiäkin asioita, joista voi saada todella hankalia asioita, varsinki sillon kun pitäs yhteistyön toimia molemmin puolin.. ja tietyillä perheillä voi olla vaikka kuinka monta eri tukitahoa.

Mutta joo, kyl mä ennemmin henk.koht.elämässä pidättäydyn ihan tervehenkisissä suurempiongelmittomissa ystävissä, riittää se kaikki muu paska jota näkee töissä. Onneks jokainen saa ite valita, yleensä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Mutta joo, kyl mä ennemmin henk.koht.elämässä pidättäydyn ihan tervehenkisissä suurempiongelmittomissa ystävissä, riittää se kaikki muu paska jota näkee töissä. Onneks jokainen saa ite valita, yleensä.
Nii-i. Onneks ihmiset yleensä jo ekaa kertaa käsipäivää sanoessaan toteaa että "Mun faija on sitten pamputtanu mua sieraimeen koko mun lapsuuden" että osaa välttää noi henkisesti raskaat ihmiset.

Vittumaistahan se ois tiedätsä jos tollasen asian kuulis vasta sit toiselta ku ois ollu jo vaik 10v ystäviä jonkun kaa. Vittu mä oisin ainaki ihan et "WTF VITUN HULLU KUSIPÄÄ, ET SIT VOINU KERTOO AIEMMIN ET OOT SAIRAS TRAUMATAPAUS? VITTU MÄ TUNNEN ITTENI NIIN HYVÄXKÄYTETYX NYT! HAISTA HUORA VITTU ÄLÄKÄ ENÄÄ IKINÄ LÄHETÄ MULLE MULTIMEDIAVIESTEI!"
Bliss

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuinka ihanaa kun jotkut käsittävät asioita tahallaan väärin... :roll:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Herra Manala kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Mutta joo, kyl mä ennemmin henk.koht.elämässä pidättäydyn ihan tervehenkisissä suurempiongelmittomissa ystävissä, riittää se kaikki muu paska jota näkee töissä. Onneks jokainen saa ite valita, yleensä.
Nii-i. Onneks ihmiset yleensä jo ekaa kertaa käsipäivää sanoessaan toteaa että "Mun faija on sitten pamputtanu mua sieraimeen koko mun lapsuuden" että osaa välttää noi henkisesti raskaat ihmiset.
Onneks noista henkisesti raskaista ihmisistä näkyy se elämän raskaus hyvin usein päällepäin.. ja jos ei näy, niin ainakin pian kuuluu. Tietää niiq pysyä kaukana!

Tuskin kukaan kykenee viettää täysin normaalia elämää minkään insestijuttujen jälkeen, jotka sä tässä vedit esiin. Onneks ei oo tullu ite vedettyä sieraimeen muuta ku sormea!<3
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Onneks noista henkisesti raskaista ihmisistä näkyy se elämän raskaus hyvin usein päällepäin.. ja jos ei näy, niin ainakin pian kuuluu. Tietää niiq pysyä kaukana!

Tuskin kukaan kykenee viettää täysin normaalia elämää minkään insestijuttujen jälkeen, jotka sä tässä vedit esiin. Onneks ei oo tullu ite vedettyä sieraimeen muuta ku sormea!<3
Olen kyllä täydellisen eri mieltä. Meillä jokaisella kun on varsin yksilöllinen kyky hanskata paskasadetta. Eräs vanhemmasta ystävästäni mm. kasvoi ihan terve ja tasapainoinen, sosiaalinen ja hyväntahtoinen ihminen, vaikka kokikin nuoruudessaan insestiä.

Sitten on taas näitä, jotka traumatisoituvat siitä että faija ostaa niille synttärilahjaksi väärän värisen auton.



Kaverit voi tosiaan valita, mutten ainakaan tässä tapauksessa taitaisi vaihtaa valintaani tähän ilmeisen kevyttä, traumatonta ja helppoa elämää viettäneeseen naisenalkuun, joka ei pidä punaisista autoista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

syttiK kirjoitti: töissä
Kappas, oikein alan ammattilainen siis, ja ilmeisen järeä luottamus omaan ammattitaitoon.
Oh ziisös fak.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lapitii kirjoitti:
Oh ziisös fak.
Osuko sua nivusiin?

*paskamiina*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Herra Manala kirjoitti: Olen kyllä täydellisen eri mieltä. Meillä jokaisella kun on varsin yksilöllinen kyky hanskata paskasadetta.
Hyvä niin. Mahtava jos joku kykenee selviytymään sellasesta traumaattisesta kokemuksesta ja elämään normaalia, tasapainoista elämää.

Mä en taas usko kenenkään raiskaajamurhaajapaloittelijalapsennussijatirkistelijän parantumiseen koskaan, iha sama kuinka hoidettas. Onneks mun ei tarvittekaan uskoa, ei edes työn puitteissa. Onneks niillekin on ihan omat hoitajansa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Quinevere

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

syttiK kirjoitti:Onneks ei oo tullu ite juuri muuta tehtyä kuin vedettyä sieraimeen sormea!<3
Ja sen kyllä huomaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Quinevere kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Onneks ei oo tullu ite juuri muuta tehtyä kuin vedettyä sieraimeen sormea!<3
Ja sen kyllä huomaa.
Oh snap! Kerronko lisää?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

syttiK kirjoitti:Oh snap! Kerronko lisää?
Älä turhaan, eiköhän tää ole jo kaikille selvää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Tuskin kukaan kykenee viettää täysin normaalia elämää minkään insestijuttujen jälkeen, jotka sä tässä vedit esiin.
Ainiin, tää oli vähän hämärä heitto noin muutenkin. Siis miten niin minä vedin insestijutut esiin, häh? Oletko sä sekaisin vai ihan vitun sekaisin? Mikäs tää alla oleva heittämäs juttu oli tosta ykkössivulta johon tää koko quottailu taaksepäin foldaa?
syttiK kirjoitti:Pahinta olis joutua tekemisiin [töiden puolesta tai] henk.koht.elämässä ihmisen kanssa, jota on joskus perheen sisässä nussittu kerran jos toisenkin, ihan sama onko itse tahtonut vai ei.
Eix tätä jotenki niinq lasketa, tai jotain niinq tiexä?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

syttiK kirjoitti:Osuko sua nivusiin?
*paskamiina*
No ei ny just sinne, mut jos ammatti-ihmisen usko duuniinsa ja insestin uhrien avunsaanti- ja toipumusmahollisuuksiin on tota luokkaa, niin kyllähän se vähän hiljaseks vetää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MGandhi

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onko ihmiseen sisäänrakennettu keino tunnistaa liian läheiset geenit mahdollisissa coitus-partnereissa? Tarkoitan tilannetta, jossa henkilö ei ole koskaan tavannutkaan äitiään/siskoaan/serkkuaan ja päätyy läheiseen kanssakäymiseen tämän kanssa. Iskeekö 'alitajunta' jarrut päälle? Tuleeko edes etäinen tunne, että tämä on väärin?

Ylipäätään: onko 'samaa verta' oleva tuntematon henkilö muita ihmisiä ' selittämättömällä tavalla mielenkiintoisempi' kuin joku muu random henkilö?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

MGandhi kirjoitti:Onko ihmiseen sisäänrakennettu keino tunnistaa liian läheiset geenit mahdollisissa coitus-partnereissa? Tarkoitan tilannetta, jossa henkilö ei ole koskaan tavannutkaan äitiään/siskoaan/serkkuaan ja päätyy läheiseen kanssakäymiseen tämän kanssa. Iskeekö 'alitajunta' jarrut päälle? Tuleeko edes etäinen tunne, että tämä on väärin?
Käy päinvastoin:

http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_sexual_attraction
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Miksi aasi tehnyt tuollaisen haun wikipediaan...
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NegaDuck

Re: Mikset nussisi siskoasi, veljeäsi tai edes serkkuasi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Koska hän himoitsee siskojaan ja serkkujaan. No ei vaiskaan. Joskus sitä vaan sattuu muistamaan asioita joihin on jossain yhteydessä törmännyt.
Vastaa Viestiin