Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Niin että onko tullut mitattua?

Mies: On tullut mitattua useinkin, ja tulee vielä mitattuakin ettei vaan kutistu vanhemmiten.
6
33%
Mies: Ehkä viimeksi joskus teini-ikäisenä kun olin epävarma itsestäni. Nykyisin ei niin kiinnosta, seksitouhut yleensäkään.
9
50%
Mies: En ole koskaan mitannut, koska minulla ei seiso.
0
Ei ääniä
Niba: Munapiirakkakuvio äyskis präiskis.
0
Ei ääniä
Geetzu: Olen mitannut kaikkien seksikumppaneitteni pilin.
3
17%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RL Burnside kirjoitti:Mittaileeko joku vehjettänsä oikeasti? Istuu vessanpöntöllä ja tilastoi tuloksia äidiltä perityllä kangasmittanauhalla? Mitä sillä tiedolla tekee? Lukeeko kortsupakettien kyljessä, että tämä tuote on tarkoitettu 16 senttisille? Pitäisikö munkin mitata?
Burnsidea kiinnostaa, joten vastatkaa.

Kertokaa samalla suorititteko mittauksen vessanpöntöllä istuen, vaiko jossakin helpommassa asennossa, esim. seisten tai makuulta? Käytitkö pituuden mittaamiseen mittanauhaa vai suoraa viivoitinta, joka ei ota käyryyttä huomioon?

Munansa pituuden saa myös paljastaa, mutta siitä vähennetään automaattisesti muutama nettisentti pois.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 09.12.2008 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja masa »

Tottakai olen mitannut. Mies joka sitä ei ole tehnyt, valehtelee.
Tix

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Viimeks teini-ikäisenä. En usko että se on siitä kauheasti kasvanut tai kutistunut. The angle of the dangle is equally proportionate to the heat of the meat.
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En minäkään nyt sentään mittanauhalla mittaile. Mut koska oon joskus (ja äsken tarkistaakseni pitääkö yhä paikkansa!) mitannu kämmeneni keskisormesta alas 16 senttiseksi, vertaan automaattisesti kättäni kaunistavaa kyrpää tuohon lukuun. Suurin osa on jäänyt sen * pari senttiä vajaaksi (eikä ole yhtään häirinnyt). Ja sitten ne hyvät kielimiehet on jääny testattavaks pidemmäks aikaa (sattumalta muuten ne ei mahtunu kyrpänsä kanssa tohon mittaan mut eihän se mitään kerro, ei muuta ku et hassuja söpöjä ihania sattumia maailma täynnä ja minun käsi elelee omaa elämäänsä kiitos hyvien kielten, jep jep).

* pari, ei muutama, tärkeä muokkaus, ei mua oikeesti kiinnosta kyllä nyt mikään tässä aiheessa, mut ku
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

No en ole en. Pitäiskö mun nyt hävetä? Ja ei ole muistaakseni kukaan muukaan mitannut. Sellainen tuntumaan ja kopelointiin perustuva suusanallinen palaute koosta on riittänyt ja riittää vastakin. Ellei joku oikea nyt jostain ihmeen syystä kiinnostuisi tietämään tarkkoja mittoja. Ja silloinkin se oikea saa ihan ite mitata.
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ärsyttävää hyvästä itsetunnosta kumpuavaa isokyrpäisyyttä ilmassa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12373
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

11 cm, levossa. Muutama vuosi sitten mitattuna. :oops:
En usko että on kasvanut tai kutistunut sen jälkeen.
Pituus stondiksessa...en tiedä. :roll: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

exPertti kirjoitti:Kumpi muuten on tärkeämpi ominaisuus pituus vai paksuus? Määritelläänpäs tämä.
Himo ja halu imeä ja nuolla. 8)

Oikeesti ihan sama millanen se kalu on kunhan sitä nappaa seistä.
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:Ärsyttävää hyvästä itsetunnosta kumpuavaa isokyrpäisyyttä ilmassa.
Pyh! Oikeastihan en voi edes tietää. On vain pari suusanallista arviota johoin ehkä voin luottaa ja arvaan että niissäkin on aimo annos mielistelyä mukana. <- eikös tuolla nyt kuitattu sekä isokyrpäisyys, että hyvä itsetunto?
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kunhan tekoärtsyilen!
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:Kunhan tekoärtsyilen!
Mä taas välttelen leimautumista isokyrpäiseksi, koska se mitä ilmeisimmin on haittatekijä suuseksin saannin kannalta. Vai onko? Niska ja leuka väsyy?
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RL Burnside kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kunhan tekoärtsyilen!
Mä taas välttelen leimautumista isokyrpäiseksi, koska se mitä ilmeisimmin on haittatekijä suuseksin saannin kannalta. Vai onko? Niska ja leuka väsyy?
Ääh, hävettää mut tunnustan silti. Mä en oo koskaan halunnu imeä ku (mun mittapuullani) isoa munaa. Syy lienee siinä, etten ole ollut suhteessa tai rakastunut, ja tuolloin ei ole miellyttämishalua oikein minkäänlaista... Pienemmän imeminen ei ajatuksenakaan kiihota, en varmaan osais edes runkata. Voin kokeilla tollasella anustapilla koht, se on aika ohut ja alle 10 senttinen. Tuli vähän ikävä Keikausta kun se aina niin kauniisti kerto miten ihanaa on imeä pissaista pientä pippeliä.

Banskut tulee koht ylös.
Rouva Pupu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Minä vastaan. Extreme suuhoitoilijana sanoisin, että tekniikan puute, jos niskat ym. ei kestä. Tai haluttomuus kyseiseen aktiin. En ota vastaväitteitä vastaan. Pippeli on elämäni aikana ollut takuuvarmasti useammin suussa kuin pimpassani.
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vain 1 on edelleen kiinnostunut pippelinsä koosta. Ja sitten me naiset vielä kehdataan uskotella itsellemme, että sillä mitalla on aina vaan miehille itselleen väliä, kuvittelevat vain, että meille. Stupid bitches. 8)
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:Vain 1 on edelleen kiinnostunut pippelinsä koosta. Ja sitten me naiset vielä kehdataan uskotella itsellemme, että sillä mitalla on aina vaan miehille itselleen väliä, kuvittelevat vain, että meille. Stupid bitches. 8)
Melkein tekisi mieli mitata sinua miellyttääkseni, mutta silloinhan se vääristäisi tämän kyselyn tulosta, sillä olisinhan mitannut sen miellyttämisen halusta enkä aidosta kiinnostuksesta elimeni kokoon.
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No kaikki ne mut tuntevat kyrpäni on mitanneet kyrpänsä vain mua miellyttääkseen. Muka. :wink:
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

12 cm
Tix

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Vain 1 on edelleen kiinnostunut pippelinsä koosta. Ja sitten me naiset vielä kehdataan uskotella itsellemme, että sillä mitalla on aina vaan miehille itselleen väliä, kuvittelevat vain, että meille. Stupid bitches. 8)
Teinipoikien huolestuneisuuden ymmärrän, sen ikäinen miettii kaiken aikaa kaikenlaisista jutuista, että onko varmasti normaali ja diggaaks tsiksit. Mutta en ymmärrä miksi sitä aikuisiällä pitäisi mittailla, kun ei se koko muutu siitä miksikään vaikka sen lasermittaisi kolmiulotteisesti.
Geetzu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nönnönnöö. 8)
Rouva Pupu

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

RL Burnside kirjoitti:12 cm
Mut siis oleellisin: levossa vai tanassa :P
masa

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:12 cm
Mut siis oleellisin: levossa vai tanassa :P
Veikkaan kyseessä olevan halkaisija.
RL Burnside

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Rouva Pupu kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:12 cm
Mut siis oleellisin: levossa vai tanassa :P
:D

Ilmoitin tuon puhtaasti tuottaakseni Geetzulle mielihyvää. Luvuksi valitsin jotain selkeesti keskiarvon alapuolelta etten leimautuisi isokyrpäiseksi. Säästyy kato punttia tuijottavilta katseilta kaupungilla. Olishan se noloa sanoa jollekin kauniille naiselle, että mun silmät on niinku täällä, wink wink.
Monsieur Manala

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Viivottimet, videokamerat, vaatenaulakot...kaikki kelpaa mun leikkeihin!

Voisin taas kohta mitata. Haluuttex kuvan? Ja joo, ei sitä kyrpää hirveen useasti tee mieli suuhun tunkee jos suun ja kyrvän koon suhde aiheuttaa sen että suu tuntuu väkisinkin olevan täynnä hampaita. Jos se kikkeli ei mahdu tuolla taaempana hampaiden väliin (puhun nyt ylärivin vasemman ja oikean puolen välistä ja alarivin vasemman ja oikean puolen välistä toim. huom!) niin sinne jää oikeasti todella vähän tilaa minne se kikkeli vois piiloutua. Siks survon sen mieluummin pilluun. Vaikken ookaan isokikkelinen. Tai jotain.
Monsieur Manala

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Monsieur Manala kirjoitti:Viivottimet, videokamerat, vaatenaulakot...kaikki kelpaa mun leikkeihin!
Ainii, keinopillut kans kävis. En oo koskaan kokeillu sellasta, ja vähän kyl mieli tekis. Oon vähän harmissani ettei kukaan naisistani oo tajunnu ostaa mulle sellasta. Semmonen läpinäkyvä fleshlight vois olla kiva missä näkee sen kuoren ja sisuksen läpi ku kikkeli tunkeutuu sinne.

Miksei kukaan osaa arvostaa? Naiset on jotenki aina niin keinopillukateellisia.
Duck

Re: Mies! Oletko mitannut kalusi pituuden??!?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Ainii, keinopillut kans kävis. Miksei kukaan osaa arvostaa? Naiset on jotenki aina niin keinopillukateellisia.
Naurunappula (tai siis tuon kuvan tehnyt taho, en löytänyt originaalia) ottaa kantaa:
http://naurunappula.com/z/104745

Niin, miksikähän se oikeastaan on näin?
Vastaa Viestiin