Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Kyllä!
10
45%
Ei!
5
23%
Olen nainen ja haluan tietää, kenen pertteliä ei ole korkattu.
7
32%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuli vain mieleen tuo nöyryyttävä kokemus ja vielä kahdella erillisellä kerralla. Lekuri otti (ilmeisesti) dildon tyylisen työkalun, voiteli sen ja penetroi tutkien aunusta ja kokeillen eturauhasen tilaa liittyen haavautuneeseen peräaukkoon. Kaikki oli hyvin, mutta olenko nyt kunnon hetero enkä ainakaan homokammoinen? Tapauksesta on jo (muistaakseni) parisen vuotta, mutta kammoisen kaapista ulostautuminen ottaa aikansa.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jooh, tuhkaluukun kautta on tutkittu. En malta odottaa ensi kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Kaikki oli hyvin, mutta olenko nyt kunnon hetero enkä ainakaan homokammoinen?
Merkillepantavaa asiassa on lähinnä se että halusit kertoa iloisesta tapahtumasta maailmalle. Onnea!

Minun peräaukkoani ei sitten sorkita. Tutkin omat eturauhaseni ihan kuulkaas omin sormin, thank juu very much!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Alisuorittava G

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Luulis, että siihen ois helpoin tottua nuorempana? Sit päälle viiskymppisenä voi jännittää helvetisti. Hus peppusorkintaan siitä! Rauhasista viis!
bedlam

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei ole kyllä lekuri koskaan edes ehdottanut dildon työntämistä perseeseen. Keskustelualueesta päätellen Riemumieli kuitenkin otti kokemuksen eroottisena. Täytyis kai ihan itse ehdottaa lääkärille sitten joskus.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Eipä ole ollut tarvetta senkaltaiseen proceduuriin lähteä.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tutkittiin väliliha, kun kutisi sietämättömästi. Joku miehillä yleinen sairaus siinä oli. Ei ilmeisesti mitään seksiin liittyvää. Se oli minulla jo ennen ensimmäistä harrastekokemusta muistaakseni. Pyörän satula repi rikki alapäätä ja pesemättömänä, hikisenä piti sitä viikot, niin kasvoi jotakin sientä.

Lakkasi kutina voiteella. Se oli todella sietämätöntä kipua. Perseen puolellekkin katsottiin samalla, kun välistä tutkittiin. Hyvä, että on ainakin kipu poissa.
Dumis

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:Ei ole kyllä lekuri koskaan edes ehdottanut dildon työntämistä perseeseen. Keskustelualueesta päätellen Riemumieli kuitenkin otti kokemuksen eroottisena. Täytyis kai ihan itse ehdottaa lääkärille sitten joskus.
Kah, tää oli erotiikassa :D
Sormileikeillä pelattiin, dildot sit vasta kotileikeissä.
Joo, kun oli noita alavatsavaivoja, niin silloin testataan kaikki ennenkuin ukko avataan.
Alisuorittava G

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

slam kirjoitti:Pyörän satula repi rikki alapäätä ja pesemättömänä, hikisenä piti sitä viikot, niin kasvoi jotakin sientä.
No nyt kutkuttelee erogeenisia nappuloita ihan eri tavalla.
Tosi kiva kun pääsit (odottamattomasta) kivusta eroon!
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Alisuorittava G kirjoitti:
slam kirjoitti:Pyörän satula repi rikki alapäätä ja pesemättömänä, hikisenä piti sitä viikot, niin kasvoi jotakin sientä.
No nyt kutkuttelee erogeenisia nappuloita ihan eri tavalla.
Tosi kiva kun pääsit (odottamattomasta) kivusta eroon!
Haavautumisen vuoksi on melko yleistäkin pyöräilijöillä, että bakteerit pääsevät paremmin tarttumaan. Näin olin jostakin myös lukevinani. Ei kait se kapea kilpasatulan kapula kovin häävi ole, jos ei ole kunnon suojarättiä sukkiksissa. Saati sitten käytä sellaisia ollenkaan.
Alisuorittava G

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Tai peseydy. Nii.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:Tuli vain mieleen tuo nöyryyttävä kokemus ja vielä kahdella erillisellä kerralla. Lekuri otti (ilmeisesti) dildon tyylisen työkalun, voiteli sen ja penetroi tutkien aunusta
Tuo on ihan normaalia saada kiksejä nöyryyttämisestä.
Monsieur Manala

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

slam kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:
slam kirjoitti:Pyörän satula repi rikki alapäätä ja pesemättömänä, hikisenä piti sitä viikot, niin kasvoi jotakin sientä.
No nyt kutkuttelee erogeenisia nappuloita ihan eri tavalla.
Tosi kiva kun pääsit (odottamattomasta) kivusta eroon!
Haavautumisen vuoksi on melko yleistäkin pyöräilijöillä, että bakteerit pääsevät paremmin tarttumaan. Näin olin jostakin myös lukevinani. Ei kait se kapea kilpasatulan kapula kovin häävi ole, jos ei ole kunnon suojarättiä sukkiksissa. Saati sitten käytä sellaisia ollenkaan.
Hei mulla oli joskus tota samaa, kun pyöräilin paljon! Mutta ei kyllä välilihassa, vaan molemmissa nivusissa lähinnä. Meni taipeet ihan punertaviks ja märkiviks ja kutis ilkeesti. Sitte jotain sienivoidetta niihin tungin niin kappas, hyvästä alustasta alko pullahtelee oikeen herkullisia Champ-herkkusieniä ylös! Niistä oli mukavaa tehdä kastiketta jauhelihapihvien kanssa. Nams! Sitten kun niitä vähän aikaa hieroi sillä sienivoiteella niin se ihoalue kuivui jännästi ja muuttui tummemmaksi, kunnes sitten ajanmyötä vaaleni takas normaaliksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: No nyt kutkuttelee erogeenisia nappuloita ihan eri tavalla.
Tosi kiva kun pääsit (odottamattomasta) kivusta eroon!
Haavautumisen vuoksi on melko yleistäkin pyöräilijöillä, että bakteerit pääsevät paremmin tarttumaan. Näin olin jostakin myös lukevinani. Ei kait se kapea kilpasatulan kapula kovin häävi ole, jos ei ole kunnon suojarättiä sukkiksissa. Saati sitten käytä sellaisia ollenkaan.
Hei mulla oli joskus tota samaa, kun pyöräilin paljon! Mutta ei kyllä välilihassa, vaan molemmissa nivusissa lähinnä. Meni taipeet ihan punertaviks ja märkiviks ja kutis ilkeesti. Sitte jotain sienivoidetta niihin tungin niin kappas, hyvästä alustasta alko pullahtelee oikeen herkullisia Champ-herkkusieniä ylös! Niistä oli mukavaa tehdä kastiketta jauhelihapihvien kanssa. Nams! Sitten kun niitä vähän aikaa hieroi sillä sienivoiteella niin se ihoalue kuivui jännästi ja muuttui tummemmaksi, kunnes sitten ajanmyötä vaaleni takas normaaliksi.
:pics:

Niitä on kehitetty sellaisia pyöräilyhousuja? :shock:
Ei ole tehty meinasin joutua vatsantähystys oli tosi ikävä ja kivulias, persereikä lienee tunteettomampi? Ellet sitten hengitä paräaukkoisesti tai polta tupakkaa? Kaikki ovat nähneet movit joissa nainen vetelee omallaan kunnon henkosia? Tää on sitten tosi eroottisin juttu, peräaukon kaivuun kaipuu? Toivon ettei tuottanut liikaa nautintoa asianosaisille vaan mieluumin kipuja? Ellei nauti kivuista! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba olet edelleen todella eroottinen. Eikä saunasikaan huono ollut. ;)
Alisuorittava G kirjoitti:^ Tai peseydy. Nii.
Fitut, voitelen itseni sheiballa ja juoksen puskiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Tuli vain mieleen tuo nöyryyttävä kokemus...
Toi on nöyryyttävintä niinku evöh. Ei ole kauaakaan, kun juuri haavaumien johdosta poikkesin lääkärillä (on muuten samalla tuttu työpaikkalääkärini). Hetimiten alustuksen jälkeen byysat nurkkaan, kyljelleen tutkimuspöydälle ja ahteri tiskiin. Juu kato, "Koukistakko koipia, niin nähdään kunnolla sinne pimiöön!" Hyi saatana, kun tuntui sekä kipeältä että häpeälliseltä. Meinas oikeesti tulla spytta pelkästä henkisestä ällötyksestä. Joo, ja oli jotenni tosi homoo kans, vaikkei se kerta homoo tee.

Tätä ei saa sit käyttää mua vastaan koskaan missään 8)
Alisuorittava G

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Iski kaipuu, tulispa ND takas ja kertois millaselta tuntuu tutkia miesten pyllyjä. Millainen fiilis se niin ku on kun raavas mies käy pötköttämään eteen täristen itkua ja inhotusta vastaan. Onkohan se tutkinu?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Voin vielä jatkaa omakohtaista...

Lääkäri: "Et kai sä jännitä?"
Potilas: "Kuinni?"
- No kun en nää sun reikääs.
- Ai, jännitäks mä?
- Ilmeisesti, koska en näe kunnolla sun rektaaliis.
- No, yritän rentoutua *miettii persereikäänsä ja yrittää saada siitä mahdollisimman löysän ja joustavan*
Joo, repikää tosta 8)
Alisuorittava G

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

:D :D

Olet suloinen, minä äkkiä empaattinen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllähän mä ne kyllä/ei-vastaukset tähän kysymykseen kestän, mutta mitä te vuodatatte jostain haavaumista, pitäkää rikkinäiset rektaalinne omina tietoinanne!
Tix

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:vuodatatte jostain haavaumista, pitäkää rikkinäiset rektaalinne omina tietoinanne!
Ne on niin rajuja haavaumia, että vuotavat palstalle asti. Ja ilmeisesti dildoheterouden eroottisia lopputuloksia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:Kyllähän mä ne kyllä/ei-vastaukset tähän kysymykseen kestän, mutta mitä te vuodatatte jostain haavaumista, pitäkää rikkinäiset rektaalinne omina tietoinanne!
Ei näitä juttuja kenenkään tarvitse lukea jos ei halua. Ja ehkä naiset nyt hieman tsemppaavat eivätkä nalkuta ja perustele sitä "niillä päivillä" kun tietävät, että myös miehillä on omia ikäviä juttuja, mutta valittaa ei saa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No yhtä lailla naisen persettä voidaan joutua kaivamaan.

Nyt olis kaamea paskahätä, mut ei tuu. Aamulla tuli tosin jo paskaa, joten ummetus ei ole kyseessä, mutta tekis mieli paskantaa lisää ja siksi harmittaa, kun ei tuu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:Nyt olis kaamea paskahätä, mut ei tuu. Aamulla tuli tosin jo paskaa, joten ummetus ei ole kyseessä, mutta tekis mieli paskantaa lisää ja siksi harmittaa, kun ei tuu.
Laita tuosta vaikka kahviin sokerin asemesta: http://www.algol.fi/Pharma/Pharma.nsf/T ... 2300564C6E
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mies: onko eturauhastasi ronkittu, persettäsi kaivettu?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti: Laita tuosta vaikka kahviin sokerin asemesta: http://www.algol.fi/Pharma/Pharma.nsf/T ... 2300564C6E
En käytä kahvissa sokeria. Laatikossa on kyllä Metalaxia, jos tulee sellainen tietty olo :]
Vastaa Viestiin