Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Juuri sellaistakin toimintaa tarkoitin. Kävin minäkin yhdessä vaiheessa yli 20 deittinetin ilmoitukseeni vastanneen naisen kanssa tapaamisessa ja totesin, ettei siinä joukossa ollut yhtään kiinnostavaa, mutta toisella yrityksellä, kun vähän muotoilin ja tarkensin uudelleen ilmoitustani, tapasin parikin oikein kivaa, jotka on sitten jääneet ystäviksi ja toisen kanssa seurustelinkin toista vuotta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:Onnea sinne. Voisit kokeilla pelimiesten tapaan negausta, esim. ensikommenttina jokaiselle naiselle "Anna yksikin syy miksi mun pitäisi antaa sulle plussa?". Jos sieltä tulee jotain sönkötystä ettei ole niin väliksikään, läpsäise tisseille ja hauku huoraksi, mutta ei silleen kovin törkeästi kuitenkaan etteivät hermostu.
Tuota parempaa patenttiratkaisua ei olekaan.

Mutta hyvä totuuden siemen tuossa on ettei pikadeiteissä kannata olla helposti unohdettava.

Asiaan mitenkään liittymättä, Brasilian Big Brotherin 24/7 saattaisi ollakin ihan kunnon viihdettä:

http://www.sakesex.com/hosted/848/big-b ... -orgy.html

Not Safe For Work!
NegaDuck

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BrianW kirjoitti:yli 20 deittinetin ilmoitukseeni vastanneen naisen
Kuulostaa lottovoitolta (nimimerkki hyvä jos tulee yksikin vastaus). Mitä oikein kirjoitit sinne?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Kirjoita ihmeessä palautetta. Millaiset ne ovat ja mihin meet?

SA
bedlam

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NegaDuck kirjoitti:pikadeitteihin.
Mikä on pikadeitti? Sellanen, josta tietää poistuvansa nopeasti?
NegaDuck

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

bedlam kirjoitti:Mikä on pikadeitti? Sellanen, josta tietää poistuvansa nopeasti?
Jep, aikaa viisi minuuttia per naama. Sitten siirrytään seuraavaan. Yhtä intohimot herättävää kuin liukuhihnatyö. Mutta myös yhtä tehokasta. Ja kappas, tämän mukaan se on juutalaisten keksimä.

Pikadeiteistä irtoava tilastotieto on aika raadollista luettavaa.
NegaDuck

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Taidat olla oikeassa, valitettavasti. Tässä sitten yritän pusertaa onanistista nautintoa ruikutuksesta ja itsehäpäisystä.
Minulle taas tuli sellainen hylkimisreaktio tuolle ajatukselle, tiätsä. Että se on sellainen kiero henkinen torpedo joka pistää pään vain pahemmin solmuun. Siis masokistista nautintoa, oikeesti? En minä ainakaan saa kurjasta olotilasta ja ruikutuksesta mitään nautintoa. Saattaahan sillä saada huomiota, mutta se on yleensä negatiivista ja silloin tulee vieläkin kurjempi olo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Ihmeissuhde draamaa:
Katselin juuri aamulla tvstä uutta kakkosen.
Siinä oli hemaisevia"" tyttöjä matkatoimistosta, jos siellä esim. on -30 vuotiaita lentoemoja niin hyvä mutta luulen(tiedän tapauksen) ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.Toivossa on hyvä elää, sano... Tiedän yhteisön ja sen perustajan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Jep, aikaa viisi minuuttia per naama.
Mä voisin hieman soveltaen käyttää Maick:n deitti-ilmoitusta.

"Tässä tämmönen spurttinen komistus. Harrastan pikadeittaamista, spurttaamista, skimbaamista ja budo-lajeja vai mitäköhän-ne-nyt-oli. Kiai! Kivat mimmit, antakee plussa."
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 13.10.2008 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Homeboy jossain väitti, että olen parantanut nettikäytöstäni. :shock:

Käsitys täytyy oikaista.
Valitettavasti ei enää irtoo niin hyvin vihaa, loukkauksia, vonkuuta ja sossupokespekulaatiota. Se vanhuus.
Kuinka niin oikaista?
Sehän nyt on aika epäolennaista johtuuko parantunut nettikäytöksesi vanhuudesta vai aidosta pyrkimyksestä käyttäytyä täällä paremmin vai mistä tahansa. Olennaista on seuraus, ei syy.
Huomauttaisin vielä että kun käyttäydyt paremmin co-kirjoittajia kohtaan, hekin ovat mukavampia sinua kohtaan. Everybody wins. :wink:

Minä olen taas löytänyt netistä parikin "eukkoa" joita aion tavata.

Homeboy
pelimiäs :jouden:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.
Kai niitä järjestetään eri ikäisille.
Tiedän yhteisön ja sen perustajan..
Tuota kannattaa käyttää iskurepliikkinä. Tai sitten ei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Prosessi
Tosin sosiobiologisesti minun ei kannattaisi elättää Saarella Mukeloaan, vaan syödä se.
Ihmettelin hieman, miksen ärsyyntynyt jouduttuani taas tällaiselle listalle. Sitten tajusin, että ärsyyntymiseni peitti mielihyvä joka syntyi siitä, että Gattaca piti itsestäänselvänä etten minä voisi olla saarella ilman mukeloa. Olisin tietenkin itsekin kuollut yrittäessäni pelastaa sitä. Siitä tietenkin voisi vetää senkin johtopäätöksen ettei mukelon syöminen olisi edes sosiobiologisesti kannattavaa, koska olisin myös valmis tappamaan lastani suojellakseni, ja jostain syystä olen uhkaavissa tilanteissa aina kylmän rauhallinen ja nopea keksimään ratkaisuja.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Prosessi
Tosin sosiobiologisesti minun ei kannattaisi elättää Saarella Mukeloaan, vaan syödä se.
Ihmettelin hieman, miksen ärsyyntynyt jouduttuani taas tällaiselle listalle. Sitten tajusin, että ärsyyntymiseni peitti mielihyvä joka syntyi siitä, että Gattaca piti itsestäänselvänä etten minä voisi olla saarella ilman mukeloa. Olisin tietenkin itsekin kuollut yrittäessäni pelastaa sitä. Siitä tietenkin voisi vetää senkin johtopäätöksen ettei mukelon syöminen olisi edes sosiobiologisesti kannattavaa, koska olisin myös valmis tappamaan lastani suojellakseni, ja jostain syystä olen uhkaavissa tilanteissa aina kylmän rauhallinen ja nopea keksimään ratkaisuja.
Toimisiko ihmisnaaraissa noissa olosuhteissa leijonien malli: Leijonanaaraat kyllä suojelevat pentujaan vierailta uroksilta (jotka haluavat tappaa muiden siittämät pennut). Mutta pentujen tultua tapetuiksi samat leijonanaaraat hetikohta tulevat kiimaan ja alkavat toikkaroida häntä pystyssä juuri niille pennuntappajauroksille.

Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut? Valitsenko minä yksinoikeudella Kikkelini Saajat vai sopivatko naiset keskenään vuoroista? Täytyykö arpoa tasamahdollisuuksin? Syrjivätkö naiset toisiaan siinä kuka minua saa? Syntyykö naisten keskuudessa mustasukkaisuutta minusta ja kenties kissatappeluitakin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut?
He soittaisivat taksin.
bliss

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut?
He soittaisivat taksin.
Soittomahdollisuuden puuttuessa epäilisin, että rakentaisivat itselleen pelastuslautan vaikka hiekasta ja pikkukivistä jos ei muuta olisi tarjolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti:ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.
Kai niitä järjestetään eri ikäisille.

.
Mutta minä en haluaisi deittailla yli nelikynppisten kanssa? :cry:
Hehän ovat vain pikapanoja ravintoloissa vaanien eivätkä halua mitään pidempää..sitoutumista vain hetken hurmaa?
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Toimisiko ihmisnaaraissa noissa olosuhteissa leijonien malli: Leijonanaaraat kyllä suojelevat pentujaan vierailta uroksilta (jotka haluavat tappaa muiden siittämät pennut). Mutta pentujen tultua tapetuiksi samat leijonanaaraat hetikohta tulevat kiimaan ja alkavat toikkaroida häntä pystyssä juuri niille pennuntappajauroksille.
Vahva leijonanaaras tappaisi pentujaan uhkaavan ruipelon leijonakääkän ennen kuin se on ehtinyt tappaa ensimmäistäkään pentua.
Monsieur Manala

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Kreitsu
Hassusöpö. Huumorilla saattaisi heltyäkin
No en mä nyt ihan niin huumorintajuinen ole kuitenkaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Mutta kun on riski, että osan kanssa et löydä henkistä yhteyttä. :)
Esim. mun! Terkkuja vaan silti Monsieurille. :)

Pakko vielä mainita, että teksi mieli nussia J.R.:ia. Ihan pakko katsoa tänään taas muutama jakso Dallasia! :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti: Pakko vielä mainita, että teksi mieli nussia J.R.:ia. Ihan pakko katsoa tänään taas muutama jakso Dallasia! :h:
Taidan siirrättää J.R.:n Siperiaan ja sosialisoida sen kalsarit.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Monsieur Manala

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Mutta kun on riski, että osan kanssa et löydä henkistä yhteyttä. :)
Hiihihi. Pertti, olet idiootti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti:yli 20 deittinetin ilmoitukseeni vastanneen naisen
Kuulostaa lottovoitolta (nimimerkki hyvä jos tulee yksikin vastaus). Mitä oikein kirjoitit sinne?
Kerroin mitä etsin (ei oikein mennyt perille oikein ekalla yrityksellä) ja itsestäni millainen tyyppi on kyseessä. Minulla on markkinointikoulutus ja hommassa kait verenperintökin, koska isäni oli myyntijohtaja, joten osaanhan minä ilmoituksen tehdä. Totta kuitenkin kaikki asiat. Olen vaan elänyt aika värikästä elämää.

Teinhän menstyksekkään ilmoituksen toimittajakaverillenikin (jonka itsekin luulisi osaavan) ja josta Gat sitten rupesi katkerana käkättämään Happy Go Luck elämästä. Toisissa asioissa yleensä onnaa, kuten joskus ihmissuhteissa, mutta ei suinkaan kaikissa. Minä en vaan tule valittamaan niitä nettiin. Minäkin olen kokenut perin ikäviä asioita. Paljon ikävämpiä kuin nuo Gatin kitinät.

Mutta palataan varsinaiseen asiaan. Kyllä tuo Stinky aika lailla oikeassa on kommentissaaan, että itsetunto on tärkeä. Voi toisinaan olla vaikea asia vaan. Parhaitenhan sitä seuraa on tunkemassa, kun oikein onnellisena ja itseensä tyytyväisenä, hyvän rakastelun, businessdealin tai palkankorotuksen, jälkeen menee vaikka baariin ottamaan oluen. Silloin sitä vaan ei välttämättä kaipaa. Sitten taas kun on onneton ja yksinäinen, niin kyllä se helposti näkyy ja vaistotaan ja ihmiset helposti katoavat. Jokatapauksessa toinen tärkeä asia kaikessa menestymisessä on sitkeä ja peräänantamaton yrittäminen.

Minua varmaan on näissä suhdejutuissa auttanut, että pidän yleensä ihmisistä ja hauskasta seurasta ja naisista erityisesti. Olin 8-vuotias kun tajusin, että naiset on ihania. Muistan vieläkin hyvin sen hetken.

Tosin maailma on myös opettanut, että jossain ketjussa taas mainittu tikapuuteoria, aika lailla, noin yleisesti ottaen, pitää paikkansa. Toki poikkeuksiakin on.

Sinullahan ei kuitenkaan luulisi olevan hätää. Olet käsittääkseni hyvässä ja tuottavassa hommassa ja ulkonäkökin kohdallaan.

Sun ongelmasi vaan tuntuu olevan tuo nega. Milloin on pää kipeä, milloin väsyttää, milloin kahvi vaivaa tms. Ota nyt ekaksi uusi nimimerkki vaikka Mega-Duck tai tai BilloinDollar-Duck tai jotain positiivista kuitenkin ja ala ajatella kuinka hyvin asiasi kuitenkin on. Olet terve ja hyvässä hommassa.

Minulle antoi aina suhteellisuuden tajua kun masentuneena säälin itseäni, se, että siihen aikaan asuinpaikkani lähellä oli kehitysvammaisten lasten päiväkoti ja näin joskus heidät ja heidän hoitajansa, joiden jaksamista ja uhrautuvaisuutta kovasti ihailen. Tajusin kuinka hyvin asiani kuitenkin on. Lahjoitinkin sinne aikojen parannuttua aika lailla tukea ja nallekokoelmani. Kuulin, että hoitihenkilökunta käytti omaa rahaansa, jotta ruokaan saatiin vähän mausteita, lapsilla ei ollut leluja ym.

Voinhan minä kommentoida ilmoitustasi jos haluat sen lähettää vaikka yv:nä. Pitää vaan rehellisesti tietää mitä etsit ja minkälainen oikeasti olet.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NegaDuck

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kappas, lisää mietittävää. Melkein missasin tämän. Kiitos viestistäsi.
BrianW kirjoitti:
Minulla ei tällä hetkellä ole mitään ilmoitusta missään, mutta kiitos tarjouksesta.
hyvän rakastelun, businessdealin tai palkankorotuksen, jälkeen menee vaikka baariin ottamaan oluen. Silloin sitä vaan ei välttämättä kaipaa. Sitten taas kun on onneton ja yksinäinen, niin kyllä se helposti näkyy ja vaistotaan ja ihmiset helposti katoavat. Jokatapauksessa toinen tärkeä asia kaikessa menestymisessä on sitkeä ja peräänantamaton yrittäminen.
Kunhan ei yritä liikaa, koska silloinkin vaikuttaa epätoivoiselta. Mutta totta - ja vähän ristiriitaista - tuo. Silloin tarjoutuu kun ei kiinnosta, ja silloin kun kiinnostaa, se kaikkoaa. Vähän turhauttavaa. Totesinhan tuon itsekin jossain toisaalla. Että silloin kun puuhastelen onnellisimmillani, naisseura varmasti kiinnostuisi minusta - vaan en ole silloin lähimaillakaan enkä edes hakemassa.

Negatiivisuudesta taas ihmettelen hieman, kun onhan täällä muitakin jotka silloin tällöin voivottelevat tilannettaan - olipa se sitten joku fyysinen vaiva tai suhteettomuus - mutta ei kukaan silti hyökkää heidän kimppuunsa. Onko se joku kiintiö joka heidän kohdallaan ei täyty mutta minun kohdallani täyttyy, vai mitä? Vai että minulla ei ole oikeutta valittaa vaikka tuntuisi miten pahalta sillä materiaaliselta puolelta elämäni menee aivan riittävän hyvin, as in, hemmoteltu kakara kitisee?

En ole koskaan ollut sitä mieltä että asiani olisivat jotenkin huonosti. Asiani ovat yleisesti ottaen älyttömän hyvin. Vain yksi asia mättää ihan käsittämättömällä tavalla. Mutta eipä kannata puhua asiasta täällä. Se muuttuu helposti vänkäämiseksi ja ihmiset suuttuvat ja sitten tulee taas lisää pahaa mieltä pahan mielen päälle.
Pitää vaan rehellisesti tietää mitä etsit ja minkälainen oikeasti olet.
Asian liika pohtiminen on saanut minut vain entistä pahemmin solmuun.

Toteuttaminen varmaankin kertoo minulle enemmän itsestäni kuin Paskanpuhuminen.
Monsieur Manala

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:Negatiivisuudesta taas ihmettelen hieman, kun onhan täällä muitakin jotka silloin tällöin voivottelevat tilannettaan - olipa se sitten joku fyysinen vaiva tai suhteettomuus - mutta ei kukaan silti hyökkää heidän kimppuunsa. Onko se joku kiintiö joka heidän kohdallaan ei täyty mutta minun kohdallani täyttyy, vai mitä?
Niin siis, onhan tästä ennenkin keskusteltu. Muut tuntuvat valittavan keskimäärin hieman vakavemmista aiheista sekä huomattavan paljon harvemmin. Pahimmillaan puolet päivittäisistä valituksenaiheista tuntuvat olevan sinun käsialaasi. Ja ne tosiaan vaikuttavat olevan pääosin vähän väkisin valittamista mitättömänoloisista asioista, joita muut eivät osaa edes laskea julkisen valittamisen arvoisiksi asioiksi. Yhteenlaskettuna noi muutamat pienet asiat luovat sitten aika repulsiivisen crybaby-kokonaisuuden. Ei kukaan halua hakeutua vapaaehtoisesti ympäristöään negatiivisesti tulkitsevan ihmisen seuraan.
as in, hemmoteltu kakara kitisee?
That's the picture, mostly. On sulla moni muukin asia helvetin hyvässä ja arvostettavassa kunnossa kuin talous. Niitä mittaavista virallisista mittareista kannattaa kysyä lisää palstan mittarimestarilta.

Kuten jo yhdessä ketjussa kirjoitin, suosittelisin että käyt juttelemassa lääkärin kanssa masennuksesta, ellet ole sitä jo tehnyt.
Vastaa Viestiin