Sakstaaminen pieton kaa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Peittoko?

Ei koskaan
7
41%
Joskus ja jouluna
9
53%
Useimmiten
0
Ei ääniä
Runkinkin peiton olla Macliten valossa
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 17

Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:Jotta seksielämä luetaan riittävän kiihkeäksi, pitäisi yhtyä vain vaikeissa asennoissa ja kylmissä paikoissa, mielellään altistaen ystävät tai tuntemattomat aktin vastentahtoiselle seuraamiselle.
Siis sun mielestä?

Ei mut really, en usko monenkaan ajattelevan kiihkeydestä noin, enemmän kai se peitottomuus on ihan käytännön jutskia. Kyllähän nyt kaks ihmistä lämmittää toisiaan mikäli muut kohdat kuin elimet osuvat, vaikka sykkeet ei urheilusuorituksiin aktissa nousiskaan. Mulla saattaa olla myös liian kuuma peitto, pelkkä suun antaminen peiton alla pistää joskus hien pintaan.
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

... Ja suolan maun suuhun.
Rouva Pupu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No mä en pitäis takaapäin tuuppaamista vaikeana asentona. Peiton kanssa kyllä saa taiteilla tässäkin helpossa asennossa, muistelisin. Eli helposta saa halutessaan vaikean. Kuten sanoin, en juuri peittoja kyseisellä hetkellä ajattele.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Geetzu kirjoitti: Siis sun mielestä?
Silloin olisin kirjoittanut minun mielestäni. Koen äänekkään mielipiteen puhuvan juuri kokeilun ja kikkailun puolesta. Aikuiset saavat tietysti puuhata keskenään mitä vapaaehtoisesti tahtovat mutta en hyväksy temppuilua normiksi.

Rinnastan asian kyselyihin joiden vastauksissa rakastellaan kiihkeästi päivittäin ja seksi on parisuhteen ehdottomasti tärkein asia. Fiilis on lukiessa sama kuin kiihkouskovaisen tekstiä tavatessa. Uskoa saa, kiihkota saa, ja samoin saa olla seksuaalinen ilman että boostaa seksielämäänsä kokeilemalla seksiä ulkona, vieraiden kanssa, ikkunassa tms. mitä nyt jymynä pidetään.

Peitto taas ei liity mitenkään ylläolevaan vaan kielii käytännön syistä, kylmänä ei kiihota. Tietty alla voi lämmitellä ensin ja heittää sitten viltin veks.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Juu juu, tajusin kyllä. Tökkimisen ilosta tässä pippelilakossani vaan...
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rouva Pupu kirjoitti:No mä en pitäis takaapäin tuuppaamista vaikeana asentona. Peiton kanssa kyllä saa taiteilla tässäkin helpossa asennossa, muistelisin.
Samanpituisilla reisiluilla varustetuille takatuuppaus peiton alla on mahdoton tehtävä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Samanpituisilla reisiluilla varustetuille takatuuppaus peiton alla on mahdoton tehtävä.
Miten ihmeessä?

Eikös haasteena tuossa ole vain peiton koko? Jos peitto on iso kuin sirkusteltta - mahtuu sen alla tuuppaamaan missä asennossa tahansa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eiks nää peiton kanssa kuksimiset jätetty jo esimurrosikään? Vai menettekö te töihinkin pyörän kanssa ette pyörällä?
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvä virhe otsikossa :D
Sen virheen voi muuten vissiin ihan itte korjata, katotaan kauan Ylermiltä kestää... 8)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Samanpituisilla reisiluilla varustetuille takatuuppaus peiton alla on mahdoton tehtävä.
Miten ihmeessä?

Eikös haasteena tuossa ole vain peiton koko? Jos peitto on iso kuin sirkusteltta - mahtuu sen alla tuuppaamaan missä asennossa tahansa.
Jos daamin reidet ovat suhteessa liian pitkät, ei polviltaan takaapäin ole mahdollinen, jolloin jäljelle jää seisoen - polvillaan sängyn laidalla yhdistelmä. Peiton pitää tuossa tilanteessa olla sitten ihan pirun iso.
bliss

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

sivustahuutaja kirjoitti: Jos daamin reidet ovat suhteessa liian pitkät...
Ei. Daamin reidet eivät ikinä ole liian pitkät. Äijäkkeen reidet sen sijaan saattavat olla liian lyhyet.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bliss kirjoitti:Äijäkkeen reidet sen sijaan saattavat olla liian lyhyet.
Reidet? Ei kun juu... Tietysti reiteni ovat liian lyhyet! Reidethän ne joo...
bliss

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

sivustahuutaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Äijäkkeen reidet sen sijaan saattavat olla liian lyhyet.
Reidet? Ei kun juu... Tietysti reiteni ovat liian lyhyet! Reidethän ne joo...
:D
bedlam

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sivustahuutaja kirjoitti:Jos daamin reidet ovat suhteessa liian pitkät, ei polviltaan takaapäin ole mahdollinen, jolloin jäljelle jää seisoen - polvillaan sängyn laidalla yhdistelmä.
Mä en tajuu tätä. En toki ole itseäni kauhean paljoa pidemmän kanssa kokeillutkaan.
Dumis

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hyvä virhe otsikossa :D
Sen virheen voi muuten vissiin ihan itte korjata, katotaan kauan Ylermiltä kestää... 8)
Kestää, kestää!

Kyl saa olla aika rauhallisesti että jaksaa peiton alla kutea ja sittenkin hikoileminen on isohkoa! Eli tosi harvoin se peitto pysyy päällä, ellei käsileikit ole kyseessä.
Tix

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Jos daamin reidet ovat suhteessa liian pitkät, ei polviltaan takaapäin ole mahdollinen, jolloin jäljelle jää seisoen - polvillaan sängyn laidalla yhdistelmä.
Mä en tajuu tätä. En toki ole itseäni kauhean paljoa pidemmän kanssa kokeillutkaan.
En mäkään. Korkeuden säätelemiseksi jompi kumpi osapuoli voi ottaa vähän leveämmän haara-asennon tai naisen lantio voi olla edempänä tai taempana suhteessa polviin. Ihan kuin takaapäin duunailussa olisi vain yksi oikea optimiasento ja -kulma? Toisaalta se onki ihan out, tyynyjä lantion alla -meininki on varsin in-out.
bedlam

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Pane siinä sitten takaapäin ilman erityisjärjestelyjä.
No hö. Oon mää nyt aika monenmittasen kanssa kuitenkin harrastellut, mutta en moiseen ole koskaan törmännyt. Omituista.
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ketjun innostamana kokeilin sitä peiton alla. Ei ihan yhtymistä koska olen lakossa mutta varsin iso hiki puski jo pelkästä reisien väliin panemisesta kun samalla vielä keskityin painelemaan ne rauhoittavat klitorisorgasmit itse. Ainakin siis tuo vatsallaan makoilu jalat yhdessä on aiiiiivan tuskaa peiton alla, happi oli loppua. Taisi olla turhan tiivis asento. Täytynee tunnustautua - esim. Melnaisin sanoin - edes osittaiseksi temppuilijaksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geetzu kirjoitti:Ainakin siis tuo vatsallaan makoilu jalat yhdessä on aiiiiivan tuskaa peiton alla, happi oli loppua.
Älä vedä peittoa pään yli.

Täytyy myöntää etten yleensä edes mieti tapahtuuko akti peiton alla, päällä vai sivulla. Pääasia että pystyy tarvittaessa näkemään mitä tekee, eikä tule kylmä tai kuuma. +23°C on kokemukseni mukaan optimaalisin paneskelulämpötila huoneessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ainakin siis tuo vatsallaan makoilu jalat yhdessä on aiiiiivan tuskaa peiton alla, happi oli loppua.
Älä vedä peittoa pään yli.
No ensin yritin mut se tyyppi mun niskassa karjas vastalauseensa ja peitto ei tosiaan pysyny ku olkapäiden päällä.
Tix

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tässä tarvitaan nyt selvästi kenttätutkimusta. Tarvitsen n. 20 vapaaehtoista nuorta neitokaista tieteelliseen sääriluunmittakorrelaatiotutkimukseen. Mittaus suoritetaan erikseen sovittuna ajankohtana mittanauhalla ja kivuttomalla penetraatiomenetelmällä lievässä punaviinipuudutuksessa.

Tarkemmat ikä-, bmi- ja kuppikokokriteerit sekä ilmoittautumiskaavakkeet saat nus.. tutkimusassistentiltani Geetzulta
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meinasinkin jo ehdottaa, että saattaisimme tarvita tähän hiukan mittavamman otannan, minä en voi yksin riittää, vaikka testauskertoja olisi kuinka monta.
Tix

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Meinasinkin jo ehdottaa, että saattaisimme tarvita tähän hiukan mittavamman otannan, minä en voi yksin riittää, vaikka testauskertoja olisi kuinka monta.
Sinä saat tehdä vastaavan otannan niin, että verrataan 20 eri miestä ja sinua. Ajanpuutteen vuoksi tutkimus pitänee järjestää ns. joukkotutkimuksena, joka videoidaan.
Geetzu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nyt on vähän turhan kuuma hetki miettiä tätä enempää, ihan pian pitäisi olla valmiina videoneuvotteluun muutaman gorgeousin kanssa. Phuuh.
Rouva Pupu

Re: Sakstaaminen pieton kaa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Muistelisin silleen, että ainoastaan yhden henkilön kanssa tuo takaa tuuppaaminen oli "ongelmallista" ts. joutui hieman näkemään vaivaa. Pituuseroa oli 30cm. Muut on ollut max. 10cm pidempiä kuin allekirjoittanut, ei ongelmia. Muistaakseni. Otanta ei ole kovin súuri, mutta tää olkoon mun kaks senttiseni tähän aiheeseen.
Vastaa Viestiin