Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja sama mies

kostuttaa vulvaani enemmän kokopuvussa tai pikkutakissa, kenties kravatilla
5
63%
kokopuvulla tai pikkutakilla ym. ei ole vaikutusta vulvani kostumiseen
1
13%
kokopuku tai pikkutakki ym. päinvastoin kuivattavat vulvani
2
25%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enoni hautajaisten yhteydessä sattui kumma tapaus.
Kesken muistotilaisuuden kävin yksin tupakilla siinä peijaisia varten vuokratun rakennuksen (ei seurakunnan tiloja vaan yleisessä käytössä) ulkopuolella. Mallu kelmeässä käpälässä väpättäen nojailin vinoa ruotoani katua reunustavaan aitaan, kun ohi käveli kaksi parikymppistä misua. Aivan hottiksia tsiksejä, törötisut ja tiukat farkut imakkeella timmien pakaroidensa verhona. Ja olen satavarma, että nuo misut lähestyessään katsoivat minua kiinnostuneesti hymyillen! Lisäksi minut ohitettuaan molemmat kääntyivät vielä katsomaan taakseen ja hymyilivät entistä viehkeämmin ja yhteisymmärryksessä!

Olen kyllä tottunut naisten pilkkaaviin ja inhoaviin katseisiin. Mutta en niin vailla sosiaalista vaistoa ole, etten kokisi, että näiden nuorten naisten reaktio kuvasti jotain minulle erikoista. Että he laskivat minut sexuaalisesti viehättäväksi Mieheksi, johon voi kiinnittää avoimesti positiivista huomiota!! Jos, niin ainutkertainen reaktio elämässäni!!

Kuitenkin olin silloin ihan sama vanha raihnas krapulainen friikkikummajainen kuin aina.

Paitsi:
Olin peseytynyt ja käynyt parturissa.
Ja ennen kaikkea:
Päälläni oli (halpa) Tumma Kokopuku, valkoinen kauluspaita, sinimusta kravatti ja kiilloitetut kengät.

Voisiko joidenkin naisten sexualiteetti olla noin pinnallista?
Itse asiassa olen pitkään harkinnut ryhtyä pukeutumaan Asiallisesti. En inhoamaani trendipelleilyä seuraten, sitä en kumminkaan hallitsisi. Vaan Klassisen asiallisesti. Jos ei nyt aina kokopukua, niin pikkutakkeja, kravatteja ym.

Tästä kysely Kitinän naisille.

Vaihtoehdot:

Olen nainen ja sama mies

-kostuttaa vulvaani enemmän kokopuvussa tai pikkutakissa ja kenties kravatilla
-kokopuvulla tai pikkutakilla ym. ei ole vaikutusta vulvani kostumiseen
-kokopuku tai pikkutakki ym. päinvastoin kuivattavat vulvani
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Parhaiten toimivat ruudulliset pikkutakit yhdistettynä pilkulliseen krakaan, liian lyhyisiin housuihin ja andiamon ruskeisiin mokkasiineihin perustuvat yhdistelmät. Erityisesti jos kraka on ylileveä ja ylettyy napaan ja värit riittävän räikeät. Silloin hymyilevän huomion saaminen naisilta onnistuu satavarmasti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

ei ole totta!? Onko puvun maaginen vaikutus jollekin vielä epäselvä?

Kettutyttöihin ja muihin vastaavien ideologioiden kannattajiin puku ei tehoa tai sitten kyseiset naiset vain pettävät itseään. Muihin puku tepsii aina. (kalapuikkojen turotkin parantavat pakettia, mutta ei puku sentään kaikkivoipa ole)
Lucy

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Taidan olla sitten kettutyttö, koska mielestäni pingviinit näyttävät ainakin jotenkin hupaisilta. Mies on parhaimmillaan farkuissa ja t-paidassa tai vaihtoehtoisesti urheiluvermeissä.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Pidän pukumiehistä. Ja siis muutenkin Gat, monet naiset todellakin ovat seksuaalisesti niin inhottavan pinnallisia, että pitävät puhtaista, siisteistä ja hyvin pukeutuneista miehistä. Lutkat! Pitkälle ja hoikalle miehelle puku todella käy, kunhan se vain on oikean kokoinen eikä edusta Tixin kuvailemaa mallia. Ja pukumiehen tulee ehdottomasti muistaa käyttää
hyväntuoksuista partavettä tai muuta hajustetta. Silloin vulvat kostuu niin että lotisee.
Äiti ei tiedä
bliss

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pukumiehet on håt, MUTTA....!

-halpa valmispuku näyttää huonolta kenen tahansa päällä
-huono ryhti+puku=säälittävän näköistä
-loppujen lopuksi kuitenkin se mies puvun sisäpuolella ratkaisee

Nyt ei jaksa tehdä pitempää listaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nii-in, voisko se sittenkin olla niin helppoa, siistit ja tyylikkäät vaatteet päälle ja naisten huomio on taattu :roll:

Onko tätä sulle yritetty nyt neljä vai viisi vuotta saada menemään perille, että ulkonäölläkin on merkitystä?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Onko tätä sulle yritetty nyt neljä vai viisi vuotta saada menemään perille, että ulkonäölläkin on merkitystä?
On tuo kuitenkin aika epäoikeudenmukaista, ottaen huomioon ettei Gatilla ole mitään ulkonäkövaatimuksia naisille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Puku ei oikein anna armoa jos ei ole raameja.
NegaDuck

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

bliss kirjoitti:-huono ryhti+puku=säälittävän näköistä
Monsieur Manala kirjoitti:Puku ei oikein anna armoa jos ei ole raameja.
Eipä taida oikein mikään vaatekappale pelastaa tuossa tilanteessa?
Yönmustaritari

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ja pah. Minulla on ollut vaikka mitä päällä eikä juuri koskaan käy edes lähellä.
Monsieur Manala

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
bliss kirjoitti:-huono ryhti+puku=säälittävän näköistä
Monsieur Manala kirjoitti:Puku ei oikein anna armoa jos ei ole raameja.
Eipä taida oikein mikään vaatekappale pelastaa tuossa tilanteessa?
Tooga tai toppahaalari toimii kyllä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

bliss kirjoitti:Pukumiehet on håt, MUTTA....!

-halpa valmispuku näyttää huonolta kenen tahansa päällä
-huono ryhti+puku=säälittävän näköistä
-loppujen lopuksi kuitenkin se mies puvun sisäpuolella ratkaisee
Kyllä, kyllä. Täysi komppi. Hyvin istuva puku hyväryhtisen miehen päällä on tosi håt. Myönnän siis, että olen säälittävän heikkona pukumiehiin :oops:. (toinen, mikä saa meikäläisen polvet veteläksi, on kiltti, mutta tästä syytän ainoastaan Irlannissa asuttuja aikoja...)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti:(toinen, mikä saa meikäläisen polvet veteläksi, on kiltti, mutta tästä syytän ainoastaan Irlannissa asuttuja aikoja...)
Tä? Tietääkseni irkut eivät ole kovinkaan kilttejä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NegaDuck kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:(toinen, mikä saa meikäläisen polvet veteläksi, on kiltti, mutta tästä syytän ainoastaan Irlannissa asuttuja aikoja...)
Tä? Tietääkseni irkut eivät ole kovinkaan kilttejä.
:lol: Kas näin: http://sattlers.org/mickey/culture/clot ... fFame.html

HUOH! Ihquja...
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Mut noihan on skotteja. *nylkyttää pilkkua*
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NegaDuck kirjoitti:^ Mut noihan on skotteja. *nylkyttää pilkkua*
Kyllä Irlannissa asuessani näin niiiiiiinnn paljon kilttiin pukeutuneita miehiä, ettei ole tosikaan. Mutta ei pilkun nylkyttämisessä mitään pahaa ole :wink:.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti: Kyllä Irlannissa asuessani näin niiiiiiinnn paljon kilttiin pukeutuneita miehiä, ettei ole tosikaan.
Hassua, kun minen nähnyt ainuttakaan. :shock:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NegaDuck kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Kyllä Irlannissa asuessani näin niiiiiiinnn paljon kilttiin pukeutuneita miehiä, ettei ole tosikaan.
Hassua, kun minen nähnyt ainuttakaan. :shock:
Out liikkuna viärissä paekoissa :?.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pilkunviilausta: http://en.wikipedia.org/wiki/Kilt (osaa ne irkutkin)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti: Out liikkuna viärissä paekoissa :?.
Tai sitten kahtelin vaan aena väärään suuntaan. Taisivat kaikki hiippailla selkäni takana.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Leila kirjoitti:Pidän pukumiehistä. Ja siis muutenkin Gat, monet naiset todellakin ovat seksuaalisesti niin inhottavan pinnallisia, että pitävät puhtaista, siisteistä ja hyvin pukeutuneista miehistä. Lutkat! Pitkälle ja hoikalle miehelle puku todella käy, kunhan se vain on oikean kokoinen eikä edusta Tixin kuvailemaa mallia. Ja pukumiehen tulee ehdottomasti muistaa käyttää
hyväntuoksuista partavettä tai muuta hajustetta. Silloin vulvat kostuu niin että lotisee.
:shock: Lutkatpa hyvinkin.
Jos nainen ei rakastu minuun omana itsenäni, siis paskasissa farkuissa, tukka sekaisin, "parta" ajamatta, hieltä ja runkilta haisevana, hänen rakkautensa ei ole minkään väärti, se ei ole Aitoa Rakkautta :D

Miesten hajuvedet, siis partavedet on aina oudoksuttaneet minua. Tuntuneet Wanhan Kansan tyyliltä, turhalta keikailulta. No, desinfioisihan nuo rypyläistä naamaihoani. Eno-vainaaltani jäi monta pulloa partavettä. Luottanen makuunsa, äijä oli melkein loppuun asti pitäjän kovin kyläsonni.
Lolita kirjoitti:Nii-in, voisko se sittenkin olla niin helppoa, siistit ja tyylikkäät vaatteet päälle ja naisten huomio on taattu :roll:

Onko tätä sulle yritetty nyt neljä vai viisi vuotta saada menemään perille, että ulkonäölläkin on merkitystä?
Äh.
Kun niissä väittelyssä oli kyse siitä, että minua tympii tavallisten vapaa-ajan vaatteiden tyylin ja trendien ihmeelliset vaatimukset, joista en saa selvää enkä välitäkään. Resupekoilta T-paidoissa minusta näyttävät ja tyyli on sekalaista, mutta silti on minusta pelottavan arvoituksellisesti ja tiukasti rajattua mikä käy ja mikä ei. Ikuisuusesimerkkinä että jos flanellipaita oli 90-luvulla (Grunge)muotia, niin en ole tosiaan jaksanut huomioida, että ruudullisessa flanellipaidassa ei 2000-luvulla saa mennä pubiinkaan ilman että pilkataan. En pysty enkä halua sellaisia seurata.

Ratkaisuna siirtyminen ajattomaan puku- tai pikkutakki/suorat housut tyyliin olisi minusta jo eri juttu eikä minulle niin ongelmallinen. Paitsi että pikkutakki on minusta hiton epäkäytännöllinen vaate.
sivustahuutaja kirjoitti: Kettutyttöihin ja muihin vastaavien ideologioiden kannattajiin puku ei tehoa tai sitten kyseiset naiset vain pettävät itseään. Muihin puku tepsii aina. (kalapuikkojen turotkin parantavat pakettia, mutta ei puku sentään kaikkivoipa ole)
Ei niinkään.
Vuosia sitten nimenomaan kettutyttö iski minua (toiveajattelua) kun olin pönöttänyt puku päällä luennoimassa.

Ei kai tuo nykyinen hautajaispuku mikään laadukas ole, mutta istuu sentäs. Naiset varmaan katsoo kankaan laadunkin ennen munia?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Kun niissä väittelyssä oli kyse siitä, että minua tympii tavallisten vapaa-ajan vaatteiden tyylin ja trendien ihmeelliset vaatimukset, joista en saa selvää enkä välitäkään.
...
Ratkaisuna siirtyminen ajattomaan puku- tai pikkutakki/suorat housut tyyliin olisi minusta jo eri juttu eikä minulle niin ongelmallinen. Paitsi että pikkutakki on minusta hiton epäkäytännöllinen vaate.
Tuota olet aiemminkin valitellut ja silloinkin vinkkini oli sama: Unohda muoti, vaihda tyyliin. Range ja tilukset sinulta jo löytyykin, joten enää tarvitset sopivan maalaisasun. Jos tweed-puku tai -pikkutakki ei nappaa, niin kyllä englannin suunnasta löytyy paljon muutakin. Eikös telkusta tule vähän väliä joku englantilainen eläinlääkäri- tai salapoliisisarja, josta on hyvä imeä vaikutteita?

Jokapäiväisenä asuna puku on maalla vähän teennäinen joten harkitse näitä peruskäytöön: Siisti istuva paita, ehkä ruudullinen, muttei mitään flanellia. Suorat housut, vähän jämerämpää kangasta. Hyväkuntoiset ja hoidetut nahkakengät, maalla esim. nilkkurit kuten alla. Kunnon takki, ei tarvitse aina olla pikkutakki, mutta kylille mentäessä ei myöskään mikään tuulitakki. Tansseihin sitten siistimpää.

Kuva
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Ääneni meni ekalle vaihtoehdolle :roll:
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pukumiehenä Paremmin Pesää?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Gat kirjoitti:Paitsi:
Olin peseytynyt ja käynyt parturissa.
Eiköhän tässä ollut se todellinen syy ...
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Vastaa Viestiin