Halu ja halu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Tix

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vielä kun joku tajuaisi, että tautologinen känkkäys tyhjästä ja merkityksettömästä on niin tyhjää ja merkityksetöntä, että sen voi jättää tekemättä. Jopa ne hilpeät kastraatioläpät oli parempaa luettavaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tix kirjoitti:Vielä kun joku tajuaisi, että tautologinen känkkäys tyhjästä ja merkityksettömästä on niin tyhjää ja merkityksetöntä, että sen voi jättää tekemättä.
Niinpä!

Mutta älkää sitten känkätkö, ihmiset.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Alkuperäiseen kysymykseen palataksemme täältä vastataan molempia. Tottakai haluan kumppaniani koska hän on ihana ja oma kumppani. Mutta mikäli elettäisiin utopiassa missä seksi suhteen ulkopuolella ei loukkaisi ketään niin en näe ollenkaan mahdottomana seksiä vain seksin vuoksi. Sellaisenkin ihmisen (ja ehkä juuri sellaisen) jonka kanssa henkistä yhteyttä ei ole. Jos olisi niin sehän saattaisi uhata sitä parisuhdetta jonka taas ehdottomasti haluan juuri tämän kumppanin kanssa. if juu sii wat ai miin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Georgina kirjoitti: Mutta mikäli elettäisiin utopiassa missä seksi suhteen ulkopuolella ei loukkaisi ketään niin en näe ollenkaan mahdottomana seksiä vain seksin vuoksi. Sellaisenkin ihmisen (ja ehkä juuri sellaisen) jonka kanssa henkistä yhteyttä ei ole.
Sama.
Mutta hauska juttu on se että jos noin, niin silloin valitsisin varmaan tuon oman miehen.
Siis jos miehen pitäis olla vaan siihen hommaan erittäin sopiva ja mieluinen.
Minun olis turha lähtä hakemaan ulkopuolista seksiä sen ulkoisen ja fyysisen takia kun vaikea olis löytää jotain parempaa kuin kotona on.
Olen naimisissa sen "hyvän panon" kanssa 8)
(mut älkää välttis sille kertoko vaikka tietäähän tuo kai mitä ajattelen :roll: )
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Madonna kirjoitti:Olen naimisissa sen "hyvän panon" kanssa 8)
(mut älkää välttis sille kertoko vaikka tietäähän tuo kai mitä ajattelen :roll: )
Miksi ei? Kärsisikö välisenne voimatasapaino asian tunnustamisesta :?:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Frederik Krueger kirjoitti:
Madonna kirjoitti:Olen naimisissa sen "hyvän panon" kanssa 8)
(mut älkää välttis sille kertoko vaikka tietäähän tuo kai mitä ajattelen :roll: )
Miksi ei? Kärsisikö välisenne voimatasapaino asian tunnustamisesta :?:
Ei, siitä ei ole kysymys.
Ehkä kuitenkin koen että liika hehkuttaminen "laiskistaa" :roll:
Asiasta on puhuttu ihan asiallisestikin ja se on meistä ollut hyvä juttu mille on rakennettu ja se on kantanut hyvin pahoistakin kohista yli.
Alisuorittava G

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Georgina kirjoitti:Tottakai haluan kumppaniani koska hän on ihana ja oma kumppani.
Sillon ku kumppari on tosi ärsyttävä ja pahanhajunen / jotain muuta sellasta, joka ei herätä rakkauden fiiliksiä, sua ei paneta etkä nussis kumpparia tykyttävän pimpan takia?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Alisuorittava G kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tottakai haluan kumppaniani koska hän on ihana ja oma kumppani.
Sillon ku kumppari on tosi ärsyttävä ja pahanhajunen / jotain muuta sellasta, joka ei herätä rakkauden fiiliksiä, sua ei paneta etkä nussis kumpparia tykyttävän pimpan takia?
hmm, jotenkin epätyypillinen tilanne tänne päähän, mutta uskoisin että en. Ehkä sen täällä voi sanoa ääneen että meidän suhteessa seksi ei ole se vahvin voimavara vaan enemmän silleen taustalla. Muut jutut toimii vastaavasti niin hyvin että se ei haittaa. Mä luulen että seksin eriyttäminen muista tunteista alko edellisestä suhteesta jossa sitä oli pakko harrastaa halusi tai ei.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Halu ja halu

Viesti Kirjoittaja Clay »

Haluun viimeöistä brunettia. En kyllä sen persoonasta muista mitään.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin