Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Todella upee mutta henkisesti tyhjänpäiväinen - panisitko?

(Nainen) Panisin
7
15%
(Nainen) En panisi
15
31%
(Mies) Panisin
23
48%
(Mies) En panisi
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 48

Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Minä en, koska käsi tai pumpattava barbara eivät osoittaisi takaisin mitään (himon) tunteita tai muutenkaan vastaisi mitenkään tarjoamiini ärsykkeisiin.
Ja mitäs se sitten on yhdentekevän ihmisen kanssa muuta kuin henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta?
Lilollekin tiedoksi: tuo käynee hyvästä esimerkistä kuinka "teidänkin leirinne" on tässä keskustelussa pyrkinyt leimaamaan vastapuolen näkemyksiä. Kuulostaa vähän muulta kuin "ei pal jaksa kiinnostaa", jos itsestään poikkeava toimintatapa leimataan samantien "käteenvedoksi", "henkiseksi masturboinniksi" ja "oman egonsa pumppaukseksi".
Leimaamaan? Aika selvä kysymyslausehan tuo oli. Kuten sanottu, joudun käymään tätä keskustelua ainoastaan omien premissieni pohjalta. Minusta se, että naisen saa kiimaan, huokaamaan, huutamaan jne. "reagoimaan" omiin juttuihin on ensikädessä henkistä hyvää, ei siinä ole mitään noloa tai hävettävää. Jos sen tekee itselleen merkityksettömän ihmisen kanssa, eikö se silloin ole nimenomaan masturbointia, ja juurikin henkistä sellaista?

Ja Negahan se oli se, joka tässä keskustelussa lanseerasi tuon masturboinnin toisen keholla (paremmilla vehkeillä). Eikös hän kuulunutkaan "sun leiriin"?
Oli miten oli, yhtä hyvin ns. romanttisen rakkauden ja seurustelun voisi väittää olevan useimmille pelkkää henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta. Tämän huomaa siitä että heidän egonsa romahtaa jos ja kun kaipaustensa kohde lakkaa vastaamasta heidän tunteisiinsa.
Joo. Ja samoiten sun lapsen olemassaolo on pelkkää henkistä masturboimista. Sen huomaa siitä että jos se jää auton alle ja kuolee, sun elämäsi romahtaa. Nerokas analogia.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Ja Negahan se oli se, joka tässä keskustelussa lanseerasi tuon masturboinnin toisen keholla (paremmilla vehkeillä). Eikös hän kuulunutkaan "sun leiriin"?
Käytin ilmaisua, joka on aina noussut esiin näissä keskusteluissa käytettäväksi lyömäaseena, kun kritisoidaan muusta kuin Aidosta Rakkaudesta harrastettavaa seksiä. Se taisi olla tiedostamatonta sarkasmia.
Jos sen tekee itselleen merkityksettömän ihmisen kanssa, eikö se silloin ole nimenomaan masturbointia, ja juurikin henkistä sellaista?
Ei tietääkseni, sillä masturboitaessa tarkoitus on tyydyttää vain itsensä. Eikö kohtaaminen sitten tuo molemmille osapuolille myös henkistä tyydytystä? Vai päteekö tämä vain jos on aukko elämässään jota yrittää paikata, tms pschobabblea?
Valkonikki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Tix kirjoitti:Täytyispä ihan piruukseen kokeilla joskus jotain nättiä tyhjäpäätä ja kysyä jälkifiiliksissä, että onko sun ego nyt pumpattu henkisellä masturbaatiolla kliimaksiin vai tarvitko lisää? Ymmärtäisköhän se edes, mitä toi virke meinaa..
Eikö se nätti tyhjäpää olisi voinut osata käyttää sinua "vain nättinä tyhjäpäänä"?
Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

Valkonikki kirjoitti:
Tix kirjoitti:Täytyispä ihan piruukseen kokeilla joskus jotain nättiä tyhjäpäätä ja kysyä jälkifiiliksissä, että onko sun ego nyt pumpattu henkisellä masturbaatiolla kliimaksiin vai tarvitko lisää? Ymmärtäisköhän se edes, mitä toi virke meinaa..
Eikö se nätti tyhjäpää olisi voinut osata käyttää sinua "vain nättinä tyhjäpäänä"?
Tai pelkkänä lihakimpaleena! Se se vasta olisi jotain.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vilkaisin taas noita lukuja. Jos oletetaan että sukupuolelleen stereotyyppistä käyttäytymistä vastoin toimiva yksilö on mukautuvaisempi, niin vaikuttaa siltä että naiset ovat miehiä mukautuvampia. "Panisin" -naisia näyttää nyt olevan prosentuaalisesti enemmän kuin "en panisi" -miehiä.

Tai siis mistä tämä oikeastaan kertoo?
Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:Tai siis mistä tämä oikeastaan kertoo?
Sitä, että miehet tunnustavat sen tosiaisan, että suurin osa ei voi olla panematta jos vastaan tulee riittävän hottis tapaus vaikka sillä ei oliskaan ihan jokainen inkkari kanootissa. Ei mitään uutta auringon alla. Jossain tutkimuksessa kaunis nainen kyseli yliopistokampuksella satunnaisilta miesvastaantulijoilta halukkuutta harrastaa seksiä. 9/10 vastasi joo. Se 1/10 oli varattuja.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tix kirjoitti:Jossain tutkimuksessa kaunis nainen kyseli yliopistokampuksella satunnaisilta miesvastaantulijoilta halukkuutta harrastaa seksiä. 9/10 vastasi joo. Se 1/10 oli varattuja.
Tutkittiinko siinä myös jäikö vastanneille miehille moraalinen krapula jos he harrastivat seksiä kyseisen naisen kanssa? :)
Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:Tutkittiinko siinä myös jäikö vastanneille miehille moraalinen krapula jos he harrastivat seksiä kyseisen naisen kanssa? :)
En usko. Kysymys ei myöskään ollut "haluaisitko masturboida minulla henkisesti."
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tix kirjoitti:Kysymys ei myöskään ollut "haluaisitko masturboida minulla henkisesti."
Tota iskuvirkettä pitää kokeilla seuraavan kerran baarissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja aasi »

NegaDuck kirjoitti:Artikkeli: Promiscuity kills civilization
Hei, mä oon sanonut ton jo yli vuosi sitten Kitinässä!

http://kitina.net/viewtopic.php?p=239522#239522

Edit: taino, en nyt tarkalleen ottaen ihan just tuota.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ja Negahan se oli se, joka tässä keskustelussa lanseerasi tuon masturboinnin toisen keholla (paremmilla vehkeillä). Eikös hän kuulunutkaan "sun leiriin"?
Käytin ilmaisua, joka on aina noussut esiin näissä keskusteluissa käytettäväksi lyömäaseena, kun kritisoidaan muusta kuin Aidosta Rakkaudesta harrastettavaa seksiä. Se taisi olla tiedostamatonta sarkasmia.
En vieläkään ymmärrä tätä asian tahallista mustavalkoistamista. Ainakaan mulle ei kyse ole mistään aidoista rakkauksista ja muista keinoylevistä hevonpaskamoraaleista. Mä en vaan halua nussia tyhjäpäätä. Mä voin nussia mukavaa ja kaunista tyttöä jonka jutuista diggaan, mut en tyhjäpäätä.
Nega kirjoitti:
MrM kirjoitti: Jos sen tekee itselleen merkityksettömän ihmisen kanssa, eikö se silloin ole nimenomaan masturbointia, ja juurikin henkistä sellaista?
Ei tietääkseni, sillä masturboitaessa tarkoitus on tyydyttää vain itsensä. Eikö kohtaaminen sitten tuo molemmille osapuolille myös henkistä tyydytystä? Vai päteekö tämä vain jos on aukko elämässään jota yrittää paikata, tms pschobabblea?
Monelleko yhdenillansuhteen harrastajalle on oikeasti merkityksellistä tyydyttää se toinen osapuoli ihan aidosta hyvästä tahdosta ja suuresta empatiasta? Eiköhän noissa jutuissa ole ennemmin se kuuluisa "jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan" -asenne päällä. Lisäksi kun ottaa huomioon, että monille naisille tyydyttyminen ja laukeaminen on huomattavasti helpompaa/ehdotonta suhteessa jossa on luottoa ja jossa toisen niksit tiedetään, noi kertapanot on ehkä vähän huonoja kanavia toteuttaa itseään todellisena tyydytyksen suurvisiirinä. Lisäksi ainakin minä olen sen verran kokeilunhaluiseksi oppinut seksin saralla, ettei kaavapano-yhdenillanjutut tarjoa kovin kummosia kiksejä silläkään alueella. Mut kuka mitäki nylkytystä pitää tavoittelemisen arvoisena ja sillai.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Lisäksi kun ottaa huomioon, että monille naisille tyydyttyminen ja laukeaminen on huomattavasti helpompaa/ehdotonta suhteessa jossa on luottoa ja jossa toisen niksit tiedetään
Selittänee (osittain) naisvastaajien "en panisi" -lukeman.
masa

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti:Mä voin nussia mukavaa ja kaunista tyttöä jonka jutuista diggaan
Noilla kriteereillä vastapuoli kuulostaa tyttöystävältä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Monsieur Manala kirjoitti:
Oli miten oli, yhtä hyvin ns. romanttisen rakkauden ja seurustelun voisi väittää olevan useimmille pelkkää henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta. Tämän huomaa siitä että heidän egonsa romahtaa jos ja kun kaipaustensa kohde lakkaa vastaamasta heidän tunteisiinsa.
Joo.
Niin. Kun tapaa kerrassaan ihastuttavan ihmisen jonka kohdalla tuntuu että haluaisi omia tämän itselleen, voi kysyä itseltään miksi haluaa näin. Mitä epäitsekkäitä syitä keksit, varsinkin tilanteessa jossa kyseinen henkilö pikemminkin pyrkii eroon sinusta?

Minun nähdäkseni ihmiset haluavat pariutua jonkun kanssa koska uskovat pystyvänsä lisäämään omaa onnellisuuttaan ja toteuttamaan omia toiveitaan toisen kautta, olkoon se sitten vaikka se punainen tupa ja oma perhe, toiselta saatava huomio, jne.
Ja samoiten sun lapsen olemassaolo on pelkkää henkistä masturboimista. Sen huomaa siitä että jos se jää auton alle ja kuolee, sun elämäsi romahtaa.
Eri juttu, koska tässä vaikuttaa myös lasta kohtaan tunnettu empatia. Voidaan olettaa ettei lapsen onnellisuus ainakaan lisäänny onnettomuuden seurauksena, kun taas exästään eroon pyrkivä ihminen pyrkii lisäämään omaa onnellisuuttaan.

Vaikka lasta kohtaan tunnettu rakkaus voi olla osittain myös itsekästä laatua (lapsen kautta toteutetaan omia unelmia, lapselta saatava ihailu ja huomio lisää vanhemman omaa onnellisuudentunnetta jne.), hänen ei toivota jäävän auton alle koska se olisi tuhoisaa lapselle. Oman rakkaan ei puolestaan toivota pyrkivän pois parisuhteesta koska se olisi tuhoisaa jätettävälle osapuolelle.
Nerokas analogia.
Mun analogiani oli erinomainen, sun ihan paska.

Miksi otit analogiaasi yleensäkään mukaan lapsen? Mikset käyttänyt esimerkissäsi omaa rakasta joka kuolee auton alle? Ovatko nämä kaksi tapausta (aviopuolisosi joko haluaa jättää sinut, tai hän kuolee auton alle) mielestäsi käytännössä sama asia, ja niihin reagoiminen johtuu samoista syistä? Minun mielestäni ei.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 06.10.2008 16:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

masa kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Mä voin nussia mukavaa ja kaunista tyttöä jonka jutuista diggaan
Noilla kriteereillä vastapuoli kuulostaa tyttöystävältä.
Onks siinä sitten jotain vikaa? Olen kyllä varsin hyvin tietoinen siitä, että nussin ainoastaan potentiaalista tyttöystävämateriaalia, jos nussimaan ylipäätänsä rupean.
masa

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti: Onks siinä sitten jotain vikaa? Olen kyllä varsin hyvin tietoinen siitä, että nussin ainoastaan potentiaalista tyttöystävämateriaalia, jos nussimaan ylipäätänsä rupean.
Ei lainkaan. Mä taasen nussin mieluusti sellastakin pakkausta jonka kanssa on vaan kiva pitää hauskaa. Sillä ei ole mitään väliä mitä se suustaan päästää, vaan sillä enemmänkin että miten se nielee. Tyttöystävä-tapaukset on sitten erikseen.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:Niin. Kun tapaa kerrassaan ihastuttavan ihmisen jonka kohdalla tuntuu että haluaisi omia tämän itselleen, voi kysyä itseltään miksi haluaa näin. Mitä epäitsekkäitä syitä keksit, varsinkin tilanteessa jossa kyseinen henkilö pikemminkin pyrkii eroon sinusta?
No ihan suoraan sanottuna, en minä koe tuollaista ihmeellistä omimistunnetta. Pikemminkin koen tunteen, missä toivoisin voivani olla toiselle Catch ja jotain saavutettavan arvoista. Tottakai se tuntuu itsestä hyvältä. Ei kai pariutumista nyt yhtäkkiä voi vaatia pahantuntuiseksi sillä perusteella, että hyvänolontunne on sun mielestä itsekästä?

Jos ko. henkilö pyrkii minusta eroon, ymmärrän kyllä mitä tarkoittaa "Ei" ihan yhdestä kerrasta. En pysty kokemaan että haluaisin seurustella ihmisen kanssa, joka ei pidä minusta. En tiedä miten teillä "normaaleilla panisin -ihmisillä" tämä homma menee, mutta mulle hyvin suuri osa ihastumista ja sitoutumishalua syntyy nimenomaan siitä toisen giimasta. Jos sitä ei ole, ei muakaan kiinnosta. En ole puntissavinkuja enkä väkisinmakaaja.
Minun nähdäkseni ihmiset haluavat pariutua jonkun kanssa koska uskovat pystyvänsä lisäämään omaa onnellisuuttaan ja toteuttamaan omia toiveitaan toisen kautta, olkoon se sitten vaikka se punainen tupa ja oma perhe, toiselta saatava huomio, jne.
Tottakai. Minun nähdäkseni useat ihmiset lisäävät tätä onnellisuuttaan nimenomaan toisen onnen ja hyvänolon kautta.
FK kirjoitti:
MrM kirjoitti:Ja samoiten sun lapsen olemassaolo on pelkkää henkistä masturboimista. Sen huomaa siitä että jos se jää auton alle ja kuolee, sun elämäsi romahtaa.
Eri juttu, koska tässä vaikuttaa myös lasta kohtaan tunnettu empatia. Voidaan olettaa ettei lapsen onnellisuus ainakaan lisäänny onnettomuuden seurauksena, kun taas exästään eroon pyrkivä ihminen pyrkii lisäämään omaa onnellisuuttaan.
Eikö parisuhteen toista osapuolta kohtaan tunneta empatiaa? Voitko mitenkään kuvitella tilannetta, jossa exästään eroon pyrkivä ihminen pyrkii lisäämään sillä ensikädessä EXÄNSÄ onnellisuutta, eikä välttämättä omaansa? Ilmeisesti et? Ei kaikkien erojen ja erojen syiden tarvitse olla itsekkäitä. Voi myös olla syitä päästää toinen vapaaksi sen vuoksi, ettei loukkaisi toista (enempää), vaikka parisuhteen lopettaminen ei tasan lisäisi omaa onnellisuutta.
Vaikka lasta kohtaan tunnettu rakkaus voi olla osittain myös itsekästä laatua (lapsen kautta toteutetaan omia unelmia, lapselta saatava ihailu ja huomio lisää vanhemman omaa onnellisuudentunnetta jne.), hänen ei toivota jäävän auton alle koska se olisi tuhoisaa lapselle. Oman rakkaan ei puolestaan toivota pyrkivän pois parisuhteesta koska se olisi tuhoisaa jätettävälle osapuolelle.
Anteeksi, mutta tää on aika uskomatonta mustavalkoistavaa hevonpaskaa. Et toivo, että lapsi jää auton alle, koska se on tuhoisaa lapselle. Et toivo, että vaimo jää auton alle, koska se on tuhoisaa sulle? Vai? Musta noihin ei ole kahta eri vastausta. Molempia rakastetaan samanlaisista pyyteettömistä syistä, jos ollaan rakastaakseen. Molempien menetys sattuu samalla tavalla. Jos toisen on parempi jossain muualla kuin mun sylissä, voit olla ihan varma että päästän sen sinne missä sen on parempi. Mä en saa minkäännäköisiä kiksejä kenenkään ajan tuhlaamisesta tai elämän pilaamisesta, vaan jotta mul ois joku jota panna.
Mun analogiani oli erinomainen, sun ihan paska. Perustelut yllä.
Sun perustelut oli ihan vitun paskoja.
Todennukset yllä.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

masa kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Onks siinä sitten jotain vikaa? Olen kyllä varsin hyvin tietoinen siitä, että nussin ainoastaan potentiaalista tyttöystävämateriaalia, jos nussimaan ylipäätänsä rupean.
Ei lainkaan. Mä taasen nussin mieluusti sellastakin pakkausta jonka kanssa on vaan kiva pitää hauskaa. Sillä ei ole mitään väliä mitä se suustaan päästää, vaan sillä enemmänkin että miten se nielee. Tyttöystävä-tapaukset on sitten erikseen.
Joo, mun taas on vaikeeta kuvitella pitäväni hauskaa ihmisen kanssa joka päästää suustaan idiotismeja, ja jonka henkinen tarttumapinta on kopiopaperin paksuinen. Muuten kyllä minäkin voin nussia sellaista pakkausta, jonka kanssa on kiva pitää hauskaa. Valitettavasti en vain taida osata pitää hauskaa ihan kenen tahansa kanssa.

Kontrasti sille on aika suuri, minkälaisessa arvossa pidän tuntematonta tyhjäpäätä ja läheistä ihmistä jonka pääkopan sisällöstä pidän. Tyhjäpää on minulle käytännössä täysin merkityksetön, mutta jälkimmäistä osaan pitää aika helpostikin korvaamattomana ja uniikkina. Ei pillun takia vaan sen takia mitä se ihminen on ja edustaa.
Alisuorittava G

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Tuntemattoman ihmisen arvostamisen puute on aika pelottavaa jotenkin. Siis tällaisen silmin, joka ei suuren suurta kontrastia noiden välille halua asettaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mä taas kyllä arvostan melkein kaikkia ihmisiä (oikeastaan niitä harvoja marginaalitapauksia joita en arvosta, en oikeastaan edes luokittele ihmisiksi), mutta on vain hyvin hyvin harvoja, joista saan sellaisia kicksejä ja joita ihailen sellaisella intensiteetillä että se oikeasti tuntuu jossain. Puhun nyt siis henkisen puolen jutuista, mutta silloin kun noin tapahtuu, seksikin on jotain sellaista että vaihtoehto ilman niitä kicksejä ei jaksa kiinnostaa.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:^ Tuntemattoman ihmisen arvostamisen puute on aika pelottavaa jotenkin. Siis tällaisen silmin, joka ei suuren suurta kontrastia noiden välille halua asettaa.
Miksi? Tekeekö se ihmisestä itsemurhapommittajan?

Musta se on huomattavasti pelottavampaa, ettei juuri löydä kontrastia tusinataviksen ja perheenjäsenen välille.
Alisuorittava G

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Tuntemattoman ihmisen arvostamisen puute on aika pelottavaa jotenkin. Siis tällaisen silmin, joka ei suuren suurta kontrastia noiden välille halua asettaa.
Miksi? Tekeekö se ihmisestä itsemurhapommittajan?
En mä usko, että sellaista sentään. Mut se näkyy kyllä muiden huomioonottamisena ihan vaikka vaan täällä Kitinässä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti: Teoriasta kieltäytyminen on vaan niin hiton paljon helpompaa kuin siitä todellisen elämän pumppaamistarjouksesta.
Rupesin pohtimaan tätä lausetta ja tulin siihen tulokseen että mulla menee homma kyllä ihan toisin päin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Tuntemattoman ihmisen arvostamisen puute on aika pelottavaa jotenkin. Siis tällaisen silmin, joka ei suuren suurta kontrastia noiden välille halua asettaa.
Miksi? Tekeekö se ihmisestä itsemurhapommittajan?
En mä usko, että sellaista sentään. Mut se näkyy kyllä muiden huomioonottamisena ihan vaikka vaan täällä Kitinässä.
Ja siinä on pelottavaa tarkalleenottaen mikä?

Lilo kirjoitti:
Tix kirjoitti:Teoriasta kieltäytyminen on vaan niin hiton paljon helpompaa kuin siitä todellisen elämän pumppaamistarjouksesta.
Rupesin pohtimaan tätä lausetta ja tulin siihen tulokseen että mulla menee homma kyllä ihan toisin päin.
Sama. Kyllä mä noita narttuja jaksan linjoilla kiusata, mut tosielämässä kynnys harrastaa futonhumppaa onkin jo aika tavalla ihan eri asia.
Vastaa Viestiin