Totuuskomissio

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko pannut hyvännäköistä tyhjäpäätä?

Olenhan minä, eikä edes harmita. Hyvä pano.
24
55%
Olen, mutta jälkikäteen tuli morkkis
6
14%
Olen, mutta en takuullaihansikavarmasti enää koskaan!!!!!1!
4
9%
En! (Olisin pannut, mutta kun olin varattu)
1
2%
En!11! (Olisin pannut, mutta ei se dorka antanut)
3
7%
En, olenhan raksinut edellisessäkin kyselyssä etten panis.
6
14%
 
Ääniä yhteensä: 44

Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

En vastaa tähän mitään, sillä alkaisitte kuitenkin vittuilemaan Superiorista.
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Vastasit jo.
Quinevere

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Eiköhän se ollut sitten tarkoituskin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tottakai, eikä harmita. Pitää osata nauttia ihan hyvästä panosta. Ei aina Einstainia siihen kaivata.

PS: Olipa alatyylisin veto, jota olen aikoihin Kitinässä nähnyt, tuo Manalan. Kaikkien alojen asiantuntija ei hallitsekkaan alkeellisimpia käytöstapoja.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

BrianW kirjoitti:Tottakai, eikä harmita. Pitää osata nauttia ihan hyvästä panosta. Ei aina Einstainia siihen kaivata.

PS: Olipa alatyylisin veto, jota olen aikoihin Kitinässä nähnyt, tuo Manalan. Kaikkien alojen asiantuntija ei hallitsekkaan alkeellisimpia käytöstapoja.
LOL!

Oletko nyt aivan hurjan tuohtunut? Onneksi uskon Superiorilla olevan enemmän huumorintajua kuin sinulla.

Ja se on muuten Einstein, Einstein.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Monsieur Manala"][/quote]

No juu, enhän minä tiedä mitään väleistänne enkä huumoreistanne. Kirjoitusvirheen kyllä huomasin näppäillessäni mutta ajattelin, että jätän ja katson minkälainen pilkunnussija se Manala on ja sieltähän se tuli kuin käkikellosta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
bedlam

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BrianW kirjoitti:Kirjoitusvirheen kyllä huomasin näppäillessäni mutta ajattelin..
:rofl:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Harva muuten tietää että Einstein on saksaa ja tarkoittaa suomeksi Yhtä Kivestä.

Siltä varalta etten jo vastannut tähän kyselyyn, ainakin olen pannunna ihmisiä joiden en uskoisi olevan mielestäni mielenkiintoisia keskustelukumppaneita varsinkaan selvinpäin. Seksi heidän kanssaan oli kuitenkin kivaa, ilmeisesti molempien osapuolien mielestä. Pidän mahdollisena etteivät hekään välttämättä pitäneet jutuistani, vaikka toisaalta aikaisemmasta gallupista voisi luulla että naiset parittelevat lähinnä vain miesten kanssa joihin löytävät henkisen yhteyden. Ehkä jotkut heistä kokivat kyseisen yhteyden vaikka minä en? Teknisesti tuollainenkin lienee mahdollista.

En ota kantaa oliko heistä jotkut ns. tyhjäpäitä kaikilla mittareilla mitattuna, koska jokin kumma kynnys on nimittää ketään seksipartneria tyhjäpääksi, kun kuitenkin on jollain tavoin tuntenut positiivisia fiiliksiä heitä kohtaan, vaikka se olisikin vain himoa. Ääliöt ovat sitten erikseen, en ole muistaakseni sekstannut sellaisten kanssa, tai sitten pyrin vain unohtamaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

BrianW kirjoitti:No juu, enhän minä tiedä mitään väleistänne enkä huumoreistanne.
Älä välitä. Olihan tää ritarillisuuden puuska oikeastaan tosi suloinen.
Kirjoitusvirheen kyllä huomasin näppäillessäni mutta ajattelin, että jätän ja katson minkälainen pilkunnussija se Manala on ja sieltähän se tuli kuin käkikellosta.
Ruah. Melkoinen seivausyritys.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Monsieur Manala kirjoitti:
BrianW kirjoitti:No juu, enhän minä tiedä mitään väleistänne enkä huumoreistanne.
Älä välitä. Olihan tää ritarillisuuden puuska oikeastaan tosi suloinen.
Kirjoitusvirheen kyllä huomasin näppäillessäni mutta ajattelin, että jätän ja katson minkälainen pilkunnussija se Manala on ja sieltähän se tuli kuin käkikellosta.
Ruah. Melkoinen seivausyritys.
Minun tapauksessani asia on juuri kuten sanon. Minulla ei ole mitään tarvetta kertoa epätotuuksia tässä tai missään muussakaan keskustelussa.
Mutta eiköhän tämä tästä riitä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

