Totuuskomissio

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko pannut hyvännäköistä tyhjäpäätä?

Olenhan minä, eikä edes harmita. Hyvä pano.
24
55%
Olen, mutta jälkikäteen tuli morkkis
6
14%
Olen, mutta en takuullaihansikavarmasti enää koskaan!!!!!1!
4
9%
En! (Olisin pannut, mutta kun olin varattu)
1
2%
En!11! (Olisin pannut, mutta ei se dorka antanut)
3
7%
En, olenhan raksinut edellisessäkin kyselyssä etten panis.
6
14%
 
Ääniä yhteensä: 44

Tix

Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edellinen kysely oli aivan liian teoreettinen. Käytäntö taitaa olla jotain muuta, veikkaisin. Eläköön nousuhumala!
Rouva Pupu

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olenhan minä, eikä edes harmita. Hyvä pano.
milli

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja milli »

Rouva Pupu kirjoitti:Olenhan minä, eikä edes harmita. Hyvä pano.
:komp:
bliss

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joo, vuosia vuosia sitten. Silloin ei tullut edes morkkista, mutta uusintaa en ottais :P
Nykyään kelpaa vain fiksut hottikset.
Tix

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Olenhan minä, eikä edes harmita. Hyvä pano.
Niin, sä olit jo aiemminkin rehellinen. Nyt onkin tarkoitus kartoittaa mikä on todellisuuden valintojen ja teoreettisen kysymyksen välinen juopa.
Stinky

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olen. Parikin kertaa. Sen verran nautin sessiosta että piti ottaa uusiks 8)
Vihtahousu

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Juu, ei harmita.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Olen pannut tyhjäpäätä, joka ei ollut mielestäni hyvännäköinen. Oli kuitenkin sellainen, että varmasti jotkut naiset pitäisivät hyvännäköisenä. Ei silti mikään mr. Perfect Ten, esim. ruumiinrakenteeltaan hieman lyhyehkö ja tanakahko (lihasta suurin osa).

Eli mitä tässä nyt pitäisi vastata sitten?
Tix

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Olen pannut tyhjäpäätä, joka ei ollut mielestäni hyvännäköinen. Oli kuitenkin sellainen, että varmasti jotkut naiset pitäisivät hyvännäköisenä. Ei silti mikään mr. Perfect Ten, esim. ruumiinrakenteeltaan hieman lyhyehkö ja tanakahko (lihasta suurin osa).

Eli mitä tässä nyt pitäisi vastata sitten?
Postaa sen kuva tänne ja tee galluppi onks se hyvännäköinen. Jos vastaajista >50% on sitä mieltä, olet määritelmän mukaan pannut hyvännäköistä tyhjäpäätä.
Rouva Pupu

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: Niin, sä olit jo aiemminkin rehellinen. Nyt onkin tarkoitus kartoittaa mikä on todellisuuden valintojen ja teoreettisen kysymyksen välinen juopa.
Mut jos en oliskaan oikeesti pannut tyhjäpäätä, sitten en ois voinut oikeesti tietää lopputulosta.

Mitä häh!!! Yritätkö sanoo etten ois saanut vastata! Kuules mies! Älä hypi mun pimpille, sanon!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja huima »

Rouva Pupu kirjoitti: Kuules mies! Älä hypi mun pimpille, sanon!
Tix sai kylmää! Taas.
Rouva Pupu

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

huima kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Kuules mies! Älä hypi mun pimpille, sanon!
Tix sai kylmää! Taas.
Silmille hyppiminen kuulostaa tylsältä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Nyt onkin tarkoitus kartoittaa mikä on todellisuuden valintojen ja teoreettisen kysymyksen välinen juopa.
No jopas onkin fiksu idea.

Esim. itse sanoin toisessa ketjussa kokeilleeni, ja sitä kautta varmistuneeni ettei ole mun teekuppi kyseessä.
Tix

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitä häh!!! Yritätkö sanoo etten ois saanut vastata! Kuules mies! Älä hypi mun pimpille, sanon!
Yritin sanoo, että sä vastasit jo aikasemmin rehellisesti, kaikki ei oo yhtä ihanan helppoi!1!! *hyppii pimpille*
Tix

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:sitä kautta varmistuneeni ettei ole mun teekuppi kyseessä.
Oikeastaan et. Kyseessä ei ollut perfect ten, junous. Voitko ihan varmaksi sanoa, että tuon kokemuksen perusteella never again? Jos voit, kyllä sulle tuolta raksin paikka löytyy.
Rouva Pupu

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: Yritin sanoo, että sä vastasit jo aikasemmin rehellisesti, kaikki ei oo yhtä ihanan helppoi!1!! *hyppii pimpille*
Nyt me ollaan taas samoilla aaltopituuksilla!
ninnithequeen

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen, ja jälkeenpäin tuli morkkis. Puistattaa koko tyyppi vieläkin.
MGandhi

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Olen. Ei harmittanut. Toisaalta panen mitä vaan, joten yleisesti ottaen vastapuoli on ollut aika karmaiseva tapaus. Ei silti harmita.
bedlam

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen, ei harmita. Tosin saatoin silloin tuntea pientä morkkista, mutta en kyllä enää fiiliksiä muista. Tai paljon muutakaan.
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ruksin "En!11!". Ei oo vielä sillai kunnolla flaksannut. Mut olis se kivaa, mulla ei oo mitään sitä vastaan. Kunhan peli on selvä eikä se ole mikään laastari/kosto/pettämispano. No, laastarin roolikin kelpais kyl.

(joo joo, puutteisen puhetta. Olen kehittymätön ja hyvä flaksi vaikuttaisi itsetuntooni ja sitä rataa.)
Viimeksi muokannut NegaDuck, 06.10.2008 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

En tiedä satavarmasti mut oletan panneeni. Siis ainakin ensihabitus on ollut tyhjäpäistä, ties mikä maailman cleverein tyyppi sieltä oiskaan tutustumisen jälkeen kuoriutunu. Ei saa antaa liikaa mahdollisuuksia kuitenkaan kellekään.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Oikeastaan et. Kyseessä ei ollut perfect ten, junous.
Jaa epäilet, että jos nusuttaisin miekkosta (tai naikkosta!), joka ulkoisilta ominaisuuksiltaan ihmisten mielestä keskimäärin saisi kymmenen pistettä, mutta omasta mielestäni olisi yhtä tyhjän kanssa, niin kokemus olisi jotenkin ratkaisevasti erilainen?
Tix kirjoitti:Voitko ihan varmaksi sanoa, että tuon kokemuksen perusteella never again? Jos voit, kyllä sulle tuolta raksin paikka löytyy.
Eihän kukaan koskaan voi sanoa mitään ihan varmaksi (pl. määritelmälliset faktat). Mutta olen aina epäillyt asian olevan näin, ja kokemus vahvisti näkemystäni. Vähintään voin sanoa, että tämä osasto on itselläni evvk-sektorilla, ja koska minulla ei ole tapana harrastaa epäkiinnostavia asioita, tuskin tulen sitä tässäkään muodossa enää tekemään.

Raksin paikkaa ei löydy, koska en tiedä onko henkilö hyvännäköinen vai ei, eikä ole kuvaa.
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

EveryWoman kirjoitti:Raksin paikkaa ei löydy, koska en tiedä onko henkilö hyvännäköinen vai ei, eikä ole kuvaa.
Eikö sinulle ole koskaan tullut vastaan henkilöä joka on omasta mielestäsi hyvännäköinen ihan jo ensivilkaisulla, ilman että tarvitsee eritellä vastaako se jotain geneeristä kauneusstandardia?
nastamuumio

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Olen. Oli huono pano (niinku mun kanssa kaikki). En panis enää, paitsi, jos olisin sellanen tyyppi, joka panis, niin panisin, mutku en ole. Moraalisia morkkiksia en saanut, vain tunteen, että tulipa heitettyä aikaa hukkaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NegaDuck kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Raksin paikkaa ei löydy, koska en tiedä onko henkilö hyvännäköinen vai ei, eikä ole kuvaa.
Eikö sinulle ole koskaan tullut vastaan henkilöä joka on omasta mielestäsi hyvännäköinen ihan jo ensivilkaisulla, ilman että tarvitsee eritellä vastaako se jotain geneeristä kauneusstandardia?
Ei mun tarvitse suorittaa aktiivista erittelyä tunnistaakseni ihmisissä standardikauneutta. Tosin ensivilkaisulla tunnistus ei yleensä mene oikein, jos vilkaisu on hyvin nopea, koska aivot automaattisesti korjaavat ja täydellistävät puuttuvaa/epäselvää informaatiota. Toisella vilkaisulla onnistuu jo hyvin - ilman erillistä asiaan paneutumista.

Mutta standardikauneus ei aiheuta itsessäni ihastelu- tai mielihyvävaikutuksia. Jos minulta kysytään, kuka ihminen on minun mielestäni (subjektiivisesti arvioituna) kaunis, annan vastaukseksi jonkun sellaisen joka aiheuttaa.
Vastaa Viestiin