Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Todella upee mutta henkisesti tyhjänpäiväinen - panisitko?

(Nainen) Panisin
7
15%
(Nainen) En panisi
15
31%
(Mies) Panisin
23
48%
(Mies) En panisi
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 48

Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ihan kivaa teoriaa. Mä vähän luulen että sillä omalla hanskalla on kuitenki parempi kysynnän ja tarjonnan kohtaaminen kuin hyvännäköisellä tyhjäpäällä ja käytännön todellisuudella.
Alisuorittava G

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:Jos minäkuva ja itsetunto rakentuu sille ketä on pannut ja kuinka hyvännäköisiä panopuut ovat olleet, niin ei voi kuin valitella kyseisen henkilön puolesta. Minusta kyseistä ajatusmaailmaa kutsutaan sanalla kehittymätön.
Höpöhöpöhuttua... Se, että saa kicksejä vehkeiden paukuttelusta ilman sen suurempia tunnefiiliksiä ja tykkää näitä kokemuksia myöhemmin muistella ei tee kenestäkään huonoitsetuntoista ja jotenkin viallista ihmistä. Se ei sulje pois muita Tärkeitä Muistoja ja Saavutuksia. Ei kumoudu, tuo vain pikantin lisän. (Luin miten halusin, en väitä sun tarkoittaneenkaan sitä noin. *g*)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NegaDuck kirjoitti: En minä sellaista odottanut. Miksi se vaikutti siltä?
Luin sit väärin. Siks vaikutti, kun kommentoit että
No siis vastaavasti niillä jotka eivät panisi on tarve leimata moraalittomiksi hyväksikäyttäjiksi sellaiset jotka sanovat että panisivat.
huolimatta siitä, etten ainakaan itse tällaisia leimoja huomannut kenenkään heilutelleen.

Kenelle sopii mikäkin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lilo kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: No siis vastaavasti niillä jotka eivät panisi on tarve leimata moraalittomiksi hyväksikäyttäjiksi sellaiset jotka sanovat että panisivat.
huolimatta siitä, etten ainakaan itse tällaisia leimoja huomannut kenenkään heilutelleen.
No vähän miten tuo F. Krueger tuolla aiemmin vastasi Manalan viestiin. Ihmettelin asioista samaa kuin hänkin. Miksi pitäisi närkästyä moraalisesti aiheesta? Ja jos yksi henkilö närkästyy moraalisesti ellei toimi itselleen soveliaalla tavalla, pitäisikö tämän moraalin olla universaalia? Moraali ≠ laki, mutta kumminkin.

Niinno, eivät lihansyöjätkään tunne syyllisyyttä vaikka vegaaneja onkin olemassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:Ihan kivaa teoriaa. Mä vähän luulen että sillä omalla hanskalla on kuitenki parempi kysynnän ja tarjonnan kohtaaminen kuin hyvännäköisellä tyhjäpäällä ja käytännön todellisuudella.
Tarkoitatko sanoa että esim. Martina Aitolehti (tai suunnilleen kuka tahansa malli tai missi) on joutunut lähinnä hakkaamaan hanskaansa? Jos ei, mihin hänen flaksinsa on perustunut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Jos ei, mihin hänen flaksinsa on perustunut?
Tyhjäpäisiin vastapuoliin?? :wink:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:No vähän miten tuo F. Krueger tuolla aiemmin vastasi Manalan viestiin. Ihmettelin asioista samaa kuin hänkin. Miksi pitäisi närkästyä moraalisesti aiheesta?
En ole ihan varma mistä puhut, mutta minä ihmettelin miksi kokea moraalista krapulaa (ei närkästystä) siitä että on sattunut harrastamaan seksiä henkilön kanssa johon ei kokenut erityistä henkistä yhteyttä, ainoastaan himoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Storia

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti: Ensiksi voisin ihmetellä sitä miksi pitäisi kokea moraalikrapulaa siitä että on yhtynyt ihmiseen johon ei lopulta kuitenkaan saanut Suurta Henkistä Yhteyttä. Seksi on minulle iloinen asia.
Joutuu kompata tätä. Suuri Henkinen yhteys toiseen kuitenkin muodostuu ihan muualla kuin sängyssä ja sitten pysyy sängyssä, jos näin on.