BrianW kirjoitti:Minun tapauksessani asia on juuri kuten sanon. Minulla ei ole mitään tarvetta kertoa epätotuuksia tässä tai missään muussakaan keskustelussa.
Mmm-m. Näkisipä sen ensimmäisen kerran eläessään, kun joku tunnustaisi päinvastaista. Ei ole valheita, on vain eri totuuksia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä olen epätotuus ja itsepetos! Emäsika valehtelija täysi perseensuti ja todellinen vätys!
Minulla joskus oli tilaisuus sekaantua tunnetun poliittisen suvun tyhjäpäähän ehkä kauniiseenkin..mutta rengastettuna en vieraisiin puluihin sekaantunut!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pojat ja tytöt! Teilläkin on vielä toivoa tai Aikaa ainakin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Missä on vaihtoehto "En tiedä?"
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Tix

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Tix »

RolloTomasi kirjoitti:Missä on vaihtoehto "En tiedä?"
Se löytyy, kun työnnät sormen anukseesi ja keskityt ankarasti.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tix kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Missä on vaihtoehto "En tiedä?"
Se löytyy, kun työnnät sormen anukseesi ja keskityt ankarasti.
Miksei dildoa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

EveryWoman kirjoitti:Mutta standardikauneus ei aiheuta itsessäni ihastelu- tai mielihyvävaikutuksia. Jos minulta kysytään, kuka ihminen on minun mielestäni (subjektiivisesti arvioituna) kaunis, annan vastaukseksi jonkun sellaisen joka aiheuttaa.
Subjektiivisenkin kauneuden huomaa kuitenkin nopeasti. Etkö ole löytänyt yhtään yhteistä nimittäjää ihastuksen kohteidesi ulkoäön välillä (paitsi pitkä muna)?
Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:(paitsi pitkä muna)?
Täh? En pysy näiden juttujen kyydissä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja huima »

Monsieur Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:(paitsi pitkä muna)?
Täh? En pysy näiden juttujen kyydissä.
Jokin joo ei täsmää.

Nega kai ajoi takaa, että yhteinen tekijä olisi kiinnostus pitkään munaan tms. - mutta ei kai sellainen näy päällepäin. Tai siis muuten kuin siinä, että on nainen.
Monsieur Manala

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

huima kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:(paitsi pitkä muna)?
Täh? En pysy näiden juttujen kyydissä.
Jokin joo ei täsmää.
No ei tosiaan. Ummikkokin tietää että naiset arvostaa enemmän paksuutta!
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

huima kirjoitti:Jokin joo ei täsmää.
Muistan vain EW:n joskus maininneen että about kaikilla hänen miehillään on sattumalta ollut pitkä muna, vaikka se ei miehestä näy mitenkään päälle joten se ei vaikuttanut ihastumiseen. En ajanut takaa mitään, se vain oli ainoa 'yhteinen nimittäjä'.
Alisuorittava G

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Naurattaa miten te miehet muistatte mitä me ollaan munista joskus "ohimennen vaan mainittu". Manala, YY, Nega.

Toisaalta kyllä mäkin muistan ninnin miehen mitat.
daddykillkill

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Itse ihmettelen, miksi jotkut ihmiset lataavat seksiin niin vitullisen yleviä ja korkeita odotuksia? Kyseessähän on suvunjatkamiseen tähtäävä tapahtuma, jota teollisen vallankumouksen jälkeen on ollut tapana harrastaa enenevässä määrin viihdetarkoituksessa. Vähän niinkuin huumeitakin.
NegaDuck

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Alisuorittava G kirjoitti:Naurattaa miten te miehet muistatte mitä me ollaan munista joskus "ohimennen vaan mainittu".
Sehän on miesten kesken melkeinpä se varjelluin salaisuus mitä ihmissuhteissa vaan voi olla, niin totta kai pienetkin tiedonjyvät iskeytyvät uteliaiden muistiin pysyvästi. :)
daddykillkill kirjoitti:Itse ihmettelen, miksi jotkut ihmiset lataavat seksiin niin vitullisen yleviä ja korkeita odotuksia?
Siihen liittyy voimakkaita tunteita, koska aivomme on kaapeloitu sillä tavalla. Totta kai semmoisista kärpäisistä kasvaa helposti härkäsiä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Totuuskomissio

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:Itse ihmettelen, miksi jotkut ihmiset lataavat seksiin niin vitullisen yleviä ja korkeita odotuksia? Kyseessähän on suvunjatkamiseen tähtäävä tapahtuma, jota teollisen vallankumouksen jälkeen on ollut tapana harrastaa enenevässä määrin viihdetarkoituksessa. Vähän niinkuin huumeitakin.
Minuakin alkoi seksi totta puhuen kyllästyttää pidemmässä parisuhteessa. Alkoi muuttua kovin arkipäiväiSeksi jokapäiväiSeksi leiväksi. Olis varmaan pitänyt laittaa cowboy-hattu päähän ja himonussijaviikset naamalle, mutta kun ei vaan huvittanut.

Mitä tulee wanhoihin hywiin aikoihin, uskon kuitenkin että seksiä harrastettiin silloinkin erittäin paljon viihdetarkoituksessa. Jos et uso, katso "Rooma"-niminen sarjadokumentti Neloselta, siinä pannaan joka jaksossa muussakin kuin lisääntymistarkoituksessa. Tietenkin kortsut ja varsinkin ehkäisypillerit vapauttivat seksuaalista käytöstä entisestään, varsinkin naisten kohdalla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin