Heterot luonnonoikkuja?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Heterot luonnonoikkuja?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Anteeksi.
En muistanut, että naisillakin on persereikä. En huomioinut, siitähän voisi tulla mieleen pöyristyttävä ajatus, että naisetkin käyvät kakalla.
Greaaaaat suuurprize! They do!
Onneksi uskonnollinen vakaumukseni estää minua ottamasta tuollaista loukkaavaa aikuisten satua tosissani. Jumala loi naiselle persereiän vain suuntamerkiksi: Käänsipä naisen miten päin vain, pillun hukkaviivan kätköstä löytyy vaginan aukko persereiän suunnasta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Heterot luonnonoikkuja?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jos ottaa mukaan myös henkisen puolen, niin uskon vakaasti että sekä miehet että naiset tulisivat parhaiten toimeen ja olisivat onnellisimmillaan kaltaistensa joukossa. Siis ainakaan mä en voi käsittää miehii siis ollenkaa!!
Äiti ei tiedä
Alisuorittava G

Re: Heterot luonnonoikkuja?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Mulla tekee tiukkaa narttukoirankin kanssa asuminen. Onhan se toisinaan aivan äärettömän kiusallista, että kanssanarttu lukee sua yhtä hyvin kuin sinä itse. Miehissä on etunsa! Ei kaikkea tarvitse ymmärtää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Heterot luonnonoikkuja?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juueikiitos (toista) vaimoa, ei kestäis pää jatkuvaa vatvomista kaikesta ja ylitulkitsemista ja romanttista komediaa ja sen sellaista. Miehet on sillain hyvällä tavalla yksinkertaisia, ihan omasta mielestäänkin monet miehet niin kerta.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Heterot luonnonoikkuja?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:Miehet on sillain hyvällä tavalla yksinkertaisia,
Just nii. KISS-periaate kunniaan, loving it! Miks tehä asioista monimutkasempii ja vaikeempii kun ne on?
(Seksin jätän nyt ihan tarkotuksella täs ulkopuolelle. Voi silläki kyl joku snadi merkitys olla. =P)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin