Tarkennus vatsa-juttuun

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Missä kuvassa ihanin vatsa?

Olen nainen, seksikkäin on treenattu masu.
3
13%
Olen nainen, seksikkäin on vähän läskiä -masu.
0
Ei ääniä
Olen nainen, seksikkäin on pyöreä masu.
0
Ei ääniä
Olen mies, seksikkäin on treenattu masu.
4
17%
Olen mies, seksikkäin on normaalipainoinen masu.
16
67%
Olen mies, seksikkäin on vähän läskiä -masu.
1
4%
Olen mies, seksikkäin on pyöreä masu.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 24

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Bliss kirjoitti:Ehkä kumminkin sille, joka sai mittaustulokseksi 6,8 :wink:
Iik, Bliss, auta! ;) Jossain terveysmessuilla, joihin sain joskus vuonna 2006 ilmaislipun, sai mittauttaa tuon prosentin, ja siinä niiden mittauksessa annettiin silloin tulokseksi tuo 6,8%. Nyt keväällä vuotta myöhemmin, kun Kampin Supermarketin edessä sellaisen testauksen sai eurolla, niin tuli muistaakseni 6,7%. Oltiin 21-vuotiaan veljeni kanssa liikkeellä, ja hänellekin sitten tehtiin tuo mittaus. Veljeni on 186 cm ja painaa noin 60 kiloa, ja hänen tuloksekseen tuli 7,1%.

Veli mättää paljon normaalia ruokaa (asuu vanhempien luona + en tiedä, onko vielä kasvuiässä) ja on aiemmin harastanut monta vuotta jalkapalloa - nykyisin ei kai juurikaan harrasta liikuntaa - eli tuloksen mukaan veli olisi rajusti anorektinen, mutta ei millään mittarilla (paitsi siis tällä rasvamittarilla) kuitenkaan fyysisesti näytä siltä. Onkohan nuo normaalin rajat ja muut sitten ennemminkin viitteellisiä? Kävi muuten sivumennen mainittuna tänään mielessä, että olisi ihana puhua Blissin kanssa ruokailutottumuksista! :D

Tähän lopuksi voin paljastaa, etten tullut äsken kaupungilla humalaan, vaikka join kaksi tuoppia kolmen tunnin aikana!
SikaMika

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:
Tähän lopuksi voin paljastaa, etten tullut äsken kaupungilla humalaan, vaikka join kaksi tuoppia kolmen tunnin aikana!

Olisit juonut enemmän, hölmö!
Vihtahousu

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SikaMika kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Tähän lopuksi voin paljastaa, etten tullut äsken kaupungilla humalaan, vaikka join kaksi tuoppia kolmen tunnin aikana!
Olisit juonut enemmän, hölmö!
No eihän se voi, kun sit se olis tullut humalaan. Veikkaan että tuota kahden_tuopin_kestävyyttäkin on treenattu pari vuotta kotona salaa.
SikaMika

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Tähän lopuksi voin paljastaa, etten tullut äsken kaupungilla humalaan, vaikka join kaksi tuoppia kolmen tunnin aikana!
Olisit juonut enemmän, hölmö!
No eihän se voi, kun sit se olis tullut humalaan.
My point exactly.
Bliss

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti:Kävi muuten sivumennen mainittuna tänään mielessä, että olisi ihana puhua Blissin kanssa ruokailutottumuksista! :D
Tuskin olisi. Mulla on aivan liian äijämäiset ruokailutottumukset, niistä ei ole yhtään kiva puhua kenenkään kanssa :oops:
Vihtahousu

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Kävi muuten sivumennen mainittuna tänään mielessä, että olisi ihana puhua Blissin kanssa ruokailutottumuksista! :D
Tuskin olisi. Mulla on aivan liian äijämäiset ruokailutottumukset, niistä ei ole yhtään kiva puhua kenenkään kanssa :oops:
Mitä käytätkö säkin suolaa ruoan kanssa?
Bliss

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Kävi muuten sivumennen mainittuna tänään mielessä, että olisi ihana puhua Blissin kanssa ruokailutottumuksista! :D
Tuskin olisi. Mulla on aivan liian äijämäiset ruokailutottumukset, niistä ei ole yhtään kiva puhua kenenkään kanssa :oops:
Mitä käytätkö säkin suolaa ruoan kanssa?
No sitä vähemmän. Mutta kaikkea muuta kyllä :P
NegaDuck

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Jaa, ketsuppia ilmeisesti et kuitenkaan?
Bliss

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:^ Jaa, ketsuppia ilmeisesti et kuitenkaan?
Sitäkin, mutta kyllä mä vähän mietin mihin mä sitä laitan :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:^ Jaa, ketsuppia ilmeisesti et kuitenkaan?
Sitäkin, mutta kyllä mä vähän mietin mihin mä sitä laitan :P
Älä ainakaan maksalaatikkoon, kuten veljeni *oksennus*
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Älä ainakaan maksalaatikkoon, kuten veljeni *oksennus*
No ei tulis mieleenkään :shock: Uhhhuh...
SikaMika

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vanha työkaverini tapasi nauttia maksalaatikkonsa kermaviilillä - kylmänä. Mistä lie saanut lempinimensä "Koira"...
Vihtahousu

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Mä nautin mielelläni räjäytettynä mikrossa ja litralla asidophilus-piimää alashuuhdeltuna. Sick-combo, mutta can't help it.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:^ Mä nautin mielelläni räjäytettynä mikrossa ja litralla asidophilus-piimää alashuuhdeltuna. Sick-combo, mutta can't help it.
Mä syön puolukkahillolla, mies taas kanamunalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En "nauti" kyseistä moskaa laisinkaan. Nautin Minttu Blackia.
NegaDuck

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Silloin tällöin iskee maksalaatikkohimo, koska sitä tulee nautittua niin harvoin. Puolukkahillolla ja joskus voisulan kera olen sen kiskaissut, mutta noita makuyhdistelmiä pitää hei kokeilla!

