4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka usein olet keskimäärin yhdynnässä viimeaikoina?

Alle kerran vuodessa
6
15%
1-4 kertaa kuussa
10
25%
5-8 kertaa kuussa
15
38%
Lähes joka päivä
7
18%
Joka päivä
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kertaa kuukaudessa? Ei taida osua edes kertaa vuodessa. Kertaa vuosikymmenessä voisi voisi tuottaa jotain lukuja, mutta kun muisti ei ylety viime vuosituhannelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Olen neitsyt.
Quinevere

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Olen lopettanut seksin harrastamisen, siitä ei ollut kuin harmia.
Chap

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Quinevere kirjoitti:Olen lopettanut seksin harrastamisen, siitä ei ollut kuin harmia.
Tulitko raskaaksi?
Pyry-Matias

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Olen lopettanut seksin harrastamisen, siitä ei ollut kuin harmia.
Tulitko raskaaksi?
Että oliko miehekäs satsi, vai mitä tarkoitit?
Quinevere

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

McJanne kirjoitti:Onko tässä mehukkaan sossupoken siemen nykytilaan päätymisestä?
Valitettavasti tausta ei ole noin mehukas eikä Chapilla ole osuutta tapahtumiin. Ihan boredom-juttu siis, en viitsi pitkästyttää teitä sillä.
SikaMika

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Frederik Krueger kirjoitti:
SikaMikan pajatsonräjäytystä odotellessa... Sääli ettei SJP enää ole paikalla (vai onko?).
SJP käsittääkseni seurustelee edelleen. Kiitos kuitenkin huomioimisestani, herkkä miehinen itsetuntoni joutuu noteeraamaan väärää sukupuolta olevienkin suosionosoitukset!

En seurustele enkä juurikaan ole harrastanut vakisäätöjä, joten näistä vaihtoehdoista pallotin mediaanivastauksen 5-8 kertaa kuussa.
bedlam

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jouduin pallottamaan viimeisen vaihtoehdon.
NuoriDaavid

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:Jouduin pallottamaan viimeisen vaihtoehdon.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ihanku tossa ND:n kummelipätkässä olis ollu mukana jouden-za ja Gattaca :D

Ehkä mulla tulee 4,3 kertaa kuussa täyteen. Joskus kun oikein innostuu voi paneskella useamminkin, jopa kaks kertaa viikossa. Nykyään kyllä nukkuminen on tärkeämpää kuin seksi, ei paneta jos saa alle kuuden tunnin yöunet. Ei kyllä paneta muutenkaan. Ja oikeastaan kaikki muu on tärkeämpää kuin seksi.
Äiti ei tiedä
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Leila kirjoitti:Ei kyllä paneta muutenkaan. Ja oikeastaan kaikki muu on tärkeämpää kuin seksi.
Sun pitää vaihtaa miestä. Tai ainakin ottaa sellanen toyboy. Paneminen on tärkeintä elämässä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Juuri sopivasti. Kohdalle on osunut suhde jossa halutaan ja ollaan haluamatta yhtä usein/harvoin. Paljon harvemmin kun voisi kuvitella itse asiassa. Jotenkin muut jutut ovat päässeet karkaamaan arvojärjestyksessä seksin yläpuolelle. Pallotin 1-4. (aika kauan piti kirjoittaa kaikkea soopaa ennenkuin uskalsi sanoa itse asian)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Herra Manala

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Huhhuh. Ja minä oikeasti olen kärsinyt naisista, joiden mielestä suhteessa on jotain vikaa, jos seksiä ei harrasteta päivittäin, saati sitten vähintään kahta kertaa viikossa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niin, tämäkin on aivan valtavan yksilöllinen asia ja riippuu monesta eri tekijästä, elämäntilanteesta ja vaikka mistä. Vaikka mäkin olen joskus kuvitellut olevani seksuaalisesti aktiivinen tai jotain, niin väsyneenä on usein vain kivempi halata, pussata ja nukahtaa kun tietää että kello seuraavana aamuna soi taas 5.15. En ole viitsinyt asiasta mitään ressiä ottaa, tärkeintä kai on että molemmat on tyytyväisiä. Vai hä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NuoriDaavid

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:peiton läpi.
Aika kinkyä.
BettyB.

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tässä kuussa oli kerran jo tosi lähellä, mut sitten aloin pihtaamaan!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:peiton läpi.
Aika kinkyä.
NOUP! Turvaseksiä :D.
Storia

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti:Huhhuh. Ja minä oikeasti olen kärsinyt naisista, joiden mielestä suhteessa on jotain vikaa, jos seksiä ei harrasteta päivittäin, saati sitten vähintään kahta kertaa viikossa.
Aletaanks oleen? Lupaan pihdata niin, että saat vaan kerran kahdessa viikossa.
Pyry-Matias

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Georgina kirjoitti:Kohdalle on osunut suhde jossa halutaan ja ollaan haluamatta yhtä usein/harvoin.
Harvemmin tuo toteutuu pitempikestoisesti. Eikö tämä usein mene niin, että pitkän hiljaisuuden ja "tyytyväisyyden" tilan rikkoo varmasti kauan muhinut myrsky ainakin toisessa vesilasissa? Tietenkin voihan sitä kumpikin tahoillaan pelkästään runkata.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Meni jostain syystä melkein viisi vuotta neitsyyden menettämisen jälkeen (19v.), ennen kuin alkoi taas tehdä mieli seksiä. Seksuaalisimmillani olen ollut 14-16-vuotiaana, jolloin teki mieli runkata aina viisi kertaa peräkkäin. Tulee mieleen tämänpäiväinen luento kvantitatiivisista menetelmistä - nukuin melkein koko sen keston, enkä muista enää mitään.
NuoriDaavid

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

-Superior- kirjoitti:Meni jostain syystä melkein viisi vuotta neitsyyden menettämisen jälkeen (19v.), ennen kuin alkoi taas tehdä mieli seksiä.
Eikai Manala nyt noin huono ollut?
Herra Manala

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Meni jostain syystä melkein viisi vuotta neitsyyden menettämisen jälkeen (19v.), ennen kuin alkoi taas tehdä mieli seksiä.
Eikai Manala nyt noin huono ollut?
Tuskin, mutta noi piilokuittailut kyllä ovat.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: 4,8 vai 4,3 kertaa kuussa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

En tullut sinuiksi seksuaalisuuteni ja seksuaalisen kanssakäymisen kanssa alkuunkaan heti neitsyyden menettämisen jälkeen. Tuntui pitkään hyvin rajoittuneelta olla avoin toiselle ihmiselle seksuaalisesti - yhtä lailla selvittämättömistä henkisistä lukoistani johtuen kuin osittain tietysti siksikin, että menetin neitsyyteni verrattain myöhään (ja vasta vuoden pari ennen tuota mainittua suhdetta). Se on ollut henkilökohtainen asiantila, eikä riippunut koskaan liiemmin siitä, kenen kanssa olin sukupuoliyhdynnässä.
Vastaa Viestiin