Pallotin kuitenkin, etten panisi. Tosin en voi olla tästä satavarma. Jossain mielentilassa, jonkun palmun alla MaiTaissa - mahdollista, mutta epätodennäköistä nykyisin. Pannut kuitenkin olen. On ollut moraalikrapulaa ja sitten ei. Elämä on ja aina kun sanoo, ettei IKINÄ, niin melko varmasti heti seuraavana päivänä kiusaus kävelee vastaan. Parempi siis olla itseltään tyystin kieltämättä mitään. Siitä se moraalinen krapula nimittäin vasta tuleekin, kun rikkoo itselleen tekemiään lupauksia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Jos ei, mihin hänen flaksinsa on perustunut?
Tyhjäpäisiin vastapuoliin?? :wink:
Én tiedä ovatko kaikki hänen seksikumppaninsa olleet tyhjäpäitä, kun ministeritkin kerran lähettelevät tekstiviestejä ties mille bimboille, Donald Trump tuntuu tyytyvän tyhjäpäisiin malleihin, ja jopa tyhjäpää-Marilyn käsittääkseni koukutti jopa Yhdysvaltain presidentin.

Käykö nobelistinaisilla normaalia parempi flaksi?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 06.10.2008 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:En ole ihan varma mistä puhut, mutta minä ihmettelin miksi kokea moraalista krapulaa (ei närkästystä)
Okei, örm, tarkoitin krapulaa.
Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Tarkoitatko sanoa että esim. Martina Aitolehti (tai suunnilleen kuka tahansa malli tai missi) on joutunut lähinnä hakkaamaan hanskaansa? Jos ei, mihin hänen flaksinsa on perustunut?
Siihen, että ei Martina panee mielummin hyvännäköisiä tyhjäpäitä kuin runkkaa.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti: jopa tyhjäpää-Marilyn käsittääkseni koukutti jopa Yhdysvaltain presidentin.
Tietääkseni hän vain esitti tyhjäpäätä, siis leffoissaan?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: jopa tyhjäpää-Marilyn käsittääkseni koukutti jopa Yhdysvaltain presidentin.
Tietääkseni hän vain esitti tyhjäpäätä, siis leffoissaan?
Saatat olla oikeassa, ei ehkä paras esimerkki. Toisaalta voi miettiä ihastuttiinko häneen lähinnä älynlahjojensa vai muiden apujensa vuoksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
MGandhi

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vaola kirjoitti: Kyllä koko paketin on oltava kiinnostava, että multa lohkee. Tekopyhää tämä ei minusta tee, mutta varmaankin sitten keskivertoa siveämmän.
Naiset tekee nussimisesta liian vaikeeta.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Ulkoinen muoto on se jota itse session aikana pohdin, en välttämättä niinkään henkistä harmoniaa, joten ei tuota ongelmia vaikka henkisellä tasolla ei kovin syvällistä kontaktia (tai yleensä juuri mitään) olisikaan, jos sitä on niin se on tietty bonusta.

Ts. kyllä panisin ja kyllä vielä uudestaankin ja useampaan kertaan.

Exclusiiviseen suhteeseen en lähtisi ihmisen kanssa joka ei henkisellä tasolla toimi.
masa

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:Naiset tekee nussimisesta liian vaikeeta.
Kyllä. Se ei pane joka valkkaa.
MGandhi

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Naiset tekee nussimisesta liian vaikeeta.
Kyllä. Se ei pane joka valkkaa.
Näin. Itse olen jo aikaa sitten päättänyt korvata laadun määrällä.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: No siis vastaavasti niillä jotka eivät panisi on tarve leimata moraalittomiksi hyväksikäyttäjiksi sellaiset jotka sanovat että panisivat.
huolimatta siitä, etten ainakaan itse tällaisia leimoja huomannut kenenkään heilutelleen.
No vähän miten tuo F. Krueger tuolla aiemmin vastasi Manalan viestiin. Ihmettelin asioista samaa kuin hänkin. Miksi pitäisi närkästyä moraalisesti aiheesta? Ja jos yksi henkilö närkästyy moraalisesti ellei toimi itselleen soveliaalla tavalla, pitäisikö tämän moraalin olla universaalia? Moraali ≠ laki, mutta kumminkin.
Just tämä on ihan poskettoman ärsyttävää sussa. Pusket eteenpäin sellainen ennakkoasenne päällä, että jo valmiiksi ikäänkuin haluat vapaalipun esittää uhriroolia. Jollain sadomasokistisella tavalla tunnut haluavan, että isot pahat pojat ois sun kanssa eri mieltä, ja arvostelisivat sua ja sun moraaliarvojasi tosi ilkeästi ja kaikkee. Kun sitten kukaan ei olekaan sitä mieltä että teet väärin tai että moraaliarvosi ovat paheksuttavia, alat fabrikoimaan sellaisia sanoja, mielipiteitä ja motiiveja toisten suihin.

Ei tässä keskustelussa ole leimattu mitään muuta kuin ei-panevia tekopyhiksi. En todellakaan ole närkästynyt kenellekään mistään, vähiten moraaliarvojen vuoksi. Olen sanonut jo useampaan otteeseen ja sanon edelleenkin, että minulle on täysin yhdentekevää minkälaisista periaatteista, arvoista ja haluista kaksi ihmistä tökkii siemenperunoitaan toisiaan vasten, kunhan se tapahtuu näiden kahden ihmisen välisessä yhteisymmärryksessä. Yritä nyt hyvä ihminen jo vihdoin painaa se kalloosi.
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Mieltäisin myös homman käteenvedoksi hieman paremmannäköisillä (ei paremmilla) välineillä.
Minä en, koska käsi tai pumpattava barbara eivät osoittaisi takaisin mitään (himon) tunteita tai muutenkaan vastaisi mitenkään tarjoamiini ärsykkeisiin.
Ja mitäs se sitten on yhdentekevän ihmisen kanssa muuta kuin henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta?
Ensiksi voisin ihmetellä sitä miksi pitäisi kokea moraalikrapulaa siitä että on yhtynyt ihmiseen johon ei lopulta kuitenkaan saanut Suurta Henkistä Yhteyttä. Seksi on minulle iloinen asia.
Ei Suurta Henkistä Yhteyttä tarvitse tunteakaan. Riittää että toista pitää mukavana ja hauskana seurana, normaalina aikuisena naisena, eikä minään tyhjäpää-Cherylinä, vaikka olisi miten hyväsydäminen tahansa. Itse asiassa tuo BB-kana-Cheryl on aika hyvä esimerkki sellaisesta naisesta, jota en vain kykenisi panemaan, vaikka on periaatteessa hyväsydäminen, periaatteessa nätti ja periaatteessa sosiaalista keskusteluseuraa.

MUTTA KUN SE ON YKS VITUN TYHJÄPÄÄ!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Monsieur Manala kirjoitti: Ei Suurta Henkistä Yhteyttä tarvitse tunteakaan. Riittää että toista pitää mukavana ja hauskana seurana, normaalina aikuisena naisena, eikä minään tyhjäpää-Cherylinä, vaikka olisi miten hyväsydäminen tahansa. Itse asiassa tuo BB-kana-Cheryl on aika hyvä esimerkki sellaisesta naisesta, jota en vain kykenisi panemaan, vaikka on periaatteessa hyväsydäminen, periaatteessa nätti ja periaatteessa sosiaalista keskusteluseuraa.

MUTTA KUN SE ON YKS VITUN TYHJÄPÄÄ!
Meinaat, että tilanne on kannaltasi sama kuin ensitapaaminen baarissa kännissä ollessasi? Eihän näitä voi sellaisenaan edes verrata.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Ja mitäs se sitten on yhdentekevän ihmisen kanssa muuta kuin henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta?
Iloinen asia?
Monsieur Manala

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Ei Suurta Henkistä Yhteyttä tarvitse tunteakaan. Riittää että toista pitää mukavana ja hauskana seurana, normaalina aikuisena naisena, eikä minään tyhjäpää-Cherylinä, vaikka olisi miten hyväsydäminen tahansa. Itse asiassa tuo BB-kana-Cheryl on aika hyvä esimerkki sellaisesta naisesta, jota en vain kykenisi panemaan, vaikka on periaatteessa hyväsydäminen, periaatteessa nätti ja periaatteessa sosiaalista keskusteluseuraa.

MUTTA KUN SE ON YKS VITUN TYHJÄPÄÄ!
Meinaat, että tilanne on kannaltasi sama kuin ensitapaaminen baarissa kännissä ollessasi? Eihän näitä voi sellaisenaan edes verrata.
En, mutta näkihän siitäkin bimbosta nyt jo ensimetreiltä, ettei se tule tarjoamaan mitään muuta kuin minäminä-bättrefolket-prinsessointia. Ihan takuulla olisin huomannut sen puoli tuntia samassa tilassa viettäen jopa paremmin kuin puoli tuntia televisiosta seuraten.

Ai niin ja taisin unohtaa vastata diskokirveelle. En minä tiedä miksi se tuntuu pahalta seuraavana aamuna kun tajuaa nussineensa idioottia. En minä tiedä miksi se tuntuu pahalta tajuta suhteen jälkeen nussineensa idioottia. Se nyt vaan tuntuu. Tuhlasit aikaasi ja jonkinnäköisen pienen palan itsestäsi. Ehkä mä olen aivoiltani nainen, oonhan mä vasenkätinenkin. 2 askelta crossdressingiin, homoseksuaalisuuteen ja silleen.

Muistakaa katsoa Suomen Talenttia, siellä on Manala The Magnificent ensi vuonna.
NegaDuck

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Yritä nyt hyvä ihminen jo vihdoin painaa se kalloosi.
OK! *kruts* Siirryn nyt nielemään tappiota.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Monsieur Manala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Mieltäisin myös homman käteenvedoksi hieman paremmannäköisillä (ei paremmilla) välineillä.
Minä en, koska käsi tai pumpattava barbara eivät osoittaisi takaisin mitään (himon) tunteita tai muutenkaan vastaisi mitenkään tarjoamiini ärsykkeisiin.
Ja mitäs se sitten on yhdentekevän ihmisen kanssa muuta kuin henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta?
Lilollekin tiedoksi: tuo käynee hyvästä esimerkistä kuinka "teidänkin leirinne" on tässä keskustelussa pyrkinyt leimaamaan vastapuolen näkemyksiä. Kuulostaa vähän muulta kuin "ei pal jaksa kiinnostaa", jos itsestään poikkeava toimintatapa leimataan samantien "käteenvedoksi", "henkiseksi masturboinniksi" ja "oman egonsa pumppaukseksi".

Oli miten oli, yhtä hyvin ns. romanttisen rakkauden ja seurustelun voisi väittää olevan useimmille pelkkää henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta. Tämän huomaa siitä että heidän egonsa romahtaa jos ja kun kaipaustensa kohde lakkaa vastaamasta heidän tunteisiinsa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Re: Aivan sikapantavan nätti/komee mutta tyhjäpää

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ja mitäs se sitten on yhdentekevän ihmisen kanssa muuta kuin henkistä masturbointia ja oman egonsa pumppausta?
Iloinen asia?
Tässä haiskahtaa nyt joku ihmeellinen taustaoletus, että yhtentekevän ihmisen kanssa seksiä harrastaessaan olisi automaattisesti itse jotain muuta kuin yhdentekevä ihminen. Jos kaksi (tai useampi) toisilleen yhdentekevää ihmistä pumppaa egoaan ja sukupuolielimiään rajusti yhteen koko yön (tai vaikka kaksi), niin kyllä se on edelleen iloinen asia jos tauteja ei siirry, ei tule morkkiksia ja molemmat tietävät missä mennään.

Jos joku haluaa sellaisesta ilosta kieltäytyä niin runkatkoon rauhassa. Teoriasta kieltäytyminen on vaan niin hiton paljon helpompaa kuin siitä todellisen elämän pumppaamistarjouksesta. Paitsi tietty jos niitä ei edes tule, tyhjälle on aina helppo sanoa ei. Täytyispä ihan piruukseen kokeilla joskus jotain nättiä tyhjäpäätä ja kysyä jälkifiiliksissä, että onko sun ego nyt pumpattu henkisellä masturbaatiolla kliimaksiin vai tarvitko lisää? Ymmärtäisköhän se edes, mitä toi virke meinaa..
Vastaa Viestiin