Puolukkahillo on muuten hyvää myös ryynimakkaran päällä.

Muttamutta, takaisin aiheeseen. Arabimaissa masu lienee keskeisemmässä asemassa mitä seksikkyyteen tulee kuin täällä Juroopassa. Onhan siellä niitä vazatanssijoitakin ja kaikkee. Ehkä sen takia suurin osa täällä vastasi vaan että "normaali" sen sijaan että pitäisi mennä masuja tarkemmin erittelemään? Ei skandeja vaan mahat taida niin erityisesti kiinnostaa?

Miehet tuppaavat tietääkseni kuolaamaan vyötärö-lantiosuhteen perään. Kapea vyötärö on hottia, sanoo luolamies, koska se meinaa että naaras ei oo tiineenä. Ehkä pömppömasu sitten vähän häiritsee tätä visuaalista vaikutelmaa?

Seuraavaksi pystyyn kysely naisten miesmasumieltymyksistä...?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Clay »

NegaDuck kirjoitti:Seuraavaksi pystyyn kysely naisten miesmasumieltymyksistä...?
Kuva

Siinähän niitä.
Nyt penikseni on fantastinen!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vihtahousu kirjoitti:Veikkaan että tuota kahden_tuopin_kestävyyttäkin on treenattu pari vuotta kotona salaa.
Neljä kolmosta 1,5 tunnissa, sen jälkeen lentää oksennukset pitkin puuhkaa! Testasin, vuonna 2006... :)

Tequilaa sen sijaan join jokin aika sitten 5 x 4cl samassa ajassa, ja tulin vain huomaamattomaan hiprakkaan.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Quinevere kirjoitti:Olen nainen ja olen sitä mieltä, ettei 48 kiloon mahdu vähääkään läskiä, ellei jotain sisäelimiä tai vastaavaa roinaa ole heitetty pois turhana painolastina.
Menin pienenä jumppakerhoon kun siellä oli yks poika josta tykkäsin, mutta mut heitettiin vittuun sieltä kun en oppinu tekemään kärrynpyörää. Sen jälkeen oon pysytelly kaukana kaikesta liikunnasta ja treenaamisesta, joten pakkohan tän on läskiä olla??
Painan joku 42kg ja oon joku 166cm pitkä.
Herra Manala

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Veikkaan että tuota kahden_tuopin_kestävyyttäkin on treenattu pari vuotta kotona salaa.
Neljä kolmosta 1,5 tunnissa, sen jälkeen lentää oksennukset pitkin puuhkaa! Testasin, vuonna 2006... :)
Kyllä sä pirjotit joskus silloin puolestatoista siiderituopistakin, joista toinen oli ns. "strong".
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Leila »

-Superior- kirjoitti:
Bliss kirjoitti:"Ihannevartalossa on rasvaa miehillä 15% ja naisilla 22%.
Anoreksiapotilaan (naispuolisen) rasvaprosentti on tyypillisesti vain 10%"


Rasvaprosenttisi on taatusti korkeampi kuin 6,8.
Perkele, mulla ei olekaan ihannevartaloa! Mihin tästä voi valittaa, jollekin läskille maatilan akalleko?
Kerro vaan, kuuntelen samalla kun syön munkkipossua ja juon juustomaitoa päälle.

Vähänkö nauratti kun kuulin eräästä tutun tutusta, joka mitä ilmeisimmin on aikuinen anorektikko. Se herkutteli syömällä ihan vähän täytekeksin täytettä ja kokonainen ateria olikin sitten pienen pieni pala paistetun kalapuikon kuorta. Sit sen olis pitäny mennä duuniin johonkin ravintolaan, mutta eihän se jaksanu kantaa niitä lautasia. Jokainen aikuinen ihminen kuitenkin tekee painoonsa liittyvät päätökset itse, halusipa sitten painaa tosi vähän tai tosi paljon.

Ja söpöin maha on mun mielestä kolmosella, oikeastaan koko paketti oli aika söpö.
Äiti ei tiedä
Theodore Taylor

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Kreitsu kirjoitti:Eipä tuon ykkäsen masu nyt niin treenatulta näytä, vaan ihan normaalilta hoikalta masulta.
Äänestän tätä ja pitäydyn äänestämästä varsinaisessa äänestyksessä. Oikea vastaus olisi treenattu maha (6 packin kera) terveenoloisen rasvakerroksen piiloittamana. Kisakuntoisot kisut on kireitä kun ne ei saa kunnolla sisäänsä yhtään mitään. Siis ravintoa.
NegaDuck

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Theodore Taylor kirjoitti:Kisakuntoisot kisut
Jep. Kisujen "kisakunto" pitäisi kyllä määritellä uudestaan. Niin alhainen rasvaprosentti on naiselle jo vaarallinen, hormonitoiminta menee sekaisin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 20:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tarkennus vatsa-juttuun

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

-Superior- kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kyllä sä pirjotit joskus silloin puolestatoista siiderituopistakin, joista toinen oli ns. "strong".
Käsittääkseni siitä baarista meni sähköt.
Manalan kirjoituksen perusteella sulta ne lamput sammui :wink:
Vastaa Viestiin