Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Duck

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: En tiedä mitä kelaan mummona, kumpi voittaa; roikkuvat pallit vai lerppuvat tissit.
:h: Mietin tätä kyssäriä loppupäivän!
Miehenä voi omistaa molemmat! Ja roikkuva maha vielä kaupanpäällisiksi.
Geetzu

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pysyisköhän pallitkin kiinteinä jos ei runkkailis teinitytöille eläkepäivinä? Sori. Näin vaan niin lurpsahtaneet viime kylpyläreissullani, etten oo palautunu. Sellasta se on.
Duck

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pallien kiinteyshän riippuu myös siitä lihaksesta joka niitä nostaa. Sitä vaan treenaamaan. Luulisi runkkauksen nimenomaan treenaavan moista, sillä kiihottuminen saa pallit vetäytymään kehoa vasten (jokainen mies voi tämän itse omakohtaisesti tarkistaa omalla runkkusessiollaan).
Tix

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BrianW kirjoitti:Mitä noihin Tixin mainitsemiin juttuihin tulee, niin jokainenhan voi tykätä/olla tykkäämättä mistä hyvänsä, mutta kyllä minusta tämä ainainen homo, homo hölmöily on aika typerää kun maailmassa on todella ikäviäkin asioita, joita voi vastustaa.
En mä ole tässä ketjussa huomannut kenenkään vastustaneen homoilua. Päinvastoin. Saa siitä silti olla pitämättä ajatuksena omalla kohdallaan.
Geetzu

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihana ajatus. Aattelin et täydet purkautumattomat ois niin ku eniten siinä vaan hengailemassa palloina.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos jotain kullikasta olisi painettava niin kai se joku tämmöinenolisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tix kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Georginaa komppaan myös ja niinhän jo totesin aiemmassa vastauksessani Gatille, että tämä ketju paljastaa kiintoisia fobioita.
Kerros nyt joku oikein sopiva selitys sille, että miksi normaalille terveelle heteromiehelle toisen miehen karvaisen pepun nussiminen ei voisi olla vastenmielinen ajatus? Minusta 11-vuotiaan tytön nussiminen on vastenmielinen ajatus, samoin lammasnaaraan ja kuolleen naisenkin. Tai vaikka superläskin daamin. Minuun on geneettisesti koodattu miellyttäväksi ajatukseksi lisääntymisikäisen kauniin naisen nussiminen.

Tuota "logiikkaa" soveltaen olen kaappihomon lisäksi myös kaappipedofiili, kaappizoofiili, kaappiläskifani ja kaappinekrofiili. Kaiken ei tarvitse kiinnostaa tai miellyttää vain siksi, ettei olisi jonkun torvelon mielestä foobikko.
:komp: Aina sama juttu että joku vatipää alkaa avautua homofobiasta jonka mielestä suvaitsevaisuus on sitä että jaetaan persettä kaikille. Osaan kyllä osoittaa sormella charmantteja miehiä kuten Sean Connery tai Yrjö Clooney. En tästä huolimatta kuitenkaan osaa kuvitella haluavani yhtyä mieheen millään tavalla, joten kysymyksenasettelu ei vain kohdallani toimi.

Tokihan tämän takia olen homofoobikko, vaikka kaveripiiriini kuuluukin julkihomoja, joiden kanssa olen jopa saunonut. Ajatella.
nastamuumio

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti:tämmöinen
En saa tota näkyville!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geetzu kirjoitti:Gat :h:
No niin. Toimii.
Faghageja alkaa parveilla ympärilläni.
Kohta joku teistä haluaa kokeilla, ettenkö sittenkin ole ainakin bisse tai miltä seksi homomiehen kanssa tuntuisi. Tietenkin vastustelen ensin, mutta jos lupaatte olla oikein helliä niin sitten ehkä...
Monsieur Manala kirjoitti: kaveripiiriini kuuluukin julkihomoja, joiden kanssa olen jopa saunonut.
Oioi!
Tietenkin minun on vaikea käsittää miten laajoja ekstroverttien sosiaaliset piirit ovat... mutta silti kuulostaa jotenkin epätodennäköiseltä, että ihan sattumalta ystävissäsi on useita homomiehiä ja saunotkin heidän kanssaan.

Kuten lukion psykologianopettajamme tapasi sanoa: "Minkä johtopäätöksen vedämme tästä?"

Hmmm...
Homokavereittesi kanssa saunoessa tipautatko saippuan tavallista useammin, sillä lailla vahingossa? Hierotko melkein itsesi huomaamatta kyrpääsi kiusoittelevasti?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Geetzu

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gat kirjoitti:Kohta joku teistä haluaa kokeilla, ettenkö sittenkin ole ainakin bisse tai miltä seksi homomiehen kanssa tuntuisi. Tietenkin vastustelen ensin, mutta jos lupaatte olla oikein helliä niin sitten ehkä...
Mä oon nussinu jo niin monet bisset ja homot, että jätän muille.
Sydämeni sait sykkimään herkästä tekstistä.
Tix

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Tietenkin minun on vaikea käsittää miten laajoja ekstroverttien sosiaaliset piirit ovat.
Itse olin jokin aika sitten hipoissa, joissa oli paikalla minä, yksi homopariskunta ja ajankohdasta riippuen 7-9 nuorta heteronaista. Pystytisumisuja kaikki! Olisitko tuossa tilanteessa kenties näytellyt homoa herättääksesi tuon lauman kiinnostuksen? Eivät ne hetskut nimittäin vaikuttaneet kovin kiinnostuneilta vaikka komeita poikia olivatkin. Eikä olis kannattunutkaan, aika aikaisessa vaiheessa iltaa poistuivat kotiinsa.

Ehkä Rock Hudsonin ja Liberacen suosio on perustunut johonkin muuhun ansioon kuin homouteen tai ulkonäköön. Mutta ei se mitään, kaapista ulos tulosi on hieno asia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tietenkin minun on vaikea käsittää miten laajoja ekstroverttien sosiaaliset piirit ovat.
Itse olin jokin aika sitten hipoissa, joissa oli paikalla minä, yksi homopariskunta ja ajankohdasta riippuen 7-9 nuorta heteronaista. Pystytisumisuja kaikki! Olisitko tuossa tilanteessa kenties näytellyt homoa herättääksesi tuon lauman kiinnostuksen? Eivät ne hetskut nimittäin vaikuttaneet kovin kiinnostuneilta vaikka komeita poikia olivatkin. Eikä olis kannattunutkaan, aika aikaisessa vaiheessa iltaa poistuivat kotiinsa.

Ehkä Rock Hudsonin ja Liberacen suosio on perustunut johonkin muuhun ansioon kuin homouteen tai ulkonäköön. Mutta ei se mitään, kaapista ulos tulosi on hieno asia.
Varsinkin jos sulkee kaapin oven takanaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geetzu kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kohta joku teistä haluaa kokeilla, ettenkö sittenkin ole ainakin bisse tai miltä seksi homomiehen kanssa tuntuisi. Tietenkin vastustelen ensin, mutta jos lupaatte olla oikein helliä niin sitten ehkä...
Mä oon nussinu jo niin monet bisset ja homot, että jätän muille.
Sydämeni sait sykkimään herkästä tekstistä.
LUTKA!!
Ymmärsin jo alkuun että tekstiä tarkoitit, kunhan yritin hyödyntää sydämesi.

Suikkarifantasia syntyi ihan heteroista ajatuksista Manala lisäten. Mukana jostain samuraikirjasta lukemani, miten geishat kiduttivat vihollisklaanin sotilaita juuri noin suihinotolla, pidättelemällä miestä pitkään laukeamisen partaalla mutta sallimatta tulla. Ja kun lopulta sallivat padon aueta, miehen orgasmin hetkellä toinen geisha viilsikin miehen kurkun auki. Eettisesti toteutettu kivuton kuolema. Kyllä ne itämaiset osaa!
Tix kirjoitti: Ehkä Rock Hudsonin ja Liberacen suosio on perustunut johonkin muuhun ansioon kuin homouteen tai ulkonäköön. Mutta ei se mitään, kaapista ulos tulosi on hieno asia.
Nii, homot on silleen herkempii ja luovempii, siitä suosio. Tietysti jos homouteen ja herkkyyteen, gay-sensibilityyn, yhdistyy kaunispoikuus kuten James Deanilla, aina parempi.

Ja mistä kaapista? Jo pitkään minä olen silloin tällöin vihjannut homofiiliksistä, täysin heterona silti, totta kai. Tietysti. Niin sen täytyy olla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Geetzu

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mä taas näin ton mielessäni jotenkin kiihottavana. Vähän ku yhessä leffassa kun nainen huus Big O:nsa julmetulla volalla kitarisat vilkkuen niin toinen äijä pissas suuhun.

Meen päikkäreille.

Pakko viel tulla pistämään tähän et hitto miten kaunis ja eettinen murha kyllä. Tuon voisin elämäni rakkaudelle sitten joskus antaa. Jos oikein vuosien aikana kerjää. Tosi kaunista.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Geetzu kirjoitti:^ Mä taas näin ton mielessäni jotenkin kiihottavana. Vähän ku yhessä leffassa kun nainen huus Big O:nsa julmetulla volalla kitarisat vilkkuen niin toinen äijä pissas suuhun.
Jollei Geetzua olisi niin mä olisin jo menettänyt uskoni tähän nuoreeen sukupolveen, joka tuntuu olevan täynnä vain ennakkoluuloisia tiukkapipoja vaikkei tuo juttu just mun makuuni olisikaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
masa

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Jo pitkään minä olen silloin tällöin vihjannut homofiiliksistä,
Samaahan toi finmonstakin on huudellut. Ehkäö sun kannattais ottaa siihen yhteyksiä. Voisit päästä jopa kolmen kimppaan?
daddykillkill

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Finmonstan kanssa sekstatessa olisi sekin hyvä puoli, että pehmeä vuode on aina mukana.
Monsieur Manala

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Jo pitkään minä olen silloin tällöin vihjannut homofiiliksistä,
Samaahan toi finmonstakin on huudellut. Ehkäö sun kannattais ottaa siihen yhteyksiä. Voisit päästä jopa kolmen kimppaan?
En usko että FM on enää homo. Luulen että sekin oli vain tällaista mahdollisuuksienparantamishomoutta, joka katosi sen siliän tien kun flaksi kävi.
NuoriDaavid

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No niin. Pakkohan tähän on vastata, koska olen niin sinut feminiinisen puoleni kanssa, vaikka olenkin 130%.

JOS olisin bi niin varmaankin kaksi erilaista miestyyppiä kiinnostaisi. Toinen olisi ultramaskuliinen karvainen karju:

Kuva

ja toinen olisi viattoman näköinen hoikka kaunis nuorukainen:

Kuva
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Kuva
Anakonda Kaikkonen
En kiellä, en myönnä...

Kuva
oma käkkäräpääni
ihku

Kuva
BIG
Monen iltani ilo
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Duck

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Duck »

... ja ykköseltähän tulee tänä iltana Brokeback Mountain. Katsokaas miehet se. Naiset voivat samalla katsoa Fried Green Tomatoesin.

EDIT: Eiku, se sanottiinkin jo tuolla telkkariketjussa. Mutta se kuuluu tänne, nou?
Monsieur Manala

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:... ja ykköseltähän tulee tänä iltana Brokeback Mountain. Katsokaas miehet se. Naiset voivat samalla katsoa Fried Green Tomatoesin.

EDIT: Eiku, se sanottiinkin jo tuolla telkkariketjussa. Mutta se kuuluu tänne, nou?
Uskomattoman tylsäpaska leffa yhtä kaikki. Mut ansaitsee toki viis tähteään joka tuutista, kuvaillaanhan siinä jotain niin...kiellettyä niin...kauniisti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä erinomainen ketju (erinomainen koska itse tein) täytyy taas elvyttää! Vaikkei kaikki vanhat kuvat enää ketjussa näy.

Hoksasin just, että teeveeykkösen näyttämän brittisarjan "Kyläsairaala" sen sairaalan hallintoviranomaista näyttelee itse Glynis Barber!! Jos joku vanhasta kansasta muistaa 80-luvun alkupuolen sarjan "Dempsey and Makepiece"
http://en.wikipedia.org/wiki/Dempsey_and_Makepeace
, niin juuri Glynishän oli Makepiece!! Nyt kolmekymmentä vuotta (hyi helevati kuinka kauan) myöhemmin on vielä melko hyvin säilynyt. Vaikken panisi niin vanhaa akkaa. Vaikka silloin ihailin ja muistaakseni silloin melken sainkin mielestäni Makepeacen näköiseltä misulta yliopistolla. Mutta olin liian ujo reagoidakseni katseisiinsa ja pyllynkeikutukseensa.

Tästä ajatukseni kieroutuivat miespääsosaan eli Dempseyhyn. Michael Brandon jos se sen juutalaisen oikea nimi on. (Minuakin on epäilty milloin jutkuksi, milloin mustalaiseksi, milloin ryssäksi, vaikka olen hämäläis-pohjalaista sekarotua) Michael Brandon eli Dempsey on Kaunis, Komea, Miesten Mies. Katsokaapa erityisesti Nenää!! Sarjan näyttelijät menivät oikeasti keskenään naimisiin ja ovat vieläkin, ai kun ihkuu!!

Itse niin seiska-kasarina olen aina jo ennen sarjaa, yrittänyt pitää Dempsey-tukkaa. Kun se mulla on niin paksu. Nyt aion parturiin menemättä ja tavallista liiallista ohentamista pyytämättä vain itse rajata sen saksilla! Tosin puolet korvanlehdistä saa Näkyä! Niin kasaria eikä ollenkaan homoa?

Kokonaiset jaksotkin löytyy juutuubista, http://www.youtube.com/results?search_q ... +makepeace Tässä vain Lovekooste.



This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Gat kirjoitti: :h: Glynis :h:
Hirveetä hempeilyä noi videot.
Mä vaihdoin Meikpiisin nuorempaan jo vuosia sitten.
Joka päivä telkkarissa on joku mun muijista.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kanssa panisit, jos olisit homo tai lesbo?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Cavallo kirjoitti: Joka päivä telkkarissa on joku mun muijista.
Mikä sattuma Cavallo! Joka päivä telkkarissa näkyy minunkin naisiani! Vanhenevat minäkin sydämettömästi hylkään! Joskin joistakin telkun ja leffojen ja musiikin maisista on ollut Kitinässä kiistaa ja joistakin joudun väittelemään vanhan isänikin kanssa! Homielle en kuitenkaan luovuta. Nylon Beatin Erininkin luovutin lopulta isälleni, koska vanheni, lihosi ja paljastui lutkaksi.

Tässä ketjussa me 130% heteroseksuaalit kuitenkin avaudumme, kenen kanssa panisimme JOS olisimme homoja tai lesboja. Joita en tietenkään ole! Ihan hypoteesia kaikki!

Tänään tuli mieleen jotain viikko sitten taas telkussa näytetyn Psykon Anthony Perkins!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Täysin hetero Mancrush!
Minusta on ollut käsittämätöntä, että tuo ruipelo pienipäinen neuroottinen arka kynäniska on voinut olla joku filmitähti, romanttinen sankari, kauhuhirviö ja jopa naisten saati miesten sillai haluama!

Kovin juttu mielestäni oli 80-luvun brittiläinen minisarja "Glory Boys".
Tyypillinen "luuserien kosto" teema: Äärimmäisen vaativaan tehtävään uudelleenvärvätään entinen, nyt alkoholisoitunut ja pyssytkin pois kerätty sairauseläkeläinen valtion agentti! Joka osoittautuu tietenkin ylivertaiseksi sekä henkivartijana että kylmänä teloittajana. Ei ole pakastekaapin kokoisilla muilla operaattoreilla mitään jakoa, kun "oikea Mies" näyttää! Saa sarjassa pillua Joanna Lumleyltä, joka silloin oli vielä kopsakka akka!

Ja kaikista maailman ihmisistä roolissa oli Anthony Perkins!

Anthony Perkinsin oma elämäkin oli mielenkiintoinen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anthony_Perkins
http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Perkins

-Ujosteli tyttöjä kuten kiltin pojan pitääkin.
-Onnistui siweellisenä torjumaan sekä Jane Fondan että Brigitte Bardotin yritykset käyttää viatonta nuorta miestä seksuaalisesti hyväkseen!
-Tämä ujous ei kuitenkaan estänyt ajaumasta ns suhteisiin Hollywoodin julkkishomojen ja jopa tanssija Rudolf Nurejevin kanssa! (Liian ujo siis naisille ehdottelemaan, mikä on oikein)
-Poikuutensa siis naisen kanssa menetti vasta lähes suosikkielokuvani John Hustonin "Tuomari Roy Beanin" luvauksissa: Ja itse sittemmin Dallas- maineen Victoria Principalille! (Pampampampam Pamela, ai kun sinä oot niin ihana, tiesi Jaakko Teppo)
-Eheyttävän kokemuksen jälkeen alkoikin heteroksi, uskalsi kosia jotain muuta naarasta. Ihailen! Siitti (kyrpä vittuun useasti) heterosti eukolleen eli emännälleen kaksi poikaa!
-Kuitenkin, ja tämä on dramaattista: Vaimo kuoli koska oli toisessa World Trade Centeriin törmänneessä koneessa!
-Sitten Anthony Perkins kuoli, tietenkin AIDsiin.

Heterosti :h: :h: :h:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin